Dodaj do ulubionych

XIII Pielgrzymka Rodziny Radia Maryja na Jasna Gor

06.07.05, 10:09
Program Pielgrzymki na Jasna Gore:
Sobota 9 lipca
Godz.18.00 Msza Swieta, koncelebruja ksieza biskupi oraz przybyli kaplani,
homilie wyglosi ks. bp St.Stefanek
Godz.20.20 Rozaniec
Godz.21.00 Apel jasnogorski
Godz.24.00 Msza Swieta za Ojczyzne celebrowana w Cudownej Kaplicy Matki Bozej
Jsnogorskiej

Niedziela 10 lipca

Godz. 8.15 Godzinki ku czci Niepokalanego Poczecia

Godz. 11.00 Uroczysta Msza swieta Koncelebrowana jak wyzej.

Godz. 15.00 Koronka
Zakonczenie Pielgrzymki

Transmisja w radiu Maryja i TV Trwam
oraz relacje na stronie internetowej.
--
SE DICE, QUE EN LA
PRIMIERA CITA NO
DEBERIAS IR AL CINE...
Edytor zaawansowany
  • januszx 06.07.05, 11:20
    dzięki za informacje , jest jeszcze trochę czasu ,więc może ktoś skorzysta ,
    jak podała wczoraj GW podczas pielgrzymki ma obowiązywać całkowity
    zakaz "reklamy partii politycznych " myslę ,że to dobre rozwiązanie skoro ma to
    być spotkanie modlitewne, przy okazji może ktoś wstawi tu ogłosznie Kto i skąd
    w Zamościu organizuje wyjazd?.

    Pozdrawiam już w zdecydowanie letnim nastroju
    j
  • miet.b 06.07.05, 12:09
    Z strony Radia Maryja
    Czekamy na zgłoszenia od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-16.00 pod
    numerem telefonu (56) 610 81 04.
    W niedzielę przed Mszą Świętą będzie można zaopatrzyć się w antenę satelitarną
    do odbioru telewizji TRWAM. Cały komplet kosztuje 440 złotych, a same
    odbiorniki satelitarne - 358 złotych. Będą także piękne nowe kalendarze Radia
    Maryja na 2006 rok...
    Prosimy tych, którzy przybędą na Jasną Górę 9 i 10 lipca, by ofiary na Radio
    Maryja włożyli do koperty, podpisali i złożyli do przygotowanych w oznaczonych
    namiotach skrzynek.
    Co do wyjazdu z Zamościa niestety nie dowiedziałem się, ale można jechać na
    własną rękę
  • januszx 06.07.05, 12:27
    Dzięki Mietku z info , myślę ,że powinniśmy być otwarci na rózne inicjatywy
    środowiska a ludziom , którzy potrzebują modlitwy, wyciszenia taki wyjazd
    bardzo się przyda , szkoda tylko ,że nie ma ogłoszenia o wyjazdach z Zamościa
    zatem czekam Mietku aż dopiszesz i pozdrawim Cię serdecznie:-)
    j
  • wiloa 22.06.06, 13:36
    a wiecie tak tu duzo tematow religijnych a teraz bede w Polsce to wybiore sie
    na pielgrzymke na Jasna Gore 8 i 9 lipca ,poslucham , poogladam jak to wyglada
    a potem opisze:))Wlasnie za dwa tygodnie bedzie koleena pielgrzymka a slyszalam
    za atmosfera jest wzruszajaca :)) pozdrowienia wiola
  • wiloa 02.07.06, 08:35
    dziekuje Andziu juz wiem wyjazd jest spod Kosciola Mikolaja 8 lipca i tam sie
    mozna zapisac na pielgrzymke a teraz juz uciekac musze:))
  • wiloa 06.07.06, 10:44
    zastanawialam sie dluzszy czas czy mi sie uda ten wyjazd zalatwic i czas znajde
    ale wyszlo . Wyjezdzamy w sobote z placu na pzu i czeka mnie dwa dni wrazen,
    ciekawych dajacych troche odetchnac od trudow zycia.
    W Czestochowie nie bylam juz 10 lat i chtenie zobacze znowu to polskie serce .
    Moze ktos jeszcze wybiera sie na pielgrzymke? pozdrowienia wiola
  • januszx 09.07.06, 09:41
    Wiolu , Mam nadzieję ,że przeżyjesz dobrze tą pielgrzymkę
    poznasz bliżej wartości, ważne chrześcijańskie zasady, które pomagaja w życiu ,
    choc niektórzy się boja ,że one przeszkadzają .
    Zasady ewangeliczne, Boże przykazania niczego nie zabierają one wszystko dają!

