testy

testy

(1253 wyniki)
  • Pierwszy raz robię test ciązowy i mam pytanie - zrobiłam pre-test (teraz) i jest negatywny -mimo braku okresu. Był to jednakże test ranny, ale ja nie wytrzymałam ;) czy powinno się go -aby uzyskac prawidłowy wynik robić wyłącznie rano? czy mimo tego negatywnego należy powtórzyć rano, czy raczej wynik jest wiarygodny?
  • współzyłam z partnerem bez zabezpieczenia miedzy 9 a 14 i miedzy 20-24dniem cyklu.czy mogłam zajsc ? dodam,ze według kalkuratora płodnosci najbardziej płodny dzień przypadał mi na 17 dzien cyklu. miesiaczke powinnam dostac za ok.3-4 dni.kiedy powinnwm zrobic test zeby był najbardziej prawdopodobny?
  • chcialabym wiedziec czy testu ciazowego mozna uzyc podczas zazywania tabletek i wynik bedzie wiarygodny...zazywam diane 35 jednak ost wystapily u mnie dziwne objawy,,przestraszylam sie ciazy i kupilam test seratec direct...po uzyciu w momencie pojawila mi sie 1 negatywna kreseczka,ucieszylam sie ze nie zaszlam w ciaze ale czy wynik jest na pewno ok?prosze o porade...
  • nie znam sie na tym kompletnie..jesli ma sie test plytkowy i maja wyjsc 2kreski jak jest ciaza i 1 kreska jak ciazy nie ma...i ja myslalam,ze to widac tak jakby bylo narysowane oloqwkiem..a tymczasem widzialam tylko cien jednej kreski,ale cien..i to nie w kazdym swietle..glupio mi..bo mialam komus pomoc odczytac wynik i byc z nim..a ja w gruncie rzeczy sama nie wiem juz jak to powinno wygladac..Nie bylo wyraznej kreski..tylko cien ,ktory byl widoczny jak dobrze sie przyjrzec i to ...
  • cześć wszystkim...mam pytanie...powiedzcie mi,czy w ciągu dnia mogę zrobić test ciążowy...dodam ,że jestem 2-dni po terminie...plis....poradzcie czy mam zrobić dziś czy poczekać do jutra rana??
  • Ja mam takie pytanie czy jeżeli sie raz testu ciążowego uzyje i wyjdzie jedna kreska i za jakis czas sie uzyje ponownie i jak np bedzie sie wciąży czy ten test wykarze druga kreskę??
  • Czy któraś z Was robiła wczesny test z krwi beta HCG? Jeśli tak, w którym dniu po stosunku? proszęo odpowiedź Ela
  • Dziewczyny, czy jak zrobiłam test quick viu po południu w 3 dniu miesiączki (chciałam się upewnić czy na pewno nie jestem w ciąży bo biorę tabletki, a miałam wcześniej obawy) i wyszedł negatywnie to mam go powtórzyć dla pewności? Dodam, że gdybym była w ciąży to w 3 tygodniu wiec chyba raczej test się nie myli? POzdrawiam i prosze o poradę
  • Tydzien temu zrobilam test ciążowy Pre-Test "sikany" bo juz spoznial mi sie okres 3 dni, a wiedzialam ze bylo duze ryzyko zajścia w ciąże. Tymczasem wyszedl negatywnie. Wszystko zrobilam prawidlowo, więc zastanawia mnie tylko ewenetualnie możliwość: czy czasem test może nie wykryć ciąży? Czy którejś z Was sie to zdarzyło?? Moj glupi pomysł: czy może jeśli coś jest z moczem nie tak to taki test nie wyjdzie? Ja często sikam ostatnio więc podejrzeam ze moge miec przeziębiony pęcherz (mam...
  • Witam serdecznie Podejrzewam, że jestem w ciązy. W sobotę miałabym dostać miesiączkę. Czy jutro mogę zrobić test z krwi w labolatorium i jak odczytać wynik?? Jakie wartości oznaczają ciążę?? Pozdrawiam serdecznie
  • bardzo prosze Was o odpowiedz, jak szybko od zaplodnienia sa w stanie wykryc ciaze apteczne testy ciazowe? Ile dni od stosunku musi minac i o jaki test prosic w aptece? Jakie sa orientacyjne ceny? dziekuje
  • robiąc test prawie m-c po(wynik negatywny),mogę byc go pewna?
  • Na ile jest miarodajny test ciązowy wykonany 6 dni po stosunku (wynik negatywny)?Wiem, że najlepiej poczekac do pierwszego dnia miesiaczki, ale ja bardzo sie niepokoję??Dziękuje za rady!
  • ze nei jestem w ciazy???
  • Witam Was gorąco!:) Z góry przepraszam, jeśli powtórzę czyjś wątek.. Nie chodzi mi może o to, żeby ktoś mi napisał "tak, jesteś w ciąży" lub "nie, to nie ciąża" - bo wiem, że dopiero test/badania to wykaże:) Raczej chciałabym się dowiedzieć, czy któraś z Was miała coś podobnego i czy to była ciąża, czy nie? Do rzeczy - mam regularne @ - co 28-30 dni, trwające ok.5-6 dni. W pozostałe dni cyklu też wszystko jest raczej w normie (mam na myśli śluz, dni płodne, bóle piersi, podbrzusza itp.). ...
  • witam.mam krótkie i konkretne pytanie.czy moge być w ciąży mimo negatywnego testu domowego wykonanego w 47 dniu cyklu i pomimo tego że miałam okres lekko spóźniony?przemawia za tym moje złe samopoczucie choć sama nie wiem bo w pierwszej ciąży okres zatrzymał mi się od razu i test wykazał ciążę kilka dni później.czy 47 dc może być za szybki na wykonanie testu?moze on ciąży nie wykryć?naczytałam się tyle sprzecznych opinii że już sama nie wiem... bardzo prosze o odpowiedź kobiety które miały po...
  • jaki najlepiej mam kupić test ciążowy??? musze to sprawdzić jak najszybciej a ostatni stosunek był z soboty na niedziele w 30 na 1 ... a 5 mam zrobic test jaki najlepiej ?? i podajdzie ordazu nazwe i cene testu ... BŁAGAM bo jutro musze ten test zrobic
  • Doradźcie mi - od kiedy można robić tescik by mieć pewność ciąży. Współzyłam tak 1,5 tygodnia temu teoretycznie w czasie płodnym a na okres musze jeszcze poczekać... nie chciałabym na darmo wydawać pieniędzy ta wiadomosc jest dla mnie wazna na jej podstawie muszę zdecydować o nowej pracy Bedę wdzięczna za każdą odpowiedź Napiszcie co o tym sądziecie DZIĘKUJĘ
  • Pytam o to ponieważ przeczytałam w niektórych postach że 2 tygodniowa ciąże, w innych że 4 tygodniową.To w końcu w którym tygodniu(jeśli ma się podejrzenia) najlepiej zrobić test? Nie mam 2 dni miesiączki. zrobiłam test ale nic nie wykazał.
  • hej czytalam ze test ciazowy jest wykryc ciaze po 14 dniach.A napewno nie po 6 dniach od zaplodnienie jak oferuja producenci testów. czy warto czekac te 2 tyg bo chyba po 6 niach i tak test nic nie wykarze??? jak myslicie?

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.