Forum   viagra

viagra

(32 wyniki)
  • Będę uprawiać poletko endometrium .... średnio mam 4-6mm maksymalnie (bez wspomagania lub po różnych lekach), działało na mnie tylko przyjmowanie hormonów w zastrzykach przed inseminacją oraz przed hodowlą pęcherzyków do in vitro. Obecnie biorę viagrę w globulkach od 6 d.c. przez cztery dni. Zobaczymy co z tego wyniknie :) poza tym biorę estrogeny w plastrach oraz w tabletkach. zatem jestem królikiem doświadczalnym :-) napiszę później jak poszło Wawa\Invimed\rok starań w klinice\3in...
  • Viagra Z niczego nie leczy…a juz na pewno nie z impotencji . moze z kompleksow? Ale nie o to chodzi. Korzystalem z tego leku kilka lat, poki nie zmadrzalem I nie przestalem sie spotykaz z Polkami. Ta zmiana wyleczyla mnie momentalnie z nudy w lozku I niecheci do igraszek w lozku. No, ale I to nieistotne. Z moich uwag: skutki uboczne sa, goraco na twarzy, czasami bol korzonkow, lomotanie serca I podwyzszone tetno. Lek nie byl mi tak naprawde niezbedny, wiec byc moze dlatego jego dzia...
  • ...zastanawiam sie, moze ktos ma dane: 1/ ilu jest uprawnionych do refundacji kombatantow w Polsce? 2/ jaki procent, z puli pieniedzy na refundacje lekow, musi byc przeznaczony na pokrycie recept w 100% refundowanych? 3/ czy recepty kombatantow, sa procesowane (na dodze apteka - NFZ) w sposob inny niz pozostale?
  • myślę że to niewielkie zmartwienie dla tych co muszą z viagry skorzystać;))
  • Viagre mezczyznom, a kobietom zel nawilzajacy. Naprawde. I mieszkancy Lo Prado z inicjatywy burmistrza sa zadowoleni...
  • VIAGRA

    (7)
    Witam Forumowiczów. Mam pewien problem, nie ukrywaz, że z powodu własnej głupoty. Otóż od mniej więcej pół roku od czasu do czasu aplikowałem sobie Viagrę , będąc zdrowym człowiekiem. Robiłem to , bo po viagrze było jakoś tak inaczej, lepiej, konkretniej. Mój problem polega na tym, że teraz bez zażycia viagry mam problem ze wzwodem. Postanowiłem więcej nie korzystać z tego "wspomagacza", ale teraz nie mogę uzyskać wzwodu. Miał ktoś z Was podobne doswiadczenia?? Jak z tego wybrną...
  • Witam! Mój partner od pewnego czasu zażywa Viagrę 50mg. Cztery takie tabletki kosztują ok. 170 zł. Cztery tabletki 100mg Viagry (dwa razy silniejszej) kosztują ~250 zł. Zdecydowanie bardziej opłacałoby się kupować 100mg i dzielić, nawet nożem na dwie po 50mg, ale nie wiem czy można. Aptekarka powiedziała, że przekrojenie w sposób pozbawiający tabletkę kawałka otoczki może nie być wskazane, bo np. kwasy żołądkowe mogą acz nie muszą destrukcyjnie zadziałać na pigułkę itp. Czy ktoś próbował ...
  • VIAGRA

    (12)
    Cześć Forumowiczom Niedawno wypróbowałem viagrę i chciałbym się podzielić spostrzeżeniami. Zaznaczam, że nie mam problemów z "męskością" a wziąłem viagrę tak dla próby. Muszę powiedzieć , że jestem pod wrażeniem : długość stosunku wydłużyła się bardzo znacznie , wzwód też konkretniejszy i trwały. Nie muszę dodawać , że partnerka też zadowolona :) Mam jednak pytanko do większych znawców tematu : czy częste używanie viagry może spowodować jakieś komplikacje zdrowotne ?? Jeżeli zna...
  • gnijące arbuzy solą w oku handlowców
  • VIAGRA ?

    (11)
    Uzywa ktos? Ja uzywam. Na razie nie z koniecznosci, ale jako "dopalacza". Viagra jest na rynku od paru lat, nie ma na razie danych o negatywnych skutkach dlugoterminowego jej uzywania. Wrecz przeciwnie.... Oczywiscie, nie uzywam jej regularnie, powiedzmy ze od swieta ;-)) Kupuje tabletki 100 mg i dziele je na 4, po mniej wiecej, 25 mg. Producent oczywiscie nie informuje o tym, ale dzialanie 25 mg jest dokladnie takie jak 100 mg ! A skutkow ubocznych wystepujacych czasami po zazyciu ...
  • Czy ktoś moze kupował Viagrę "ze strony" www.republika.pl/viagraimport/ Zamierzam kupić od nich ale mam pewne wątpliwości co do wiarygodności produktu z tego źródła, bo nawet adres sprzedawcy nie jest podany na tej stronie, więc mogę odebrać w przesyłce cokolwiek zamiast odpowiedniej zawartości... ???
  • Mam 22 lata.Bylem totalnie zdrowy pod wzgledem potecji, przez ostatnie pol roku kupowalem viagre na czarnym rynku.Dzielilem taka tabletke na kilka czesci (tabletka 100mg)i bralem taki kawalekk przed stosunke,pozwalalo mi to kochac sie sie nawet 7 razy pod rzad. ostatnio zauwazylem ze jezeli nie wezme takiego kawalka viagry to niepotrafie uzyskac pelnej erekcji.gdzie mam szukjac pomocy, co moge zrobic by wrocic do poprzedniego stanu, ratujcie!!Czy znacie jakies specjalne forum ,gdzi...
  • Leczy, ale chyba złamane serca ;-)
  • No to mamy tez w jednej pigule srodek antykoncepcyjny. Brawo.
  • Dla ślepego po wiadrze każda jest ponętną.
  • Czy to znaczy, ze ten pajak zawsze moze ?
  • czy ktoras z Was stosowal viagre dla kobiet ? ciekawa jestem, czy doznania sie poprawiaja ;) ma ktos jakies info na ten temat ?

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.