Forum   weekendzie

weekendzie

(39 wyników)
  • Witam Mam pytanie, czy pracodawca może ustalić mi grafik tak, że pracuję we wszystkie weekendy w miesiącu? Nadmienię, iż pracuję na cały etat po 12 godzin dziennie (w niedzielę 10). Pisząc weekendy mam na myśli soboty i niedziele, aczkolwiek w jednym tygodniu mam pracę w piątek, sobotę i niedzielę.
  • ech, nie ma to jak naginać rzeczywistość do własnych tez. Na przykład z Bożym Ciałem: fenomenalna sprawa: dostajemy aż 1 dzień wolny, wystarczy dobrać do niego 4 dni urlopu i można balować! ale artykuł na główną stronę gazety jest. Robota odwalona, można iść do domu!
  • Hehe.
  • "Za nockę dostaję ok. 100 zł dziennie."
  • Witam, Piszę z małym pytaniem. Czy uważacie, że pracując na pełen etat można dorobić 1000 po godzinach lub na weekendy? Jeżeli tak to może macie jakieś pomysły? Pozdrawiam
  • Moze ktos mi pomoze, maz zaczyna od poniedzialku prace, niestety sklep w centrum handlowym wiec soboty, niedziete, itp. W umowie ma 40 godzinny tydzien pracy ale jak wedlug prawa liczy sie prace w soboty i niedziele, tak samo jak kazdy inny dzien? Wczesniej pracowal 5 godzin w tygodniu plus sobota i niedziela co drugi weekend (w sumie cały weekend 16 godzin) wiec sumujac nie wypracowywal w kazdym tygodniu 40 godzin. Jak to jest i gdzie to sprawdzic?
  • Czy ktoś sie może orienuje czy można dostać pracę w markecie na kasie albo przy rozładunku towaru czy gdziekolwiek indziej w weekendy? A może ktoś już tak pracuje, bądź ma jakieś doświadczenia? Pracuję na umowę o pracę od poniedziałku do piątku ale potrzebne mi są bardzo pieniądze. Z góry dzięki za wasze propozycje
  • czy ktos z komisji moglby sprawdzic, jakie/gdzie sa imprezy stazystow w ten weekend (13./14.01.)? moze wkleic jakis adres internetowy? dzieki z gory!
  • Witam, siedzimy ze znajomymi w srodkowej Anglii (east-midlands). Mamy 3 dni weekendu i jest pomysl wycieczki...tylko problem z celem i kosztami ;) Ja osobiscie myslalem o zachodnim wybrzezu gdzies w Walii chyba, ale na takiej wysokosci zeby otwarty ocean bylo widac z brzegu..na mapie rzuca sie w oczy miejscowosc Holyhead na wybrzezu...ale podobno nie ma tam nic ciekawego, kusi mnie tez to: " The Snowdonia range of mountains contain the highest peaks in Wales reaching to over 3,000 feet, an...
  • czy ktos mi moze polecic jakas fajna miejscowosc belgijska nad morzem na weekend? z gory dziekuje
  • powiedzcie mi w zakładzie pracy w którym pracyje sie przez 7dni w tygodniu (market oczywiście) ja chcąc wziąć urlop od 1 powiedzmy do 10maja czy 1 i 3 maja mam dzień wolny czy moży pracodawca mi dać w te dni urlop? ja uważam że to powinny być dni wolne ale dzisiaj mialam ostra dyskusje z dwoma kierownikami i on uważaja że można wpisać jako urlop, co wy na to? może ja o czymś nie wiem?
  • "Jeden dzień wolny to strata 4 mld zł" Zniesmy wszystkie soboty i niedziele, nie "stracimy" ponad 400 mld!
  • Potrzebuje osoby, która dysponuje czasem w weekendy (2 lub 3 w miesiącu w godzinach 8.30 - 18-20-studiuję). Opieka nad 10 letnią dziewczynką (troche strach sama zostawic na tyle godzin w domu). Chetne Panie prosze o podanie swojego namiaru, oddzwonie lub napiszę e-maila. Szukam równiez osoby, która moze odbierac dziecko ze szkoły, dowieźć do domu i posiedzieć z nią 2-4 godziny. Mieszkam w Warszawie okolice Gocławia, Grochowa.
  • Witam mam pytanie! wziąłem od lekarza zwolnienie na trzy dni od piątku do niedzieli. po przyjściu do pracy okazało się że dwa dni weekendu muszę odrobić w tygodniu. Dodam, że miałem w grafiku pracę w te dni dlatego wziąłem zwolnienie. kierownik powiedział, że jeśli mam zwolnienie na weekend to te dni jakby znikają i skoro normalnie jest 9 dni wolnego w tym miesiącu to u mnie wypada 7, ale przecież gdyby zwolnienie przypadało na dni mojej pracy w tygodniu wszystko by było w porządku. Czy kt...
  • hej jadę na weekend do brukseli, czy dzieje się u was coś ciekawego? koncerty, wystawy itp? gdzie można zjeśc dobre scampi z grilla? no i gdzie można kupić polskie gazety? pozdrawiam
  • Ktos cos wie, moze polecic jakies ciekawe wydarzenia w BRU - wystawa rzezby, malarstwa, jakis festiwal piwa albo cos w tym stylu?
  • Witam! Idę jutro na rozmowę na kontrolera jakości do CRI. Pracował ktoś moze w tej firmie? Interesuje mnie jak wygląda rozmowa i jakie sa stawki godzinowe. Z góry dzieki za odp.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.