Dodaj do ulubionych

Poszukiwani wolontariusze

15.09.04, 19:29
Witam, nazywam się Agata Korcz. Jestem studentką, która została
wolontariuszem pomagajacym w sprawnym wprowadzeniu w zycie projektu: Rok
Polski w Niemczech. Celem jest zmienienie stereotypu panującego w Niemczech o
Polakach, nawiazanie współpracy. Jesli jesteście studentami, lub macie głowy
pełne pomysłów i dusze wypełnioną chęcia do działania napiszcie pod mój adres
umówcie sie na spotkanie, wyjasnie i szerzej przedstawię temat. Pozdrawiam
agus1984@interia.pl Czekam na odzew
Obserwuj wątek
      • nefri1 Re: Poszukiwani wolontariusze 20.09.04, 11:59
        dlaczego podchodzisz z takim pesymizmem do wszystkiego? nie dziwię sie teraz,
        ze rzeczywiście ciężko jest, ale juz udało sie zorganizowac z wydziałem edukacji
        (jestem w trakcie szukania sponsorów) równiez wystawa prac konkursowych i
        fotografi promujących roztocze jest w trakcie przygotowań. Moze mi się nie uda.
        Jak wszyscy ludzie będą podchodzic z takim nastawieniem jak Twoje, to masz
        rację, to jest niemożliwe do wykonania!!! Czekam tylko na październik i na
        rozpoczęcie działania samorządu wszy, być może uda sie z ich pomocą
        zorganizowac przedstawienie typowego wesela polskiego. Ale co Cię to obchodzi,
        najłatwiej jest siedziec i pisać komuś że i tak mu się nie UDA. Radze
        zastanowic sie nad soba. Taka mała rada.
        Pozdrawiam
    • miet.b Re: Poszukiwani wolontariusze 17.09.04, 07:00
      Agato najlepszymi osobami do tego są Polacy przebywający okresowo w Niemczech,
      czytaj pracujący. W zasadzie od ich zachowania zależy nasz wizerunek. Zwłaszcza
      od zachowania po pracy. Jeśli ktoś pracował wie już jakimi ambasadorami Polski
      są te osoby. Masz dopiero 20 lat więc jeszcze nie byłaś. Więc, czy wolnotariat
      ma polegać na przebywaniu w skupiskach Polaków i organizowanie im tam czasu