Forum Zdrowie Zdrowie kobiety Zdrowie kobiety
ZMIEŃ
      tabletki antykoncepcyjne

    tabletki antykoncepcyjne

    (286 wyników)
    • Mam problem - po raz pierwszy przyjmowałam tabletki, trwało to krótko ponieważ stałam się bardzo nerwowa, miałam zawroty głowy a także cały czas utrzymywało mi się krwawienie. Po 12 dniach miałam zwyczajnie dość i przerwałam ich branie - sądziłam że skończy mi się to krwawienie przynajmiej, ale nic się takiego nie stało. o czym to świadczy? i czy jeśli nie przyjmowłam tabletek przez 21 dni, a krócej to powinnam dostać okres w krótkim czasie po przerwaniu? Bo to by mogło chociaż trochę wytłuma...
    • Od trzech lat biore tabletki antykoncepcyjne /minulet, teraz marvelon/ czy nie powinnam dostać skierowania na jakieś badania krwi? Jeśli tak, to na jakie? Dziękuję
    • Moje pytanie dotyczy efektow ubocznych jakie u Was wystapily, ale nie podczas brania tabletek antykoncepcyjnych, tylko po ich odstawieniu po dluzszym okresie brania - powiedzmy min. rok. Jakies problemy z zajsciem w ciaze? bardzo nieregularne/bolesne cykle? plamy po opalaniu? zylaki? ..? i jeszcze jedno pytanie dotyczace wlasnie zylakow. czy osobom, u ktorych pojawily sie zylaki podczas brania tabletek, zostaly one w takim samym stopniu po ich odstawieniu czy tez staly sie mniej widoczne...
    • Czy branie tabletek antykoncepcyjnych przez pewien - u mnie dość długi- czas może spowodować po ich odstawieniu trudności z zajściem w ciążę? Szcególnie ,że od czasu gdy przestałam je brać miesiączka wydłużyła się u mnie i trwa nawet 9 dni (przed tabletkami 5, w trakcie brania 3 dni). O czym to może świadczyć? Staram się o dziecko ok. 1,5 roku. Pozdrawiam!
    • Czy istnieją jakiekolwiek tabletki które nie powodują pajączków na nogach/żylaków?? jestem uczulona na lateks, biorę tabletki anty rok i zauważyłam okropne pajączki na swoich nogach ;/ nie wiem w jaki sposób w takim razie mamy się zabezpieczać. Moze ktoś widzi jakieś wyjście??Mam 20 lat.....
    • Ostatnio dowiedziałam się że tabletki antykoncepcyjne brane podczas ciąży mogą poważnie zaszkodzić dziecku. Koleżanka powiedziała mi że brała tabletki i zaszła w ciąże, ale nie wiedziałą o tym i przez kolejny miesiąc łykała pigułki, po urodzeniu dziecka okazało się że ma ono powożną wadę serca i jest alergikiem. U drugiej koleżanki było to samo,raz że też przy regularnym braniu tabletek zaszła w ciążę, poszła do lekarza bo przypuszczała że jest w ciąży ale lekarz zaprzeczył więc pr...
    • Ostatnio rozmawiałam ze znajomą i jak dowiedziała się, że stosuję pigułki antykoncepcyjne od razu usłyszałam od niej wielkie kazanie na temat tego, że jest to niezdrowe i w przyszłości ma się problemy z zajściem w ciążę, z donoszeniem ciąży, albo, że rodzą się chore dzieci. Poparła to przykładami ze swojej rodziny. Czy możecie się wypowiedzieć na ten temat? Czy tabletki antykoncepcyjne faktycznie utrudniają zajście w ciążę i jej donoszenie? I czy mogą być przyczyną chorób dzieci?
    • Mam pytanie czy tabletki przyjmowane od 2 lat mogły mieć jakikolwiek wpływ na tworzenie się torbieli w piersiach czy wręcz odwrotnie .Proszę o wasze opinie ,lekarz twierdzi że to nie ma znaczenia.
    • od roku mam implant,od 6 miesiecy biore tabletki (Marvelon) zeby ustabilizowac okres.jakie moga byc skutki uboczne takiej dawki hormonow?
    • Witam !!!! Mam pytanie ktos bierze tabletki Yez ?? Chciałabym sie dowiedziec cos o tych pigułkach,poniewaz lekadz ginekolog przepisał mi je dzisiaj ???czy wystepuja po nich jakies niepozadane objawy ????
    • Proszę powiedzcie jak to jest z tab. ant. Sama już nie wiem. Słyszałam różne opini. Czy one są anty czy pro - rakotwórcze. Jedni mówią że zapobiegają rakowi a inni że wręcz przeciwnie.
    • Cześć wszystkim!!!Zaczęłam brać tabletki antykoncepcyjne ,,diana 35"ze wzdlędu na torbiel krtwotoczny,teraz mam przerwę 7-dniową i w nocy poprostu leje sie ze mnie pot muszę się przebierać w nową koszulę nocną bo wszystko jest mokre,jak myślicie czy to jest normalne przy braniu antykoncepcji czy zgłosić to lekarzowi?proszę o podpowiedż i poradę bo nie wiem co mam robić.Dziękuję z góry..
    • mam pytanie zaczne brac tabletki antykoncepcyjne ale niestety pale moje kolezanki tez pala i biora tabletki ale ja sie boje ze moge przez to zajsc w ciaze ze one sa wtedy mniej skuteczne,czy ktoras z was miala lub ma taki problem albo moze slyszalyscie o takim przypadku napiszcie cos zeby mi cos doradzic pozdrawiam i dziekuje za wszystkie porady :):):)
    • Mam do wyrwania ząb. Jedno jest pewen -zrobię to na znieczuleniu, ale martwię się czy ten zastrzyk znieczulający nie będzie miał jakiegoś złego wpływu na działanie tabletek antykoncepcyjnych, które przyjmuje. Jak sądzicie? Z góry dziekuję i pozdrawiam.
    • Mam dwa pytania: 1) Czy to prawda, że gdy zmieniam tabletki antykoncepcyjne na inne to między 'starym' a 'nowym' opakowaniem nie powinnam robić przerwy? 2)Czy te nowe tabletki od razu zaczynają dzialać i nie muszę się zabezpieczać, czy organizm musi się przyzwyczaić?
    • Witam, jak właściwie jest z tabletkami i braniem antybiotyków? Czy ryzyko zajścia w ciążę jest większe w trakcie brania antybiotyków (i kilka dni po przestaniu ich zażywania) czy do końca cyklu?
    • jakie tabletki antykoncepcyjne polecacie poktorych sie nie tyje i dobrze sa tolerowane?ja do tej pory bralam cilest ale przybylomi pare kilogramow a moja ginekolog mowi ze kazde tabletki powoduja tycie.Moze wy bierzecie jakies po ktorych nie ma przyrostu wagi? Napiszcie aja zapytam gina czy moge je brac
    • Logest

