zamykane

zamykane

(62 wyniki)
  • Mam pytanie. Mam na policzkach tzw. pajączki. Mam je już od urodzenia. Co mam z nimi zrobić?? Czy w wieku 14 lat można przeprowadzić jakieś zabiegi zamykania tych naczynek?? Prosze o odpowiedź!!
  • Mam popękane naczynka na policzkach. Wiem, że powinno sie używać zielonego korektora, ale który z dostępnych na rynku możecie mi polecić? A moze stosować jakiś inny kosmetyk do zatuszowania?
  • Witam pod koniec lutego zdecydowałam się na zamkniecie naczynka na skrzydełku nosa. Zabieg przepowadzała kosmetyczka za pomocą igły z pradem Mówiła ze naczynko powinno sie zagoic i mialo byc ani sladu ewentualnie mialam przyjsc na poprawe. Zrobił sie strupek który odpadł chyba dosc szybko (ok 3 dni) a naczynko bylo dalej widoczne:( Udałam sie wiec na poprawe kosmetyczka stwierdziła ze musi sie głebiej wbić nawet pekło ze polało sie troche krwi ale dalej było to samo i znowu poprawa:( dz...
  • Czy ktoś miał i jakie efekty?
  • czy ktoras z was poddawala sie zabiegowi zamykania naczynek na twarzy lub usowania blizn potradzikowych ile to moze kosztowac bardzo jest mi to potrzebne
  • Wiem, że watków takowym było już wiele...Ale dzisiaj w pełnym słońcu przyjrzałam się sobie pod swiatło i to jak wygladają te naczynka przy nosie to jest tragedia- moja 50 letnia matka ma je w duzo lepszym stanie!!! I teraz mam pytanie- czy ktoś robil coś z tym laserowo . w jaki sposób i ile to kosztowalo, bo zaczynam nad tym naprawdę powaznie myslec...Jak to bedzie w ytakim tempie szło to litości... BTW. Co robicie poza korekcją chirurgiczna? Bi wyprobowałam już chyba wszystko...
  • Witam Mam na nosie popekane naczynko krwionosne,na samym srodku,wyglada jak czerwony pryszcz.Umowilam sie na zamkniecie.Myslicie,ze jeden zabieg wystarczy?Czy bedzie to efekt staly,juz mi sie to w tym miejscu nie zrobi? Mozliwe aby mi peklo to naczynko na skutek poparzenia kilukrotnego sloncem? Dziewczyny jesli mialyscie ten problem opiszcie jak wygladala sprawa po zamknieciu? A moze stoswac Juvit C,jest szansa,ze zniknie?
  • Dziewczyny, wybieram się na laserowe zamykanie naczynek.. brrr:// Kosmetyczka dojrzała u mnie dwa pęknięte naczynka których ja w ogóle nie widziałam, bo są maleńkie, ale powiedziała, że powinnam je zamknąć laserowo to będzie święty spokój raz na zawsze. Wiem, że przed zabiegiem lekarz przeprowadza wywiad i badanie, ale jak już wyda zgodę to co?? Jak taki zabieg wygląda,ile trwa, czy mogą być jakieś skutki uboczne?? Czy któraś z Was robiła sobie coś takiego?? Napiszcie pizzzz, bo ...
  • Chirurg naczyniowy twierdzi, że to problem kosmetyczny i poleca "załatać" naczynka w gabinecie kosmetycznym. W gabinecie słyszę, że to problem medyczny i kosmetyczka za nic nie podejmie się zamknięcia naczynek na nogach (na twarzy tak, ale nie na nogach). Żeby było śmieszniej chirurg to ojciec, kosmetyczka - to jego córka :)) No więc, czyj to problem - lekarza czy kosmetyczki? Byłam na jednym zabiegu laserowym w gabinecie lekarsko-kosmetycznym - cena zabiegu ponad 300zł (a trzeba...
  • Witam! Mam 20 lat i od 4 pracuję na stojąco (promocje). Cieszę się z pieniążków:), ale jest jeden dość znaczny problem... Strasznie zaczęły pękać mi naczynka krwionośne na łydkach i w okolicy kolan... Czy zna ktoś jakiś dobry krem, maść lub zabieg? tylko taki naprawdę skuteczny... Te pajaczki spędzają mi sen z powiek. Stosowałam już maść veniscin, teraz używam kremu z kasztanowca, ale efektów nie widać. A może próbował ktoś kremów Lancome, Diora itp. Działają?? Bo boję się wydać ...
  • moja dermatolog bardzo zaleca mi laserowy zabieg zamykania rozszerzonych naczynek...Czy mialyscie juz cos takiego robione? Jakie sa ceny takiego zabiegu?? dzieki za odpowiedzi, pozdrawiam
  • jestem użytkowniczką soczewek i noszę się z zamiarem zakupu kholu (na Allegro). takim specyfikiem należy malować wewnętrzną stronę powieki, tę między rząsami a okiem- czy słusznie przypuszczam, że to nie dla mnie, skoro używam owych soczewek? khol ma ponoć zamykać naczynka na oku, więc wnioskuję, że ma się do tego oka dostać? nie bardzo wiem:) fajnie, jakby znalazł się ktoś w podobnej sytuacji albo kto chociaż używa kholu i wie jak to działa konkretnie:) pzdr
  • Cześć dziewczyny, może będziecie mogły mi wytłumaczyć jak to działa? :-) Poszłam pierwszy raz na solarium, zapaliłam lampy guziczkiem ON i nie wiedziałam jak opuścić pokrywę. Juz było za późno żeby zapytac obsługi. A potem jak wychodziłam to niestety w solarium odbył się zlot dresiar solarowych i strasznie było mi głupio pytać panią obługująca jak to się robi przy tych wszystkich osobach tak zaawansowanych w sztuce opalania. hehe To co? Wytłumaczycie mi? Dzięki!
  • prosze o info na temat tego gabientu , wybieram sie tam na zamykanie naczynek choc nie wiem cyz to ma sens bo bylam na zamykaniu w dwoch juz innych miejscach i doslownie zadnego efektu!!! czy oni maja lepsy laser i daja jakas gwarancje ze nie wyryuce znowu duzej sumy w bloto, podobno usuwaja tez tam piegi tez nie wiem czy to prawda czy sciema. za kazda inofrmacje bede wdzieczna,. Plum
  • jaki polecacie krem na rozszerzone naczynka do cery wrażliwej, nawilżający i lekki na dzień zeby cera nie świeciła się
  • LASER !!

