szafki

szafki

(338 wyników)
  • zastanawiam sie wlasnie na kuchnia w takie kolorystyce złamana biel bedzie mdf lakierowany na polysk, orzech fornir. I moje pytanie co w bieli co w brazie dolne czy gorne szafki? Jak to wyglada w praktyce domyslam sie ze lakier sie bedzie "palcowal" gdzie bedzie to wg was mniej widoczne na gorze czy na dole kuchnia bedzie polaczona z pokojem wiec dosc widoczna?
  • Witam! W poprzednim wątku pytałem o zakup zmywarki, natomiast tutaj chciałbym się skupić na waszych opiniach odnośnie mebli do kuchni z IKEI!Czy są godne polecenia czy też nie?Jest na nie 25 lat gwarancji, więc chyba nie powinny się psuć - prawda? Będę wdzięczny za WASZĄ pomoc!!!
  • Własnie wybieramy szafki do kuchni. Okleina naturalna i fronty drewniane odpadają. Musiałam wybrac cos najbardziej ekonomicznego. Zaproponowali mi fronty z mdf'u albo z płyty meblowej. Co sądzicie o tych materiałach?? Czy płyta meblowa sprawdza się w kuchni?? Za wszelkie rady będę wdzięczna.
  • Witam. Jestem ciekawa jak sprawdzaja sie w użyciu meble firmy brw. Chodzi mi o meble z płyty na zamówienie.
  • Poziedzcie proszę, gdzie macie suszarki/ociekacze do naczyń. Można je zamontować w szafkach narożnych nad zlewenm? Pozdrawiam
  • Tego tematu nie było. A moze ja nie znalazlam ... Ale! Jestem na etapie wykanczania mieszkania i pojawil sie ogromny problem - mianowicie gdzie mam schowac: mop, wiaderko, miotle, rowniez odkurzacz??? Mieszkanie male, w kuchni nie ma na to miejsca bo zabudowe szafek tak wymyslilam ze nie zaplanowalam przechowywania tych jakze istotnych akcesoriow. Korytarz - maly i waski, jest miejsce tylko na szafki na buty i wieszak na odziez wierzchnia. Lazienka - malutka, tez nie ma miejsca a prz...
  • zmieniam meble kuchenne-w tej chwili mam jasny (brzoza) mdf wszedzie, zmieniam tak, że dół to ciemny (teak) fornir, do tego ciemny laminowany blat (w kolorze tego teaku, choc nazwa akurat venge), góra to jasny lakier mdf (ecru) i tu mam problem, czy dac półmat, na co mnie namawia projektant, czy dac wysoki połysk, jak zawsze mi sie marzyło. W domu dzieci są, ale do górnych szafek nie dostają ;), lubie porządek wiec częste czyszczenie mnie nie przeraża, gorzej z argumentem, że się rysują. Cz...
  • doradzcie mi prosze, bo nie wiem kogo sluchac i na co sie zdecydowac. Remontuje kuchnie,w salonie meblowym powiedziano mi,ze znacznie łatwiej i o wiele ładniej wygladają płytki położone po zamontowaniu mebli, taki sposob wybiera podobno 95% ich klientów. Czlowiek, ktory wykonuje u mnie remont kuchni twierdzi, ze to bzdura i nie powinnam sie na zgodzic. jestem wygłupiona, prosze o rade. Z góry dziekuje za pomoc :)
  • meble brw