    a ,że wsród ludzi jest strach ,że im Kosciół i Jezus zabierze wolność ..., cóż
    mają takie obawy ale obawy jakże często się nie uzasadnione...
    Napisz koniecznie jak było czy duzo przyjechało ludzi o czym mówili biskupi...
    Pozdrawiam
    J
  • wiloa 14.07.06, 19:09
    Dla mnie wartosci sa wazne i zawsze byly:)
    a pojechalam powiem wam bylo swietnie ile ja sie naspiewalam pieknych piesni ,
    Na samym placu na jasnej Gorze mnostwo ludzi i wszyscy bardzo przezywali to
    spotkanie a juz szczegolnie podziwialam strasze osoby , ktore sie wcale nie
    przejmowaly upalem, tylko sie modlily.
    na szczęscie nawet mielismy pokoje u zakonnic 5 albo 7 osobowe, ktore
    niedaleko byly od placu przed sanktuarium . Potem jak wracalismy juz do
    zamoscia to ksiadz powiada zeby juz nie spiewac piesni religijnych ciagle a
    pospiewac troche innych i zaspiewalismy np sokoly,
    W sumie mowie wam to wzruszajace przezycie i jestem bardzo zadowolona
    ale tu znowu przede mna wyjazd:)pozdrowienia wiola
  • wiloa 27.07.06, 21:11
    widac widac koziorozko:)
    a powiem Wam ze moja kolezanka za kilka dni wybiera sie na pielgrzymke piesza z
    zamoscia na Jasna Gore i to pewnie bedzie dopiero wrazen miala , hehe
    te noclogi u gospodarzy po drodze i te wesole rozmowy , piesni piekne , tez bym
    chetnie poszla ale trasa bylaby to zbyt daleka;) pozdrowienia wiola
  • januszx 05.08.06, 17:55
    Piellgrzymka piesza z Zamościa do Częstochowy wyszła już przedwczoraj ,
    planowany czas dojścia to 14 sierpień oczywiście br.
    Według informacji jakie posiadam liczy ok 150 osób , gdybyś miała więcej
    informqacji Wiolu , podziel się z Zamościanami:-)
  • wiloa 10.08.06, 18:24
    Nie prawda ze 150 osob bo ja mam informacje z samej pielgrzymki ze jest jakies
    800 osob! a kolezanka mowi ze to wielka przygoda taka wyprawa przedwczoraj byli
    w Staszowie i teraz to juz polmetek .to ciekawy sposob na wakacje ta
    pielgrzymka bo wedrowcy spią u ludzi w domach przy trasie tej pielgrzymki czy
    tez w szkolach a jak ktos nie ma juz sily isc, nogi odmawiaja posluszenstwa to
    moze przejechac kawalek autokarem ale wszyscy prawie chca przejsc do konca do
    czestochowy pieszo, w koncu po to poszlo sie na ta pielgrzymke :) Ktos moze
    jeszcze ze znajomych jest w trasie?
  • wiloa 18.09.06, 15:51
    Ja to sobie przypominam jak pojechalam na poczatku lata do Czestochowy i mowie
    wam atmosfera byla swietna To sie przydaje takie oderwanie od problemow
    zyciowych i taka pielgrzynka to pomaga . A nie pisalam chyba jeszcze ze w tej
    mojej grupie w lipcu kilka osob bardzo ladnie spiewalo to nawet sobie
    posluchac bylo milo:) byl tez czas na modlitwe
    A teraz to mlodziez jezdzila ? duzo z Zamoscia pojechalo ludzi? i co juz
    wrocili z pielgrzymki?
  • siemensik1 20.09.06, 16:33
    najswietsza panienka to odwraca glowe jak widzi co sie dzieje w polsce z tym
    radiem maryja.
  • info.pielgrzym 27.11.06, 13:36
    Czasami czytam to forum i widzę ,że tutaj podawane są także ważne informacje z
    życia Kościoła . W związku z tym chciałbym uprzejmie poinformować ,że w dniach
    7 i 8 grudnia odbędzie się pielgrzymka słuchaczy do Torunia z okazji 15 rocznicy
    istnienia Radia. Więcej informacji można uzyskać w biurze Radia Maryja przy
    Kościele Świętego Mikołaja u Redemptorystów wejście przez furtę od strony placu
    Wolności . Wyjazd planowany jest siódmego grudnia rano . Podczas spotkania w
    godzinie miłosierdzia o 15 odbędzie się nabożeństwo celebrowane przez Biskupa
    Polowego Wojska Polskiego gen. brygady :)) - poważnie Tadeusza Płoskiego a
    dnia następnego homilie wygłosi biskup toruński Andrzej Suski . Zapraszamy uprzejmie
  • skuter44 27.11.06, 14:46
    Czy to jest ten osioł w owczej skórze?
  • koziorozka 27.11.06, 16:05
    skuter, nie przeginaj.
    Człowiek podał konkretną informację o imprezie, nawet odzielnego wątku dla niej
    nie założył. Oby wiecej takich i z innych dziedzin tu sie pojawiało
    --
    Zamość zadziwia
  • skuter44 28.11.06, 23:09
    Przegiąłem nieziemsko. Faktycznie. Przepraszam. To nowy pielgrzym, jeden w
    wielu, na januszowym forumie.
    Prześwietliłem go:
    V rocznica Radia i pielgrzymka z Zamość Toruń
    Czasami czytam to forum i widzę ,że tutaj podawane są także ważne informacje z
    życia Kościoła . W związku z tym chciałbym uprzejmie poinformować ,że w dniach 7
    i 8 grudnia odbędzie się pielgrzymka słuchaczy do Torunia z okazji 15 rocznicy
    istnien...
    Zamość więcej z tego forum autor: info.pielgrzym 2006-11-27 13:36:18
    Re: PIS PRECZ!!
    Jak możecie tak pisać ? wyzywać od szm...itd a nie będę powtarzał chyba lepiej
    napisać coś pozytywnego np o tym co robi opozycja?
    Zamość więcej z tego forum autor: info.pielgrzym 2006-11-27 13:41:01
  • januszx 07.12.06, 16:49


    A zatem chciałem Was poinformować Moi Drodzy ,że z naszego miasta udała się
    bardzo liczna grupa wiernych do Torunia na obchody 15 lecia Radia Maryja , mam
    nadzieje ,że wybrał sie także ktoś z osób czytających to forum? ( choć wiedząc
    jak wielki to wstyd przyznać się ,że słucha się Radia Maryja – pewnie nikt nie
    napisze na ten temat)
    dziś Premier ( chociaż On się nie wstydzi zatem brawo!) powiedział ,że gdyby nie
    Radio Maryja nie byłoby w Polsce zmian i myślę ,że miał rację ...oczywiście
    musimy poczekać jeszcze kilka lal na większe zmiany , i miejmy nadzieję ,że
    zostanie wyjaśniona sprawa posłów Samoobrony a winni zostaną ukarani!

