Forum   zapalenie jamy ustnej

zapalenie jamy ustnej

(9 wyników)
  • Moje dziecko ma roczek. W środę miala stan podgorączkowy i zauważyłam u niej na języku i wardze białe krostki i na jezyku był nalot bialy zresztą moje piersi tez mnie bolały (karmię ja piersią) i tez dostałam takie czerwone pryszczyki. Tego samego dnia wieczorem temperatura była 38 st.i następnego dnia rano tak samo. Dziecko przestało miec ochotę na jedzenie i picie, bo widac było że naprawdę ja to boli. Na gorączke zaczełam jej podawac belladonne 30 ch rozpuszczona w wodzie co jakis czas na ...
  • Mam od kilku dni dziwną dolegliwość. Tak jakby swędziało mnie podniebienie, trudno to opisać, w każdym razie dyskomfort. Podejrzałam sobie tam lusterkiem i wydaje mi się że ta część podniebienia przy w okół zębów jest jakby pomarszczona? Do tego na języku, w tym miejscu w którym dotyka on podniebienia pojawiły się takie krostki. Czy to zapalenie jamy ustnej? A może coś innego? Do jakiego lekarza z tym pójść> Internisty? Dzięki za każdą pomoc ;-)
  • ludzie błagam o pomoc!!!!!!!!!mam zapalenie jamy ustnej i dziąseł mam białe plamki w bzui a gdy chciałam umyc zeby poleciała krew nie moge nawte otworzyc buzi,,,nic nie jem..od zeszłego tygodnia chorwałam na "duza"angine..brałam antybiotyk a teraz mam to!!!buzie smarowałam juz wsyztskim: aftin baikadent tantum verde bioparox nystatyna w zawiesinie płukałam dentoseptem a jest mi gorzej!!!!!!!są na to zastrzyki?jak tAK TO AJKIE LUDZIE BŁAGAM!!!!!!!! POMÓZCIE BO TO STARSZNIE BOLI;(:(;...
  • Witam Wszystkich! Moje pytanie jak wyzej - jest zapalenie jamy ustnej wywolane grzybami, ktore lecze 2% zelem Daktarin (subst. czynna miconazol). O ile to infekcja grzybiczna (bo nie mam pewnosci) jak dlugo trzeba czekac na poprawe? I jeszcze jedno, czy goraczka powyzej 38°C to reakcja na teze infekcje? Prosze o konkretne odpowiedzi, bez kazan o pojsciu do lekarza. Skoro prosze o pomoc tu, z jakichs powodow nie da sie inaczej. Dzieki z gory! PA!
  • Witam :( Byłem już u lekarza, któy stwierdził grypę, przepisał mi antybiotyk i faringosept do ssania.. jednak to nic nie pomaga.. mam od dwóch dni gorączkę , wczoraj dochodziła do 40 stopni :( ale najgorszy jest stan mojej jamy ustnej :( Nie umiem z bólu spać i nie umiem jeść bo czuję się tak jakbym zamiast zębów miał same dziąsła :(w dodatku mam jakieś bąble na dziąsłach : ((( czy znacie jakieś domowe sposoby , preparaty na moją dolegliwość ?? ten faringosept raczej nic nie daje...
  • Witam!Od 2 miesięcy piecze mnie język i mam wrażenie ze jestem spuchnieta z jednej strony twarzy dokładnie z prawej.Język tez piecze mnie z tej jednej strony bylam u lekarza ogolnego u laryngologa, bralam flumycon i nystatyne, witaminy z grupy B, żelazo, i jak narazie dalej to samo.Zrobilam posiew w kierunków grzybów - nie ma żadnych.laryngolog powiedzial ze nie ma bakteri ani grzybów ani zapalenia jamy ustnej,stwierdzil ze alergia.Wzielam zaszczyki odczulajace i biore tabletki ...
  • mam zapalenie jamy ustnej, plesniawki :\ z tym sie magam od roku bez przerwy odczuwam 'dretwiacy' jezyk, suchośc w ustach i dziwny smak!? ... chce mi sie pic jednak w tym sie jakos ograniczam... chodze bez przerwy do toalety, odczuwam zmecznie... nie wiem co mi moze dolegac?! ... pare miesiecy temu robiłam sobie cukier - mam go w normie - moze powinnam powtórzyc badania? prosze o rade ...
  • myślę że małemu się robi -1,5 roku, zaczyna mu śmierdzieć z buzi, daję cebion multi, psikam tantum verde, jakieś domowe sposoby możecie polecić?
  • Pomocy

    (7)
    Kompletnie nie wiem co sie ze mną dzieje... Może coś mi doradzicie - do jakiego specjalisty mogłabym sie udać?! od jakiegoś dłuzszego czasu odczuwam zmęczenie, mam grzybice pochwy, której nie potrafie zwalczyć, pleśniawki na jezyku - ( ciągłe zapalenie jamy ustnej) no i kolejny objaw -> częste oddawanie moczu - nie pije tak duzo płynów ... sama własciwie nie wiem ... nie kontroluje tego i przyznam, ze jestem juz tym zmęczona ... prosze o jakies rady eh... rok temu robiłam cuk...
Pokaż wątki z forum:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.