stomatolog

stomatolog

(11 wyników)
  • Proszę o informację, gdyż nie wiem jak należy w takiej sytuacji postąpić. Od 3 m-cy nosze aparat założony przez Panią stomatolog. W Okręgowej Izbie Lekarskiej nie ma informacji o specjalizacji tej Pani w zakresie ortodoncja.Osoba z OIL powiedziala mi, że specjalizacja oznacza ukończenie szkolenia w danym zakresie, ale leczenia ortodontycznego może podjąć się każdy lekarz stomatolog, gdyż ma takie uprawnienia robiąc dyplom ze stomatologii, jesli ma kwalifikacje. Pani, która mnie ...
  • witam, otoz od kiedy nosze aparat orto i mam przyjemnosc byc na wizycie u orto jak tez u stomatologa zauwazylem ze inaczej na to patrzy orto inaczej stomatolog. Moze Wy takze macie podobnie, z czego to wynika. Przyklady: 1. otoz podczas wizyt u orto pytalem sie np. czy niezbedne jest usuniecie kamienia, osadu bo zauwazylem. Orto stwierdzil ze na razie nie ma potrzeby. Tymczasem stomatolog stwierdzil ze nalezy usunac (koniecznie). I teraz nie wiem kogo sie sluchac ? kto ma racje?...
  • Interesuje mnie czy najpierw lepiej isc do stomatologa wyleczyc wszystkie zeby a potem isc na pierwsza wizyte u ortodonty czy odwrotnie? Z jedenj strony lepiej isc pierw do orto bo po co leczyc zeby ktore beda do wyrwania (po co przeplacac), no ale z drugiej strony tak z "dziurawymi" zebami do orto? Jak bylo w Waszym przypadku? Co pierwsze? Dzieki za odpowiedzi.
  • Bede miec zakladany aparat za 2 tyg. jest jednak rzcz ktora mnie troche martwi. Mam nadzieje, ze ktos mial podobny problem i pomoze :) Mam nadlana jedna z jedynek. Ortodatka powiedziala ze to nie jest zaden problem, ze na nadlane zeby bez problemu mozna zalozyc zamki ale! nie byla juz taka zadowolona jak sie dowiedziala ze ten zab - ktorego polowy nie ma - nadal zyje i ma sie dobrze i co najgorsze ze reaguje np na zimno. Powiedziala ze to oznacza ze mam nerw na wierzchu i zab mu...
  • Nie wiem, jak to się stało, jadłam obiad i nagle poczułam, że kawałek mojego policzka tkwi w aparacie. Prawdopodobnie drut, który wystaje na końcu łuku wbił mi się w policzek . Ale jakim cudem? I dlaczego tak mocno, że mogę go stamtąd wyciągnąć? Masakra i boli jak diabli przy próbie usmiechu czy powiedzenia czekololwiek. Znalazłam awaryjnie stomatologa w pobliżu, bo sama sobie z tym nie poradzę. Przyjmie mnie za pół godzin. Do tego czasu cierpię...
  • Mam bardzo zniszczone zęby - kawa, papierosy, jakaś tam choroba zębowiny <?> - estetycznie wyglądają conajmniej obrzydliwie. Poza tym są zdrowe ;) CO jest lepsze koronki czy licówki ? Czy ktoś może podzielic sie swoim doświadczeniem ?
  • Wczoraj byłam u orto w celu założenia separacji. Niestety pani dr bardz się męczyła, ale nie udało się jej wcisnąć mi tych gumek, bo podobno mam żle zrobione wypełnienie na zębach gdzie miała być separacja, jakieś za płaskie czy coś takiego a powinno być zaokrąglone. Mówiła też że przez to nie będę mogła sobie doczyścić tam zębów i teraz mam iść na korektę tych wypełnień czy może ktoś miał coś takiego robione czy trzeba będzie wymieniać całe wypełnienie czy talko trochę tamte przy...
  • Proszę o poradę, bo już sie trochę pogubiłam w tych wszystkich wersjach. Mój problem polega na tym że mam stłoczone zęby, z tego co mówią stomatolodzy ta wada kwalifikuje sie do leczenia ortodontycznego. Jednak po wizycie u ortodonty powiedziano mi że przed zalożeniem aparatu muszę usunąć wszystkie ósemki oraz prawdopodobnie jeszcze 4 zęby. I teraz pytanie. Co jest lepsze, czy to że wyrwe teraz ok 8 zdrowych zębów i za 2 lata nie będzie stłoczeń. Czy lepiej pozostać ze wszystkimi ...
  • Witam Jestem tu pierwszy raz. Mam 30 lat i chciałabym sobie poprawić zęby. Mam dolną szczękę wysuniętą do przodu. Zęby w sumie proste, ale takie malutkie i koronki nie proste tylko postrzępione. Od czego zacząć by mieć uśmiech modelki :) Gdzie się udać, do stomatologa czy ortodonty. Może kogoś możecie polecić z Gdyni? Nie mam pojęcia od czego zacząć proszę o pomoc. Monika
  • Czy chodzicie z aparatem na piaskowanie i jak często?Mój stomatolog twierdzi, że z aparatem trzeba to robić nawet co trzy, cztery miesiące.
« poprzednie następne »

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Chcesz mieć własne forum dyskusyjne?

Szybkie i bezpłatne

Z dostępem do panelu administracyjnego

Możliwością ustawienia własnego logo

Załóż forum

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.