    "Takie będą Rzeczypospolite,
    jakie ich młodzieży chowanie"
    Jan Zamoyski, fragment aktu fundacyjnego
    Akademii Zamojskiej
  • koziorozka 07.12.06, 17:04
    jakby ktos jakies zdjecia zamosciaków miał, to chetnie na www.zamosc.wonder.pl
    zamieszczę
    --
    Zamość zadziwia
  • Gość: abecadlo IP: *.gprs.plus.pl 27.07.08, 01:07
    mam nadzieje ,że wybrał sie także ktoś z osób czytających to forum?
    ( choć wiedząc jak wielki to wstyd przyznać się ,że słucha się
    Radia Maryja – pewnie nikt nie napisze na ten
    temat) .............................

    a jak myslisz dlaczego wstyd?
    ja dzis posluchalam - demagogia, pranie mozgów i nic wiecej...aha
    jeszcze non stop podawanie numeru konta...my tu gadu gadu a kasa
    leci.........................az WSTYD!!!!!
  • czuk1 27.07.08, 21:37

    Oglądałem. Frekwencja bardzo wysoka w porównaniu do pielgrzymek grup
    zawodowych. Tylko dożynki i pielgrzymka na 15 sierpnia dorównuje tej - słuchaczy
    RM. Dużo wysiłku organizacyjnego tu włożono.
    Z katolicyzmem i chrześcijaństwem niewiele miało politykowanie i politykierstwo
    o. T.Rydzyka, także różnicowanie społeczeństwa, atak na władze państwowe obecne,
    hołubienie opozycji.
    Ten fragment polityczny święta RM i TV TRWAM bardzo rozpraszał mój zamiar i chęć
    skupienia się na liturgii i modlitwie.
  • wiloa 07.06.07, 17:07
    Kolejna pielgrzymka Rodziny Radia Maryja na Jasną Gore ja nie znam
    szczegolowego programu ale wiem ze wyjazd jest w sobote to chyba wypada 7 go
    lipca a powrot w niedziele 8 i piekne dwa dni w Czestochowie , wiem ze w
    kosciele swietego Krzyza i Krolowej Polski zbieraja sie ludzie na wyjazd koszt
    nie jest duzy a wrazenia na caly rok wystarcza jeszcze jest czas zeby sie
    zdecydowac
    ma kto program pielgrzymki?
  • gozdzikowa5 08.06.07, 14:02
    no co ty Wiolu,bylismy pewni że ty go posiadasz własnie
  • wiloa 30.06.07, 21:29
    mam , mam ten program :)


    7 lipca

    18:00 - Eucharystia, której przewodniczyć będzie i homilię wygłosi Ks. Bp.
    Stanisław Stefanek - Ordynariusz Diecezji Łomżyńskiej

    21:00 - Apel Jasnogórski, któremu przewodniczyć będzie o. Zdzisław Klafka -
    Prowincjał Warszawskiej Prowincji Redemptorystów


    8 lipca

    8:15 - Godzinki ku czci Niepokalanego Poczęcia N.M.P.

    9:30 - Oratorium o Miłosierdziu Bożym w wykonaniu Zespołu "Lumen" oraz artystów
    sceny polskiej pod dyrekcją p. Zbigniewa Małkowicza

    11:00 - Eucharystia, której przewodniczyć będzie i homilię wygłosi ks. bp
    Andrzej Dzięga - Ordynariusz Diecezji Sandomierskiej. Koncelebrować będą
    przybyli księża biskupi i kapłani"

    Wybiera sie duzo ludzi z Zamoscia , to pieknie duzo potrzeba modlitwy i za
    Kosciol i za Ojczyzne i za nasze zycie wiem ze sa jeszcze miejsca u swietego
    krzyza takze mozna sie jeszcze zapisac ja tym razem nie pojade :(
    ale polecam tak pieknie przezyc te chwile z Maryja , nabrac sil
    Wiem ze jada tez z Hrubieszowa i jeszcze z paru okolicznych miejscowosci
    potrzeba popytac
  • wiloa 08.07.07, 16:16
    piekna uroczystosc , przjechalo tysiace ludzi i ciocia pojechala na pewno mi
    opowie jak pieknie bylo
  • koziorozka 17.07.07, 14:02
    Pielgrzymka z Zamościa na Jasną Górę wyruszy spod katedry 2 sierpnia o godz. 9
    po mszy sprawowanej o godz.8
    Więcej na www.pielgrzymka.zamojska.info
    --
    Zamość zadziwia
  • wiloa 03.08.07, 15:32

    Tak pielgrzymka juz wyszla wczoraj!!! to chyba ktos napisze jak tam bylo? jak
    a tu oswiadczenie co go Tivi nie podaje ani gazaty ..o co innego gdyby tak sie
    udalo im wyslac Ojca Rydzyka nie wiadomo gdzie o wtedy to by wypisywali na
    wszystkich stronach
    a tu Oświadczenie
    Przełożonego Prowincji Warszawskiej Redemptorystów


