zabiegi

(82 wyniki)
  • Najpierw stosowałam zabiegi metodą laserową i myślałam,że to załatwi sprawę raz na zawsze..tak się nie stało,zaczeły wyrastać i to jeszcze gorsze niż miałam.Kiedyś na forum ludzi trans znalazłam post,gdzie dziewczyna,dawniej chłopak zaczęła usuwać zarost metoda elektrolizy.Jest to dość żmudny proces, ale skuteczny.Sama przekonałam się na sobie.Fakt,że najlepiej stosować go jesienią i zimą,bo nie widać skutków ubocznych ( w postaci 2-tygodniowych strupków,które się goją).Koszt taki...
  • Sluchajcie moze mi ktos powiedziec jak mam zastosowac terapie laserem skoro przed zabiegiem nie mozna wyrywac wlosow przez 2 tygodnie. Przeciez musze jakos zyc...chodzic do pracy...na zakupy. Moje owlosienie jest straszne. Czarne wlosy wszedzie, twarz, dekolt..ma ktos na to jakas metode? Ja nie mam pojecia jak to zrobic. A przeciez zabieg trzeba powtarzac. Czy Wasze wloski sa malo widoczne? Mnie to sie wydaje ze moje owlosienie jest najgorsze. Penseta jest w uzyciu codziennie prze...
  • hej! mam do was pytanko, chce sobie zrobic elektrolize na piersiach , glownie wokol sutkow . czy moglaby mi ktoras z was polecic jakichs sprawdzony gabinet i jakie macie rezultaty po takim zabiegu,i ile razy go wykonywalyscie? bede bardzo wdzieczna, pozdrawiam wszystkich :)
  • witam wszystkie Panie, dawno nie pisałam, ale wróciłam:) mam pytanie odnośnie włosków na twarzy - grubuch, ale jasno szarych. chodze na elektrolizę, co 2 tygodnie, od 3 miesiecy i zastanawiam sie czy to ma sens. Czy któras z Was ma jakies doswiadczenia z elektolizą? PO jakim czasie widac jakies efekty?, albo czy te włoski przynajmniej zmiękną? (ja mam ciagle "szczotkę" na brodzie)
  • Cześc dziewczyny! Wiem, że ten wątek juz byl, ale nie mogłam sie doszukac , więc pytam ponownie. Niektore z Was pisały o wyrywaniu pojedyńczych włosków na policzkach pęsetą. I w związku z tym, czy nie zauważyłyście, że po tym zabiegu włoski są mocniejsze i bardziej widoczne? Bo ja już zgłupiałm. Zauważyłam, że jest ich więcej, ale boje się robić cokolwiek, żeby nie było jeszcze gorzej, bo jak sobie pomyslę, że zaczną wrastać i dojdzie mi do tego trądzik, to chyba się potnę. Proszę odpowiedzc...
  • dziewczyny ile wydajecie na walke z niechcianymi wlochami... ja wydalam mnostwo pieniedzy na laser i elektrolize .... teraz mysle o badaniach .. az sie boje ... i zawsze ta nie wiadoma ze to walka z wiatrakami a propo badan jezeli nie stac mnie na wszystki jakie sa najwazniejsze ? pozdr
  • tak Was czytam i czytam pomysly o laserze.myslalam o tym,nadal mysle.wysililam się na rozmowe z kosmetyczka z gabinetu,gdzie dokonuje sie depilacji laserem i sama przyznala,ze efekty sa swietne,ale w koncu wszystko wroci w mniejszym lub wiekszym stopniu do normy.pytanie-oplaca sie?nie sadze.
  • Dobra, skoro nikt nie potrafi polecić nam dobrego lekarza w Trójmieście to można zna ktoś dobrą, dysretną, tanią i w ogóle super kosmetyczkę w tych okolicach (najlepiej Gdańsk)??? Cel: wiadomo jaki... Dziewczyny, pomóżcie!
  • hej mam pytanko juz bylam na 2 zabiegach usowania owlosienia laserem no (nie chce chwalic ale widze poprawe i zabiegi pomoglu mam nadzieje ze nie zapesze :) ale do tej pory nie bralam lekow ostatnio po badaniach ktore wyszly dobrze zero wszystko w normie pani doktor przepisala mi Diane 35 profilaktycznie w leczeniu mojej przypadlosci nadmiernego owlosienia co jest zmora nas wyszystkich ale czy teraz zabiegi laserem beda tak samo skueczne jak do tej pory i czy po odstawieniu tablet...
