skutki uboczne

skutki uboczne

(996 wyników)
  • Wiem, że kilka było tematów poświęconych skutkom ubocznym antydepresantów, ale nigdzie nie mogłam znaleźć odpowiedzi na trapiące mnie pytania. Po pierwsze mam niecałe 18 lat, zostały mi dwa miesiące, lekarka przepisała mi leki "dla dorosłych", czyli no, chyba, po prostu antydepresanty. Strasznie bałam się ich wziąć, ale nie z powodu skutków ubocznych, raczej ze "skutku ubocznego" jakim dla mnie jest powrót do "normalności". Moje pytanie brzmi - czy po pierwszej tabletce (połowie tabletki na p...
  • Jakie mieliście skutki uboczne po antydepresantach oprócz tego że nie działały ? Bo u mnie paradoksalnie nasilały się lęki niepokój występowało pobudzenie i rozdrażnienie. Te nasenne natomiast powodowały zamulenie w ciągu dnia.
  • Proszę o odpowiedź wszystkich, którzy biora lek Trileptal. Moja ośmioletnia córeczka po tym, kiedy zauważyliśmy u niej napady nieświadomości i po niekorzystnym obrazie EEG, ma wprowadzany lek Trileptal. Na razie bierze 150 mg na noc, po tygodniu dawka ma być zwiększona do 150 rano i 150 wieczorem, aby następnie dojść do 150 rano i 300 mg wieczorem. Zauważyłam zachwiania równowagi, drżenie nóżek i dłoni oraz zwiększone zapotrzebowanie na smak kwaśny i miętowy. Proszę opowiedzcie o...
  • Czy doszły do Was informacje o "nowych/starych" skutkach ubocznych. Chodzi mi o wysypkę ale taką na maksa z baaardzo niebezpiecznymi skutkami? Zastanawiam się jak to jest, że niby lek zatwierdzony i dopuszczony a teraz wyłażą takie sprawy...
  • Postanowiłam też napisać tu, bo jest jakoś kilka grup dotyczących depresji, nie wiem gdzie dostanę lepszą odpowiedź, więc... Wiem, że kilka było tematów poświęconych skutkom ubocznym antydepresantów, ale nigdzie nie mogłam znaleźć odpowiedzi na trapiące mnie pytania. Po pierwsze mam niecałe 18 lat, zostały mi dwa miesiące, lekarka przepisała mi leki "dla dorosłych", czyli no, chyba, po prostu antydepresanty. Strasznie bałam się ich wziąć, ale nie z powodu skutków ubocznych, raczej ze "skutku...
  • Mój lekarz zmienił mi leki na axyven aby mi dodać energii i chęci do działania. Problem jest taki, że mam chyba wszystkie możliwe działania niepożądane. Biorę na razie minimalną dawkę - 37,5 mg raz dziennie, a i tak nie mogę tego znieść. Podstawowym problemem są potworne mdłości i zawroty głowy. Nie jestem w stanie się w ogóleruszać. Nic nie mogę zjeść ani pić, bo momentalnie mam odruch wymiotny. Zastanawiam się czy się męczyć dalej i czekać aż to minie czy odstawić. Wizytę mam w poniedziałek...
  • Przy ostatniej wizycie u psychiatry na odchodne usłyszałem od niego że lek który biore może powodować problemy z potencją i erekcją. Brałem już wtedy dany lek przez 1,5 miesiąca i nie miałem z tym problemów. Ale od tamtej wizyty za każdym razem gdy współżyje z narzeczoną to wszystko jest fajnie do momentu gdy czuje że jest już blisko bo zaczynam wtedy myśleć o tych problemach z potencją i erekcją. Przełączam się wtedy jakby z fazy przyjemności na fazę jakby mechaniczną i chciałbym wtedy jak n...
  • Witam wszystkich bardzo serdecznie, mam pytanie dot. Telapreviru. Do końca zażywanie tego leku został tydzień od ponad tygodnia podczas porannego wypróżniania pojawiło się intensywne krwawienie z odbytu, wcześniej występowało sporadycznie, nadmienie, że swędzenie w odbycie występowało od samego początku zażywania tego leku ale teraz jest już dość intensywne. Krwawienie występuje wyłącznie podczas wypróżniania się, czy to normalne? W ulotce Telapreviru jest napisane, że krwawienie jest częs...
  • Czy ktoś ma drastyczne wspomnienia z tą dietą oprócz głodu ;) ? Chodzi mi o jakieś silne i niepożądane reakcje organizmu. Czy może wręcz przeciwnie jest to dobra dieta dla duszy i ciała?
  • Dostałam Cinie 100 i boje się je wziąć:/ Lekarz, który mi to przepisywał to najlepszy jakiego znam, ale te skutki uboczne... Mam i chore serce i biorę p/depresyjne. A nie powinno się brać Cinie w tych przypadkach:/ Wie o tym, ale może zapomniał?:( Cinie powoduje skurcz naczyń krwionośnych, czyli jak - podwyższa ciśnienie? Ja mam raczej tendencję do niskiego, a lek na serce jeszcze je obniża (ale nie mam wyjścia, nie ma innych leków na moje dolegliwości które by podnosiło ciśnienie). NO I B...
  • Macie jakieś doświadczenia?Ja po trzech tabletkach rozłożonych w czasie czuję sie paskudnie. Jestem senna, obolała i bez energii. Początkowo myślałam, ze to dalsze objawy grypy, ale dochodzę do wniosku, ze zawinił eurespal.
  • Witam ;) Mam pytanie do Pani czy któraś używa tych plastrów , jak się po nich czujecie bo moja znajoma dostała ataku padaczki :( Czytałam na innych forach ze są osłabienia , zawroty głowy , ale lekarz stwierdził że to nie od tego ... Jak sie czujecie po tych plastrach czy któraś z Pani miała omdlenia ?? albo jakiś atak ??
  • Witajcie Na Hashimoto leczę się od września zeszłego roku. Na początku dostałam euthyrok 25, po dwóch wizytach zwiększony do 50, tolerowany dobrze. Pod koniec października miałam wizytę u endo, okazało się ze w końcu wyniki trochę drgnęły, przepisała mi euthyrox 50 i 75 do brania "na zmianę", a właściwie 3dni w tygodniu 50 i 4 dni 75 i tak zmieniać. Na kolejną wizytę miałam się zgłosić w marcu, ale źle się czuję po tej dawce 75, mam zawroty głowy, lekkie mdłości przy tym, bóle w klatce piers...
  • Sertralina

