tabletki antykoncepcyjne

tabletki antykoncepcyjne

(379 wyników)
  • Zazywam tabletki antykoncepcyjne, a dokładnie Rigevodon. Po ilu dniach ich zazywania moge wspołżyc z mezczyną bez zabezpieczenia?
  • Mam pytanie, otrzymałam od lekarza recepte na nowe tabletki yasmin - od razu na 3 opakowania, które wykupiłam. Niestety po pierwszej paczce okazało sie że nie mogę ich brać (więc 100 zł w plecy ponieważ dwie całe zostały :(). I teraz pytanie, czy nastepnym razem prosić lekarza o wypisanie każdego opakowania oddzielnie, aby nie płacić od razu za 3 szt., czy też macie inne doświadczenia w takich sytuacjach aga
  • Hmm, nie chcę tego owijać w bawełnę, więc napiszę po prostu... Przyjmuję tabletki antykoncepcyjne i jak dotąd nie piłam w ogóle alkoholu. Wczorajszej nocy, około północy, odbyłam stosunek seksualny (bla, jak to przedmiotowo brzmi), zaś po około szesnastu godzinach wypiłam jedno mocne piwo. Potem już nie kochałam się z moim mężczyzną. Mam pytanie...Czy wypity przeze mnie w tych warunkach i w ten sposób alkohol może osłabić działanie tabletek? Nie wymiotowałam i nie miałam bieg...
  • Witam. Mam 19 lat i powazny problem, a zaden lekarz nie potrafi mi pomoc, tak wiec jedyny ratunek to pytanie sie innych osob, bo moze ktos mial podobne dolegliwosci. BLAGAM o jakiekolwiek informacje, jesli ktos ma jakies podejrzenia w sprawie mojego stanu... (Co prawda nie jest to migrena, ale polecono mi zalozyc watek wlasnie na tym forum.) W kwietniu zeszlego roku pewnego dnia zaczela bolec mnie glowa - czolo, skronie, czesc potyliczna - wlasciwie cala glowa. Nie bylo to od uderzen...
  • Czy jest możliwe zajście w ciążę po 7 - 8 godzinach od pory, w której powinnam była zażyć tabletkę, a niestety zapomniałam. Dodam, że pominęłam tabletkę 13-tą. Od razu uprzedzam, że w ulotce nie ma takiej sytuacji podanej. Napisali tylko, że pominięcie tabletki do 12 godzin nie powinno zmniejszyć antykoncepcji. Jeśli więc dobrze rozumuję, to ciąży nie powinno być. Czy słusznie?
  • Witam! Czy srodek ten (jako ze zawiera wyciag z pestek grapefruita) nie utrudnia jakos wchlaniania tabletek antykoncepcyjnych? Jak to jest z tym grapefruitem? Czy ktoras z Was stosuje na raz jedno i drugie? I czy ten citrosept rzeczywiscie jest taki skuteczny? Pzdrwm
  • Witam wszystkie Panie, Panow naturalnie tez. Chcialabym dowiedziec sie, jakie macie doswiadczenie, a moze wiedze od lekarza, czy Eutyrox i srodki antykoncepcyjne (Yasmin), moga jakos na siebie oddzialywac. I chodzi mi tu o psyche. Bede wdzieczna za odpowiedz. Jestem duzo bardziej depresyjna, ale i nerwowa, nie wiem czy to wplyw nowych hormonow, czyli tych tabletek zmieszanych z moja dawka E., czy tez sytuacja w domu.. Eutyr. biore od ponad 3 lat. Dawki od stycznia tego roku to jede...
  • Witam wszystkich bardzo serdecznie , Moj problem jest zlozony. Moze ktos bedzie mogl mi cos doradzic , mam taka nadzieje... Bylam leczona na [b]maloplytkowosc ostra Encortonem i przeszlam polekowy Zespol Cushinga[/b] jako 14 latka. Wtedy juz zaczelam miesiaczkowc i lek spowodowal zatrzymanie okresu na rok. Potem na szczescie wrocil ale juz nigdy nie byl regularny. Podejrzewam , ze dlugotrwale zazywanie Encortonu w przebiegu innej choroby przyczynilo sie do problemow z jajnika...
