Forum eDziecko edziecko Małe dziecko
ZMIEŃ
      zdecydowany

    zdecydowany

    (19 wyników)
    • mam wspaniałą coreczkę i zawsze mażylam żeby mieć dwoje dzieci teraz mam ku temu super okazję przeprowadzamy się z mężem na wieś córa do żłobka nie chodzi mogę sobie pozwolić żeby być z nią w domu bo mąż dobrze zarabia.Niewiem czy to nie zawcześnie na drugie szczęście i czy sobie z tym wszystkim poradzę jaka jest najlepsza różnica wieku proszę o rady
    • Zdecydowałam że przemęczę się kilka nocy a konto tych być może następnych przespanych całych. Wczoraj młody miał pierwszą noc gdzie zamiast karmienia był bujany i nawet bez większych problemów zasypiał więc chcę to dziś kontynuować ale się waham ;/ W nocy mały budził się 4 razy raz dostał pierś a pierwsze trzy był tulony i bujany. Zasypiał raczej szybko ale swoje pokrzyczał. Rano wstał chrypy nie miał. W południe pojechałam z nim na dłuższy spacer przy lasach było wilgotno i troszkę kro...
    • Dziewczyny.. Pytanie jak w temacie.. Dla mnie to okropnie trudna decyzja, jeszcze trudniejsza dla mojego męża. Nasz skarb ma już 3 lata i 3 miechy, chodzi do przedszkola. My oboje pracujemy, choc zarabiamy cos około średniej krajowej, tzn. bardzo mało:( Decyzja o pierwszym dziecku była szybka i łatwa, pół roku po ślubie strasznie mi się zachciało dzidzi, tak strasznie chciałam mieć córeczke...no i po dwóch miesiącach starań wyszła Ola-najkochańsze stworzenie na świecie,największ...
    • Boję się, że dziecko będzie się bało, że będzie cierpiało, że głupi jaś nie zadziała, że mały się będzie wyrywał i zrobią mu krzywdę - nie wiem, czy się zdecydować! Z drugiej strony terminy operacji w znieczuleniu ogólnym to początek 2012 roku. Strasznie się denerwuję.
    • Jestem młodą osobbą ale wiem, że chciałabym mieć dzieci, chociaż w tej chwili za nimi nie przepadam. Potrafie sobie jednak wyobraziź, że moje dziecko pokocham miłościa jakiej jeszcze nie zaznałam. Ale nie o to mi chodzi. Mam takie pytanie do mam: Czy którakolwiek żałuje, ze zdecydowała się na dziecko? Zastanawiam się czy jest choć jedna taka matka na świecie. Oczywiście wiem, ze kobiety będą bały się przyznać, ale można przecież sie zalogować jako gość. Proszę o szczere odpowiedzi. Po...
    • czy znacie jakieś godne polecenia szkoły rodzenia w Warszawie? Ile trwają zajęcia, jakiego rzędu jest to koszt i czy w ogóle warto się do takiej szkoły zapisywać? z góry dzięki za info tickers.tickerfactory.com/ezt/d/1;3;128/st/20060916/dt/7/k/ac61/preg.png
    • Moja pięcioletnia córeczka po wakacjach znów pójdzie dop przedszkola.Będzie tam codziennie do drugiej.W przedszkolu raz w tygodniu organizowana jest rytmika i angielski.Mała chodzi na te zajęcia i bardzo je lubi.Niestety angielski jest słaby,pani często nie przychodzi, a córka mówi,że na zajęciach czasmi jest nudno.Chciałabym żeby uczyła się języka jak najwcześniej dlatego cały zeszły rok chdziła dwa razy w tygodniu na dodatkowe lekcje,które trwaja półtorej godziny.Córeczka była z...
    • Cześć W marcu 2004 rku urodziłam synka i podczas porodu zdecydowaliśmy sie z meżem żeby pobrano krew pepowinową i ja zdepozytowanow Centrum Onkologii w W-wie. Kosztowało to nas nie mało bo około 3000,00 na wstepie i co roku jakiś 200- 300 za przechowywanie. Uznaliśmy jednak że bedzie to pewnego rodzaju ubezpieczenie na życie (zdrowie naszego dziecka). Te komórki podobno mozna wykozysatć w razie zachorowania dziecka np. na białaczkę. Tak nas informowano. Natomiast kilka m-cy temu ...
    • Cześć mam pytanie może nietypowe ale spróbuję je zadać jaką sumą pieniędzy trzeba dysponować by zdecydować się na drugie dziecko?U nas pracuje tylko mąż zarabia ok 1400-1500 zł ja ukończyłam studia i szukam pracy. Czy mam szukać pracy dalej a może właśnie teraz zdecydować się na ponowne powiększenie rodzinki? Czy kwota ok 1400 zł jest wystarczająca na czteroosobową rodzinę? Co o tym myślicie?
