Forum   zielona karta

zielona karta

(330 wyników)
  • dostalem tymczasowa zielonke /malzenstwo z amerykanka/ zalozmy ze za 2 lata bede mial nastepna rozmowe i dostane stala zielonke, ile od tego dnia moze uplynac czasu zeby dostac obywatelstwo /z uwzglednieniem tych wszystkich pierdol/ nowa anglia z gory dzieki..
  • mam pytanko > czy nadal jest potrzebna zielona karta na wjazd samochodem osobowym do Rumuni ?
  • Dziewczyny mam pytanie. Jak dlugo trzeba czekac(mniej wiecej) na interview po odciskach palcow i pozniej kiedy mozna sie spodziewac zielonej karty.
  • Czy Ktos z was sie orientuje, teraz jakies zmiany podobno wprowadzono jesli chodzi o druga zielona karte. Moja pierwsza dwuletnia wygasa juz wkrotce i pamietam, gdy bylam na interview powiedziano mi ,ze za 2 lata tlyko wysle form , zaplace i po wszytskim. Podobno niezupelnie ,, po wszytskim'' , bo slyszlaam,ze trezba znow jechac na odciski palcow i ponownie na interview??? No i podobno daja nowa green na rok tylko, bo chca przyspieszyc ubieganie sie o obywatelstwo, o ktore mozna sie s...
  • Chorwacja należy do porozumienia wielostronnego zgodnie z którym tak jak w krajach UE wystarczy OC krajowe, ale nie wiem czy przy przekraczaniu granicy nie zażądają Zielonej Karty, bo to ogólnie znany dokument - tak na wszelki wypadek, bo nie znają np. naszych dokumentów. Bardzo proszę o odp. czy bez Zielonej Karty są kłopoty na granicy czy oni wiedzą że nie musimy jej mieć???? I gdzie przekraczaliście granicę?
  • Czy potrzebna jest zielona karta do wjazdu na teren Chorwacji. Z tego co się dowiadywałem to nie, ale jeśli ktoś przekraczał granice Chorwacji niech mi napisze jak to wygląda w praktyce.
  • Moja mama i siostra wyleciały do USA....i szybko nie wrócą:( Mają zielona karte i na lotnisku wbili im do paszportu"zakaz opuszczania kraju przez conajmniej rok" i teraz zostałam sama! Przykre.....że musiały .... bo niestety tutaj nie widziały dla siebie żadnych perspektyw! Od razu napisze"że nie wycierają nikomu dupy i nie sprzątają" Też mam lecieć?
  • Nie wiem gdzie to wsadzić,przeszukuję inetrnet od 3 dni i prawie nic szczególnego nie znalazłam.Dzwonilam do ambasady, po prawnikach,gdzie tylko się dało ale nikt nie udzielił mi odpowiedzi. Zwracam się do Was Warszawiacy, może pomożecie ,lub opiszecie podobne sytuacje które miały miejsce. Moj brat (21 l) stara sie o zieloną kartę.Zabierają go rodzice którzy w 2006 dostali takie karty.Ociec nie widział go na oczy,ponieważ brat urodzil się pol roku po wyjezdzie taty.Mama jest ...
  • Tzn wiem, ze na sile tu nikogo nie trzymaja:) ale szwagierka sie denerwuje i ma pytanie a ja lecialam ostatni raz ponad 7 lat temu i juz nie pamietam dokladnie. Otoz dostali cala rodzina zielone karty i przylatuja z Polski za tydzien, ale jej syn musi wracac juz po tygodniu wiec do tego czasu zielone karty fizycznie nie przyjda. I ona sie martwi czy on moze poleciec nie czekajac na ta zielona karte, ktora mu sie przywiezie do Polski potem. Czy ktos sie w tym orientuje?
