szkoly

szkoly

(1694 wyniki)
  • Drogie mamy dzieci ciut starszych!.Mam pytanko.Jak to jest ze szkolami,to znaczy w polsce jest 6lat podstawowej potem gimnazjum a potem jak kto woli:srednie badz zawodowe.A jak jest tu. Bo mialam troszke rozbierzne informacje i troszke sie pomieszalo. Pa pozdrawiam,
  • Witam,pytanie jak w temacie:-)Spotkalam dzisiaj mame czterolatki ktora dopiero pryjechala do Anglii i chcialabym pomoc jej zapisac dziecko do szkoly.Czy ktos moze pomoc mi i napisac gdzie trzeba w tej chwili po zakonczonym naborze sie zglosic?Czy mozna na stronie internetowej jeszcze to zrobic? Dziecko jest urodzone 3 stycznia 2006 ale nabor sie zakoczyl dla dzieci z tego rocznika.Dziekuje za wszelkie odpowiedzi.
  • No usmialam sie dokladnie dzisiaj.Pieknie nasypalo mi tutaj od 10 lat takiego sniegu nie bylo. Ladny bialy puch.Zadnej chlupy, mrozow a oni szkoly i fabryki pozamykali!Jaja jak berety:) Na zimowkach to powinni juz listopada jak nic jezdzic po przeciez noce sa mrozne mimo wszystko:) Swoja droga wlasnie wrocilam z filmu Avatar, pieknie sie szlo spacerkiem w tym sniegu!A sam film cudowny polecam kazdemu!:)
  • witam,mam pytanie.mieszkam i pracuje za granica i chcialbym podjac studia (dziennikarstwo).chodzi mi jednak o tryb nauki ekstermistyczny z racji ze nie jestem w polsce na stale.moglbym maksymalnie jezdzic do szkoly co 2 miesiace.wiem jednak od kolegi ktory studiuje na awf-ie w gdansku,ze mozna uczeszczac do szkoly raz w ciagu semestru.bardzo prosze o jakies rady w tej sprawie.dzieki i pozdrawiam.jarek!
  • Jak na necie mozna znalezc dobra szkole panstwowa? Sa jakies strony, mozecie podpowiedziec. Bo nie potrafie znalezc. Dziekuje
  • Sasiadka z ulicy, Polka, jest tutaj juz pare lat, co robi gdzie pracuje, nigdy nie wnikalam, nie wiem czy legalnie czy nie, w kazdym badz razie sprowadzila tu swoje dziecko w zeszlym roku. Dziewczynka nawet nie skonczyla podstawowki w Polsce, a tutaj siedzi w domu bez nauki juz zaraz bedzie rok. Z tego co dziewczynka mowi, mama szkoly jeszcze nie znalazla, a z tego co wiem, to tutaj w Anglii "rezerwuje sie" miejsce w szkole na dziecka nawet na rok przed rozpoczeciem nauki, wiec jak tak ...
  • jak pewnie wiecie, zmienily sie przepisy i dzieci z rocznika 2007, 2006 beda mialy jeszcze wybor. Trzy lata przedszkola i do skzoly, albo 4 lata przedszkola. Myslicie juz o tym? Ja zaczynam. Na plus dla przedszkola przemawia odleglosc od domu, nizsza oplata, niz za szkole (chcemy poslac go do niepublicznej). Z drugiej strony patrzac na jego rozwoj, mysle, ze moze sie nudzic w przedszkolu. On lgnie do czytania, pisania, wiedzy o swiecie etc.
  • Witam szukam jakichs informacji dotyczacych wyrzucenia ucznia ze szkoly Secondary poniewaz niestety dotyczy to mojego syna. Zostal wyrzucony za pobicie sie chlopakiem, jutro mamy spotkanie w szkole i chcialabym wiedziec czy moge sie nie zgodzic na szkole specjalna do ktorej go skierowano.Jest duzo informacji na temat Systemu edukacji w Uk ale nie w przypadku takich problemow. Moze ktosbyl w podobnej sytuacji lub wie gdzie szukac porady.z gory dziekuje
  • jejku, wlasnie sobie uswiadomilam, ze to juz tylko 1,5 roku. w lokalnej gazecie wszedzie sie oglaszaja szkoly i dni otwarte dla rodzicow... staro sie poczulam
  • Ktora z waszego doswiadczenia ma najlepsza oferte edukacyjna czworka,szostka,jedynka czy stsg?Piszcie o swoich doświadczeniach na pewno przydadzą się rodzicom.