    • Ponieważ pokój dzieciaków nie jest zbyt duży zastanawiam się nad wstawieniem tam łóżka piętrowego. I męczą mnie wątpliwości. Zastanawiam się czy dziecko 3 i pół letnie będzie w takim bezpieczne? Czy nie spadnie z góry? Jezeli nie to od kiedy taka przeprowadzka jest możliwa? Podzielcie sie ze mna proszę swoją wiedzą w tej dziedzinie bo ja jestem zielona, a nie chcę robić eksperymentów na własnych dzieciakach.
    • Planujemy z mężem drugie dziecko jednak mam pewne wątpliwości czy poradzę sobie z nadmiarem obowiązków. Ponieważ niebędę mogła liczyć na swoją rodzinę (zmian miejsca zamieszkania) i znajomych oraz na męża(praca).Ja zmieniając miejsce zamieszkania musze zrezygnować z pracy. Więć wszystko będzie na mojej głowie. Jak to jest gdy ma się dwójkę dzieci?? Może ktoś mi pomoże rozwiać moje wątpliości
    • Maly ma 15 miesiecy (9,3kg), zawsze jadl tragicznie ale od 2-3tyg prawie nic nie je, tylko pije z piersi, czasem przez caly dzien zje 2 lyzki zupy, wczoraj rekord bo 10, dzis znowu nic, wczesniej karmilam tylko w nocy, teraz dokarmiam w dzien bo nie je, jest ciut przeziebiony, moze idzie zabek, ale tak malo jesc nie moze. Mysle o odstawieniu ale czy jeszcze nie pogorsze sytuacji, a moze jak ciut wiecej zacznie jesc? Tak nawiasem mowiac to niewiem jak to zrobie bo w nocy je kilka razy i ...
    • Kilka dni temu widzielismy idące do Częstochowy pielgrzymki, w każdej grupie było kila maluchów, najmłodszy bąbel leżał w gondolce, inne w wózkach spacerowych. Czy odważyłybyście się na taki marsz z niemowlęciem, lub małym dzieckiem ? Ja nie, mój dopiero co zaczął chodzić, więc daleko by sam nie zaszedł, a w wózku nie wysiedzi tyle dni. Przecież dzieciaka trzeba położyć gdzieś spać, czymś ciepłym nakarmić, gdzieś umyć. Czy któraś z Was była na takiej pielgrzymce z dzieckiem i czy dziecko nie ...
    • Moja coreczka zaczyna bardzo intersowac sie lalkami typu bobaski. Byc moze dlatego, ze jej przyjaciolka ma mala siostrzyczke, ktora Zuzia poprostu uwielbia. W zwiazku z tym, ze na Zuziowa siostrzyczke raczej sie poki co nie zdecydujemy, chcielibysmy na dzien dziecka sprezentowac jej laleczke. Pytanie tylko: ktora wybrac? Przyjrzalam sie ofertom sklepow i wiem juz, ze nic nie wiem. Obok tych najbardziej firmowych jest cala masa innych bobaskow. Owszem, widze, ze jedne sa ladniejsze, in...
    • cześć, mam dwójkę dzieci (7 lat i 2 lata). Zawsze planowaliśmy z mężem troje dzieci. Patrząc na moją dwójkę uważam, że 5 lat to trochę zbyt duża róznica wieku. dlatego uważam, że na tzrecie dziecko powinnismy się zdecydować teraz tak aby róznica ta wynosiła ok. 3lat. z drugiej strony wiem że byłoby nam ciężko finansowo gdyż ja nie pracuję tylko jestem na urlopie wychowawczym a tu trójka dzieci. ale jeśli pójdę teraz do pracy to nie dość że będę musiała zapisać mojego dwulatka do p...
    • witam mój syn ma2,5 roku zastanawiam sie kiedy czas na rodzeństwo nie pracuj studiuje zaocznie na drugim roku
    • Chciałabym przeprowadzić wśród was mały sondaż. Mamy zamiar z koleżankami (wszystkie jesteśmy pielęgniarkami na oddziale noworodkowym) rozkręcić tego typu interes: NIANIA NA TELEFON. Czyli: propozycja posiedzenia z dzieckiem przez kilka godzin wieczorem, czy po południu, kiedy na przykład rodzice chcą gdzieś wyjść, a naprawdę nie mają z kim zostawić swojego dziecka w domu. Pomysł nam się wydaje rewelacyjny, ale mamy pewne wątpliwości, i mam nadzieję, że Wy, rodzice dzieci powiece...
    • Witam wszystkie mamy.Mam pytanie czy lepsza jest różnica między dziećmi 2.5 czy 3.5 roku.Kiedy dziecko jest wystarczająco samodzielne.Czy jest ktoś kto ma 2.5 a wolałby poczekać jeszcze rok, albo ma 3.5 i żałuje, że nie wcześniej. Napiszcie jak było u was.
    • i jaki? normalczy czy jakiś 'z jajem'? chcę, żeby dziecko wiedziało, że nocnik służy do sikania, a nie do zabawy... ale może sadzać na nocnik w ramach zabawy na razie? czy dać sobie spokój? moja córa ma teraz 7.5 miesiąca. Poradźcie mamy, które macie większe doświadczenie nocnikowe niż my :)) pozdrawiam a ps aha, myśl o nickiniku przyszła mi do głowy tylko dlatego, że usunęłam z łazienki wanienkę i mam trochę wolnego miejsca (a to dziwny widok w moim domu...) no i dodam tyl...

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

    Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.