w domu

w domu

(2090 wyników)
  • Witam.Mam problem z kotami.Jeden,samiec,10 m- cy,niewykastrowany,niewychodzacy.Drugi-samiczka,7 tygodni,nowy czlonek rodziny.Od wczoraj,gdy samiczka zawitala w naszym domu,kocur jest nia bardzo zainteresowany.Nawet za bardzo-lize ja po glowie,nogach,w miejscach intymnych,potem gryzie ja w kark i czasami traca lapka.Przy tym cesto zdarza mu sie wydawac z siebie pomruki(ciezko je okreslic).Wydaje sie nam ze kocur czuje potrzebe pokrycia kotki,jednak czy moze to byc po prostu zainte...
  • Szukasz pracy? Mam dla Ciebie propozycję zarobienia niewielkich pieniedzy (do 300zł) - ale zawsze to coś. Jeśli juz pracujesz, możesz sobie dorabiać. Te dodatkowe pieniadze do pensji zawsze się przydadzą. Polskie Centrum Reklamy proponuje najwyższe stawki wśród polskich programów. Reklamy są warte 1grosz, 5 groszy 1 złoty itd. Dodatkowo: - udział w zarobkach polecanych: 25%, - konkursy na najaktywniejszego uczestnika programu, - na dobry początek 1.50 zł dodane do Twojego konta...
  • Napiszcie, jak sobie radzicie z zostawianim psa samego w domu. Mam z tym wielkiego stresa. Psa mam 2 tygodnie, zostawiłam go w domu samego raz i straty oczywiście były (parasol, miotła, toster ..), teraz jest u mnie babcia, więc psa pilnuje, ale ...... dzisiaj wyjeżdża :)). Niestety musze psa zostawiać samego w domu, bo nie mam innego wyjścia, ale juz się boje co będzie ........... Radzą mi (niby profesjonalni hodowcy), żebym kupiła klatke i zostawiała w niej psa. Ale ten pomysl m...
  • Mam kotka w domu. Mieszkam sama. I problem polega na tym, że czasami (ale nie zdarza się to aż tak często) muszę wyjechać na 2, 3 dni. I serce mi sie kraje kiedy mam mojego kotka zostawić na ten czas samego w domu. Rodzice mieszkają niedaleko więc z jakimiś odwiedzinami, jedzeniem, kuwetą nie ma problemu, ale może macie jakieś sposoby, pomysły na to jak pomóc kotkowi przetrwać ten czas? Z góry dzięki bardzo za wszelkie rady. Dodam może jeszcze, że moje mieszkanie jest malutkie, z...
  • Zostaw maila a dostaniesz więcej informacji!
  • czy macie jakieś rady jak oduczyć psa załatwiania swoich potrzeb w domu? i kiedy wasze pieski pojęły że na spacerze robi sie takie rzeczy?
  • Mój Lakcio jest z nami od prawie trzech lat. Adoptowaliśmy go ze schroniska był pogryziony bardzo wychudzony obraz nędzy i rozpaczy. Bardzo go kochamy i on nas też okazuje nam ciągle miłość i sam chce jej bardzo dużo od nas!!! Ostanio przeczytaliśmy w gazecie ogłoszenie o małej suni która została okrutnie potraktowana przez swoje towarzystwo w boksie bardzo pogryziona cała trafiał do lekarza a teraz jest w boksie dla szczeniaków i dochodzi do siebie. Nie może tam zostać długo bo j...
  • Witam jakis czas temu pisałam o problemach mojego kocura, stanęło na tym że jego problem to tzw. zespół Fic na stan stresu reaguje krwiomoczem i pogarszaniem stanu ogolnego. Mój weterynarz stawał dosłownie na glowie w sprawie diagnozy ,badań ,leków jestem bardzo wdzięczna naprawdę się zaangażował. W piątek patrząc na mojego kiciusia przeżyłam kryzys tak nieszczęśliwie wyglądał nic nie jadł , nie pił ,chował się.Postanowiliśmy przez weekend poświęcić mu cały nas czas, odstawilismy wszystkie le...
  • Od 2lat mam w domu jamnika Duszka. Wzięty ze schroniska, w którym znalazł się po śmierci swojej Pani. Piesek miły, pogodny i bardzo kochany, ale troche "mściwy". Zdarzało mu się nasiusiać w mieszkaniu. Było to wtedy kiedy cos mu się nie spodobało np. nie zabrałam go ze soba wychodząc z domu. Ale było to rzadko - nie częściej niż 3-4 razy w miesiącu. Jego głównym Panem był mój niepełnosprawny brat, choc to ja go karmię i wyprowadzam i piesio bardzo jest do mnie przywiązany. Niest...
  • witam! jestem właścicielką 5 miesięcznej suczki Jamajki(mieszaniec).mam z nią niebywały problem...załatwia się w domu! pies od kiedy pojawił się w domu był uczony załatwiania sie na gazecie,a później na podwórku.niestety po dziś dzień jakoś to psu nie wychodzi.oczywistą sprawą jest to,że pies wychodzi regularnie na dwór-dwa, trzy razy dziennie lub częściej.niestety mimo załatwienia się na podwórku pies robi w domu.wiadomą rzeczą jest to,że zaczyna śmierdzieć i mamy juz tego dosy...
  • Mam dwoje małych dzieci i niestety kilka miesięcy temu straciłam pracę.W tej chwili jestem zrozpaczona.Złożyłam już dziesiatki cv i nic.Do tej pory nie znalazłam pracy.Bardzo proszę jeśli ktoś zna jakiś sposób na zarobienie pieniędzy siedzac w domu proszę o informację.
  • mamy jamniczke od 1,5 miesiaca -ma 3,5 miesica no i do tej pory caly czas z kims byla-nigdy nie zostawala sama w domu bo ja nie pracowalam.od srody zaczynam prace i jest problem bo Ona zawsze jest 1 -sza przy drzwiach, strasznie skiałczy , nie mozna wyjsc bo przez`weekend probowalismy zrobic test.zjadla pół drzwi.jak ja mam sobie z tymi poradzic??zamknac ja w kuchni i szybko wyjsc zostawiajc uchylone drzwi by mogla przebywac tez w przedpokoju?? jestem bezradna a jak pomysle jak be...
  • Jaka woda?