    (4)
    Dziewczyny... jestem drugi dzien po laserowym zamknieciu naczyn.. Gdybym wiedzial, ze to tak boli, to nigdy nie zdecydowalabym sie na wizyte w klinice...
  • Witam, Czy ktoś z Was zamykał kiedyś sobie naczynka (na twarzy) laserem? Jeśli tak to proszę o kilka informacji - jakie efekty, czy są jakieś skutki uboczne i czy może polecić mi jakiś salon kosmetyczny (warszawski)? Będę wdzięczna za info. Marta
  • jak długo cierpi sie po rozstaniu z człowiekiem,ktory był tak naprawde najwazniejszy??u mnie to trwa juz 2 miesiace,czasem przechodzi,a czasem mam taki kryzys,ze szok. przez niego zamykam sie na innych mezczyzn.co mam zrobic??kiedy to przejdzie,czy mozna sie odkochac??
  • ...problem rozszerzonych i pękających naczyniek?
  • mam problem z rozszerzonymi naczynkami na twarzy, zwlaszczaw okolicach zarzysu szczeki. stosyje krem eris z serii pharmaceris z wit k 1% i nie widze znacznej poprawy. poradzcie jakis dobry kosmetyk!!!!!! pozdrawiam

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Chcesz mieć własne forum dyskusyjne?

Szybkie i bezpłatne

Z dostępem do panelu administracyjnego

Możliwością ustawienia własnego logo

Załóż forum

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.