  • Dziewczyny! Bardzo proszę o Waszą opinię. Czytalam wątek <Depilacja twarzy-warto?> a w nim opinie Sofi11, ktorej laser nie pomogl ale mimo wszystko i ja się zastanawiam.. Czy znacie kogos, komu sie udalo z wasikiem???? Chcialabym rozpoczac depilacje wasika laserem Light Sheer. Od kilku miesiecy rozjasniam wlosy preparatem rozjasniajacym Sally Hansen. Aha- nigdy nic nie ronilam z wasikiem- tzn nie wyrywalam, nie depilowalam, jest taki jaki mi urósl. Mam wiec c...
  • Ja juz próbowałam różnych specyfików, lasera, tabletek hormonalnych i cały czas mam ten problem. Mam włosy na brodzie od ok 5 lat i mecze sie z tym codziennie rano wyrywajac je penseta...musze wstawac 2 godz wczesniej zeby sie tego pozbyc. Mam juz chyba na tym punkcie obsesje, bo nie wyobrazam sobie wyjsc z tym nawet po bułki do sklepu...ale juz mialam kilka momentow zalamania bo przeciez to takie uciazliwe...po wyrywaniu przeciez jest zaczerwieniona skora i trzeba to zakamuflowac makijazem.....
  • Czy probowalyscie uzywac laser do usuniecia wlosow?Wlasnie przyszlo mi to do glowy.Niedaleko mnie jest studio Laserowe Usuwanie Wlosow!Przy okazji pytanie- co robicie z wlosami do okola sutkow??Zauwazylam,ze od jakiegos czasu zaczely mi tam wyrastac:(( Pozdrawiam wszystkich!!
  • Wiem, że ten temat był już tu kilka razy poruszany i być może nie chce sie Wam już o tym gadać. Chciałam tylko powiedzieć, że jestem prawie zdecydowana. Czytam na razie posty rożnych kobiet. Szczerze mówiąc, przekonały mnie do tego pomysłu posty Gryki. Mieszkam w Warszawie i zamierzam (jeśli się ostatecznie zdecyduję) pójść do tego samego gabinetu, do pani Joanny. Gryko, jeśli czytasz jeszcze to forum, napisz proszę jakie są aktualne ceny. Czy liczy się od włosa, czy od czasu trwan...
  • hej, wreszcie zdecydowalam sie na laser, kiedy ktos mi powiedzial ze po nim skora sie zmienia i staje sie swiecaca.. wiec np. gdybym robila wasik to pod nosem bede sie swiecila;/ bez sensu....czy ktos na wlasnym doswiadczeniu moze mi powiedziec? jak jest? czy rzeczywiscie nie ma juz nadziei?
  • hej! chce usunac wloski wokol sutkow. co radzicie co bedzie lepsze laser czy elektroliza? i czy moge w ogole zrobic taki zabieg czy bezie to dla mnie bezpiczne by w przyszlosci moc miec dzieci i nie miec zadnych pwoklan odpowiedzcie prosze! pozdrowionka
  • Czy mogłabyś mi napisać gdzie chodziłaś na zabieg laserem Ng-Yag ?
  • pisałam juz o tym wczesniej, że u mnie efekty marne. ale nie moge się z tym pogodzić, ze mam tak wyglądac do końca życia...czy tylko mnie te włoski odrastają?! czy może którejś z Was udało się ich pozbyć przez laser/IPL? prosze o odpowiedz, bo nie wiem czy jest sens dalej oszczędzać na laser, który może nic nie dać...
  • Mam problemy z nadmiernym owłosieniem (szczególnie twarzy-choć nie tylko)od momentu dojrzewania. Miałam robione badania hormonów i jak do tej pory (te które robiłam) wychodziły w normie. Byłam odsyłana od lekarza do lekarza, ale nie mam postawionej żadnej diagnozy, choć lekarze mówią, że moja dolegliwość musi być związana z niewłaściwą gospodarką hormonalną... Mam ogromną prośbą do osób, które znają dobrych ginekologów-endokrynologów w Bydgoszczy, o podanie mi ich namiarów. A może...
  • Afrodyta

    (5)
    ja byłam na zabiegach w Afrodycie. obsługa miła , ale nie polecam - wydałam 3tys - efekty zadne, włosy odrosły:( teraz chodze na IPL - efekty o niebo lepsze
  • W związku z tym ze zaczęłam zabiegi IpL aurora lekazr zabronił mi depilacji woskiem a zalecił wręcz golenie twarzy-moje włosy sa jasne dlatego trudniejsze do usunięcia i powiedział że jak będą wzmocnione przez golenie to łątwiej je bedzie zniszczyć..boję sie ze one sie wzmocnia i będe miała szorstka twarz z aurora nie pomoze i co wtedy???Ale zaryzykuje-moze w przyszłości wynajda cos skuteczniejszego od aurory..może... Czy te z was które gola sobie twarz-widac to jakoś?dodam że mam jasne włoski?

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.