wysoka prolaktyna

wysoka prolaktyna

(83 wyniki)
  • Witam, Chcialam zapytac czy spotkaliscie sie z tym aby antydepresanty podwyzszaly poziom prolaktyny???
  • Witam, niepokoi mnie pewien problem-wysoka prolaktyna... Moje wyniki z początku sierpnia: 426 µlU/ml (norma 72-511) a po obciążeniu 4203 (norma 72-511). Takie wyniki mam od 2 lat. Mam też niedoczynność tarczycy. Nie mam dzieci i nie staram się o nie, ale lekarz mnie nastraszył, że mogę mieć w przyszłości problemy ze zdrowiem. Kazał zrobić rtg głowy dla świętego spokoju, czy przypadkiem nie mam mikrogruczolaka (wynik w czwartek) , ale kazał o wszystkim zapomnieć i nie mam się czym ...
  • Witam się serdecznie ze wszystkimi na forum, jestem tu pierwszy raz. "Przypałętałam się" z forum dot. choroby hashimoto, na którą cierpie, ale być może prędzej tutaj spotkam osoby o podobnym problemie. Od mniej więcej dwóch lat wiem o hiperprolaktynemii, od razu po rozpoznaniu dostałam od endo parlodel - pół tabletki na noc. Po kilku miesiącach leczenia prolaktyna spadła z 35 do bodajże 16 jednostek, czyli bardzo ładnie. Po pewnym czasie zaczeła jednak znów gwałtownie rosnąć i teraz za ka...
  • Witam, Mam pytanie, co może znaczyć wysoka prolaktyna? dodam, że badanie bylo wykonane po obciązeniu i tak PRL na czczo wyszłow normie 212 mU/l (norma 127-637) PRL z MTC po 60 min 5576 mU/l PRL po 120 min 4084 mU/l mam podwyzszone TSH 3.69 (norma do 4) lekko zanizone ft3 3.92 (norma od 4.1) FT4 tuz przy dolnej granicy 10.41 (norma od 9) Skad moze być ta wysoka prolaktyna? ogolnie czuję się nienajgorzej. Obecnie biorę jeszcze jod. Dziekuję Nana
  • Czy ktoś wie czy homeopatia ma lekarstwo na wysoki poziom prolaktyny? Nie mogę zajść w ciążę z powodu niereguralnych miesiączek, które spowodowane są bardzo wysoką prolaktyną. Mam już jedną córcię ma 3 latka, ale chciałabym postarać się o drugie dziecko. Niestety sataram się juz od ponad roku. Wyniki mam dobre oprócz tej prolaktyny. Czy jest ktoś kto mi pomoże?? Proszę. Beti
  • Szukając odpowiedzi dlaczego ciągle jest u mnie wysoka prolaktyna znalazłam informacje, iż może to byc powiązane z niedoczynnością tarczycy, a może Hashimoto? Dziewczyny prosze pomóżcie ocenić wyniki TSH, FT3, FT4 TSH 3-cia generacja 2,80 ulU/mL (norma 0,4-4,2) FT3 2,23 pg/ml (norma 1,5-4,1) FT4 1,22 ng/dl (norma 0,71-1,9) PRL 72 ng Wg norm i lekarza idealne wyniki tarczycy. Napewno prolaktyna zawyżona wynik 72 ng przy normie do 29ng. Nagle zatrzymała się miesiączka, testy...
  • Witam serdecznie, mam 21 lat i pewien problem ktory zauwazylem okolo pol roku temu. Choruje na hashimoto i wlasnie ostatnio zauwazylem straszny spadek libido i samopoczucia. chodze na silownie i rowniez zauwazylem ze jakos idzie mi duzo gorzej niz kiedys. Na poczatku myslalem ze mam zly poziom hormonow tarczycy ale wyszly bardzo dobrze. Dopiero ostatnio zacząlem kombinowac co moze to jeszcze byc i zrobilem badania na prolaktyne. Wyszla co prawda w normie ale jest bardzo wysoko 376,3 gdzie no...
  • leczyłam sie kiedys z powodu za wysokiej prolaktyny.. po odstawieniu tabletek nie dostałam okresu..na szczęście zadziałało.. teraz rozpoczęlismy z mężem starania o dzieciaczka :) no i znowu wpadam w paranoję.. jestem ciągle potwornie spięta, denerwuję sie bez przerwy chociaż wiem, że moje problemy z prolaktyną były właśnie konsekwencją stresu.. Znacie jakies metody na odstresowanie się ? może to głupie, ale ja sie po prostu nie potrafie zrelaksować.. Mój mąz twierdzi, że jest ta...
