Forum   tabletki antykoncepcyjne

tabletki antykoncepcyjne

(379 wyników)
  • Byłam u lekarza i na własną prośbę (wcześniej zrobiłam badania) wypisał mi tabletki antykoncepcyjne Yasmin. Za bardzo się pośpieszyłam i wykupiłam, jednak mam pewne obawy. Po pierwsze, po urodzeniu dzidziusia, nie chcę mieć narazie kolejnego bobaska, tym bardziej, że miałam cc. Po drugie, pierwszy raz będę brała tabletki anty, więc chciałabym Was prosić (te które z Was brały) o opinie. 1.Czy tabletki mają jakieś skutki uboczne? 2. Czy po tabletkach trudniej zajść w ciążę?(Czy ma ...
  • Czesc dziewczyny! Moze mialyscie podobne doswiadczenie, albo wiecie troche wiecej na ten temat i mozecie mi doradzic (i uspokoic). Od dosyc dawna biore tabletki (microgynon21). Sa skuteczne i jestem z nich zadowolona. Niestety niedawno zmuszona bylam brac antybiotyk, ktory oslabial ich dzialanie. W tym czasie zachowalam wstrzemiezliwosc. Niestety zapomnialam zupelnie, ze powinnam stosowac takze dodatkowe zabezpieczenie nawet 7 dni po odstawieniu antybiotyku... 6 dnia doszlo do st...
  • Mam pytania dotyczące antykoncepcji. Po jakim czasie brania tabletek jestem w pełni zabezpieczona? Lekarz udzielił mi informacji, że pierwsze opakowanie nie zabezpiecza. W takim razie które? Kolejne - Czy dobrze dobranme tabletki moga powodowac bezpłodność i guzy piersi? Cilest jest dla mnie idealnym preparatem. Płacę za niego 17 zł za 21 sztuk, co jest cena świetną, bowiem jeszcze się uczę i mam małe dochody :P Chcę być pewna, że mogę skończyc studia i dopiero myśleć o planowaniu rodziny. Zr...
  • witam mam prosbe,moja kolezanka przypadkiem zgubila swoje pigulki antykoncepcyjne "stediril" bierze je juz od roku,niestety niedawno je wycofali ze sprzedazy i lekarz przepisal jej inne "microgynon"- niby podobny sklad, te stare jeszcze konczyla i miala ostatnie opakowanie z ktorego wziela 7 tabletek,pech chcial ze je zgubila no i teraz jest problem bo tych tabletek nie ma w sprzedazy juz, a ona juz wykupila te nowe tabletki i nie wie teraz czy brac juz z tego nowego opakowania (microgy...
  • Mam pytanie - zaczęłam brać tabletki anty pół roku temu, od tamtej pory mam ciągłe infekcje w pochwie o podłożu bakteryjnym. Leczę się globulkami dopochwowymi, a infekcje powracają- jakie badanie powinnam zrobić żeby zobaczyć co mi jest? czy piguLki mogą mieć na to jakiś wpływ?
  • Witam wszystkich bardzo serdecznie, jest to moj pierwszy wpis na forum.gazeta.pl. Mam problem i ma wileka nadzieje, ze ktoras z Was mi pomoze : ( otoz od 4 miesiecy biore tabletki Novynette. Miesiac temu okres dostalam w czwartym dniu w 7dniowej przerwie, a teraz jest juz dzien 5, a ja nadal nie mam okresu :((( Czy mozliwe jest zajscie w ciaze, jesli wszystkie tabletki sie przyjelo i to o stalych porach? Zaznaczam, ze nie bralam w tym czasie antybiotykow ani nie wymiotowalam. Prosz...
  • wczoraj dostałam tabletki - Cilest. Zapomniałam niestety zapytać ginekolog czy biorąc euthyrox125 mogę stosować te tabletki. Może któraś z Was jest w podobnej stytuacji?
  • nie wiem co mam myslec juz o wszystkich 1,2,3 generacjach a nawet 4!!dlaczego inni lekarze nie odradzaja pigulek typu "yasmiene" skoro sa takie szkodliwe..wlasnie mialam zaczac je brac gdy nagle trafilam na wypowiedzi na ten temat.sama juz nie wiem co robic,w tej chwili mam tabletki indyjsko- irlandzkie(desogestrel-0,15mg i ethinylestradiol-0,02mg) i nie wiem czy sa dobre czy nie ,a na lekarzy nie zawsze mozna liczyc.mam lekkie problemy ze skora,i wlosami(za duzo),bralalm diane35 l...
