testy

testy

(1254 wyniki)
  • slyszalam kiedys o takich wkladkach higienicznych ktore po kilku godzinach 'mowia' czy masz stan zapalny? ktos o czyms takim slyszal? ile to moze kosztowac? pamietam ze chyba sie ja nosilo 8 godzin i potem na zasadzie koloru odczynu bylo widac czy cos jest nie tak czy wszystko gra. ale moge sie mylic z opisem dzialania. w kazdym razie prosze o odpowiedz
  • czy test moze nie wykryc np.3 tygodnioej ciązy? 6 miesiecy temu odstawilam tabletki i do tej pory wszystko oki miesiaczka co 29 dni a reraz brak juz tydzien i oprocz tego bolace ,drazliwe obrzmiale piersi!czy moze to byc jednak ciaza - test byl negatywny- czy zaburzenia hormonalne po odstawieniu tabletek?Moze ktoras z Was tak miala?
  • Witam ! Od 4 miesięcy zabezpieczam się proszkami anty w ciągu 7 dniowej przerwy okres nie pojawił się jednak wynik testu jest negatywny. Jutro powinnam rozpocząć kolejne pudełko. Proszę o radę czy kogoś to spotkało? Zaznaczę że niczym się nie stresowałam, a od zeszłego tygodnia co chwilkę mi się odbija. Pozdrawiam
  • Czy ktoś może mi powiedzieć jaka jest skuteczność prezerwatywy ze środkiem plemnikobójczym? Niestety zsunęła się już po, i jest możliwość, że sperma mogła się dostać na wargi sromowe. Przy tym są bardzo duże szanse, że dni były płodne. Proszę napiszcie, czy czy to "grozi" ciążą? Nie mogę spać po nocach. Jest to dla nas problem, bo już mamy dwójkę dzieci, i nie mieliśmy w planie więcej ... Czekam na okres, a tu tylko plamienie 2 dni, a między tym 1 dzień przerwy i nic poza tym.
  • Zrobilam test w dzien spodziewanej @ 24.03 i pod swiatlo widac druga kreske bardzo slaba trzeba sie przyjrzec ale wieczorem dostalam okres tylko jak dla mnie jest on mniej obfity 1- plamienie 2- krwawienie 3-plamienie 4- plamienie przy moim @ zazwyczaj jest obfity i trwa 5 dni -6 dni.temperatura w pochwie ciagle jest w granicach 36,7-37.3 od 6 dni i nie wiem co mam myslec ?
  • Witam. Mam pytanie - czy w zwiazku z tym ze ostatnio tzn jakis tydzien temu bolal mnie pecherz, poprostu przewialo mnie ma to wplyw na opozniajacy sie okres? Czy ktoras z was tak miala? Boje sie tego ze jestem w ciazy, chociaz juz mam 2 letnia corke.Boli mnie "dol" brzucha i piersi sumujac tak jak przed okresem. Dodam ze z mezem zabezpieczamy sie tylko prezerwatywa ale nie pekla no i maz "nie jest we mnie do konca" ze tak to ujme. Mam straszny metlik w glowie. Z gory dziekuje za odpowiedz
  • Witam w poprzednim moim wątku pisałam, że chciałam być w ciąży a jak to jest możliwe to się boję. Tak jak pisałam zrobiłam test ciążowy(w dniu planowanej miesiączki) i wyszedł niegatywny. Od kilku dni odczuwam takie skurcze jak przed okresem i mam bolesne sutki ale okres spóźnia mi się 5 dni.Stąd moje pytanie czy mogę być w ciąży mimo negatywnego wyniku testu? czy moze być inna przyczyna?
  • zrobiłam test po 30 dniach, od kyórych można by było liczyć ciążę jest negatywny to jest jakieś 12 dni po czasie spodziewanej miesiączki, której nota bene nie ma dalej jak sądzicie- czekać czy nie? myślę, że test (Pre-Test) wykazałby po tym czasie ciążę jak Wy uważacie? wyjeżdżam wkrótce i do gina się nie dostanę. mogę być spokojna, czy raczej nie?
  • Hej, nie jestem nowicjuszką w sprawach ciąży, gdyż jedno dziecko już mam. Ale ta sprawa mnie przerasta. Według testu jestem w ciąży, ale wczoraj, kiedy byłam na usg, ono nic nie pokazało, żadnego zarodka, płodu, a nawet pęcherzyka. Nie mam okresu od stycznia i zastanawiam czy faktycznie jestem w ciąży, czy to może jakieś schorzenie? Czy ktoś z Was miał podobny przypadek? Napiszcie proszę, co o tym myślicie.
  • biore tabletki antykoncepcyjne...w ciagu jednego opakowania zaponmnialam dwa dwa razy wziac tabletke, wiec tak jak lekarz w takich przypadkach radzil wzielam dwie nastepnego dnia!! oczywiscie nie dwa dni pod rzad....ostatnia tabletke z paczki wzielam w srode...may wtorek a ja nie mam okresu....jestem w ciazy?? czy moge liczyc na poprzestawianie przez te dwie tabletki....
  • czy test "sikany" wykryje ciaze pozamaciczna?
  • Nie wiem co się dzieje, okres mi się spóźnia, zrobiłam test, nic, nie jestem w ciąży(jeśli prawdę mówi test - aniby mówi), więc co jest nie tak. Piersi mi się powiększyły o dwa rozmiary. Ostatnio ciągły stres, przemęczenie mnie prześladowały, ale czy to aż tak może zachwiać gospodarkę hormonalną. mam wszystkie objawy ciążowe; senność, słabość, powiększone piersi, BRAK OKRESU. mogą testy kłamać?? pomocy.
  • Dziewczyny ratunku! W piątek / sobote zeszła powinnam dostać okres - ale dziś już jest 6 dni po terminie i nici :( Kochałam się z nażeczonym tydzień po sylwestrze, i chyba 26 stycznia. Obydwa stosunki zabezpieczone gumka ze srodkiem plemn. Robiłam wczoraj pre-test pod wieczor (czyli 5 dni po terminie okesu.) Wynik wyszedl negatywny, ale oczywiscie schiza ciazowa bierze gore nad rozsadkiem :( Czy test jest wiarygodny? Normalnie sie czuje, zadnych mdlosci czy bolu piersi. Od 2 dn...
  • zrobiłam test ciążowy dwa dni przed spodziewaną mies. i co wyszło... no właśnie... druga kreseczka bardzo bledziutka ale pojawiła się jeszcze trzecia kreska bardziej wyraźna... jutro powtórzę test bo @ nie ma ale czy jednak jestem w ciąży co sądzicie?
  • okres?