  • dziewczyny chciałam się was zapytać o tą nieszczęsną prolaktynę. odebrałam jej wynik: mam 73 ng/ml. a norma to 24. więc stanowczo za wysoko. lekarz wysłał mnie na to badanie z powodu moich trudności z zajściem w ciążę. boję się. wizytę u gina mam dopiero 9 stycznia. napiszcie mi coś o tym, o tej prolaktynie. przeglądałam inne fora, tam dziewczyny piszą że mają po 300, 400 to dopiero wyniki. i martwi mnie też to, bo słyszałam że wysoka prolaktyna to objaw jakiś mikro gruczolaków na przysadce m...
  • Jakie leki przyjmowałyście? Jak długo trwało leczenie i zakończyło się urodzeniem dziecka? Proszę o odpowiedzi. Ja leczę się od pół roku. Biorę: 2-6 d.c. Clostilbegyt (2 tabl.), 5-25 d.c. Estrofem, 16-25 d.c. Duphaston 10 i około 14 d.c. Pregnyl 5000 j.(zastrzyk 2 amp.) Pozdrawiam
  • witam ,własnie się dowiedziałam ze mam zbyt wysoką prolaktynę ,nie wiem skąd ,czym to jest spowodowane ??? wiecie coś na te temat ?? wiem tylko że dostanę teraz recepte na jakieś leki żeby zbić tą prolaktynę ,czy udało się komuś zajsć w ciąże po leczeniu ,jak długie jest to leczenie???
  • Witam, Mam pytanie, od 2 lat leczę się z powodu wysokiego poziomu prolaktyny, biorę bromergon. Po zażywaniu leku poziom prolaktyny spada. Zastanawiam się dlaczego żaden z lekarzy nie daje mi skierowania na badanie wykluczające gruczolaka, koleżanka mówiła mi, że jeśli po leku poziom prolaktyny spada to nie jest to gruczolak. Dziewczynki czy macie może podobny problem? Pozdrawiam
  • okazało się, ze mój poziom prolaktyny wynosi 35,02. lekarz zapisal bromergon, jednak slyszalam o nim same zle opinie (mdłości, omdlenia, spadki cisnienia, zawroty glowy) czy 35,02 to wysoki poziom na tyle, zeby go "zbijac" tabletkami? Nie da sie z tym zyc? Nie odczuwam zadnego dyskomfortu związanego z obecnym poziomem prolaktyny. jakie są skutki nie leczenia wysokiej prolaktyny?
  • Może ktoś wie jaki związek ma wysoka prolaktyna z libido?Jakie są objawy wysokiej prolaktyny?Proszę o odpowiedź i z góry dziękuję.
  • W pierwszych badaniach prolaktyna wyszla mi wedlug ginekologa wysoka, wiec zrobiono mi badania LH-RH, TRH ; dzis bylam na rozmowie i pani doktor powiedziala, ze widocznie moj mlekotok (trwa juz 2 lata pomimo, ze nie karmilam piersia) to normalna sprawa i do 2 lat po porodzie tak niektore maja. Zaproponowala mi tabletki na obnizenie prolaktyny, ale niekoniecznie, bo sa skutki uboczne,wiec radzi odczekac pol roku i znowu sie zglosic. Na moja sugestie czyby nie zbadac tarczycy TSH po...
  • Okazało się że mam wysoką prolaktynę 102,4 a norma jest 30. Staram się o dziecko i bezskutecznie jak widać.Zastanawiam się czy ktos miał podobny problem?czy jest szansa na dziecko?i czy wystarcza tylko leki do jej obniżenia?
  • Nie mozemy sie doczekac upragnionej fasolki wiec postanowilam zrobic badania hormonow. Moja pani gin po wykresach stwierdzila ze prawdopodobnie nie jajeczkuje, bo niby temperatura wzrasta ale nie ma wyraznego piku. Dostalam skierowanie na badanie hormonow w 7 i 14dc. O ile w 7dc poziom hormonow byl w normie to w 14dc prolaktyna wyszla ponad 30 a norma jest max do ok.25. Wyczytalam juz ze wysoki poziom prolaktyny zaburza jajeczkowanie i moze do niego w ogole nie dochodzic. Cykle ma...
  • proszę o info, linki, pozdrawiam
  • Od tygodnia biorę parlodel,jedynie 1/2 tabl mimo to jednak co rano mam fatalne mdlości. Czy to normalne?Jak temu zaradzić? Wstaje bardzo wcześnie bo o 5,lek zażywam ok godz 23,na noc... Walczymy o dzidzie ale do pracy też muszę chodzić... Jak Wy sobie dajecie radę ze złym samopoczuciem po tych wszystkich lekach?? Pozdrawiam
  • Chciałam sie spytac czy wysoka prolaktyna wpływa na ból piersi...? ja mam niestety z nia problem.. od dłuszego czasu bolą mnie piersi non stop..tak samo bola przed @ jak i przed owu..Bola i swędza..do bólu..juz nie moge wytrzymać..:-(( znacie jakis sposób na ukojenie bólu??
« poprzednie 1 2 3 4 5

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.