wielkanoc

(5 wyników)
  • Wielkanoc

    (4)
    Hejka,mieszkam w Southampton, chce pojechac na Wielkanoc do Polski,dokladnie do Wroclawia. Ktos moze pomoc,jak najtaniej itd. Sprawdzalam wiekszosc samolotow,oczywiscie z Londynu,bo z Southampton nie znalazlam do Wrocka, i robi sie tragicznie jesli chodzi o ceny. Calkowity koszt wynosi ok 150 funtow,jesli oczywiscie zarezerwuje bilet jakos na dniach(im blizej swiat tym drozej rzecz jasna). Moze zna ktos jakies bardzo tanie linie lotnicze?? Z gory dziekuje bardo za podpowiedzi :) P...
  • Czy jest sens przyjechac do Londynu w celach turystycznych w czasie wielkanocnym (od czwartku do wtorku na przyklad)? Pewnie wszystko bedzie pozamykane (czyli muzea i sklepy) w niedziele i poniedzialek? I metro nie bedzie jezdzilo?
  • ...moi drodzy managerowie od zmywakow w knajpach i wozkow w tesco?
  • Tak jak w temacie... tak tylko pytam z ciekawosci... ja osobiscie narazie planow NIE mam zadnych :-(
  • Wielkanoc

    (10)
    Dzwonimy do Polski • Numer dostepu 0844 629 1989 Z numeru stacjonarnego BT na stacjonarny w Polsce: 3p za minute • Numer dostepu 0871 657 1989 Ze stacjonarnego BT na polska komorke: 9p za minute

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się