Z pasją o podróżach, wycieczkach i wyjazdach

        waluty

waluty

(30 wyników)
  • Witam W kwietniu wybieram się do Wietnamu jaką walutę zabrać ze soba $ czy euro (zakładając że euro bedzie jeszcze istniało:)). Pozdrawiam Wojtek Gnaś
  • Witam, Z jaką walutą najlepiej przybyć na Karabiby. Kwestia dogadania, Kuba/Dominikana/Margarita... ktoraś z tych 3. Która walute najlepiej zamienic na miejscową? Dolary? Euro? Proszę o pomoc, mam wyjazd za jakis tydzien i nie wiem na co teraz zamienić polskie złotówki. Pozdrawiam, Ania
  • 1. Zastanawialiście sie kiedys nad roznicami w kursach walut, jakie stosuja poszczegolne banki? Chodzi mi o dwie "aktywnosci" wykonywane za granica: - wyplaty z bankomatow, - transakcje realizowane karta. Kiedys dotarlem do porownania (z 2003 r chyba) kilku bankow. Fortis mial wowczas konto, z ktorego wyplaty kartą z bankomatow były bezpłatne na calym swiecie. Z porownania wynikalo jednak, ze w wiekszosci przypadkow Fortis - pomimo tego ze mial wyplaty z bankomatow za free - ...
  • tAK SIE ZASTANAWIAM, ŻE CHYBA eURO BO TO PRZECIEŻ BLISKO UE ALE MOŻE JEST INACZEJ - MOŻE W MAROKU BARDZIEJ DOCENIAJĄ DOLARA AMERYKAŃSKIEGO?
  • za tydzien wybywam na krótki urlop do Meksyku, ale nie wiem jaka walute bardzie oplaca sie tam zabrac... czy wymienic wiecej kasy na dolary czy na peso? moze ktos z Was cos wie na ten temat...
  • Niedługo wyjeżdżam z rodziną na wczasy do Turcji i chciałabym się dowiedzieć jaką walutę najkorzystniej zabrać ze sobą? Może ktoś poda przykładowe ceny podstawowych artykułów?
  • Wylatyję już 04 czerwca i mam zakupione euro, a wczoraj się dowiedziałam, że lepiej zabrać dolary.Pilnie proszę o opinnie.
  • Hej! czy wiecie jak sprawdzić kurs dolara i kurs Euro w Maroko? Prosze o pomoc :-) Pozdrawiam
  • Witam! Mam pytanie do osób, które w tym roku były w Tunezji. Jaki jest obecnie kurs przeliczeniowy dinara? Oraz co bardziej się opłaca: wypłacać gotówkę w tamtejszych bankomatach czy też zabrać ze sobą z Polski EURO lub dolary? z góry dziękuję za pomoc!!!
  • Wybieram się na urlop na Margaritę. Mam Euro. Czy powinnam zamienić je na USD czy bez problemy wymienię Euro na lokalną walutę?
  • witam, może ktoś z Was się orientuje jakie są kursy dolara i marki w stosunku do dinara tunezyjskiego i co warto zabrać na wymianę do Tunezji? z góry dzięki
  • Bardziej się opłaca wziąć dolary czy euro ?
  • jw
  • Hej, jedziemy na początku października do Turcji, jaką walutę najlepiej zabrać albo może najbezpieczniej jest brać kaskę z bankomatu bo w kantorach strasznie oszukują... Jak jest naprawdę, czekam na Wasze opinie. pozdro :) ecco
  • Witam Jak w temacie w najbliższym czasie wybieram się na dosyć krótką bo tylko 9 dniową wycieczkę do Chin, jaką gotówę zabrać?? Euro czy Dolary?? Ktoś ma w tym temacie jakieś doświadczenia?? Proszę o podpowiedzi. Z góry dziękuje i Pozdrawiam
  • Jaką walutę brać do Hong Kongu? Dolary czy euro, codzi mi o to, że może ktos z Was wie,co bardziej opłaca się tam wymieniać aby nie stracic za dużo:)
  • Witam, Jaką walutę polecacie zabrać do Australii celem wymiany jej na miejscu na AUD? Lepsze EUR czy USD? Gdzie najlepiej wymienić po przylocie? Lotnisko czy centrum? (przylot do Melbourne). Druga kwestia. Jak wygląda honorowanie kart kredytowych/debetowych wydanych przez polskie banki (mam karty mBanku i Inteligo) Czy bezproblemowo będę mógł nimi płacić/wyciągać kasę z bankomatu? Pozdrawiam.
  • Witam, potrzebuję informacji na temat wymiany kasy w Bułgarii. Co się lepiej opłaca; korzystać z bankomatów (jeżeli oczywiście są:)), wymieniać w banku czy w kantorach? Poza tym będę wdzięczna za informacje, adresy kwater w mniejszych miejscowościach na wybrzeżu. Pozdrawiam
  • Radzę wystrzegać się wymiany waluty w kantorach, tabele kursów są tak zagamatwane, że trudno odczytać prawdziwy kurs i można stracic nawet połowę pieniędzy. Jedynie w banku można mieć pewność, że nas nie okantują. Pracownicy kantorów to mafia i to bezczelna: w Sozopoł przy ulicy Aleksandrowska 58 moja dziewczyna zapytała po ile kupują Euro, odpowiedzieli - po 1,96 a na paragonie było 1,07, czyli prawie dwa razy mniej. Nie było mowy o nie zrozumieniu, bo ona pochodzi z Bułgarii i j...
  • POtrzebuje waszej pomocy:-)) Wybieram sie do Turcji i nie wiem jaka walute zabrac euro czy dolar wiem ze w Turcji sa dinary ale podobno mozna placic euro lub dolarami a wiec co jest korzystniejsze?? dziekuje za pomoc , pozdrawiam ania
« poprzednie 1 2

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.