    W porozumieniu z Ojcem Józefem Tobinem, Generałem Zgromadzenia Redemptorystów,
    pragnę wyrazić naszą wspólną opinię i stanowisko wobec rzekomych wypowiedzi O.
    Tadeusza Rydzyka, które opublikował tygodnik "Wprost", a które w dalszym etapie
    przyjęły formę zniekształconą przez inne media.
    Z dotychczas przeprowadzonych przez specjalnie powołany Zespół analiz wynika, że
    czas i miejsce opublikowania domniemanych wypowiedzi O. Tadeusza Rydzyka daje
    naszym zdaniem poważne podstawy do postawienia tezy, że wszystko ma znamiona
    poważnej prowokacji i manipulacji medialnej. Nie bez znaczenia jest fakt, że
    tygodnik ten niejednokrotnie już w pogardliwy i napastliwy sposób obrażał
    uczucia religijne Polaków.
    Dużym niepokojem napawa nas poziom etyki dziennikarskiej w wolnej Polsce, gdzie
    w sposób niezgodny z kryteriami prawdy używa się wszelkich możliwych metod i
    technik w celu zdyskredytowania niektórych osób. Mając wystarczająco bolesne
    doświadczenie z przeszłości w naszej Ojczyźnie, nie można zaakceptować
    donosicielstwa jako metody zwalczania kogokolwiek. Wobec treści "taśm", która
    nosi znamiona kompilacji, Ojciec Tadeusz Rydzyk nie utożsamia się z
    przypisywanym mu antysemityzmem, i jako współbracia, którzy go znają, wiemy, że
    jest mu obca taka postawa. Ojciec też nigdy nie miał zamiaru obrażać
    kogokolwiek, a tym bardziej Pary Prezydenckiej.
    Martwi nas fakt, że tendencyjnie przedstawiane przez niektóre media informacje
    przy jednoczesnej wątpliwości dotyczącej autentyczności "taśm" stały się źródłem
    skrajnych komentarzy wielu osobistości, w których bez wysłuchania drugiej strony
    i woli obiektywnego szukania prawdy wydawano skazujące wyroki na Ojca Dyrektora.
    Fakt domniemanego nagrania "taśm" w Wyższej Szkole Kultury Społecznej i
    Medialnej w Toruniu należałoby przypisać do działań całkowicie niezgodnych z
    "Prawem o szkolnictwie wyższym", lekceważących odwieczny obyczaj niewkraczania
    na uczelnię z jakimikolwiek podsłuchami.
  • wiloa 03.08.07, 15:48
    a opowiadala mi ciocia ktora w tym roku jechala z pielgrzymka z Zamoscia jak tam
    w Czestochowie byla cudowna atmosfera i modlitwa i skupienie , jakze piekne
    przezycia dla ludzi co tyle km pokonali zeby zajechac do Matki Bozej i prosic ja
    o laski dla naszego kraju. Ludziom trudno az bylo zostawic to cudowne miejsce
    modlitwy i wracac do domu, w koncu pojechali i tylko czekali na atak( to nie
    pierwszy raz tak podczas pielgrzymki to z reguly tak wybucha) i co dziennikarze
    zaatakowali , oczywiscie to byl dla nich swietny czas
    prawie pol milona ludzi sie modlilo pieknie to po co o tym pisac? i pokazywac
    lepiej inny temat sobie znalezc . a my placimy za Tv i ta zamiast nam pokazac
    jak bylo pieknie na Jasnej Gorze dac relacje ach ,
    na szczescie Ojciec z Warszawy razem z Ojcem z Rzymu pozamykali im usta chociaz
    na jakis czas...?

    cd Oswiadcz:
    Oburza nas również fakt, że środki masowego przekazu w Polsce poddały także
    manipulacji Ojca Generała, przypisując mu, jakoby w najbliższym czasie miała być
    podjęta przez niego "ostateczna decyzja ukarania" Ojca Tadeusza Rydzyka, aby raz
    na zawsze rozwiązać problemy związane z jego działalnością. Informacja ta,
    rozpowszechniona przez agencje informacyjne, gazety, stacje radiowe i
    telewizyjne wywołała wielki niepokój społeczny nie tylko pośród wielomilionowej
    wspólnoty słuchaczy Radia Maryja w Polsce, ale również poza jej granicami.
    W imieniu rodziny zakonnej Redemptorystów zapewniam wszystkich ludzi dobrej
    woli, że pomimo naszych ludzkich słabości dokładać będziemy wszelkich starań,
    aby nasza ewangelizacyjna działalność jak najlepiej służyła budowaniu więzi
    społecznych i wychodziła naprzeciw duchowym potrzebom rodaków. Pragniemy bronić
    prawdy w miłości, ludzkiej godności i wolności człowieka oraz być otwartymi na
    każdego bez względu na jego pochodzenie, przekonania, stan społeczny i religię.
    Trwając w jedności z księżmi biskupami, którzy wyrazili uznanie i podziękowanie
    "za wielką pracę ewangelizacyjną prowadzoną przez Radio Maryja" w dniu 3 maja
    2006 r., pragniemy służyć wszystkim ludziom w Ojczyźnie i poza jej granicami.
    Radio Maryja, TV Trwam, Wyższa Szkoła Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu i
    inne dzieła są instytucjami wspólnie tworzonymi i utrzymywanymi przez rzesze
    Rodaków. Wyrażam z tego powodu wdzięczność wszystkim, którzy identyfikują się z
    nimi i służą im całkowicie bezinteresownie.
    Wraz z Zarządem Prowincji otaczamy wspólną troską rozwój tych dzieł i jesteśmy
    przekonani, że obdarzeni charyzmatami nasi współbracia i ich współpracownicy
    mają szczególne znaczenie w wypełnianiu ewangelizacyjnej misji za pośrednictwem
    środków masowego przekazu.
    O. Zdzisław Klafka CSsR
  • skuter44 06.08.07, 14:11
    To wypowiedź osoby egzaltowanej i ograniczonej wiarą..... w cuda.
  • wiloa 06.09.07, 13:44
    a co dla Ciebia wiara nie jest wazna?
    warto tu napisac ze juz w nastepna sobote Radio Maryja organizuje kolejna
    pielgrzymke na Jasna Gore a tu pewnie pisze troche mlodych ludzi nie? o tym jak
    jechac do czestochowy skad latwo sie dowiedziec w prawie kazdym zamojskim Kosciele
  • leg-van 06.09.07, 15:04
    Już pakuję menaszkę, karimatę i gonię na zbity pysk na spęd.


    Booooshe.
  • wiloa 06.09.07, 15:06
    a rozaniec ?
  • leg-van 06.09.07, 19:53
    Jego eminencja ojciec dyrektor powiedział, że od różańca ważniejsze jest
    zabranie ze sobą książeczki wpłat na pewne toruńskie radio.
  • januszx 18.05.08, 13:25
    Przed nami wielkie czuwanie młodzieży z Maryją w przededniu
    Światowych Dni Młodzieży w Sydney

    Już za cztery tygodnie spotkanie młodzieźy ,
    zZ Zamościa również organizowany jest wyjazd , nie wiem czy będzie
    to juz koniec roku szkolnego (akademickiego chyba jeszcze nie) , ale
    z pewnością stopnie juz będą wystawione , większość egzaminów
    zdana , a jeśli jeszcze nie z pewnością warto poprosić Najświętszsą
    Mateczkę o Opiekę , o Wstawiennictwo ...
    Z Zamościa wyjazd organizowany jest prze Biuro RAdia MAryja przy
    Kościele Redymtorystów zaraz przy Placu Wolności ,
    myslę ,że powinny być jeszcze miejsca , ale warto juz sprawdzić .
    Na Jasnej Górze bedzie okazja do modlitwy , pośpiewania ,
    wsłuchania się w słowa naszych duszpasterzy , dla których Bóg i
    Ojczyzna są ważne
    a poniżej program:

    Sobota, 14 czerwca 2008
    pod hasłem "Bądźmy uczniami Chrystusa!"


