Forum   stosunek

stosunek

(501 wyników)
  • Jestem przerażony tym jaki jest stosunek większości społeczństwa do tzw. meneli. Traktuje sie ich jak śmieci, jak gorszych ludzi. Wielokrotnie byłem świadkiem sceny gdy ktoś(głownie młodzież) biła meneli-w miare możliwości starałem się jakoś pomóć czy wezwać policję. Z reguły policja też gardzi menalami-rozdzieli bijących a potem menel też dostanie wpie...w radiowozie. To dla mnie straszne taka pogarda dla ludzi. To ludzie jak wszyscy inni-praktycznie każdy może zostać menelem-straci prac...
  • Witam, oto moje ostatnie wyniki: 3 dc LH- 3,45 FSH 6,45 prolaktyna 12,8 TSH 1,38 dodam, że mam Hashimoto i przeciwciała anty TPO 144. Niby wszystko w normie , ale co może oznaczać ten stosunek LH do FSH, czytałam, że powinien byc bliski 1, a u mnie to ok 0,5. Staram się o dziecko, ale jak narazie nic z tego nie wychodzi. Czy może któras z Was ma podobnie?
  • Powiedzcie mi prosze jaki powinien być prawwidłowy stosunek FT3 do FT4 u zdrowej osoby i i jakie wartośc procentowe powinny siągać FT3 i FT4?
  • Witam. Mam problem. Otóż po stosunku z chłopakiem mam problem z oddawaniem moczu, gdyż bardzo mnie pieką wargi. Na dodatek wejście do pochwy i wargi mnie swędzą. Błagam powiedzcie mi co to może być, to jest nie do zniesienia. Zastanawiam się czy zaaplikowac sobie Clotrimazolum, ale nie wiem co to za dolegliwość.
  • jestem zerem tak jak mi mowia?mialam dzis rozmowe jedna wielu u mojego ojca. jego zona, brat 19lat ojceic i ja. ogrodzili mnie, czulam sie osaczona.mowili duzo mowili. ... ze jestem zerem nic nie osiagne nikim smiecem bez użytecznym pionem zycia.bo co bo nie rpacuje w drogeri po 3miesiacach (okres probny) zrezygnowalam bo zle traktowali i osadzala o cos czego nie robilam...bo po 2 dnaich "wyrzucili mnie z pracy" bo poprosilam o to by jednego dnai przyajsc na rano bo mam pozneij dentyste...-t...
  • hej dziewczyny, jeśli zrobilam bete 10 dni po terminie miesiączki (beta negatyw), a ostatni stosunek miał miejsce właśnie w dniu spodziewanej miesiączki to czy wynik jest wiarygodny?
  • W weekend kochałam się z moim partnerem...przyznam, ze nie było zbyt delikatnie...i dzisiaj cierpię...boli mnie pęcherz i jak robię siusiu...Nie piecze, tylko taki dziwny ból...no i w brzuszku, tak jakby zbierało się na "większe" wypróżnienie. Nie jest to pierwszy raz, juz mi się to przydarzyło i wtedy pobiegłam do Gin. Ale nie "znalazł" żadnego zapalenia...polecił brać witaminę C i urosept....Czy przyczyną tych dolegliwości moze być "mocny" sex, czy po prostu sam sex...i jak szybko poz...
  • MAM TAKIE PYTANIE STOSUNEK LH DO FSH WYNOSI 0,54CZYLI NIEWYDOLNOSC PRZYSADKI NA TO WYCHODZI ,.ALE PATRZAC NA WYNIK FSH JEST 7 CZYLI DOBRY,WEDLUG TEGO COCZYTALAM WYNIK NIZSZY NIZ 3 MOZE WSKAZYWAC NA TA NIE WYDOLNOSC,CO MYSLEC W TAKIEJ SYTUACJI?DODAM ZE KLH MAM 3,8 A FSH 7
  • kilka godzin przed badaniem USG narzadu rodnego mialam stosunek z mezem. po badaniu lekarz powiedzial, ze podejrzewa malego miesniaka macicy. czy mozliwe jest, ze podczas stosunku cos mi sie nadwyrezylo i w rzeczywistosci, to nie musi byc miesniak? zastanawiam sie, czy nie isc na wszelki wypadek do innego lekarza jeszcze raz. z gory bardzo dziekuje za odpowiedzi