  • Witajcie. Historia ta bedzie moze nieco chaotyczna ale takie rowniez bylo moje zycie...do tej pory. Musze to napisac zeby sobie nieco poukladac w glowie. Na migrene cierpie od 2002 roku. Bole glowy zaczely sie wraz z przyjmowaniem doustnych tabletek antykoncepcyjnych Diane 35. Lek zostal przepisany przez ginekologa z powodu pewnych powaznych problemow ginekologicznych. Pamietam , jak wystapily po raz pierwszy w zyciu , przeczytalam ulotke od Diane 35 i pomyslalam sobie : "Pros...
  • Brakuje mi 4 tabletek z opakowania.Bardzo chcialabym odstawic tabletki na jakis czas.Czy koniecznie musze organizowac te pare sztuk,skoro i tak nie chce juz tego brac? Nie spowoduje to jakiejs rewolucji w organizmie? Blagam,pomozcie:)
  • Witam! Biore tabletki antykoncepcyjne, ale mam pewne wątpliwości... Czy one szkodzą? Czy jak bede chciała zajsc w ciaze to bedzie to bez problemu po odstawieniu tabletek? Czy branie ich wpłynie na dziecko jakoś? Myśle czy ich nie odstawić... Mam mętlik w głowie... Prosze o rade... Czy któraś z was brała długo a potem starałą sie o dziecko? Czekam na odpowiedzi... ;)
  • Dziewczyny drugi miesiąc zażywam harmonet, po rozpoczęciu drugiego opakowania występuje u mnie dość silna zgaga. Czy to zbieg okoliczności, czy efekt niepożądany tabletek? (choć o takowym nigdy nie słyszałam) Miała któraś z Was tak może?
  • www.zycie.lublin.pl/ginekologia/antykoncepcja_reklama.html A swoją drogą czy ktoś sie leczył u tego dobktora?
  • Witam. Mam pytanie do ginekologow i kobiet ktore biora tabletki antykoncepcyjne i jednoczesnie sa alergikami. Od roku biore Logest. Nie mam zadnych odczuwalnych efektow ubocznych, i wszystko wydaje sie byc ok. Problem w tym ze wlasnie zaczal sie sezon pylenia traw, i potrwa przez ok 2 miesiace. W czasie pylenia musze brac leki antyhistaminowe, bo inaczej mam problem z oddychaniem przez nos. Zwykle stosuje preparat bedacy polaczeniem cetyryzyny i pseudoefedryny. Martwie sie jed...
  • Dziewczyny, od pol roku biore tabletki antykoncepcyjne. Chce je w tym miesiacu odstawic i rozpoczac starania o drugie dziecko. Ile m-cy powinnam odczekac po odstawieniu tabletek z proba zajscia w ciaze aby zminimalizowac ryzyko ciazy mnogiej? (gdzies czytalam, ze starajac sie o dziecko bezposrednio po odstawieniu tabletek wzrasta prawdopodobienstwo ciazy mnogiej) Dziekuje za informacje.
  • W czwartek biorę ostatnią tabletkę a w sobotę mam umówioną wizytę u ginekologa, chciałabym zrobić USG dopochwowe... Mam w związku z tym pytanie do was - czy mogę w piątek i sobotę wziąć 2 dodatkowe tabletki z drugiego opakowania żeby nie dostać okresu na sobotę?
  • Czy już od pierwszych dni brania tabletek mogę czuć się bezpieczna, jeśli biorę je prawidłowo? Czy lepiej odczekać pierwszy miesiąc? Czy to w ogole ma jakieś znaczenie? Pozdrawiam
  • Cześć wszystkim!!!Zaczęłam brać tabletki antykoncepcyjne ,,diana 35"ze wzdlędu na torbiel krtwotoczny,teraz mam przerwę 7-dniową i w nocy poprostu leje sie ze mnie pot muszę się przebierać w nową koszulę nocną bo wszystko jest mokre,jak myślicie czy to jest normalne przy braniu antykoncepcji czy zgłosić to lekarzowi?proszę o podpowiedż i poradę bo nie wiem co mam robić.Dziękuję z góry..
  • Czy to jest możliwe że po tabletkach można dostac wypryski na buzi??? Biorę LOGEST pierwsze opakowanie i dostałam brzydką buzię i nie wiem od czego i co robic.
  • Hej dziewczyny, mam pytanko odnosnie tabletek antykoncepcyjnych, Jak dlugo je zazywacie/-lyscie ? Krazy wiele poglosek o ich negatywnym dzialaniu, ale moj ginekolog zaprzecza. Mowi ze chodzi tu jedynie o watrobe przy dluzszym stosowaniu. Moze powiecie jak to bylo/jest z wami i ta forma antykoncepcji? :)

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.