    19:00 Czas świadectw i koncert
    20:20 Modlitwa różańcowa młodych
    21:00 Apel Jasnogórski
    21:15 Msza Św. pod przewodnictwem Ks. Abpa Mieczysława Mokrzyckiego
    ze Lwowa, bliskiego współpracownika Jana Pawła II i Benedykta XVI
    ten ostatni punkt jes szczególnie zajmujący , własnie w obecności
    Arcybiskupa Mieczsława odchodził do domu Pana nasz Ojciec Święty ,
    Obecnie Arcybiskup Mokrzycki , który pochodzi z naszej diecezji co
    warto podkreślić, służy niedalkim Lwowie

    Moi Drodzy już warto zainteresować się tą pielgrzymką :-)


    ---
    "Kto wierzy w Chrystusa, na pewno nie dozna zawodu!". Bądźcie
    świadkami nadziei, tej nadziei, która nie boi się budować domu
    swojego życia, bo dobrze wie, że może liczyć na fundament, który nie
    zawiedzie nigdy: Jezusa Chrystusa, naszego Pana.

    Jan Paweł II
  • Gość: antyjasio IP: *.internetdsl.tpnet.pl 20.05.08, 21:47
    amen.
  • skuter44 21.05.08, 09:50
    Alleluja i...do przodu.
  • luka-20 02.06.08, 19:51
    O cześć! , obserwuje już jakiś czas to forum i tu są często tematy
    gdzie w innym miejscu o tym nie piszą, informacje ciekawe.Ja się
    wybieram na pielgrzymkę i tez polecam. Będzie jechała grupa osób na
    pielgrzymkę opowiadała mi znajoma jest zawsze świetna atmosfera,
    ten klimat skupienia . Chwila wyciszenia od tego pędu i tego gwaru,
    zabiegania a jak przybędzie jeszcze biskup ze Lwowa ,to trzeba go
    poznać , Biskup Mokrzycki znał świetnie Papieża , a wieczorem kocert
    i modlitwa przed Obrazem Matki Częstochowskiej, Słuchajcie są
    miejsca zaraz koło Kościoła Mikołaja i jest tel. 084 6392261
  • luka-20 14.06.08, 12:58
    I słuchajcie nic z tego nie wyszło nie pojechałem ale znajomi bedą
    dziś na Jasnej Górze u Matki Bożej. Jeszcze się pocieszam ,że uda mi
    się wybrać na początku lipca , myśle ,że tez warto sie zabrać.
    A mam jeszcze pytanie czy przyjechał do Zamościa biskup Mokrzycki na
    rocznicę przyjazdu papieża do Zamościa? bo miał przyjechać . Dzisiaj
    jest na Jasnej Górze , był też na Spotkaniu Młodych w Lednicy . I
    cieszmy się bo to nasz człowiek z naszej diecezji pochodzi , urodził
    się niedaleko Tomaszowa.Ciekawe co dzisiaj powie młodym ludziom,
    chrześcijanom
  • lech.niedzielski 06.07.08, 18:18
    luka-20 napisał:

    > I słuchajcie nic z tego nie wyszło nie pojechałem ale znajomi bedą
    > dziś na Jasnej Górze u Matki Bożej. Jeszcze się pocieszam ,że uda
    mi
    > się wybrać na początku lipca , myśle ,że tez warto sie zabrać.
    > A mam jeszcze pytanie czy przyjechał do Zamościa biskup Mokrzycki
    na
    > rocznicę przyjazdu papieża do Zamościa? bo miał przyjechać .
    Dzisiaj
    > jest na Jasnej Górze , był też na Spotkaniu Młodych w Lednicy . I
    > cieszmy się bo to nasz człowiek z naszej diecezji pochodzi ,
    urodził
    > się niedaleko Tomaszowa.Ciekawe co dzisiaj powie młodym ludziom,
    > chrześcijanom
    To bardzo ciekawe ! Bardzo.
  • elena1976 14.07.08, 15:42
    Witajcie, dowiedziałam się , że tu pisze ,się też na takie religijne
    tematy i widzę prawda. Byłam wczoraj na Jasnej Górze i wrażenia
    niezapomniane . Co prawda z Zamościa wyjechaliśmy rano w sobotę a
    powrót to juz prawie w dziś ale jakie to są przeżycia wspaniałe!
    nastrój, setki tysięcy ludzi pięknie rozmodlonych, ja wiem że nie
    każde media to zauważyły , tak się zasatnawialiśmy co będzie w tym
    roku , czy uderzą w Radio Maryja - jakimiś nowymi "taśmami", czy
    może zechcą przemilczeć , chyba gazety czy telewizje zamierzają w
    tym roku milczeć, i myślą że uda się tak zamilczeć , cóż niech
    próbują wieść ta i tak idzie w świat , że są jeszcze ludzie w Polsce
    co to tą polskę kochają , tą ziemie swych przodków,wiarę swoich
    Ojców. Tusk i Jego ekipa zatrzymali te żródła geotermalne a to
    szansa prawie dla całej Polski , to nasze narodowe bogactwo , było
    też na ten temat w Częstochowie i wszyscy się złozymy i geotermia
    się rozwinie , pokażemy ,że można korzystać z takich tanich źródeł
    energii. W Niemczech gdzie te wody są o wiele bardziej zimne są
    teraz budowane takie elektrownie a u nas rząd który działa nie
    wiadomo w czyim interesie zablokował tą inwestycje ale geotermia
    będzie i mamy nadzieję ,że za Toruniem póżniej pójdą inni a i choćby
    nasz Zamość i okolice! , pięknie mógłby się ogrzać, oświetlić z
    takich źródeł .
    A jakie piękne uroczystości , cudna atmosfera , wielki trud ludzi ,
    chociaż dużo z pielgrzymów to już ludzie starsi , to nasze mamy czy
    dziadkowie , ale Oni widzą i pamiętają co w Życiu jest ważne i
    piękne,i Pani na Jasnej Góze zawsze obroni swój naród , a były
    pielgrzymki z większości parafii z całej Polski , z naszych stron to
    i z Łabuń i Komarowa , Krasnobrodu ,Zwierzyńća, Telatyna , Łaszowa
    itd także warto za rok jechać , warto przeżyć te piękne chwile , a
    każdego roku jest nas więcej .
  • lech.niedzielski 14.07.08, 16:43
    He ?
  • Gość: Marecka IP: *.chello.pl 14.07.08, 17:15
    Było fantastycznie !!!
  • lech.niedzielski 18.07.08, 19:49
    Gość portalu: Marecka napisał(a):