  • Dyskutowalismy przy jakiejs okazji z Kurka i Dziunia warianty mozliwe prowadzenia zwykluych szkolen i gotowan i rozpoznalismy mnemanologicznie:-) wiele raf, jak zwykle przepisowych w Polsce.... Doszlismy, ze najlatwiej, zeby nie polec w walce z Sanepidami, urzedami i tonami pozowlen, to - albo znalezc zaprzyjazniona knajpke i jeden dzien w tygodiu, miesiacu uzywac jej do takich celow; - albo salon z meblami kuchennymi, ktory zalatwilby sam wszelkie kwity i spelnil warunki liczne; -...
  • dzieci? Ktore maja dobra renome? Slyszalam o szkolach prywatnych? Czy sa godne uwagi? Kiedy najlepiej ubiegac sie o miejsce w szkole? Na jaki czas przed wiekiem szkolnym dziecka? Pytam, bo nie mieszkam w Bialymstoku, ale mam zamiar i chcialabym wiedziec gdzie sie ulokowac - najlepiej kolo dobrej szkoly, chyba ze mozna dowozic dziecko do oddalonej szkoly ale lepszej niz w okolicy? bede wdzieczna za porady
  • Hej;-) Dziewczyny poradzcie, co moznaby napisac w podaniu o zmiane szkoly obwodowej. Chodzi o to, ze chce po prostu poslac syna do znacznie mniejszej szkoly, a nie do ogromnej szkoly, do ktorej obwodowo wlasnie nalezymy. Dodam ze ta mniejsza szkola w okolicy cieszy sie tez duza lepsza opinia. Dzieki
  • Moj szescioletni synek po dwoch tygodniach od rozpoczecia szkoly zmienil zupelnie nastawienie do niej. Myslalam ze to taka tymczasowa reakcja, po wakacjach, ale to nie mija, jest gorzej. Wieczorem placze ze nie chce do szkoly, ze boli go brzuszek. Rano nie chce wstawac, nie chce jechac do szkoly, w szkole rozstania to histeria, placz, bol brzuszka. Potem w szkole jest zwyczajnie (z tego co mowi nauczycielka)i w domu wszystko od nowa. Z rozesmianego, rozbawionego dziecka stal sie...
  • powiedzcie dlaczego rodzice wola zapisac swoje dziecko do szkoly w ktorej nie ma szatni, w-f odbywa sie na korytarzu ,nie ma swietlicy( dzieci siedza na stolowce) dzieci w kl 1-3 nie maja jednej sali lekcyjnej zamiast zapisac do ,,10'' gdzie sa 2 sal gimnastyczne 2 salki korekcyjne 2 sale na swietlicy duze korytarze kazda klasa ma swoja sale lekcyjna????????
  • www.onderwijsraad.nl/publicaties/2010/naar-een-nieuwe-kleuterperiode-in-de-basisschool Wiecie jak to wygladac w praktyce? A moze w Waszych szkolach juz sa grupy dla 3 latkow? Wczesniej w prasie pisali ze od 2011 roku ma juz byc taka mozliwosc wszedzie. W szkolach w okolicy jeszcze cisza na ten temat.
  • Witajcie rodzice! ( a zwlaszcza pewna mila kobieta- Zaneta09, ktora mnie o Was powiadomila) Mam prosbe o jakiekolwiek linki, stronki i informacje szczegolowe na temat szkoly podstawowej. Dostalam niedawno pewna nawet gruba broszure na ten temat, ale przyznam sie, ze ja gdzies bardzo dokladnie schowalam i nie moge jej znalezc... Jestem mama prawie 3-letniej cudownej dzieweczki i niedlugo bede chyba musiala zaczac sie rozgladac po roznych szkolach... Pomozcie, prosze, a.u.b ...
  • Czytalam nt. i z tego co czytalam wynika,ze w roku 2012 do I klasy obowiazkowo pojda dzieci z rocznika 2005 i 6- latki z 2006. Czy faktycznie tak jest? Dobrze mysle ;-)? Chodzi mi o obowiazek a nie przywilej pojscia wczesnego do szkoly,nie spiesze sie z tym :-) Czyli 2005 r.kiedy OBOWIAZKOWO? Dzieki za odp. Pozdrawiam
  • Mozecie cos polecic? w zerowce mial herbate w szkole, w I kl juz nie. Teraz nosi wode min. w malych butelkach, ale jak bedzie chlodniej wole mu dac herbate.

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.