  • Mam pewien problem i nie wiem co o nim myslec.Dzisiaj po stosunku z moim narzeczonym pojawil sie mleczno-bialy sluz(nie wiedzialam takiego nigdy wczesniej,jestem zdrowa i nie mam problemow z grzybicami itp).Uzywalismy prezerwatywy ze srodkiem nawilzajacym.Czy moze cos zlego moglo sie stac z prezerwatywa? Ten śluz przypominał sperme stad moje pytanie? Czy jest jakies prawdopodobienstwo,ze byla to sperma? Czy zglosic sie do lekarza po tabletke 'po' ?
  • Mam ogromny problem związany z moją nieśmiałością w kontaktach z wykładowcami. Nie potrafię z nimi normalnie porozmawiać, bo od razu czerwienię się, ręce mi się trzęsą, zapominam, co miałam powiedzieć. Staram się być dobrą studentką, z egzaminów pisemnych dostaję najwyższe oceny - niestety ustne zawsze oblewam, mimo, że bardzo dobrze umiem zadany materiał, mało tego, poszerzam go o inne książki itp. Działam w kole naukowym, ostatnio byłam na konferencji. No i tam taka sytuacja, że podczas obi...
  • czesc mam problem od pewnego czasu po stosunku z moja partnerka na moim czlonku zaczely pojawiac sie dziwne czerwone plamki i odczuwam swedzenie nie wiem co to moze byc nigdy wczesniej nic podobnego nie mialem pomozcie
  • podczas stosunku wszystko jest ok - nic nie boli, wrecz przeciwnie, jest bardzo przyjemnie, a ja jestem dostatecznie wilgotna. a zeby bylo jeszcze przyjemniej, to w chwilach uniesienia napieramy na siebie jeszcze mocniej, moze nieco za mocno..? jednak nic nie zapowiada, ze pozniej beda jakies problemy. ale niedlugo po stosunku na moich miejscach intymnych pojawia sie mniejsza lub wieksza opuchlizna, ktorej czesto towarzyszy ból. czasem nawet jakis lekki, brazowawy wyciek z pochwy o niemilym z...
  • Witam mam do was dziewczyny pytanie. MIałam robione badania LH i FSH a o to jego wyniki: LH-8,78 faza folikularna: 2.4-12.6 faza owulacyjna: 14.0-95.6 faza lutealna: 1.0-11.4 postmenopauza: 7.7-58.5 FSH- 6,48 faza folikularna: 3.5-12.5 faza owulacyjna: 4.7-21.5 faza lutealna: 1.7-7.7 postmenopauza: 25.8-134.8 Czy wszystko jest w porządku?? Na usg wyszło mi ze mam PCOS a tu chyba aż tak tragicznie nie jest ?!
  • mała wpadka w 9 dniu cyklu....kiedy moge zrobic test? zalezy mi zeby jak najszybciej przestac sie denerwowac lub...zaczac;) czy prawdopodobienstwo ciaży jest duze? 9 dzien....cykle ok 30dni, chyba nie powinno byc najgorzej?
  • Niedawno zaczelam wspolzyc z chlopakiem i podczas stosunku w niektorych pozycjach odczuwam bol, tak jakby uderzenia byly za mocne albo bolaly mnie scianki. Po ostatnim stosunk zauwazylam ze na przscieradle sa plamki lekko zabarwione krwia. Moze to miec zwiazek z tym, ze biore antykoncepcje hormonalna i miewam plamienia. Moje pytanie dotyczy tego, czy po jakims czasie bol podczas stosuku ustapi i czy jest to normalne?
  • Jestem w 7 tygodniu ciazy. Jest to moja druga ciaza i przebiega bez problemow. Jednak zauwazylam ze po stosunku lekko krwawie ( nie bylo tego przy pierwszej ciazy). Czy ktorejs z Was tez sie cos takiego przetrafilo? U mnie zdarzylo sie to dwa razy. Mieszkam w UK i na gina nie ma co liczyc. Pierwsza wizyte u poloznej mam wyznaczona na 21 pazdziernika! Prosze Was o opinie. Pozdrawiam
  • czy ktos tak mial lub ma?
  • jest sens robić ?

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się