Forum   w domu

w domu

(2090 wyników)
  • foxterier 4 miesace,sika gdzie chce...nie wola,ze mu sie chce siku.Czeste spacery nie pomagaja-nagradzanie jak zalatwi sie na podworku tez nic nie dalo,gazete ktora rozscielamy drze na kawalki i zalatwia sie na podlodze.Klatka tez nie wypalila...zalatwia sie w niej i wola po fakcie jak juz skonczy.Ostatnio zajadal swoje odchody.Mamy juz dosyc:///
  • Mam kotka w domu. Mieszkam sama. I problem polega na tym, że czasami (ale nie zdarza się to aż tak często) muszę wyjechać na 2, 3 dni. I serce mi sie kraje kiedy mam mojego kotka zostawić na ten czas samego w domu. Rodzice mieszkają niedaleko więc z jakimiś odwiedzinami, jedzeniem, kuwetą nie ma problemu, ale może macie jakieś sposoby, pomysły na to jak pomóc kotkowi przetrwać ten czas? Z góry dzięki bardzo za wszelkie rady. Dodam może jeszcze, że moje mieszkanie jest malutkie, z...
  • mamy jamniczke od 1,5 miesiaca -ma 3,5 miesica no i do tej pory caly czas z kims byla-nigdy nie zostawala sama w domu bo ja nie pracowalam.od srody zaczynam prace i jest problem bo Ona zawsze jest 1 -sza przy drzwiach, strasznie skiałczy , nie mozna wyjsc bo przez`weekend probowalismy zrobic test.zjadla pół drzwi.jak ja mam sobie z tymi poradzic??zamknac ja w kuchni i szybko wyjsc zostawiajc uchylone drzwi by mogla przebywac tez w przedpokoju?? jestem bezradna a jak pomysle jak be...
  • Zamierzam wziąć do domu drugiego kota, czteromiesięcznego kocurka. Mój pierwszy kot to również kocur, pięcioletni. Czy ktoś przeprowadzał podobną operację? Prosiłabym o dobre rady, mam też kilka pytań. Czy absolutnie konieczna jest druga kuweta? Jak długo koty będą na siebie fukać i do jakiego stopnia mogę ingerować w "ustalanie kto tu rządzi"? Co zrobić żeby szybciej się polubiły, czy trzymać je na początek w różnych pokojach? Dobrym pomysłem wydaje mi się lekkie przycięcie pazurów...
  • Od 2lat mam w domu jamnika Duszka. Wzięty ze schroniska, w którym znalazł się po śmierci swojej Pani. Piesek miły, pogodny i bardzo kochany, ale troche "mściwy". Zdarzało mu się nasiusiać w mieszkaniu. Było to wtedy kiedy cos mu się nie spodobało np. nie zabrałam go ze soba wychodząc z domu. Ale było to rzadko - nie częściej niż 3-4 razy w miesiącu. Jego głównym Panem był mój niepełnosprawny brat, choc to ja go karmię i wyprowadzam i piesio bardzo jest do mnie przywiązany. Niest...
  • Mam w domu psiaka-pudla średniego.Dzisiaj dowiedziałam się,ze w schronisku w moim mieście czekają na adopcję dwie suczki,mama i córka.Bardzo się przejęłam ich losem i powaznie zastanawiam się nad tym by je przygarnąć.Ale trzy psy w domu,co prawda z ogrodem i lasem w pobliżu to nie przesada przypadkiem???????? Moze mi poradzicie....Dodam,ze to małe psiaczki,bardzo ,bardzo biedne.
  • Witam:) mam pytanko odnośnie zachowania innych psów względem labradorów i odwrotnie labradorów względem innych psów? Mam w domu juz 11 lat jamniczke, jest bardzo kochana i przy okazji rozpieszczona, a teraz planuje kupic labradora i zastanawiam się z jakim to skutkiem się odbędzie... Bardzo zależy mi na labradorze bo to moje marzenie odkąd pamiętam juz mam pewnie plany w ktorych taki labciu pojawi się u mnie w domu na początku sierpnia ale zupełnie nie wiem jak zareaguje moj pies....
  • Nasza Daisy (7-cy) juz pięknie załatwiała sie na dworze, a w szczególnych przypadkach na gazetę. A tu pare dni deszczowych i koniec! Leje na dywan i ani jej w głowie, żeby robić na zewnątrz. Wychodzimy z nią, ale uparcie woli w domu. Znacie jakies metody na przypomnienie dobrych nawyków?
  • Wczoraj wrzuciłam ten wątek na forum "zwierzęta", ale chciałam prosić o radę jeszcze "kociarzy". W związku z wyjazdem mojej mamy opiekuję się teraz jej kotem. Zwykle te wyjazdy trwały około 1 tygodnia. Kot zostawał sam w domu, a ja codziennie przychodziłam karmić go i sprzątać kuwetę. Zrezygnowałam z przewiezienia go do siebie do domu, ponieważ moja kotka zupełnie nie tolerowała go: w małej budził się wręcz tygrys - fukała na kocura mamy (dodam, że to kastrat)i zaszczuwała go. Po...
