Forum Zwierzęta LABRADOR RETRIEVER
ZMIEŃ
      szczekanie

    szczekanie

    (20 wyników)
    • Szczekanie

      (13)
      Mój labrador od pewnego czasu szczeka i warczy w powietrze czy to normalne?Czy mam się martwić?
    • Witam ponownie... Od wczoraj niepokoi mnie zachowanie Belli. Prawie cały czas szczeka na domowników, zrobiła sie nie miła. Robi co sie jej podoba... No po prostu nie poznaje mojego pieska :( Nie chce dopuścic, żeby osoby w moim domu zaczeli się jej bac :( A czy możliwe jest, że obraziła sie za to, że gdy nikogo nie ma w domu to na 3 - 4 godz zostaje sama na ogródku? Bo cieczka chyba odpada w tym wieku, prawda? (Bella ma 4 miesiące) Aha, to zaczeło się jakoś po podaniu tabletki na odr...
    • Problem zaczal sie pare miesiecy temu...teraz niestety nasilil sie:( Moja prawie 2 letnia labradorka obszczekuje ludzi na spacerze.Zdarzalo jej sie to baaardzo sporadycznie,tylko w sytuacjach kiedy np:bylismy nad jeziorem na jakiejs odludnej wysepce,wokol nie bylo ludzi i nagle pojawial sie jakis przechodzacy czlowiek.Tlumaczylam to sobie tak,ze wlacza sie jej jakis instynkt bronienia swojego terytorium,a przechodzacego czlowieka traktowala jako intruza,co dziwne czlowieka z psem...
    • Problemów nie mało. Pojawił sie kolejny. MOj pies spi ze mna w pokoju pod drzwami. Gdy uslyszy w dom czyjs glos lub na korytarzu to zaczyna szczekac i oglada sie zeby go wypuscic. Fakt, ze nauczylam go, ze gdy ktos zadzwoni to idziemy sie przywitac. Ale on chyba za bardzo wzial to sobie do serca. jest to uciazliwe i mozna dostac zawalu jak zacznie szczekac w nocy lub o 5 rano, gdy np. sasiad akurat idzie do pracy po klatce schodowej!!! Jak sobie z tym poradzic?
    • Mam 7 miesięczną suczkę rasy labrador niepokoi mnie wrogie nastawienie do ludzi i bardzo głośne z agresją szczekanie a nawet próbowanie ugryzienia. Może ktoś z Was miał podobny problem , co z tym zrobić . Mam dwoje dzieci i w stosunku do Labunia jest bardzo pogodna i uwielbia się z nimi bawić być może jest o nich zazdrosna i dlatego szczeka i chce atakować obcych
    • Jak oduczyc psa szczekania gdy zostawie go pod sklepem na chwilke? Czasami dochodze do wniosku ze nie potrzebnie uczylam go szczekac:( Ktos ma jakies rady?
    • Witam! Ja znów z pytaniem do Was drodzy labradomaniacy.Otóż,czy normalne jest,aby pies nie szczekał?Wiem,że młoda to potrafi,bo zdarzyło się jej 2razy szczeknąć od początku pobytu u nas(szczeknęła na gadającą maskotkę).Czasem gdy idę z Amber klatką schodową szczekają na nią inne psy za drzwiami,a ona nic.Nie szczeka na dzwonek do drzwi,domofon,inne psy.Wczoraj próbowałam ją nauczyć szczekania i prawie głos straciłam udając psa.Nic nie dało.Młoda za chwilę kończy 7 miesięcy i mogłaby cza...
    • Pies ma 1,5roku,od ok 5 mscy fatalnie reaguje na psy m/w jego wymiarów,samców,zaczyna ciągnąć strasznie na smyczy,szczekać,wyrywac się,po prostu straszne to jest.ciągnie też do innych psów ale jakoś z tym idzie sobie poradzić.Nie wiem co jest powodem tej nadpobudliwości-pewnie chęć dominacji.Zastanawiam się nad kastracją ale może usłyszę od Was czy ktoś miał coś takiego i jak sobie z tym radzić?Oczywiście szaleje też w domu,no ale naprawdę z tymi psami to jest najgorsze:(.
    • Witajcie, Paczek pozostawiony sam w domu nie reaguje szczekaniem podczas pukania do drzwi, cisza jak makiem zasiał...jednym słowem psa nie ma w domu. Jednak kiedy w chałupie są domownicy... choćby jeden...pies podczas pukania lub dzwonka do drzwi szczeka jak opętany przez złe moce. Mój wniosek: pies czuje się naszym opiekunem, strażnikiem domowego ogniska. Wniosek ślubnego: pies czuje się na tyle pewnie w naszej obecności, że może sobie pozwolić na szczekanie na obcych, jest bezpieczny......
    • Witam. Mam trochę problem z moim psiakiem kiedy idę na spcer wieczorami z nim jest posłuszny itp. Jednak gdy nadchodzi jakiś obcy lub znajomi to zaczyna warczeć i szczekać i nie dopuszcza do nikogo z nich do mnie tak jest w wielu przypadkach. czy każdy tak mam?? -- latynos