    (19)
    Wet i mądre książki radzą przegotowaną chłodną. Kocica woli czystą kranową - nawet wylizuje krany, lekceważąc michę. No to leję prosto z kranu. A jak wy i wasze sierściuchy?
  • Mam w domu psiaka-pudla średniego.Dzisiaj dowiedziałam się,ze w schronisku w moim mieście czekają na adopcję dwie suczki,mama i córka.Bardzo się przejęłam ich losem i powaznie zastanawiam się nad tym by je przygarnąć.Ale trzy psy w domu,co prawda z ogrodem i lasem w pobliżu to nie przesada przypadkiem???????? Moze mi poradzicie....Dodam,ze to małe psiaczki,bardzo ,bardzo biedne.
  • Witam:) mam pytanko odnośnie zachowania innych psów względem labradorów i odwrotnie labradorów względem innych psów? Mam w domu juz 11 lat jamniczke, jest bardzo kochana i przy okazji rozpieszczona, a teraz planuje kupic labradora i zastanawiam się z jakim to skutkiem się odbędzie... Bardzo zależy mi na labradorze bo to moje marzenie odkąd pamiętam juz mam pewnie plany w ktorych taki labciu pojawi się u mnie w domu na początku sierpnia ale zupełnie nie wiem jak zareaguje moj pies....
  • -- Proszę poradzcie mój wykastrowany kocurek wychodzący, rok temu (kicia ma juz cztery lata) zaczal wszystko podsikiwać w domu, mocz jest bez zapachu ale koloru żóltego czy jest na to rada jakaś. podejrzewam ze wyczuwa zagrożenie dla swego terytorium bo tesciowa, która mieszka w tym samym domu tylko mieszkanie wyzej przygarnela innego kocura, tamten nie sika, ten mój wykastrowany ma duzo bardziej zachowanie "kocurze" niz ten nie wykastrowany. syneczek
  • witam mam w domu kotke persa roczna jest bardzołagodna i spokojna ... kotka jest poprostu boska.. chciałam jej dokupic towarzysza zabaw i zastanawiam się czy z kocurkiem sie dogada mam na oku mlodego kocurka ma niecały rok... co o tym sądzicie>?
  • Nasza Daisy (7-cy) juz pięknie załatwiała sie na dworze, a w szczególnych przypadkach na gazetę. A tu pare dni deszczowych i koniec! Leje na dywan i ani jej w głowie, żeby robić na zewnątrz. Wychodzimy z nią, ale uparcie woli w domu. Znacie jakies metody na przypomnienie dobrych nawyków?
  • Wczoraj wrzuciłam ten wątek na forum "zwierzęta", ale chciałam prosić o radę jeszcze "kociarzy". W związku z wyjazdem mojej mamy opiekuję się teraz jej kotem. Zwykle te wyjazdy trwały około 1 tygodnia. Kot zostawał sam w domu, a ja codziennie przychodziłam karmić go i sprzątać kuwetę. Zrezygnowałam z przewiezienia go do siebie do domu, ponieważ moja kotka zupełnie nie tolerowała go: w małej budził się wręcz tygrys - fukała na kocura mamy (dodam, że to kastrat)i zaszczuwała go. Po...
  • Proszę Was o poradę. W związku z wyjazdem mojej mamy opiekuję się teraz jej kotem. Zwykle te wyjazdy trwały około 1 tygodnia. Kot zostawał sam w domu, a ja codziennie przychodziłam karmić go i sprzątać kuwetę. Zrezygnowałam z przewiezienia go do siebie do domu, ponieważ moja kotka zupełnie nie tolerowała go: w małej budził się wręcz tygrys - fukała na kocura mamy (dodam, że to kastrat)i zaszczuwała go. Po dwóch dniach oswajania zrezygnowaliśmy i odwieźliśmy go do mamy, żeby oszczę...

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.