  • Proszę Was o poradę. W związku z wyjazdem mojej mamy opiekuję się teraz jej kotem. Zwykle te wyjazdy trwały około 1 tygodnia. Kot zostawał sam w domu, a ja codziennie przychodziłam karmić go i sprzątać kuwetę. Zrezygnowałam z przewiezienia go do siebie do domu, ponieważ moja kotka zupełnie nie tolerowała go: w małej budził się wręcz tygrys - fukała na kocura mamy (dodam, że to kastrat)i zaszczuwała go. Po dwóch dniach oswajania zrezygnowaliśmy i odwieźliśmy go do mamy, żeby oszczę...
  • Mam suczkę cocer-spanielkę, która ma prawie roczek(jest moim cieniem,nie opuszcza mnie na krok-rozstajemy się tylko na czas mojej pracy), a we wrześniu urodzę swoje pierwsze dziecko.Bardzo się boję,że moja sunia będzie bardzo zazdrosna o nowego domownika:( Czy macie Państwo jakieś doświadczenia jeśli chodzi o zachowania psa w takiej sytuacji?
  • -- Proszę poradzcie mój wykastrowany kocurek wychodzący, rok temu (kicia ma juz cztery lata) zaczal wszystko podsikiwać w domu, mocz jest bez zapachu ale koloru żóltego czy jest na to rada jakaś. podejrzewam ze wyczuwa zagrożenie dla swego terytorium bo tesciowa, która mieszka w tym samym domu tylko mieszkanie wyzej przygarnela innego kocura, tamten nie sika, ten mój wykastrowany ma duzo bardziej zachowanie "kocurze" niz ten nie wykastrowany. syneczek
  • Zastanawiamy się nad ciąża u naszej 2-u letniej yorkusi.Biedulka sporo czasu spędza sama w domu i wydaje nam sie strasznie samotna z tego powodu.Myślimy o pozostawieniu jednej suczki z miotu aby było jej rażniej.Jedyna rzecz jaka nas niepokoi to fakt czy będą sie przyjażniły jako matka i córka ,czy raczej rywalizowały i były o siebie zazdrosne.Może ktoś ma doświadczenie w tej sprawie?????- będe wdzięczna za odpowiedzi.
  • szczegoły w mailu walkiria212@wp.pl
  • Jak dlugo Wasze yorczki zostaja same w domu i jak to znosza? Moja zostaje codziennie na 8 godzin, ale trzeba ja przekupic jakims dobrym jedzeniem. Po powrocie z pracy nie mozna jej zostawic nawet na 5 minut, bo strasznie szczeka.
  • mój maluch to taaaki rozrabiaka..... :-) Przejść normalnie domem nie można, plącze się między nogami... żebrze pod stołem, kiedy my jemy...jak tylko wychwyci w powietrzu zapach "normalnego" jedzenia to normalnie wariuje.. W nocy pięknie śpi, ale jak tylko ktos w łóżku poruszy się i on zauwazy że już nie śpimy to pełna gotowośc do zabawy... Nieststy zdarza mu się zsiusiac i zkuciac nie tam gdzie trzeba, więc w domu podłogi sa myte nawet 2-3 razy dziennie, coby za bardzo nie "pachnialo".. N...
  • Pracuje w domu, rano juz po 8.00 jestem gotowa do dzialań - w swietnym nastroju, nie musze gnać do biura, znosic humorow wspolpracownikow. Z cicha muzyką Chopina w tle realizuje plan dnia. O 17.00 z poczuciem dobrze wykorzystanego czasu zamykam 'biuro'. Jestem zrelaksowana, donikąd nie musze się śpieszyc, spacer, dobra kolacja, spotkanie z przyjaciolmi. A przy tym wszystkim jestem pelnoetatowym pracownikiem porządnej firmy. Ciekawi mnie co sądzicie o takiej formie pracy, czasem spo...
  • Witam, Mam 3-letnia kotke. W sobote przywiozlam ze schroniska rocznego owczarka holenderskiego (suczke). Jaka taktyke zastosowac najlepiej, zeby zwierzeta do siebie przyzwyczaic? Na dzien dzisiejszy jest tak, ze kotka calymi dniami siedzi wyizolowna na gornych pietrach domu i nie ma odwagi zejsc na dol. Ponadto ucieka przede mna.
  • Jestem wlascicielem czteroletniego PAPILONA,ktory znaczy teren w domu.Czy kastracja pomoze usunac ten problem??? Bardzo dziekuje za opinie na ten temat. Pozdrawiam. dirtyglad
  • Witam, planuje zakup kotki rosyjskiej, 3 miesięcznej z warszawskiej hodowli i jestem już na 100 % zdecydowany, ale jest jeszcze jeden temat, któy mi po głowie cały czas chodzi - jak to jest z zozstawianiem jej samej w domu ? Codzienna praca po 8-9-10 godzin powoduje, że cały dzien mnie nie ma w domu...Czy kot bedzie się dobrze czuł w takich warunkach ? Z drugiej strony znajomi mający persa twierdzą, że nie ma się co martwić a oni wręcz czasami wyjeżdzają na 2 - 3 dni i kotek si...

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.