Forum   zatrzymanie wody w organizmie

zatrzymanie wody w organizmie

(6 wyników)
  • dziewczyny, od jakiegos czasu (3-4 cykle)w drugiej polowie bardzo zatrzymuje wode w organizmie. puchne, przybieram na wadze, brzuch mam nabrzmialay, piersi bolace. na twarzy wypryski... nie wiem jak funkcjonowac. cykle zawsze mialam dlugie i nie zawsze regularne (32- 36 dniowe). teraz podejrzewam calkowite rozregulowanie hormonalne, kto wie, moze dlatego ze w zeszlym roku skonczylam 30-stke... :-) w kazdym razie wybieram sie do lekarza. tu gdzie mieszkam najpierw jest to lekar...
  • witam, mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże/doradzi. Od wczoraj czuję,że puchnę, chyba to zatrzymanie wody... wcześniej nigdy mi się nie przydarzyło coś podobnego,a od wczoraj żadne buty nie pasują, pierścionki... nie mam kości policzkowych i czuję się jak coraz większy balon... może ktoś coś doradzi? co może być powodem, jak z tym walczyć? mam 24 lata, nigdy nie miałam PMS, nie stosuję antykoncepcji hormonalnej, nie biorę też żadnych innych leków. Nie piszcie tylko że mam iść do lekarza...
  • juz sama nie wiem co sie dzieje. Wydaje mi się, że strasznie puchnę i odbija się to na wadze. potrafię z dnia na dzień przybrać 1kg.. Zjadam nie więcej niż 1400kcal. Piję baaaaaaardzo dużo. Praktycznie nie solę. Wczoraj zjadłam w sumie 600kcal, dziś na wadze 54 zamiast 53,5. Przecież to nie może być tłuszcz bo niby z czego miałby się on wziąć? w dodatku czuję się spuchnięta, mam opuchnięte oczy... i to nie jest przed okresem, bo okresu nie mam od 1,5roku ;| czy może to być od picia d...
  • Wysiadają płuca i serce, woda zebrała się prawie w całym organizmie, lekarze mówią: za późno! Czy faktycznie nie ma już nadziei??? Błagam Doki odpowiedz szybko!
  • od pewnego czasu (2 tygodnie)bola mnie piersi, jest to taki dziwny bol porownywalny do zbolalych miesni po wysilku. W zeszlym miesiacu bylam u lekarza na badaniu, w srodku wszystko jest w porzadku. Jaka tego moze byc przyczyna?
  • moze moje pytanie wyda sie niektorym maxymalanie banalne ale dlaczego tyje sie po tabletkach? czego jest to wynikiem? slabszej przemiany materii,wiekszego apetytu ...??
Pokaż wątki z forum:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.