Forum   solarium

solarium

(168 wyników)
  • Mam pytanie dlaczego nie można. Wiem, że jest przeciwwskazanie ale ikt mi nie potrafi wytłumaczyć dlaczego. Ktoś kiedyś na forum pisał jakoby promieniowanie UV podnosiło poziom przeciwciał? Są na to jakieś źródła? Ja mam już dość tych przeciwwskazań. Ostatnio moja pani Endokrynolog wyśmiała ten zakaz związany z krioterapią, mówiąc że jak hormony sa w normie to wysłała osoby po resekcji tarczycy na takową. Być może z solarką i słońcem jest podobnie tzn. „takie strachy na lachyR...
  • mam takie pytanie...może to głupie ale...czy solarium jest bardzo szkodliwe? bo kiedyś chodziłam i przestałam bo bałam się, że to będzie bardzo szkodliwe dla skóry. a teraz bym bardzo chetnie wznowiła te wizyty no i boję się. doradźcie mi coś dziewczyny, ile razy chodzicie i na jak długo (na ile minut) no i pocieszcie mnie że to nie takie straszne :). Dziękuję i pozdrawiam!!!
  • Kobietki mam pytanko, czy któraś z Was może chodzi na solarium i stosuje plastry??? Jak stosowałam tabletki to nie chodziłam, potem miałam 2 lata przerwy wiec mogłam śmiało chodzić a teraz jade na plastrach i nie wiem... może najlepiej bedzie chodzić gdy ściągne trzeci plaster i bede przed tzw. miesiączka...
  • Witam mam pyanie czy ktos opalal sie w solarium przyjmujac DEPAKINE?
  • czy solarium ma jakis wpływ na działanie pigułek anty?
  • Czy w ciazy mozna chodzic na solarium??
  • Witam. Przedwczoraj opalałam się w solarium i opalałam piersi zapominając, że mam tam pieprzyka (brodawki oczywiście miałam zakryte). Niestety trochę za mocno mnie chwyciło, mimo że opalałam się 10 min i nie pierwszy raz. Jak przyszłam do domu zauważyłam wokół tego pieprzyka na piersi lekko różową obwódkę, a od wczoraj jest ona biała. Zaczynam się martwić bo jestem wyczulona na tym punkcie. Mam na plecach pieprzyka, którego zawsze zakrywam, a o tym na piersi całkowicie zapomniałam. Dod...
  • mam pytanie generalnie wiem że jak się jest w ciąży już pewniej nie opalamy się, ale jak była np.IUI i jeszcze tego nie wiem czy zakończyła sie sukcesem napiszcie jak myślicie czy solarium może zaszkodzić w tak wczesnym stadium.
  • po ile wizytach w solarium było widac pierwsze efekty? Dodam że jestem biała jak d... ;-) i dzisaj poszlam pierwszy raz do solarium na 3 min. 30 czerwca ide na wesele a kupiłam sobie jasną sukienke i niestety wygląda to fatalnie. następny raz planuje w piatek bo codziennie chyba nie wolno jak na początku. Napiszcie czy jak pójde jeszcze ze 3 razy to jest sens? czy nic nie będzie widac
  • Czy korzystanie z solarium? czy nie wolno?
  • witam mam takie pytanie 5tyg temu urodzilam coreczke, od tyg nie karmie jej piersia, ale mleko wciaz mam, sciagam sobie dwa razy dziennie i mam takie pytanie bo chcialabym zrobic cos dla siebie, czy moge isc do solarium pomimo ze mam mleko? co wy o tym myslicie? dodam ze przed ciaza chodzilam na solarium zaznaczam ze nie codziennie jak co niektorzy pomyslam, ale zdarzalo sie np. raz na tydzien ewentualanie co drugi tydz
  • Wiem,ze solarium jest szkodliwe ale slyszalam,ze przy niektorych schorzeniach skory jest nawet zalecane co jakis czas. Mam pytanie jak to jest przy atopowym zapaleniu skory? Czy solarium odpada?
  • czy to moze czemus grozic? jesli nigdy nie odczuwam bolow zwiazanych z menstruacja, w lecie majac okres opalam sie na plazy, to moge pojsc takze na solarium w czasie tych dni?
  • Jaki ma wpływ promnieniowanie UV emitowane przez solarium na candide? Chciała się wybrać na krótki seans ok 7-8 min,oczywiście w bieliźnie. Wiem że łóżka solaryjne są źle dezynfekowane i pełno na nich paskudztwa też grzybów,z tym jednak nie mam problemy.Pracuję w firmie produkującej środki do dezynfekcji więc sobie mogę sama zdezynfekować łóżko. Lekarz nie umiał mi odpowiedzieć na moje pytanie. Może wydaje się one głupie ale nie chcę przez swoją głupotę doprowadzić do nawrotu...
  • mam problem! Za kilka dni ide na slob i chciałabym isc do solarium zeby sie trochę opalić ale karmie piersię więc nie wiem czy mogę iśc. Bardzo prosze o poradę.Z góry dziękuję....
  • Solarium

    (10)
    Dziewczyny, buszuję po internecie już dobre pare godzin, szukam dobrego i taniego solarium w Bytomiu (woj. śląskie) może ktoraś z Was coś polecić i dac namiary ?? z góry dziekuje
  • Czy solarium pomaga na objawy łuszczycy? Proszę o odpowiedz
  • j/w
  • Solarium

    (19)
    Byłam dzis na solarium, na 10 min. Teraz jestem cała czerwona (szczegolnie ciało) bo buzke to mam chyba ze stali:/ nic ją nie rusza:/ I mam pytanko co na oparzenia? pzdr
  • zakładam wątek, gdyż chcę poznać Wasze dolegliwości po opalaniu, czy Któraś nabawiła się na własne życzenie czerniaka? jak można bezpiecznie korzystać z łóżka opalającego - jeśli to w ogóle możliwe...

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.