    > Było fantastycznie !!!
    O kurde !
  • adnowum 30.07.08, 11:07
    Bylo naprawde fantastycznie tym razem nawet glowa naszego panstwa
    takze tutaj przybyla ze swita.
    Wiec moze cos sie zmieni w przyszlosci szczegolnie w sprawie
    najlepszej uczelni w Polsce jaka ma Torun.
    Tam ksztalci sie prawdziwych dziennikarzy i nasza najlepsza mlodziez.
    O dotacje unijne sie nie martwmy nie potrzebujemy ich pieniedzy.
    Wystarczy ze kazdy gorliwy sluchacz radia zlozy sie po 50 zl.

    Nie bedzie nam unia plula w twarz!!!!
  • gulu-gulu-gulu 02.08.08, 05:20
    adnowum napisał:

    > Bylo naprawde fantastycznie tym razem nawet glowa naszego panstwa
    > takze tutaj przybyla ze swita.
    > Wiec moze cos sie zmieni w przyszlosci szczegolnie w sprawie
    > najlepszej uczelni w Polsce jaka ma Torun.
    > Tam ksztalci sie prawdziwych dziennikarzy i nasza najlepsza
    mlodziez.
    > O dotacje unijne sie nie martwmy nie potrzebujemy ich pieniedzy.
    > Wystarczy ze kazdy gorliwy sluchacz radia zlozy sie po 50 zl.
    >
    > Nie bedzie nam unia plula w twarz!!!!
    żróbcie lepiej składkę na prom kosmiczny i wystrzelcie się w kosmoc
    wszyscy razem. One way ticket bez żadnego RYdZYKA
  • leg-van 30.07.08, 10:03
    Rozdawali darmowe psychotropy?
  • Gość: krakowiak IP: *.gprs.plus.pl 03.08.08, 08:59
    o matko to forum trąci PISEM ! i zauroczeniem w szatańskim nasieniu jakim jest
    ojciec RYDZYK !!!
  • elena1976 03.08.08, 18:21
    Cóż modlitwa zawsze jest dobra
    pomaga człowiekowi
    U Pani na Jasnej Górze można nabrać sił
    do dlaszego życia , wiary w piękną przyszłość
    zawsze patrze z podziwem na te strasze Panie
    starszych dziadków którzy już tyle przeżyli,
    doświadczyli róznych niedoli
    i nie jest tak łatwo ich oszukać jak młodych
    żyjących juz bardziej "nowocześnie"
    i co że trud podróży , co że starszy wiek
    dla Matki Bożej dużo zrobią i dla
    pięknej przyszłości
    zabrała ta ekipa pieniądze na geotermie
    to co nie zbierze się jeszcze
    grupa Polakó co kochają swoją Ojczynę
    znajdzie się, ja wierze
  • czuk1 03.08.08, 20:18

    Krakowiaku.
    2-3 forumowiczów ktorzy murem za o.Rydzikiem iPIS-em stoją to
    niewielka siła tego forum. Forum ma charakter regionalny.
    Ok 96 % dyskutantów nie interesuje sie polityką i religiami.

    Trudno jednak zabraniać takich dyskusji jak ta - o zamojskiej pielgrzymce.
  • Gość: krakowiak IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.08.08, 22:00
    nie no masz racje z całym szacunkiem przyznaje aczkolwiek nie mozna
    upolityczniacz sie na forum forum regionalne to forum !
  • czuk1 04.08.08, 09:32
    ok.
  • koziorozka 04.08.08, 09:49
    kochani,
    1) ten cały wątek dawno bym z stąd wyrzuciła, ale powstał gdy jeszcze tu nie
    moderowałam, więc zostawiłam przez szacunek dla decyzji poprzednika
    2) prawie 30 postów tu wycięłam, bo bajzel się robił
    3) podejrzewam, że kilka nicków to jedna osoba, ale na razie nie sprawdzam tego
    --
    Zamość zadziwia
  • czuk1 04.08.08, 18:40

    Tak trzymaj.
    Nie będę (tu)kuszony do ostrych wypowiedzi polityczno-religijnych.
  • bu2m 08.08.09, 08:19
    "warto poprosić Najświętszsą
    Mateczkę o Opiekę , o Wstawiennictw"
    Pękam ze śmiechu.

