zabawki

zabawki

(21 wyników)
  • Witam, jestem studentką, która rozpoczyna pracę jako terapeuta z dziećmi niepełnosprawnymi. Chętnie przyjmę niepotrzebne zabawki do pracy z dziećmi, najchętniej z okolic Bydgoszczy, ale także mogę opłacić przesyłke, gdyż nie stać mnie na zakup nowych. Byłabym wdzięczna za pomoc ludzi, gdyż ja także chcę pomagać innym. Za dobre serce z góry dziękuję. nr kontaktowy: 693-532-853 e-mail: monikaparadowska1991@o2.pl
  • witam jestem właśnie dostałam pracę w nowo powstającym oddziale przedszkolny w bardzo małej wiosce. w otrzymanym budynku trzeba było zrobić remont i zakupić cały sprzęt. i okazało się że na zabawki dla dzieci niewiele zostało. Razem z rodzicami przygotowujemy dla dzieci salę by była ona jak najbardziej kolorowa. Jednak okoliczna społeczność jest raczej mało zamożna i jedynie mogą pomagać własną pracą. I tu moja prośba do Was - jeżeli ktoś miałby na zbyciu niezniszczona zabawki, układanki, p...
  • oddam zabawki, kilkanaście pluszaków w bardzo dobrym stanie
  • Synek od bardzo dawna nie dostał ani jednej zabawki aby móc się lepiej rozwijać .. zwyczajnie mnie nie stać, po opłaceniu rachunków za prąd, gaz, wodę zostaje tylko na mleko, pampersy i troszkę innego jedzenia .. jakoś wiążemy koniec z końcem, jednak na luksus typu nowa zabawka czy nawet nowe ubranko nie możemy sobie pozwolić .. jeśli ktoś ma na zbyciu i mógłby przesłać nam kilka zabawek typu samochodziki czy książeczki lub inne to bardzo prosimy mały byłby wniebowzięty, zresztą ja równ...
  • Przyjmę zabawkiZ wielką radością przyjmę zabawki dla mojej córeczki, która ma 6 miesięcy. Mała jest bardzo komunikatywna, bardzo chętnie zajmuje się sama zabawą niestety nie stać mnie na zakup żadnych zabaweczek. Jestem z mazowieckiego Pokryję koszty wysyłki. Z góry bardzo dziękuję. Proszę o kontakt na maila gazetowego.