  • Mam 20 lat i bardzo mały biust i chciałabym się dowiedzieć czy tabletki antykoncepcyjne mogą mieć jakiś wpływ na to aby moje piersi urosły.Wiem że wymaga to zrobienia wlaściwych badań,ale chcę wiedzieć czy to jest w ogóle możliwe???
  • czy przyjmowanie tabletek antykoncepcyjnych ma wpływ na morfologię? tzn czy na podstawie wyników z badania krwi można stwierdzić, czy ktoś stosuje antykoncepcję?
  • niby wiem, ze jak biore tabletki, to jestem lepiej zabezpieczona, niz przy prezerwatywie, niby wiem... Mam tego samego faceta od dawna, przed zadnymi chorobskami sie bronic nie musze... A jednak - nie wiem dlaczego, ale boje sie jechac na samych tabletkach... Biore je regularnie, nie biore zadnych antybiotykow, lekarstw, nie pije alkoholu itd. Wszystko powinno byc ok, ale jednak jakos mi dziwnie, nie potrafie zaufac samym tabletkom. Prosze o pare slow wsparcia, bo nie znosze ...
  • Na wczorajszej wizycie u ginekologa, lekarz po usłyszeniu jakie biorę tabletki (Rigevidon) zaproponował mi, że tym razem mi przepisze Microgynon 21 (czyli zamiennik Rigevidonu), bo jak to ujął "są czyste, a przez to mniej szkodliwe, mniej skutków ubocznych, Rigevidon to Węgierska podróba". hymm, co o tym myślicie?
  • Biore tabletki antykoncepcyjne, wiec w zasadzie nie powinnam byc w ciazy. w kazdym razie prawdopodobienstwo jest niewielkie. od kilku dni jednak mam bole brzucha podobne do tych, ktore wystapuja zwykle przed miesiaczka. bylam u ginekologa, ktory stwierdzil, ze wszystko jest w porzadku i nie widzi nic, co mogloby powodowac bol (lub raczej nie bol a jakis dziwmy ucisk). wtedy jednak nie przypuszczalam jeszcze, ze moze to byc objawem ciazy, dlatego nie zostalam zbadana pod tym kontem. co o...
  • Ja właśnie zaczęłam brać pigułki antykoncepcyjne-początek 21.09..dzisiaj jest już 3.10 a ja nadal mam okres...Wcześniej,ok.1,5 miesiąca temu brałam tabletkę na 72 godziny po stosunku,na wywołanie okresu..Teraz przez pierwsze trzy dni miałam krwawienie tak jak zawsze,później myślałam,że okres już się skończył,po ok.tygodnia,ale ze mnie codziennie "cieknie".Bardzo mało,bo wystarczyła by mi nawet jedna wkładka na cały dzień,ale po mimo to trwa już prawie 2 tygodnie..czy ktoś mi powie...
  • Kobietki czy mozliwe jest powstanie torbieli przy dlugoletnim braniu tabletek antykoncepcyjnych??????Wie moze ktoras??? :)
  • Witam, mam uprzejme pytania. Lecę do Grecji, czy mogę do samolotu do bagażu podrecznego wziąć tabletki antykoncepcyjne? Czy powinnam je spakować do bagażu głównego?
  • czy ktoras przed zapisaniem tabletek robila sobie badania hormonalne? jesli tak to jak takie badania wygladaja? gdzie mozna je zrobic? ile kosztuja? a moze znacie jakis dobrych lekarzy ginekologow? w wawie, bede wdzieczna za pomoc
  • czy zdarzyło się Wam lub słyszałyście o uczuleniu, alergii na tabletki anty? Biore je od roku, a od kilku dni mam uogolniony "wysyp" alergicznych zmian, dermatolog nie potrafi ustalic na co to alergia. Testy alergiczne moge zrobic dopieo na jesieni, a do tego czasu nie wiem czy odstawic tabletki?
  • Bardzo długo zażywałam Marvelon a teraz lekarka zmieniła mi tabletki. Chciałabym wiedzieć bo szczerze powiedziawszy nie dopytałam się czy jak skończę opakowanie Marvelonu to normalnie mam zrobić 7 dni przerwy i zażyć te nowe??
  • czy macie doswiadczenie lub znacie przypadki iz kobiety ktore braly urodzily chre dzieci lub uposledzone itp...? gdzies mi sie to obilo o uszy i nie wiem czy to prawda rozwiejcie mi to...

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.