    --
    KONWENCJAWYBORCZA PIS
  • sandocan1975 11.02.09, 17:11
    Kobieto Ty dobrze sie czujesz i cala ta reszta , kto sie teraz
    zajmuje takimi sprawami , czlowiek ledwie przedzie i co ma zakladac
    moher i jechac? . Raz widzialem jak sie zbierali pod kosciołem u
    Michala z samego rana i jechali na pielgrzymke przeciez to same
    babcie z osiedli co siedzą w domach i nie maja co robic, i widze ze
    w taki malutkim miasteczku jak Zamosc daleko od cywilizacji to
    czesciej takie rzeczy sie dzieja ?
  • Gość: alfia IP: *.internetdsl.tpnet.pl 12.04.09, 21:58
    a ja wam powiem tak nie chce się wdawać w tematy
    polityczne! ,natomiast o tej geotermii się wypowiem , wydaje mi
    się ,że temat jest ciekawy , woda 70 , czy 80 stopni czyli można
    ogrzać mieszkania , ważne szczególnie teraz w naszych trudnych
    czasach jak już nam wszystkie zakłady pozamykali .
    Pomyśleć , że jeszcze niedawno wujek pracował , zakładach miesnych a
    kuzynka w delii a teraz co? liberalizm zapanował i cóż mamy ?
    zakłady polikwidowane , gdzie pracować ?
    Taka ciepła woda może byc dobrym rozwiązaniem , a juz szczególnie w
    małym miasteczku jak Zamość , mamy kilka osiedli tylko zainstalować
    takie ciepłe rury i mamy tanie ogrzewanie w domach , ale nie
    sądzę ,żeby to sie przy tym rządzie udało , który myśli tylko jak
    się Unii przypodobać , jak to ksenofobiczne radyjo zamknąć , bądzmi
    moi drodzy troszeczkę patryotami zadbajmy o swoje , czy myślicie że
    ta ciepła woda nie ogrzeje starych mieszkań naszych rodziców?
    zakładając ,że Unia właśnie na ekologiczne żródła energi stawia i za
    ich brak już niebawem będzię Polskę karać wysokimi kwotami?
    Zamość może być dobrym poletkiem eksperymentalnym?
  • januszx 17.05.09, 10:17
    Już w połowie czerwca odbędzie się kolejna młodzieżowa pielgrzymka
    sympatyków Radia Maryja, 13 czerwca Madzia Buczek organizuje też
    pielgrzymkę dziecięcą! na Jasną Górę - ostatno dowiedziałem się o
    pięknej inicjatywie dzieci zamojskich o Podwórkowych Kołach
    Różańcowych,czyż nie warto do takiego zamojskiego koła dołączyć? a
    wiemy ,że nie ma piękniejszej modlitwy dla Matki Najśiętszej jak
    różaniec, ta modlitwa sprawie Jej szczególną radość .
    Następnie 12 lipca zaplanowana jest Pielgrzymka Rodziny Radia
    Maryja , w tym roku ludzie , którzy słuchają i lubią Radio Maryja
    przyjadą z małymi moherowymi beretami z hasłem Miłości Boga ,
    Kościoła i Ojczyny i ludzi z pewnością znowu nie zabraknie
    modlitwy , skupienia radosnego śpiewu wielbiącego Pana Boga i
    Maryję . Mam szczególną sympatie do tych jakże często starszych juz
    osób - jakże często z naszych zamojskich stron , które tak wiele
    widziały , doświadczyły i wiedzą jak ważna w życiu jest modlitwa ,
    uwielbienie Pana Boga w nabożnych pieśniach.
    O szczególach dotyczących pielgrzymek można dowiedzieć się u Ojców
    Redemptorystów w Zamościu przy placu Wolności także z placu
    Wolności planowany jest wyjazd Pielgrzymów na Jasną Górę, można
    także pojechać indywidulanie czy ze znajomymi , mam nadzieję , że
    uda mi się wybrać na tą pielgrzymkę a gdyby tak jeszcze z grupą
    zamojską? :-) pozdrawiam serdecznie
  • Gość: maliczek IP: *.internetdsl.tpnet.pl 17.05.09, 14:29
    pielgrzymka
    > sympatyków Radia Maryja, 13 czerwca Madzia Buczek organizuje też
    > pielgrzymkę dziecięcą!
    Brawa dla madzi!!!
    >ostatno dowiedziałem się o
    > pięknej inicjatywie dzieci zamojskich o Podwórkowych Kołach
    > Różańcowych,czyż nie warto do takiego zamojskiego koła dołączyć?
    Dołącz!ze swoim poziomem intlektualnym napewno wtopisz się doskonale
    w tą grupę.
    mam nadzieję , że
    > uda mi się wybrać na tą pielgrzymkę a gdyby tak jeszcze z grupą
    > zamojską? :-)
    Z bogiem - przynajmniej będzie spokój na forum.


    Rogata pilnujesz tego forum ?!
  • koziorozka 17.05.09, 17:52
    Gość portalu: maliczek napisał(a):
    > Rogata pilnujesz tego forum ?!

    To chyba do mnie :)))
    Pilnuję, a bo co?
    --
    Zamość zadziwia
  • Gość: ma IP: *.internetdsl.tpnet.pl 17.05.09, 19:27
    > Pilnuję, a bo co?

    A bo jakoś po nadprodukcji tego religijnego spamu nie widać tego
    pilnowania. Chyba, że to już nie jest forum o Zamościu tylko o
    jedynej słusznej religii.
  • Gość: ate IP: 83.238.161.* 21.06.09, 16:50
    czytam czytam i tu też to samo !
    Widziałem jak się ten ociec wczoraj wściekł i boksował z blogerem z gazety co
    ulotki tam rozdawał o Radyju. I jeszcze czytałem, że jakiś młody też i z moich
    kiedyś stron z Krasnegostawu próbował tego blogera atakować,a żeby to chociaż
    jakaś stara dewotka była a to młody i zmanipulowany, gożkie żale przybywajcie!
    do sądu ich. Czy to już tam na tym wschodzie, koło buga całkiem ciemnogród i
    zaścianek? opamiętajcie się nie jeżdzijcie na te moherowe spędy Zamościanie,
    trochę byście wyjechali do większego miasta i zobaczyli jak się żyje w świecie
  • czuk1 21.06.09, 22:13
    Zadbaj o treść, formę i pisownię swoich wypowiedzi. Będziesz bardziej
    wiarygodną(ym). Tobie wolno wyrażać swoje zdanie. Nie musisz jeździć do
    Sanktuarium w Częstochowie. Dlaczego inni - wolni ludzie - nie mogą jeździć do
    Częstochowy. Przecież to są katolicy. Wyznawanie jakiejkolwiek religii nie
    powoduje automatycznie, że wyznawca jest "zaścianek i ciemnogród".
  • Gość: Ikala IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.06.09, 12:14
    Cześć ,widziałam już jakiś czas temu ,że jest tu ten temat o
    pielgrzymce to teraz napiszę. Ja też byłam na Jasnej Górze w
    ostatnią sobotę razem z zespołem LUMEN z naszego Zamościa! .
    Powiem tak jakiś i mój udział w koncercie miałam . Muszę przyznać ,
    że Ojcowie z Radia Maryja i Paulini bardzo dobrze zorganizowali to
    świętowanie dla Panienki Najświętszej . Ludzie bawili się świetnie ,
    śpiew, taniec a na koniec nawet sztuczne ognie poleciały aż do
    samusieńkiego nieba. Była też modlitwa , młodzi wymienili się swoimi
    różańcami, wysłuchaliśmy przejmujących świadectw i młodych i
    troszeczkę starszych. Och warto oddać się Panience , Ona wspomoże
    wstawi się do Jezusa, a czasy teraz nie łatwe i taka pomoc potrzebna
  • Gość: mal IP: *.zamosc.mm.pl 25.06.09, 14:45
    nie ośmieszaj się i tyś z Zamościa ? a jak tego blogera z gazety książulek
    okładał to towarzystwo sobie grało i śpiewało
  • Gość: alfia IP: *.zamosc.mm.pl 25.06.09, 18:58
    Już pisałam jak piękny był koncert zespołu Lumen w Zamościu w
    rocznicę wyboru Papieża , podobał mi się bardzo, wspaniałe
    koncertowanie . A to ładnie ,że zagrał też w Częstochowie, mam
    nadzieję,że o Zamościu też była mowa podczas koncertu?i dobre imie
    miasta poszło w świat
  • czuk1 25.06.09, 19:45

