zadowolony

zadowolony

(80 wyników)
  • 1. Fotografa Robert Korybut-Daszkiewicz-->ma chłopak talent, i śliczne ujęcia nam zrobił. Szczególnie ze ślubu i przerwy między ślubami (mieliśmy cywilny i kościelny). Polecam!!! Super fotki z przygotowań (nawet jak zakładam suknie...hehe ale te są dla męża będę mu pokazywać je za 20-50 lat) 2. Kościół Sw. Anny w Warszawie --> zero problemów ślub był jednostronny, wszystko przebiegało ładnie i bez problemów. Organista ślicznie grał. Księża zachowaywali się normalnie. I ...
  • Chciałabym zapytać o Wasze doświadczenia dotyczące usług makijażu i fryzury ślubnej wykonywanej przez jedną osobę. Jak takie rozwiązanie się sprawdziło? Chodzi mi oczywiście o jakość obu usług, efekt końcowy bo wygoda jest na pewno duża. Poszukuję takich usług dla siebie i widzę, że jest to dość popularne rozwiązanie ale cały czas z tyłu głowy mam slogan, że jak ktoś się zna na wszystkim to zna się na niczym... Fryz i makijaż to 2 rzeczy, nie wszystko ale ciekawa jestem waszych doświadczeń /...
  • czy mozna zorganizować takie wesele aby wszyscy goście byli zadowoleni? czy jednak zawsze znajda się jakieś marudy, którym cos nie będzie odpowiadało np. zbyt mało lub duzo jedzenia, muzyka, wystrój sali?
  • idę na wesle i nie wiem co kupić w prezencie, co myślicie o fondue, a może komplet noży takich extra oczywiście, a może jakieś podpowiedzi dzięki i pozdr.
  • Witam Was, Czesto tu u do was zagladam, chociaz w sumie jestem dosyc bierna forumowiczka poniewaz wiecej czytam niz sama sie wypowiadam. Moj wielki (tzn nasz;) wielki dzien juz minal – 17.10.2009 :) Zawsze bardzo lubilam czytac tutaj wszelakie relacje ze slubow I wesel, wiec uznalam ze opisze tez swoj. PRZED SLUBEM Zaczne moze od tego co dzialo sie przed slubem. Mieszkamy za granica I do Polski przyjechalismy 1,5 tyg przed slubem. Pogoda byla piekna – zlota polska jesien –...
  • wiele z nas, tych na etapie poszukiwania sukni, założyło, że chętnie miałyby na sobie elegancką suknię chętnie markową, ale taką na którą nie wydadzą fortuny czyli odkupioną od kogoś lub może z komisu czy allegro. Sama też biorę to pod uwagę, bo wierzę że suknie po czyszczeniu, po dosłownie 1 dniu noszenia są nadal piękne i czemu by nie...Podzielcie się doświadczeniami w Waszych zakupach, np. nowa kosztowała tyle a ja kupiłam za tyle, lub czy było trzeba takie suknie przerabiać na...
  • Witam, Mam do was pytanie czy któraś z was kupowała suknie ślubną w salonie Agora na ul. Grochowskiej w Warszawie i może podzielić się opiniami na temat tego salonu. Z góry dziękuje Pozdrawiam
  • witam.. zastanawiamy sie nad zorganizoawaniem przyjecia weselnego w pałącyku w jabłonnie.. ktoś z Was tam robił przyjecie lub byl na takim? jak jedzonko ( nie sa zbyt głodowe porcje? jest smaczne?), jak obsługa i w ogóle prosze o opinie. dziekuje
  • poleccie jakas fajna restauracje w warszawie na czerwiec na przyjecie bez tanców (tak na kilka godzin)dla ok 30 osob...
  • Proszę o opinie na temat wesel wyprawianych w doworze Akant pod Ożarowem Mazowieckim. Szukałam na forum, ale jest tylko jeden wątek który ma skąpe wypowiedzi. Dziękuję za opinie. :-)
  • Mam pytanie co sądzicie o krawieckim atelier Juda Pietkiewicz - czy któraś z Was szyła może u nich suknię ślubną. Mam ślub we wrześniu i nie wiem czy dobrze mi uszyją. Dziewczyna która robiła mi wstępny projekt jest miła i ładnie to narysowała a nawet dała mi próbki materiałów ale nie wiem czy jest wystarczająco doświadczoną krawcową i czy nie zepsuje mi jedynej sukni ślubnej. Zdjęcia ich projektów są na stronie www.juda-pietkiewicz.com/# mój suwaczek
  • czy ktoś korzystał z usług tej makijażystki, ew. coś słyszał? co sądzicie? dzięki!
  • Dziewczyny planuje zakup suknie w salonie Carmen. Czy ktoras tez tam kupowala jest/ byla zadowolona i czy jest mozliwosc uzyskania jakiegos rabatu?
  • Czy byłyście malowane przez Panią Zuzannę? Bardzo prosiłabym o zdjęcia na maila jesli to możliwe z efektem końcowym ;)) Czy byłyście zadowolone z trwałości makijażu?
  • Oprócz pieniędzy w prezencie ;) My dostaliśmy wiele ślicznych kubeczków, sztućce, patelnie, maskotki, wina, itp. Ze wszystkich jestem bardzo zadowolona. Ciekawym (świetnym IMHO) pomysłem były elektryczne szczoteczki do zębów, które dostaliśmy od mojego brata. No i: [img]http://1.bp.blogspot.com/_4Ob8pkQm3A4/SkZdywJZYmI/AAAAAAAAFDU/khe3X377dQY/s320/Obraz+596-715168.jpg[/img] Taca wymyślona i wykonana przez dwie moje koleżanki. [img]http://1.bp.blogspot.com/_4Ob8pkQm3A4/SkZdxwx99...
  • Aj jaki to super cas. jutro bedzie dokladnie 4 miesiace do slubua my powolutku wszystko mamay. w piaek zmaowilam sobie przesliczna sukienke. wybralismy takze dekoratora sali, a dzis zmaowilismy zaproszenia. Przesliczn etakie ielane jak chcielismy i za sliczna cene. fakt duza ilosc b az 229 sztuk - mam nadzieje ze goscie nie zawioda. a do tego moj narzeczony nadal ma sile na to wszystko i na to moje wielkie przezywanie wszystkiego a i miedzy nami tak kcohanie, slubnie i wiosennie....
  • Bardzo proszę o jakiś namiar na dobrego fryzjera z Częstochowy, szukam kogos kto uczesze mnie do slubu, a nie znam zupełnie zadnego salonu z cz-wy, moja fryzjerka jest z katowic i nie będe miałą czasu żeby jechać tak daleko w dniu slubu.Jestem załaman,Dziewczyny proszę o pomoc.
  • Cześc Dziewczynki:) Ja już po... magiczna data 12 maja 2007:) Jak tylko bede miała zdjęcia, to postaram się umieścić choć kilka. Postanowiłam podzielić sie z Wami dobrymi namiarami... Makijaż: nieoceniona Kinga Klamar (straszna gaduła, ale poza tym...REWELACJA, jestem bardzo zadowolona. Namiary znajdziecie gdzieś na forum, albo prosze o meila, lub wizytę na wizaz.pl) Fryzjer: "Salon Urody Wiktoria" ul. Grochowska 230 tel 022-870-68-78 (bez próbnego czesania, ale byłam również ...
  • Kochane, czy polecacie usługi krawieckie tej firmy??? Czy pracuję tu dokładne krawcowe?? Proszę o poradę... link: www.sukniemaja.pl/ Z góry dzięki!!
« poprzednie 1 2 3 4

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.