Forum   spadek libido

spadek libido

(23 wyniki)
  • Chciałabym poruszyć na forum powyższy temat i zapytać drogie koleżanki czy pojawił się u was ten problem. Mam 25 lat i biorę pigułki od 17 r.ż - z niewielkimi przerwami. Mam stałego partnera, kochamy się, niedługo bierzemy ślub. Zawsze miałam ogromny temperament i chętnie kochałam się z nim.. Od jakiś 2 lat widzę ogromny spadek moich chęci, seks przestał mnie interesować.. Zauważyłam jednak pewną właściwość - gdy odstawiam pigułki - gdy mam tą 7-dniową przerwę nagle nabieram strasznej ...
  • jestem prawie 2 lata po porodzie. nadal mam ból podczas stosunku. wydaję mi sie , ze to skutek tabletek anty, ale przecież stosuję zele nawilżające i nie jest do końca dobrze. drugi problem to spadek libido, w ogóle nie mam ochoty na seks. jest mi z tym źle bo mąż ma ochote i stara sie być wyrozumiały, ale jak długo tak mozna. widze ze to rzutuje na całe nasze życie. jak sie nie kochamy chodzi barzdiej spięty itp. co mam zrobić/ czy zmiana tabletek coś da? a moze powinnam porobić j...
  • czytałam gdzies ze w tym wieku spada libido, czy zaobserwowałyście to u siebie może? co mozna z tym zrobic?
  • co mam robic?? Jezli a djsc do blizszyc kontaktow z m,oim nazczonym staje sie chora. Unikam blizszych kontaktow. Najchetniej wtulalbym sie do niego i muskal ustami.Czy to przez leki?? Biore Spamilan i Rexetin
  • Możecie polecić mi pigułki po których libido wraca albo przynajmniej nie spada do zera ?? Może dwu lub trój fazowe środki są pod tym względem lepsze. Jeśli tak to które ?
  • dodam, że biore pigułki anty będę wdzięczna za wszelkie informacje pozdrawiam
  • od prawie dwoch lat biore pigulki, ale moje libido strasznie spadlo!! co robic? czy zmiana pigulek cos tu pomoze? jakie inne metody antykoncepcji stosujecie? myslalam o spiralce, ale straszmnie sie jej boje- juz tyle sie naczytalam :( nie wiem co robic...a moj zwiazek strasznie na tym cierpi :( podpowiedzcie mi cos prosze. pozdr
  • Witajcie dziewczyny mam pytanie o ewentualne Wasze skutki uboczne brania Yasmin? moje to ostatnio suchość pochwy, spadek libido, zmienne nastroje, bóle migrenowe, duszności. Przez przypadek przeczytałam o wycofaniu Yasmin z Holandii i o przypadkach śmiertelnych. Kiwdy pytam mojego lekarza to twierdzi żeby nie kojarzyć tych objawów z Yasmin? Dziewczyny jak Wy czujecię się po tych tabletkach? Pozdrawiam i liczę na Was.
  • mam pytanie dotyczace tabletek a w sumie dwa??? 1) czy jesli nawet biorac tabletki dojdzie do zaplodnienia to powoduja one poronienie czyli zabicie dziecka czy nieee ???? czy maja one takie dzialanie ??? 2) czy spowodowaly one u Was spadek libido??? Bardzo zalezy mi Waszych naodpowiedziach w szczeg na piewrsze pyanie
  • Barałam ok 3 lata Diane35 i stracilam calkowicie ochote na sex,przestalam brac i przez pol roku nic,zero.Zaczelam brac Marvelon i nic-co robic???
  • kochanekobiety, która z Was brałą bądź bierze cerazette? jestem 6 miesięcy po porodzie i chcę zacząć brać. I perwszy raz w życiu zamierzam brać pigułki w ogóle. Jakie są skutki uboczne? Napiszcie o swoich doswiadczeniach, proszę. A.
  • Harmonet

    (5)
    jakie doświadczenia po tych tabletkach?
  • Mam 22 lata, mój ginekolog przepisał mi trójfazowe pigułki Milvane. Co Pani sądzi na ich temat? Pytam, gdyż inny lekarz, a także moje koleżanki, które zażywają pigułki 1-fazowe są zaskoczeni. Czy to prawda, że pigułki trójfazowe są dla starszych kobiet? Według mojego ginekologa są one dobre dla wszystkich. Preferuje je, gdyż dopasowuja sie do cyklu kobiety. A jakie jest Pani zdanie?
  • Wczoraj byłam u lekarza, ze względu na plamienie, które pojawiło się przy trzeciej tabletce od końca, zazwyczaj okres dostaję w 4 dniu po ost. tabletce. Biorę harmonet. Plamienie to wystąpiło po raz drugi. Pierwsy raz jakieś 3 mies. temu. Po zbadaniu mnie oraz usg dopochwowym lekarz stwierdził, że mam drobne pęcherzyki na jajnikach, największy 21 mm, ale to nie jest powód do niepokoju (miłam też taki ok. 1,5 roku temu wilkości ok 40 mm i przy braniu harmonetu zniknął). W związku...
  • Krótka historia mojego brania tabletek wyjaśni dlaczego chcę zmiany Mercilonu. Tabletki zaczęłam brać kilka lat temu. Najpierw Cilest ale miałam po nim krwawienia trwające miesiąc (może dlatego, że to były początki). Po dwóch opakowaniach lekarz zamienił mi go na Mercilon. Wszystko było niby w porządku - oprócz znacznego spadku libido. Zdecydowałam się więc przerwać na ok. rok. Po tym jednak czasie wróciłam do tabletek i brałam Minulet i było super, wszystko wspaniale (libido równ...
  • Witam, Biore od dwoch lat pigulki antykoncepcyjne, obecnie Logest, przedtem Novynette. Moim problemem od jakichs 5-6 miesiecy jest zle samopoczucie - brak energii, ospalosc, a do tego smutek, placzliwosc, ogolnie rzecz biorac doly. Do tego brak mi ochoty na seks. Czy to moze byc wynikiem zazywania pigulek? A moze powinnam brac cos z wieksza zawartoscia hormonow? Czuje sie jakos tak "bezplciowo" i zupelnie bez energii. Poza tym jestem zdrowa, ale te "smuty" mnie naprawde dobijaj...
  • no wlasnie, chcialabym zeby podzielily sie wrazeniami dziewczyny, ktore odstawily pigulki antykoncepcyjne, jak dlugo utrzymywaly sie "objawy" (uboczne) i jak dlugo dochodzilyscie do ciebie?? pisze bo sama odstawilam kilka tygodni temu, samopoczucie lepsze, ale niestety fizycznie dalej przykre skutki (nawet bol i nieprzyjemna bardzo gesta wydzielina). jak dlugo to potrwa??????
  • odstawieniu tabletek?
  • czy rzeczywiście MErcilon powoduje wiele skutków ubocznych?? Dlaczego wiekszość osób na niego narzeka, a jednka lekarze nadal go przepisują?
  • witam, jak to jest z tabletkami antykoncepcyjnymi i libido (czy jego ewentualnym spadkiem). czy znacie jakieś ciekawe artykuły na ten temat, możecie polecić jakieś linki? pozdrawiam empe
Pokaż wątki z forum:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się