      (5)
      czy któraś brała te tabletki antykoncepcyjne a jeśli tak czy przybrała któraś z Was na masie, jak tak to o ile. Proszę o odp.
    • Pani Doktor Od czterech lat zażywam tabletki antykoncepcyjne Diane 35. Ostatnio ktoś powiedział mi, że zażywanie tabletek przez pięć lat z rzędu znacznie zwiększa ryzyko zachorowania na raka piersi. Czy powinnam zrobic przerwę, a jeśli tak to jaką? Dodam jeszcze, że mój lekarz prowadzący powiedział, że mogę brać tabletki aż do planowanej ciąży, ale ja ciąży nie planuję przynajmniej przez najbliższe pięć lat. Co powinnam zrobić?
    • 7 lat temu w wyniku anoreksji (przy wzroście 168cm ważyłam zaledwie 37 kg) przestałam miesiączkować. przez 2 lata poddawana byłam "ostrej" terapii hormonalnej (Provera i Progynova 21 mitte)i dopiero po tym czasie dostałam okres. jeszcze przez pół roku brałam hormony, po czym odstawilam je i od tego czasu w miarę regularnie już miesiączkowałam, bez tego typu wspomagania. wszystko wróciło do normy, moja waga także. jestem w pełni zdrową kobietą, świadomą potrzeb własnego organizmu. ...

    Nie pamiętasz hasła lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

    Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.