złe samopoczucie

złe samopoczucie

(62 wyniki)
  • Od dłuższego czasu źle się czuję. Mam uderzenia gorąca, kilka razy dziennie mam wrażenie, że zemdleję (nigdy nie zemdlałam, trzęsą mi nogi, czuję w środku straszny niepokój. Morfologię z rozmazem robiłam w listopadzie (już wtedy się źle czułam, w sumie czuje sie tak od 2 lat). Wszystko wyszło w porządku. Rozumiem więc przez to, że nie cierpię na ciężką chorobę, bo w morfologii by wyszła. Dodam, że mam dość poważną nerwicę lękową, więc mam przypuszczenia, że to może być powodem. ...
  • Ostatnio słabo sie czuję, w nocy nie mogę spać. Odczuwam kołatanie serca (nie cały czas), bije mi czasem b.mocno "szarpie się", ściskanie w gardle (nerwy??). Byłam wczoraj u internisty, stwierdzil że to nie serce raczej, skoro mam problemy z nerkami to może dawać takie dolegliwości - też tak uważacie? Dziś czuję się fatalnie, kolejna praktycznie nie przespana noc... Nie wiem co dalej - do kardiologa może powinnam pójść? Ale skierowania na żadne badania nie dostałam ...
  • Biorę 4 dzzień Meridię 15 i dziś bardzo źle się czuje, nie wiem może to dlatego że za mało jem? Eh.. na śniadanie jajka dwa na miękko, 1 kromka chleba. Na drugie śniadanie sałatka, obiad lekka zupa i sałatka. Później jakiś jogurt. Eh... Poprostu w głowie mi się kręci, i tak dziwnie się czuję. A schudłam 1 kg w przeciągu 4 dni. Czy też tak miałyście? Czy poprostu źle na mnie działa ta meridia? A może to dlatego że mam okres? Eh.
  • Problem polega na tym,że ciągle źle sie czuję,ale raczej psychicznie. Nie jestem uśmiechnięta i brak mi radości w życiu. Nie współżyję z moim partnerem(czystosc do ślubu) i ost nawet nie mam ochoty na innego rodzaju kontaktu,zbliżenia o co on ma do mnie pretensje ( bo nie może sie wyładowac). To wszytsko mnie przytłacza. Po za tym ciągle mi zimno i tak..nieprzyjemnie. Najchętniej całe dnie spędzałabym w domu pod kocykiem z książką..nie potrafie okazac chłopakowi uczuc i go uszczęśliwic:...
  • Witam Nie wiem, co sie ze mną dzieje, od około roku. Po posiłku, wypiciu kawy robi mi sie słabo. Byłam u lekarza, stwierdził, że nic mi ie jest. Myślę, że porowadzę higieniczny tryb życia, codziennie godzinę, dwie, spaceruję i bawię sie dzieckiem. Nie palę, jestem na diecie niskowęglowodanowej, jem duzo warzyw (w ciąży, 3 lata temu miałam nietolerancję glukozy, byłam na diecie, która mi się spodobała, nie wyobrazam juz sobie jadać inaczej, poza tym lekarz zalecił mi strzymanie się jej...
  • Co robić, moje ostatnie wyniki: tsh 1,60 N 0,40 do 5 Ft3 4,20 N 4do 8 nie czuje się żle codziennie, ale bywają dni kiedy odczuwam ból pleców, senność, brak energii. Biorę Ethyrox 100 5x a 75 2x. Proszę o jakieś rady.
  • Witajcie Od około 4 lat lecze sie z przerwami na nadczynnosc. Po ciązy wróciła bestia. Lekarz dał mi 6 tyg tyrosan 3*50. Zbadałam sie po 6 tyg było niezle ale jeszcze niedobrze. Utrzymano mi dawke i kazano zbadac sie za 6 tyg.....zrobiłam badanko po około 3 tyg kontrolne....w ciągu tygodni przeszłam z tsh=0,004 na tsh=35!!! Czuje sie przy tym fatalnie bo pierwszy raz mam niedoczynnosc. Jak sie ona objkawia? Czy to mozliwe ze pobolewa głowa, dretwieją rece, nogi a ciśnienie ma ...
  • Kilka miesiecy temu (ok. 3 mies) ,mialam zapalenie miedniczek nerkowych, meczylam sie strasznie, bol w dole plecow, goraczka, drgawki, a w moczu bakterie i bialko.Wzielam antybiotyk i niby preszlo ale.. Ten bol w dole pleacow, taki tepy, mam caly czas, zwlaszcza w nocy przeszkadza w spaniu, przy przewracaniu sie na bok.Poce sie takze, budze spocona. W zyciu tak zle sie nie czulam. Czy to moga byc niewyleczone nerki? Czy nerki w ogole bola? tak czy siak, dzis zanioslam krew i moc...
  • Jak tylko dostaję miesiączkę to jestem do niczego, samopoczucie fatalne, zupełny brak energii, najprostsze czynności sprawiają mi trudność. Nie narzekam na żadne bóle, tylko na ten paskudny depresyjny nastrój. W trakcie całego cyklu czuję się bardzo dobrze, jestem pełna energii, wszystko jest ok. Ale te dni są naprawdę koszmarne. Dodam, że mam 34 lata, dwa lata temu urodziłam córkę przez CC. Żadnych komplikacji po cięciu nie było. Czy są jakieś sposoby na poprawę samopoczucia w te dni?...
