Forum   wakacyjna praca

wakacyjna praca

(10 wyników)
  • Ja bym chcial w Polsce - czemu nie ma na wykresie?
  • W Finlandii dozwolone??? W Finlandii, na obszarze większym od Polski, jest 70 % zalesienia (nie licząc jezior) i tylko 5 mln ludności. Wskaźniki dla Szwecji są podobne. Nie ma czego porównywać.
  • tylko dlatego jest oficjalnie wiecej imigrantow w niemczech niz np we francji, bo niemcy nie lubia dawac obcym niemieckiego obywatelstwa (oprocz gdy maja w sobie 'niemiecka krew', np. dziadka ze slaska) i czesto w niemczech rodzonych prawnukow imigrantow zalicza sie do obcokrajowcow.
  • Czy po wejściu Polski do unii 1 maja 2004 będzie można wjechać sobie do Anglii/Irlandii i legalnie pracować bez żadnego ściemniania na granicy itp? Po prostu na granicy będę mógł powiedzieć, że przyjeżdżam na 3 miesiące pracować no i pozwiedzać...i niepotrzebne mi będą żadne pozwolenia itp. Jak coś wiecie to napiszcie, lub rzućcie linki...
  • a gdzie alimenty? Najlepiej zrobic dziecko i uciekac od odpowiedzialnosci pod byle pretekstem typu: uczy sie odpowiedzialnosci. A coz to za uzasadnienie: mamy wielodzietna rodzine. Zrobiliscie tyle, to placicie, jezeli nie podobaly sie obowiazki - antykoncepcja jest tansza.
  • Mam pytanko, czy ktos korzystal z uslug biura Travel exchange and education w KAtowicach,ktore organizuje prace w hotelach w Anglii (www.tee.pl)??? chcialabym poznac opinie na jego temat,albo adresy innych sprawdzonych biur zajmujacych sie zalatwianiem pracy w UK. Z GORY SERDECZNE DZIEKI!! moj mail: kubiaczek@box43.pl
  • Chcialabym wyjechac do pracy w lipcu,sierpniu czy ktos moze ma jakies oferty?
  • Moze ktos z Was był na Lazurowym Wybrzezu Francji i pracowal w sklepikach z pamiatkami albo bizuteria w poblizu plazy? Jak tam jest? Jakie warunki, ceny, zarobki.................?
  • czy ma ktos jakies info na temat letniej pracy w w hotelach, barach.... przejrzalam juz pare stron ibizy ale to raczej tylko dla orientacji. z gory dziekuje i ppozdr!!!
  • Miałem okazje być w Wildwood (New Jersey), a nie jak napisano Whitewood (takiego miasta nie ma). Tą kobietę w wesołym miasteczku, która bełkotała, też pamiętam, tylko, że ona tak zawsze bełkotała (starsza Murzynka). A poza tym to znaleźliśmy sobie sami pracę i było całkiem fajnie, także pod względem finansowym. Jesli ktos nie zna dobrze jezyka to nie ma co jechac do Stanów, chyba, że na wycieczke objazdową.
Pokaż wątki z forum:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się