Forum Praca Praca - Warszawa
ZMIEŃ
      w szkole

w szkole

(17 wyników)
    • Witam,wlasnie koncze NKJO i chcialabym pracowac w szkole jako nauczyciel jezyka angielskiego.Czy ktos moze mi podpowiedziec ile zarabialabym w szkole panstwoewej w Warszawie? Bede wdzieczna za wszelkie informacje.
    • Ile zarabia nauczyciel w szkole w Warszawie? Czy jest to płaca "z tabeli", czy też są ekstra dodatki jakieś? Np. nauczyciel matematyki w szkole podstawowej po studiach? I czy łatwo jest dostać pracę w szkole w Warszawie?
    • Jestem nauczycielką języka polskiego i historii w małym miasteczku na Mazurach.Chcę się przeprowadzić do Warszawy, w związku z tym będę musiała tam rozpocząć pracę.Jak się pracuje z dziećmi warszawskimi i czy są możliwości dorobienia do pensji? Czy to prawda, że w Wawie nauczyciele mają dodatek do pensji? Bardzo proszę o odpowiedź!
    • Chodzi mi o umowe o prace, pelny etat lub pol etatu. Czy to sie bardzo rozni od szkoly publicznej? Z gory dziekuje za kazda podpowiedz!
    • Pracuję w szkole jako nauczyciel matematyki, zarobki nędzne, może ktoś wie gdzie mogłabym znaleźć pracę.
    • czy można uczy ć w szkole po studiach humanistycznych na UW ( ale nie takie jakie są w szkole potrzebne, czyli polski, angielski, biologia), jakie wtedy są różnice w płacach, czy to jest w ogóle możliwe uczyć w szkole bez żadnego przygotowania pedagogicznego??????
    • Ile zarabia nauczyciel w prywatnej szkole podstawowej (Warszawa)? 20 godz./tyg. Proszę podajcie o jaką sumę mogę się ubiegać!
    • Ile wynoszą zarobki psychologa w szkole (początek w edukacji) na stażu? ktoś wie?
    • Może ktoś z Was pracuje w biurze obsługi klienta w szkole językowej? Jakich zarobków można się spodziewać? Na czym polega Wasza praca? Będę wdzięczna za odpowiedzi
    • naprawde ludzie pracujący w szkołach językowych wyciągają na pełen etat ok. 1300 netto?!!! bo pewna szkoła podała stawkęgodzinową i tak wychodzi.. przecież to śiech na sali....