Forum   szkło

szkło

(95 wyników)
  • Fatalna jakość zdjęć. Bez opisania, co na nich widać trudno byłoby cos zobaczyć.
  • Glass House fajne rzeczy ze szkła robią, w takich przestrzeniach jak w galerii ciekawie zwłaszcza wyglądają balustrady szklane ;) Zresztą zajrzyjcie sami -> glasshouse.com.pl/produkty/balustrady-szklane/#balustrady-szklane
  • Witam, jestem na etapie planowania kuchni i zastanawiam się, co można dać między blatem a szafkami. Nie chcę tradycyjnych płytek ani blachy, bo słyszałam, że ciężko ją utrzymać w czystości, zastawiam się nad szkłem. Czy ktoś z Państwa ma z tym doświadczenie? Ile coś takiego kosztuje, jak wygląda montaż i później utrzymanie?
  • Na ścianie zaczął pojawić się grzyb, został wypędzony grzybobójczymi różnościami - wszystko OK...ale zaczęliśmy szukać środka, który ścainę (cekol, pomalowany) zabezpieczy od wewnątrz (na zew. to inna bajka) i my bezgraniczni idoci zaufaliśmy koledze, drugiemu idocie, że scianę należy PRZECIĄGNĄĆ SZKŁEM WODNYM (proszę... nie komentujcie tego...) Mąż a jakże przyłożył się do robyty...i okazało się, że ściany nie daje się pomalować!!!!!! Dwukrotnie ścieraliśmy ją papierem ściernym, ...
  • czy istnieje jakiś sposób, żeby szklanki i inne szklane naczynie nie były zmatowione w zmywarce? i właściwie od czego to zależy?
  • Widziałam w róznych gazetach,że teraz często zamiast glazury miedzy szafkami dolnymi a górnymi kładzie się szkło. Mam pytanie jak takie szkło sprawdza sie w praktyce? Facet,u którego wyceniałam projekt kuchni odradzał mi szkło.Ja akurat chciałam pod to szkło połozyc albo tapete albo pomalowac sciane.Powiedział,że takie szkło nie dojdzie rownomiernie do kazdego miejsca na scianie,w sensie,że z jednej strony bedzie dotykac a z drugiej bedzie "odstep" miedzy sciana a szkłem.I że na górze ...
  • Dowiedziałam się niedawno o takim rodzaju płyt. W Polsce dostępna jest podobno tylko Amica: www.agdwaw.pl/product_info.php? cPath=90&products_id=1895 (mam nadzieję, że to nie jest naruszenie netykiety). Nie mam za bardzo zaufania do Amici, ale nie moge znaleźć czegoś podobnego w ofercie innej firmy. Czy ktoś posiada ten rodzaj płyty i mógłby mi doradzić czy warto?
  • witam! czy ktos moze z Was korzystal z uslug jakielkolwiek firmy zajmujacej sie wykonaniem oraz montazem szkla(np lacobel) na scianach w kuchni zamiast plytek?? prosilbym o nr tel lub www z gory wielkie dzieki
  • Czy ktoś ma namiar na firmę gdzie można kupić szkło mleczne wycięte na wymiar. Szkło ma służyć jako dzrzwiczki do szafki w łazience oraz jako zamaskowanie pralki. Ewentualnie czy ktoś się orientuje jakie są koszty takiego szkła za m2, to może sobie wybije ten pomysł z głowy.
  • jakiego rodzaju szkło należy użyć miedzy szafkami gornymi i dolnymi w kuchni? Jakiego rodzaju szkło jest wskazane jake nie. Wlasnie zabieram sie za urzadzanie kuchni i rodzi sie milion pytan na ktore nie znam odpowiedzi. Jaka jest cena m2 takiego szkla. Jak to wyglada z robocizna zamontowanie takiego szkla, wiercenie w nim??
  • Czy ktoś ma namiar na firmę gdzie można kupić szkło mleczne wycięte na wymiar. Szkło ma służyć jako dzrzwiczki do szafki w łazience oraz jako zamaskowanie pralki. Ewentualnie czy ktoś się orientuje jakie są koszty takiego szkła za m2, to może sobie wybije ten pomysł z głowy.
  • Czy istnieje możliwość wykonania ze szkła matowego (mlecznego) słupa świetlnego o wymiarach: 200-220 mm x 2600 mm. Słup będzie wykończeniem ścianki k-g odgradzającej wannę od bidetu i wc. Wewnątrz słupa muszą być świetlówki, a szkło stanowi jakby klosz zakrywający te świetlówki. Szkło powinno być tak zamontowane, aby można było wymieniać świetlówki (np. na zatrzask). Całość - szkło i świetlówki - będzie przymocowane do ścianki k-g jako jej zwieńczenie. Szkło powinno być klejone lub gi...
  • szukam oliwkowych płytek najlepiej polerowanych na ścianę do kuchni, najlepiej duży format np. 30 cm na 60 cm i za cholerę nie mogę znaleść, może ktoś takie ma albo widział, bardzo proszę o pomoc początkowo miałam dać na ścianę szkło, ale boję się, że będzie pękać a poza tym tylko na części ścian mam szafki wiszące, reszta jest odkrytą przestrzenią i nie wiem jak połączyć płytki bądź szkło ze ścianą, normalnie to połączenie byłoby ukryte pod szafką wiszącą a tak.. nie wiem, moż...
  • Zastanawiamy się nad płytą szklaną zamiast płytek na ścianie w kuchni, nad szafkami. Czy musi to być szkło hartowane? Jaką powinno mieć grubość? Jak oceniacie takie rozwiązanie?
  • Witam Bardzo prosze o radę : Planuję zakup bialej kuchni na wysoki polysk styl nowoczesny z bezuchwytowymi szafkami , pomiędzy szafkami a blatem zamierzam dać czarne szkło lacobel , jaki kolor blatu byłby wskazany przy takiej kolorysyce ??? szary odpada wydaje mi sie strasznie mdły kolor , czarny rowniez odpada gdyż sciana i blat by sie "zlewały " , myslalam o blacie w kolorze dębu ale czy to będzie pasowało ? chlodne szklo i ciepły odcień drewna ? bardzo prosze o podpowiedzi ...
  • tylko nie piszcie ze u szklarza... zamarzyło mi sie, ze zamiast kafli w kuchni, połoze szkło. i tu sie zaczął problem. dzwonie po roznych firmach i nikt nic nie wie.... te z ikae nie za bardzo mi sie podobaja... czy ktos z Was wie, gdzie takie szkło moge kupic??
  • Gdzie moge kupić specjalne szkło które się montuje w kuchni zamiast glazury a może jest jakaś specjalna blacha?
  • Jak w temacie. Proszę o podpowiedzi.
  • czy możecie polecić jakiś delikatny środek do czyszczenia kabiny prysznicowej? jakie macie doświadczenia?
  • Czy ktoś ma szkło na ścianie między szafkami kuchennymi? Jakie macie doświadczenia? Jakie lepsze: matowe czy przezroczyste? Jak można je zamocować na ścianie? Bardzo proszę o wszelkie opinie.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.