  • Od dłuższego czasu moje złe samopoczucie skłoniło mnie do chodzenia po lekarzach. I już myślałam, że naprawdę jestem hipochondrykiem gdy okazało się, że mam toksokarozę. Nie wiem czy ona odpowiedzialna jest za całość moich objawów ale póki co leczę ją i zobaczymy. Jestem ciekawa czy ktoś na forum ma jakieś doświadczenia w leczeniu tego pasożyta, bo ja znalazłam niewiele informacji od leczonych pacjentów i różne są podejścia lekarzy. Ja na razie jestem po pięciu dniach brania zentelu i m...
  • Witam! Mam pytanie bo nie wiem czy jest sens dalej męczyć lekarza. Tsh wyszło mi 0,739 (norma 0.3-5.0), rok temu było podobne - 0,6. Mam wiele objawów mogacych świadczyć o nadczynności - nerwowość, lęki, wrażliwość na ciepło, chodzę ciągle zmęczona, już rano często nie mam siły an nic, wypadaja mi włosy. Czy to moze być tarczyca czy raczej szukać gdzie indziej? Pozdrawiam Kasia
  • Dziewczyny pomozcie bo oszaleje:/ Mam nerwice. Przez ostatni czas mialam ogromnie stresujące zycie. I nie bardzo sobie z tym stresem umialam radzic. Skonczylo sie na nerwicy. Niby jest juz coraz lepiej i jakbym sie z tego podnosila ale mam ostatnio faze na to ze na pewno jestem na cos chora. Bo kiepsko sie czuje, jestem jakas taka slaba, blada, czesto zmeczona, bez energii, ciagle mi zimno, pobolewa mnie brzuch. Myslicie ze to moga byc objawy stresu i nerwicy? Wiem, ze musze zrobic bad...
  • od dobrych dwoch miesiecy czesto robi mi sie słabo mam zawroty głowy i boli mnie głowa a do tego od 3 tygodni dretwieją mi palce lewej ręki czuje tepy bol i niemam chwilami czucia w tej rece to okropne uczucie nie mia lam zadnego uraazu co jest
  • Witam, Wczoraj wraz z 1 dniem miesiączki wziełam (po raz pierwszy) pigułki antykoncepcyjne - Marvelon. Po kilku godzinach zauwazylam, ze cos się dzieje z moimi nogami tzn. mialam jakies dziwne uczucie, jakbym nie czula stop i od kolan w dol nogi byly jakby drewniane kolki...jakby troche zdretwialy....uhm.. czy to moze byc zwiazane z tymi pigulkami? Dzisiaj byłam osłabiona, bolał mnie brzuch i głowa. Pomogła no-spa. Zobaczyłam na podpasce kawałki krwi, przypominające kawałki mi...
  • Witam ! Miesiąc temu zaczęłam pierwszy raz w życiu brać tabletki-Yasmine.Bardzo źle to znosiłam i miałam plammienie non stop a w ostatnich dniach (przerwa po opakowaniu,już 4 dzień) bardzo źle się czuję.Lekarka mi przepisała właśnie Novynette.W ulotce jest napisane że po zmianie nie robić przerwy i od razu zacząc brać te tabletki. To jak powinnam postąpić ? Poczekać 7 dni i dopiero zacząc czy już od teraz ? Pozdrawiam :)
  • Zauważyłam, jak jest ładna pogoda i swieci słonce ja czuje sie osłabiona i senna. Dziś byłam na pół godzinnym spacerze i chce mi sie spać:( Dlaczego się tak dzieje?
  • Moja mama zaczęła terapię - chodzi na spotkania AA - to jej pierwsze dni bez alkoholu i potwornie się czuje jak jej pomóc czym złagodzić skutki bo strasznie wymiotuje a nie chciałabym żeby z powodu złego samopoczucia opuszczała kolejne meetingi
  • Witam, mam 29 lat, mezczyzna - od miesiaca mam problem zdrowotny w postaci bardzo zlego samopoczucia, ktore nagle przychodzi kolo poludnia i znika po dwoch dniach. Obajawia sie uczuciem ciezaru na klatce piersiowej, mrowieniem na rekach, klatce twarzy i glowie, czasem czuje jak bym mial zaraz zemdlec. Bardzo ciezko oddycham i czuje klocie pod sercem zawsze w tym samym miejscu ( jak by koniuszek). Ogolnie slaby jak dziecko. po dwoch dniach przechodzi i moge ogry przenosic... ...
  • miał ktos tak kiedys i po jakim filmie? Wczoraj obejrzałam "Wszyscy jesteśmy Chrystusami" i do tej pory nie mogę do siebie dojsc,cos we mnie pękło.Ten film torturował moją psychikę a mimo to nie mogłam się zdobyc na to zeby go wyłączyc.Dziś jestem do niczego,nie mam siły na nic,nawet przebrac się z pizamy,nie mówiąc o przygotowaniu jakiegos posiłku :( uff...
  • leki

    (8)
    Czy ktoś z Was zazywal Citronil? Ciekawa jestem czy wystapily u Was po tym leku jakies efekty uboczne opisane w ulotce, bo jak o nich przeczytalam to odechcialo mi sie zazywac tego leku.

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.