Forum   zanzibar

zanzibar

(26 wyników)
  • Zanzibar

    (23)
    Lecę na Zanzibar w grudniu/styczniu. Szukam tanich noclegów (slyszałam, że u Polaków tam mieszkających można wynając coś za rozsądną cenę) - najchętniej w domkach przy plaży, czy możecie mi coś fajnego polecić? Potrzebne nam jest miejsce na 2 os.
  • Na początku zaznaczam, że przeczytałam wiele wątków na forum i nie znalazłam jednoznacznej odpowiedzi na moje wątpliwości. Zatem proszę o parę cennych dla mnie informacji:) Otóz planuję podróż do Tanzanii, około 3-4 dni safari a potem wypoczynek na Zanzibarze. Wątpliwości mam następujące: 1. Przelot z jednego z lotnisk europejskich ale dokąd? Najtaniej myślałam do DAR ale wszystkie safarii rozpoczynają w Arushy zatem droga 10 godzin autobusem z DAR do Arushy nie wchodzi w grę. Jak...
  • witam wszystkich, czytam to forum od niedawna poniewaz zdecydowalismy sie na wyjazd do Tanzanii a konkretnie do Zanzibaru :) Jestesmy ograniczeni terminem wylot 19go sierpnia i powrot 3go wrzesnia (wiem, jest to okres ramadanu ale trudno z tego co wiem to jest w miare OK). Poczatkowy plan to byl glownie plaza i zwiedzanie Zanzibaru (2 noce w Stone Town i reszta na Jambiani pieknym "boutique hotel" - a przynajmniej mam nadzieje, ze piekny :) Po przeczytaniu roznych wypowie...
  • Zanzibar

    (26)
    Proszę o opinie osób które tam były.Bardzo mnie jara taka wycieczka, a szczególnie safari w Tanzanii i plaże na wyspie.Podobno fajnie.Znam tylko jedno BP tj.ZANZI które organizuje takie wycieczki pod klienta,więc proszę o dodatkowe info na temat innych organizatorów.
  • pytanie do tych którzy byli, podpowiedzcie prosze jakie inne atrakcje można sobie zapewnić, plaże oczywiście wyglądają jak z bajki ale co poza nimi? może ktoś mógłby się pokusić o porównianie z Kenią? czy "lokalsi" równie nieustępliwi w kwestiach handlowych:)? w sensie czy również trudno się "opędzić"?,interesowałby nas tydzień więc safari na kontynencie odpada.
  • Proszę o pomoc w wyborze hotelu, koniecznie przy pięknej plaży. Wstępnie myślę o Karafuu albo Mapenzi. Czy ktoś z wyspy był na safarii, gdzie je załatwić?
  • czy ktoś wie kiedy najlepiej pojechac do Zanzibaru? nie chciałbym trafic na deszcz czy inne nieciekawe zjawiska pogodowe. i jakie dokładnie miejsce polecacie?
  • Hej, szukam towarzystwa na wyprawę do Afryki w lutym. Planuję 3 tyg.– jakieś 2 tyg. w Tanzanii (safari w Serengeti, Ngorongoro, może Kilimandzaro) + na koniec ok. 5 dni na Zanzibarze. Wiem, ze czasu jest mało, ale wszystko mam dość dobrze przygotowane i opracowane, chociaż oczywiście jestem otwarta na propozycje. A może ktoś był i ma jakieś praktyczne wskazówki?
  • Witajcie. Lecimy na początku grudnia na Zanzibar. Prawdopodobnie lot z Dusseldorf via Dubaj liniami Emirates Airlines. Czy ktoś z Was ma z nimi jakieś doświadczenia? Piszcie!
  • Zanzibar

    (27)
    Jeżeli ktoś odwiedził Zanzibar i może dać kilka praktycznych wskazówek, to będę bardzo, ale to bardzo wdzięczna! 1. czy jadąc tam trzeba być zaszczepionym i na co? 2. jaki miesiąc jest najlepszy na wyjazd w tamte strony? 3. czy jest tam bezpiecznie dla turystów? 4. inne:)
  • W październiku / listopadzie wybieramy się we dwoje na Zanzibar i chętnie poszerzylibyśmy grono o osoby zainteresowane dotarciem do tego pięknego miejsca :) Dodam, że wyjazd organizujemy we własnym zakresie. Zdążyliśmy sprawdzić, że koszt przelotu w obie strony (z Berlina) to ok. 2400 PLN (bez ukrytych opłat!). Z kolei przykładowe noclegi można znaleźć tutaj: www.hostelbookers.com/hostels/tanzania/zanzibar/ Być może ktoś z Was również rozważa wyjazd w tamte strony?
  • bede wdzieczna za info na temat zanzibaru.
  • Witam, We wtorek wróciliśmy z Zanzibaru, gdzie leczyliśmy zimową depresję ;-). Kilkadziesiąt słonecznych zdjęć + kilka słów tutaj: public.fotki.com/Hubert/zanzibar_2006/ Pozdrowienia Hubert
  • jak tam sie najłatwiej dostac? jak wyglada sprawa wiz do tanzanii? dziekuje za informacje
  • Czy ktos był w Tanzanii i na Zanzibarze? Szukam nastepujacych informacji: 1/ gdzie kupie tanie bilety lotnicze? 2/ co warto zobaczyc? Jade na miesiac na przelomie wrzesnia i pazdziernika 3/ orientacyjne koszty ( nocleg, jedzienie, nurkowanie, safari, wejscie na Kilimandzaro. 4/ jakies sprawdzone namiary na noclegi, lokalne agencje turystyczne, restauracje 5/ rady, wskazówki odnosnie wyjazdu mile widziane z góry dziekuje
  • "bilet z opłatami ok 1,5 tyś zł od osoby" - to chyba w przedziale bagażowym. Właśnie wróciłam z Tanzanii. Bilet KLM WAW-Amsterdam- Nairobi w dwie strony kosztowal 2,9 tyś PLN!!!!!! Wybrałam tańsze Emirates, bo loty były z Trojmiasta przez Monachium. Ludzie piszą bzdury, a potem inni zastanawiaja się jak to jest że nie mogą znaleźć tanich połączen.
  • Kilka słów + zdjęcia tutaj: public.fotki.com/Hubert/zanzibar_2006/ Niestety, w 3/4 wyjazdu zepsuł aparat zwariował ;-(( - dlatego prawie nie ma tam Stone Town... Pozdrowienia Hubert
  • Czy ktoś może dostawał się jakoś z Zanzibaru do Mombasy? Proszę o wszelkie informacje. Dzieki.
  • Mam pytanie do tych ktorzy tam byli lub znaja ten rejon. Z jakim biurem najlepiej i za rozsadna cene wybrac sie na kilkudniowe Safari (Kenia lub Tanzania) zakonczone kilkudniowym odpoczynkiem na Zanzibarze (lub ewentulanie na wybrzezu Kenii)? dzieki.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się