    • Hejka:) Wymieniajmy się postępami codziennymi naszych małych szkrabów:) Luna ma 10tyg. Odkąd u nas jest to ja ciągle chodzę w kapciach nie do pary...:) Coś ją ciągną te moje kapciuchy:) Ma dwie pary i łażę i szukam bo jeden wiecznie gdzieś ginie:) Więc zakładam jeden inny i drugi inny:) Wstaję o godz 6,Lunka razem ze mną. Ja piję kawkę a Lunką zjada śniadanko i potem wściekamy się 30min na podłodze,jest tak uradowana jak wstaje:) wita mnie:) Biorę kąpiel w też w jej towarzystwie:) Leży przy w...
    • Udało mi się w końcu znaleźć sposób na zmuszenie piesy do szczekania ]:-> Zajechałam oto ci ja pod swój balkon... Od strony podwórka... Łatwo się domyślić co było dalej ]:-> Jestem z siebie dumna :D :P Szkolenie "szczekaczne" ogłaszam ci ja za otwarte :D
    • Witam, może to dziwne pytanie, ale mam problem ze swoim 5 miesięcznym labradorem. Uważam,że za bardzo podporządkował sobie naszą rodzinę wszystko wymusza szczekaniem i wygrywa bo dostaje to co chce tylko po to aby nie robił tyle hałasu. Rozumiem, że pies szczeka(to normalne) ale teraz mam na głowie sąsiadów bo bardzo się skarżą. Moje pytanie brzmi czy mogę go oduczyć głośnego zachowywania w domu? Znacie jakieś sposoby? Pozdrawiam.
    • Witam.Czy są to wymagające psy?Mieszkam w bloku razem z dziewczyną,mamy jeden pokój(32m).Pracujemy i często nas nie ma w domu.Słyszałem,że te psy tak samo jak haski nie szczekają!Czy to prawda? Od zawsze marzy mi się labrador.
    • ...na nauczenie psa komendy "daj głos" ? Wiadomo, labiszony prawie nie szczekają, a mi zależy aby nauczyć Daisy dawania głosu. Tylko jak? Nigdy tego nie praktykowałam...
    • Witam, jestem nowy na forum lecz wiele ciekawych wątków już przeczytałem i dużo dzięki wam się nauczyłem. Pozostało mi w głowie tylko pare pytań jeszcze. Moja suczka bawi sie "Bella" i skończyła właśnie 12 tygodni. Mam ją niecały tydzień. Jest bardzo mądra i szybko sie uczy co mnie bardzo cieszy. Nurtują mnie takie o to pytania: 1. Sąsiad ma małe dzieci, którym bardzo Bella się spodobała i teraz nic nie robią tylko siedzą przy płocie i wołają "Bella, Bella, Bella..." Czy chronić prz...
    • Byłam z Kaiserem dzisiaj w sklepie, z jednego ze sklepow wyszedl do nas pewien Pan ktorego Kaiser juz zna bo ma kumpla psa, wyszedl tez jego znajomy, ktorego Kaiser rowniez zna. Zaczeli go wolac, Kaiser byl na smyczy ale nie bardzo na nich reagowal, dopiero gdy powiedzialam mu patrz Kaiser kto tam stoi podbiegl do nich, zaczal sie lasic machac ogonem i nagle spojkrzal sie na tego znajomego i po prostu zabulgotal i zasczzekal na niego! Kiedys byla taka sytuacja ze strasznie obszcz...
    • Witam posiadaczy goldenow i innych retrieverow! W ostatnim czasie prosilam o porady dotyczace nauki psa w zakresie wolania o wyjscie na dwor.Wielu uzytkownikow pisalo ze te typy tak maja ze nie piszcza pod drzwiami. Skorzystalam jednak z podpowiedzi i udalo sie! Za kazdym razem gdy wypuszczalam mojego goldenka, to przed otwarciem drzwi ruszalam klamka i kazalam dawac glos po czym nagradzalam i strasznie chwalilam i oczywiscie wypuszczalam pieska. Teraz gdy tylko chce wyjsc, stoi ...
    • mój labek (5 miesięcy) chyba poczuł wiosnę, nie reaguje na komendy, robi co chce, nie chce wracać do domu a jak próbuję go skłonić to na mnie szczeka i ucieka. Czyżby to wiosna na niego tak podziałała? Dodam że wcześniej nie mieliśmy z nim takich problemów
    • Za 3 tygodnie zostaniemy szczęśliwymi posiadaczami goldena, a mało wiemy o opiece nad tą rasą. Może kilka rad lub namiary na strony w internecie, gdzie takie wiarygodne informacje znajdę? Co kupić przed przywiezieniem psa, jak go transportować, jak zapewnić komfort w domu? No i ogólnie: czym to "pachnie". Pomóżcie, bo trochę mamy pietra... Kasia

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się