  • Mam takie pytanko : czy aby wyjechać za granicę samochodem trzeba mieć wykupioną zieloną kartę?? Chciałam pojechac tylko na 1 dzień do Pragi i zastanawiam się ile takie ubezpieczenie mogłoby kosztować?? Będę wdzięczna za opdpowiedź.
  • czy orientuje sie ktos czy trzeba miec jakies specjalne ubezpieczenie na samochod przy wjezdzie na słowacje wiem ze kiedy trzebabylo miec tzw zielona karte.jak jest teraz ?? bardzo prosze o szybka odpowiedz
  • Czy ktos moglby powiedziec, czy do cgorwacji jadac przez austrie i slowenie jest potrzebna zielona karta???? a jersli tak to gdzie najlepiej i najtaniej ten haracz zaplacic. Pozdrawiam w CR bede ostatnia dkada sierpnia i poczatek wrzesnia oj juz sie nie moge doczekac... PS. PRECZ Z NIEMIECKIMI NATURYSTAMI OWYZEJ 590 ROKU ZYCIA!!!! NIE LUBIE RUSKICH....................PIEROGOW TEZ
  • Dostalem formulaze W 2 i chcial bym rozliczyć sie z podatku bedac w polsce czy jest taka możliwość. Może jest jakies biuro w polce ktore zajmuje sie takim rozliczeniami. Prosze o porade
  • witam.jestem w usa nielegalnie od 1,5 roku.mam wujka ktory mieszka w usa od 25 lat z rodzina i sa obywatelami usa.moja mama przebywa w polsce ,jest wdowa od kilku lat,ale zamierza przyjach na wize turystyczna,odwiedzic wujka(swojego brata),mnie oraz wziac slub z wczesniej poznanym panem polakiem ktory jest obywatelem usa.moje pytanie wiaze sie z tym,iz jesli mama wtjdzie za obywatela usa dostanie zielona karte po jakich 6mc do roku czy ja rowniez majac status nielegalnego moge ...
  • mam pytanie. Czy ktoś z was wie ile czeka się na ściągnięcie rodzeństwa do Stanów? Tzn. obywatel składa wniosek o ściągnięcie brata. Ile to może trwać? Czy jest ktoś kto to przeżył osobiście? Dzięki za info.
  • Szok! Dzisiaj poczta przyszla zielona karta. Podanie wyslalismy pod sam koniec stycznia tego roku (2006) i bez rozmowy dostalismy. Hurra! Moge jechac na siostry wesele w sierpniu, teraz tylko musze wykombinowac skad wziasc kase, ale to juz drobiazg. Wazne, ze moge podrozowac.
  • mąż ma zieloną kartę i składa mi ale jestem ciekawa ile ludzie czekaja na zielone karty po małżonkach i gdzie składaja petycje tu w Polsce czy w USA
  • Mam zieloną karte,zamierzam wyjechać po raz pierwszy w czerwcu;wiem,ze na terytorium USA musze przebywać 186 dni bo inaczej(jesli nie dotrzymam terminu) mogę utracić green card;wiem,że istnieje coś takiego jak biały paszport,który pozwala jezdzić w tą i spowrotem bez wyznaczonych terminów. Jak i gdzie uzyskać biały paszport?Ile to kosztuje?Czy jesli mam zielona karte to wystarcza;czy musze jeszcze coś załatwiać w USA? Prosze o konkretne odpowiedzi Pozdrawiam:)
  • Czy moze ktoras z Was ma jakies doswiadczenie w tej kwestii?? Zanosi sie u mnie na rozwod, cos nie mozemy sie dogadac, no coz, po 9-ciu latach okazalo sie ze jednak nie o to samo nam chodzi. Mam zielona karte wazna jeszcze przez siedem lat, czy po rozwodzie bez orzekania o winie (to sie chyba tak nazywa jak sie obie strony zgadzaja) karta zostanie mi odebrana? Bo co prawda nie wiem czy zostane tu na zawsze, ale chcialabym tu jeszcze jakis czas zostac i pozarabiac zanim bede musial...

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.