Forum   zapalenie nerwów

zapalenie nerwów

(12 wyniki)
  • Witajcie... a teraz tak z innej beczki.... Ostatnio przewialo mi lewa strone twarzy i dostalam zapalenia nerwu trojdzielnego... Co za bol nieprzecietny i tez w okolicach skroni ahhh... Przechodzil ktos z was to cholerstwo? Pozdrowionka:)
  • Witam,już pisałam na tym forum że przyplątało mi się zapalenie nerwu twarzowego.Jutro minie pięć tygodni i na dzień dzisiejszy jest prawie ok,prawie bo niedowład jeszcze jest ale w bardzo niewielkim stopniu,cały czas jednak drgają mi te porażone nerwy,najbardziej powieki i mam do was pytanie jak długo i czy w ogóle takie drganie się u was utrzymywało bo bardzo mnie to denerwuje,nie wiem czy to normalne,są dni kiedy tego drgania prawie nie ma ale są dni kiedy ten nerw w powiece stale mi ...
  • Witajcie! Moja choroba zaczela sie w polowie sierpnia br. Czuje juz od 4 miesiecy bol w nosie, tak jakbym mial tam cos spuchniete, obrzekniete w moim nosie i TO JEST MOJ JEDYNY OBJAW. Na poczatku wrzesnia poszlem do lekarza, ktory stwierdzil ze mam chore zatoki i przepisal mi antybiotyk, ktory nic nie pomogl. Chodzilem do lekarzy, laryngologow-dostawalem od nich kolejne leki, spilem 4 antybiotyki na zatoki-bezskutecznie. W koncu laryngolog skierowal mnie na tk zatok obocznych n...
  • Kto to mial,przezyl ,wyleczyl,znalazl przyczyne? jak leczono?jakie leki,itp. mnie chyba dopadlo,przyczyna podejrzewam jest ząb grrr. pzdr p.
  • www.bartleby.com/107/illus778.html I na podstawie tego obrazka nasuwa mi sie refleksja dlaczego by u nas migrenikow nie mialyby pojawiac sie bole migrenowe przy okazji zahaczajace o zeby, albo imitujace zapalenie nerwu trojdzielnego ( a moze zapalenie nerwy trojdzielnego to w gruncie rzeczy po prostu wariant migreny????) Nawet za uchem jest cos zoltego (kawalek nerwu) - i prosze bardzo wyjasnila sie zagadka dlaczego mnie czesto bola uszy przed bolem glowy albo tylko uszy (bez...
  • czy ktoś ma albo miał coś podobnego? Ale może po kolei: w lutym tego roku a byłam wtedy w 2m-cu ciąży odezwał mi się ból w lewych uchu.Lekarz ogólny skierował mnie do laryngologa, który stwierdził zapalenia ucha i powiedział, że w ciąży może następować obrzęk tkanek miękkich i stąd ten ból ucha, ale ze względu na ciążę zalecił tylko krople do ucha.Ból nieco ustąpił, ale w marcu poroniłam. Przychodziła mi do głowy myśl, że może to zapalenia ucha mogło się do tego przyczynić, bo prz...
  • Witam. Poszukuję kontaktu z osobami, które chorowały na porażenie nerwu twarzowego. Od dwóch tygodni to mam. Dostałam od neurologa Encorton, komplex witamin z grupy B i potas. Jestem juz po 5 zabiegach elektrostymulacji i na razie do poniedziałku mam przerwę a potem kolejna wizytę u neurologa. Siedzę w domu i wychodzę tylko do przychodni owinieta szalikiem. Chciałam się dowiedzieć od osób, które to przechodziły jak długo takie cos się leczy i czy zostaja po tym slady? Prawdopodobn...
  • czy ktoś może mi powiedzieć coś na temat tej choroby lub jakiś link gdzie znajdę coś na ten temat "polyneuritis"
  • Wiem,że na tym forum było ostatnio kilka wątków o rwie kulszowej,ale nie wiem czy to jest to samo.Mam 24 lata,siedem lat temu miałam złamany w wypadku samochodowym wyrostek poprzeczny c 6, rozpoznano też u mnie chorobę Scheuermana (nie jestem pewna czy to tak się pisze),ale ze zmianami głównie w okolicy piersiowej.Dzisiaj trafiłam do lekarza z okropnym bólem kręgosłupa w części lędźwiowej i zdiagnozowano u mnie właśnie zapalenie nerwu kulszowego.Lekarz chciał mi założyć blok,ale o...
  • Co robić, moja siostra dosłownie wyje z bólu lewej części głowy (oko, ucho, zęby i głowa). Zaczęło się ok. 12 i ból sie nasilał tak ze teraz jest nie do wytrzymania. Leki przeciwbólowe nie specjalnie pomagają. Robi sobie okłady ciepłym ręcznikiem. Poradzcie jak przetrwać noc. Jutro pojdzie do lekarza ale nie moge patrzec jak cierpi teraz.
  • Witam poświątecznie - poradźcie... po kilkumiesięcznych ciągłych bólach kręgosłupa promieniujących do nóg, zdiagnozowano mi dyskopatię przewlekłą ostatniego kręgu lędźwiowego i krzyża. Wyszukałem w necie, że Dagomed produkuje Colocynthis a Lehning Berberis, z przeznaczeniem m.in. na bóle nerwu kulszowego z drętwieniem, mrowieniem i promieniowaniem do stawów biodrowych i nóg, zapalenie korzonków okolicy lędwiowo-krzyżowej. Czy warto wypróbować którys z tych kompleksów? Jeśli tak to...
  • Od ponad roku medycy nie dają sobie z moją rwą kulszową Jak się tak przjrzeć to ich pomusły ograniczją się do diclofenacu w 30 postaciach i cenach. Raz miałem miesiąc przerwy dzięki zastrzykom diprophosu, ale to ponoć zbyt szkodliwe. Wszystkie elektro-rehabilitacje miały głósne wpływ na portfel. Niektórzy medycy w przypływie szczerości pocieszali, że trzeba się z tym nauczyć funkcjonować Ale jak, kiedy to tak boli i spać nie daje! Czy ktoś ma jakieś, choćby i pozutywne doświadc...
Pokaż wątki z forum:

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.