    (4)
    Czy ktoś z Was robił kuchnię z mebli BRW? Czy mozna zmniejszyć głębokość szafek dolnych? Jaka jest oryginalna głębokość? Czy mozna zamówić u nich zmniejszone do 35 cm?
  • zastanawiam sie nad kupnem umywalki z szafką razem-żeby możliwie ergonomiczniej wykorzystać przestrzeń,ale z tego co zauważyłam takie zestawy są kosmicznie drogie,wiec może dokupić do umywalki oddzielnie jakiś regalik? jakie macie rozwiązanie u siebie? i czy niewykorzystana przestrzeń pod umywalką nie stwarza dla was jakiegoś większego problemu?
  • Chcciałabym pomóc teściowej zmienić co nieco jej kuchnie.Myślała o zmianie koloru szafek (teraz są pomalowane na ciemny niebieski)na jakiś jaśniejszy.Nie wie czy lepiej pomalować czy też oklieić okleiną.Ze względu na ograniczony budżet chciałaby, aby wyglądało ładnie i najlepiej niewielkim kosztem.Szafek jest mało, więc chciałybyśmy zrobic to same.Proszę również o poradę co zamiast płytek nad zlewozmywakiem (również małym kosztem :-) ). Będziemy bardzo wdzięczne za wszelkie porady.
  • Witam, Szukam stolarza/firmy robiącej szafki kuchenne, proszę o przesyłanie na priv oferty cenowej następująceych szafek i z mdf i z płyty : stojące: 80 zlew 60 na pralkę 90 narożna 30 z 5 szufladami 60 z trzema szufladami / lub półkami wiszące: 80 30 2 x 30 przeszklona 50 nadokapowa 60 do tego uchwyty, cokoły, blat, 3 x oświetlenie,itd i montaż, transport itd ile czasu czeka się na realizację pozdrawiam serdecznie i proszę o oferty, jesli macie swoje strony www to proszę ...
  • witajcie, zaproponowano mi zrobienie mebli kuchennych oraz łazienkowych właśnie z postformingu (chyba dobrze piszę nazwę). Słyszałam o różnych płytach, ale ta jest dla mnie nowością czy możecie coś powiedzieć o jej jakości i o tym czy sprawdza się w codziennych użytkowaniu (będę miała białe meble)? pozdrawiam
  • Witam! Biorę kredyt na wykończenie mieszkania i przeznaczyłam na kuchnię max 10000 zł ( więcej poza moimi możliwościami :-(. W tym mają być szafki, zmywarka i piekarnik. Pojecia nie mam ile kosztują meble? Takie na MDF i z ikei na przykład. U jednego producenta powiedzieli mężowi 1000 zł za metr bieżący, ale gapa nie zapytał, czy to góra szafek i dół, czy też za każdy metr bieżący ( np. 2 metry góry i dwa metry dołu to byłoby 4000 zł- przerażająca cena). Ja potrzebuję około 3 metry dolnych sz...
  • pod oknem w kuchni mam kaloryfer. mieszkanie jest spoldzielcze-wlasnosciowe , wiec chyba nie moge go zdemontowac - planuje pod oknem szafki kuchenne (meble pod wymir). Czy ktos tez mial taki problem z kaloryferem? A jesli chodzi o osłonki metalowe na "stare" kalorfery. Czy ktos ma jakies namiary na takie cos?:)
  • No właśnie - jakiego szukać? Byłam w IKEA - do wyboru są świetlówki i oświetlenie halogenowe energooszczędne. Które wybrać? Czy halogeny nie emitują dużo ciepła? Czym kierować się przy wyborze oświetlenia montowanego pod szafkami kuchennymi nad blatem roboczym? Oświetlenie z IKEA montowane na dwóch szafkach kosztuje ok. 350 zł - wydaje mi się to b. dużo, ale nie wiem, jakiej szukać alternatywy. Podzielcie się swoimi doświadczeniami, pozdrawiam
  • Witam. Przymierzam sie do zakupu pralki, ktora stac bedzie w kuchni w ciagu kuchennym (zabudowana). Nie wiem tylko jaka pralke wybrac. Wiem, ze nie musi byc to dokladnie pralka typowo do zabudowy (tych jest maly wybor, a ceny wyzsze). Dlatego chcialabym kupic normalna pralke ladowana z przodu, ze zdejmowana pokrywa, zeby sie pod blatem zmiescila. Jakie max rozmiary musi miec taka pralka (glebokosc), zeby zmiescila sie w standardowej szafce (60 cm). Tak zeby wszystkie kabelki i ru...
  • img19.imageshack.us/img19/8146/kuchnia4.jpg nie ukrywam ze najwiecej kontrowersji wzbudza czerwony pasek , co o tym sadzicie?
  • Nie wiem zupełnie jaki piekarnik wybrać. Odpowiada mi piekarnik, w którym wpisano "do zabudowy w słupku". Czy piekarnik do zabudowy w słupku będzie nadawał się do takiej szafki dolnej z szufladą, przystosowanej do zabudowy piekarnika? www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=19&langId=-27&catalogId=10103&productId=21919 Z tego co wiem są też specjalne szafki "do zabudowy pionowej" (słupek). Nie wiem tylko czy nie ma jakiś ograniczeń konstrukcyjnych, które uniemo...
DOMOSFERA.PL POLECA:

Kawalerka dla studentów

Ciekawie urządzone mieszkanie w Białymstoku o powierzchni 33 m2.

Rowerowe poroża

Co zrobić ze starej kierownicy i siodełka? Modne poroże na ścianę!

Stylowe mieszkanie

Zobaczcie stylowy, nowoczesny i elegancki apartament w Warszawie.

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.