    (11)
    Przepisal mi ja psychiatra na nerwice lekowa. Bral moze ktos ten lek? jakies opinie? Martwie sie troszke o skutki uboczne?
  • Przepisano mi Cerazette. Naczytałam się strasznych rzeczy na forach, prawie każda opisuje straszne krwawienia, tycie spadek libido... plus kilka przypadków zajścia w ciążę. Natomiast ulotka zapewnia, że te skutki uboczne nie występują zbyt często, a skuteczność jest ponoć na poziomie 99%. Czy te z Was, które biorą Cerazette, mogłyby się wypowiedzieć, jak to jest w Waszym przypadku? Chodzi mi o uzyskanie obiektywnej statystyki, a nie tylko ekstremalnie negatywne lub pozytywne opinie. Ni...
  • Witajcie, od kilku miesięcy biorę doksycyklinę a od 5 dni mam dziwne objawy i nie wiem czy to herx czy działanie niepożądane leku. Chodzi o ucisk w głowie, szczególnie w skroniach, nic mnie nie boli ale czuję jakby miało mi rozsadzić czaszkę. To uczucia nasila się przy schylaniu. Poza tym przy sztucznym świetle widzę wszystko w jaskrawych kolorach jak w kreskówce a innym razem (rzadziej) kolory są przyćmione, momentami widzę niewyraźnie i w prawym oku mam jakby mgłę, która pojawia się na kró...
  • Witam, od pięciu dni zażywam FAXOLET ER i przez cały ten czas czuję lekką adrenalinę połączoną z ogromnym wyczerpaniem całego organizmu. Psychicznie jest spokój, jednak smutek i beznadzieja pozostają. Poza tym męczy mnie mój stan po zażyciu Faxoletu. Mam dwójkę dzieci, 3 latka i 1,5 miesięczniaka, więc potrzebne mi siły, aby się nimi zająć. Czy każdy antydepresant powoduje takie samopoczucie, czy jest to tylko na początku jego brania? Proszę o radę, bo jeśli cały cały czas miałabym się ta...
  • Hej, razem z lekarzem stwierdzilismy,ze czas zrobic przerwe w pigułkach min. 3mce,a potem pewnie wrócę do nich, po miesiącu przerwy widzę -bolesny okres tak jak przed braniem pigułek -bardziej obfite krwawienie niż prze braniem pigułek -ból głowy w czasie krwawienia -zachciewajki przed krwawieniem, w sumie rzadko sie zdarzało przed braniem tabl. -czas trwania krwawienia 3 dni, o 2 krócej niż przed braniem pigułek -trądzik atakuje :( ale już po zakończeniu krwawienia jest nieco lepiej ...
  • Witam, weszłam dzisiaj ja 100 mg Perazyny z 75 mg i jestem senna. Kto jakie skutki uboczne miał na takiej dawce?
  • neuroleptyków,a mianowicie dyskinez. Teraz się naczytałam i naoglądałam w necie,że może dojść do czegoś co będzie wyglądało jak pląsawica,i co najgorsza,nie da się tego leczyć i nawet po zaprzestaniu brania neuro nie mija. A ja mam już tego zalążki. Na razie wygląda to niewinnie, od czasu do czasu któraś kończyna dyga.Najczęściej w pozycji siedzącej. Ale skąd ja mam wiedzieć czy się nie pogorszy?
« poprzednie 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Chcesz mieć własne forum dyskusyjne?

Szybkie i bezpłatne

Z dostępem do panelu administracyjnego

Możliwością ustawienia własnego logo

Załóż forum

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.