    (9)
    Hej Okres spóźniał mi się około 3 tyg. jednak u mnie to normalne, miałam pare stresów i odchudzałam sie przez jakiś. Nie uprawiałam seksu, tylko pieszczoty, uważaliśmy. Zrobiłam test niecałe 2 tyg po terminie miesiaczki, potem jeszcze jeden i jescze jeden w piątek- negatywny. W niedziele dostałam okres. jest niezwykle obfity, sa az tam takie skrzepy krwi. Wziełam leki przeciwbólowe, wiec już nie boli brzuch ale bolał. Teraz nie wiem? okres? czy moze poronienie?... mysle by jutro zro...
  • Pokrótce. Od roku staram się zajść w ciążę, ale mi to nie wychodzi. Miałam nieregularne cykle, które do wczoraj wydawać by się mogło, że się już ustabilizowały. Regulowałam je oczywiście duphastonem, który miesiąc temu pan doktor zalecił odstawić. Dwu-krotnie powtórzony progesteron wyszedł baaardzo niziutki. Wczoraj terminowo przyszło coś na wgląd @, ale takie miałam wrażenie przez chwilę. Potem były to już delikatne plamki oraz brązowe plamienia ze skrzepami. Ból piersi dokuczający ...
  • zazywam pigulki antykoncepcyjne, od paru dni jednak mam wszystkie mozliwe objawy wczesnej ciazy (bylby to jakis 6 tydzien), po zrobieniu testu wyszla jedna kreska, czy zazywane tabletki moga falszowac wynik testu? dzieki za odpowiedzi z gory
  • zrobilam test i pojawila sie druga blada kreseczka-widoczna byla i to dobrze a potem znikla po jakims czasie!!!!!czemu?????????? wsadzilam ten test do lodowki do pudelka z lakierami do paznokci-hehehehehe i potem do wyjmuje zeby jeszcze raz ujrzec moje szczescie a tu bielusko!!!!!!! tylko kreska kontrolna zostala!!!!
  • Witam jestem tutaj nowa.Chcialabym sie Was cos forumowiczki poradzic.Otoz z mezem staramy sie o dzidzie tzn dokladnie zaczelismy Moze zaczne od poczatku.Ostanio okres mialam 31 stycznia trwal niecale 5 dni tzn 4 i5 dniu bardzo skapy byl.Cykl z reguły mam co 28 dni.Wspołzylismy z mezem 6,02 oraz 13,02 tak na całosc poszlismy .Zastanawiam sie czy jestem w ciazy?Stad moje zastanowienia,poniewaz cos dziwnie sie czuje tak mnie jakby mdlilo,co chwile czuje głod,mam bole takjakby ple...
  • Mam pytanie do zorientowanych w temacie.Gdzie w wawie moge nabyc najszybsze testy ciazowe testy i jak sie one nazywaja? Nie intersuja mnie testy po pierwszej miesiaczce jakie sa przewaznie w aptekach.Dziekuje za szybkie i konkretne odpowiedzi.
WIĘCEJ O ZDROWIU:

Drętwienie rąk i nóg

Jest się czego bać?

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Chcesz mieć własne forum dyskusyjne?

Szybkie i bezpłatne

Z dostępem do panelu administracyjnego

Możliwością ustawienia własnego logo

Załóż forum

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.