    Ikala pisze, m.in:

    Ludzie bawili się świetnie ,
    > śpiew, taniec a na koniec nawet sztuczne ognie poleciały aż do
    > samusieńkiego nieba. Była też modlitwa , młodzi wymienili się swoimi
    > różańcami, wysłuchaliśmy przejmujących świadectw i młodych i
    > troszeczkę starszych. Och warto oddać się Panience , Ona wspomoże
    > wstawi się do Jezusa, a czasy teraz nie łatwe i taka pomoc potrzebna
    -------------------

    A co IKALO sądzisz o bardzo licznych imprezach kulturalnych w Zamościu.
  • Gość: alfia a s IP: *.tktelekom.pl 11.07.09, 10:32
    a Czuku miły wydarzenia kulturalne?.
    słyszałam, że na tym koncercie dla młodych z Radia Maryja obecna
    byłą też nasza wspaniała Orkiestra Włościańska i przygrywała ojcom
    redymtorystom .A co najważniejsze orkiestra z młodzieżą dziękowała
    Mateńce za opiekę pozostało życzyć Orkiestrze pięknego koncertowania
    także w naszych zamojskich opłotkach . Dziś ciocia pojechała z
    koleżankami na Jasną Górę , podziwiam te kobiety , pracują wiele
    mimo starszego już wieku , dbają o wnuki , opiekuja się nimi , nie
    zapominają o rodzinie w modlitwie
  • czuk1 11.07.09, 16:28

    Chwała im za to.
    Pozdrowionka Alfio.
  • andzia311 13.07.09, 14:56
    W tym roku bylo nadzwyczajnie.
    Byla telewizja Trwam, anteny, abonamety i gadzety.
    Do pielgrzymow przemowil nasz ukochany Prezyden Kaczynski.
    Narod rozmodlony sluchal w skupieniu slow Ojca Rydzyka i jednego z
    najwybitnieszych Prezydetow Polski.
    Ich slowa dzialaly jak balsam na moja dusze.
    Szkoda tylko ze was tam nie bylo.
  • skuter44 13.07.09, 21:49
    Oglądałem od 10-tej do końca. Nie widziałem abonamentów, anten i Prezydenta
    Lecha Kaczyńskiego. A słowa o. Tadeusza Rydzyka ? Wcale nie zachęciły mnie do
    modlitwy lecz do zajęcia sie lepiej swoim biznesem, jak to Ojciec Tadeusz czyni.
    Byliśmy na dwóch różnych spotkaniach ?
  • andzia311 14.07.09, 09:20
    Szatan ciebie opental wiec nic nie widziales i nie slyszales!
    Nie liczy sie biznes tylko ofiarnosc i pokora.
    Musisz czesto do spowiedzi chodzic, na tace dawac i modlic sie.
    W publicznej telewizji nie mowia prawdy!
  • skuter44 17.07.09, 22:45
    andzia311 napisała:

    > Szatan ciebie opental wiec nic nie widziales i nie slyszales!
    "..... powtarzam oglądałem na TVTRWAM całe spotkanie... nie mógł mnie wtedy
    opętać szatan, widziałem (jak wszyscy) Jarosława Kaczyńskiego - Prezesa PiS..."

    > Nie liczy sie biznes tylko ofiarnosc i pokora.
    "...Biznes jest prowadzony... chcesz czy nie chcesz, trochę dzięki Twojej
    ofiarnosci i pokorze.."


    > Musisz czesto do spowiedzi chodzic, na tace dawac i modlic sie.
    " Chodzę, daję i modlę często... i nie dlatego , że muszę a tuym bardziej, że
    ktoś mi każe..."

    > W publicznej telewizji nie mowia prawdy!
    " Ale w TVP transmitują msze święte.... , pokazują fotografie i nadają słowa
    ojców redemptorystów....... czyżby księża tylko wtedy nie mówili prawdy ? ..."


  • skuter44 17.07.09, 22:58


    Pojawiły się po niedzieli nowe banknoty.
    Możesz je ujrzeć pod adresem:

    SSuQo5NwdWS9XDw0RX.jpg

  • bu.2m 07.08.09, 22:58
    Andzia. Nie wiem ile masz dioptrii, ale na tym spędzie naiwniaków nie było
    Lecha, tylko jego bro. Zbijał polityczny kapitał. Ciemny lud to kupuje. Kupuj i ty.
  • skuter44 17.07.09, 23:25

    Komórka kosztuje 330 zł, do tego starter za 20 i karta doładowania za 25. Razem:
    375 złotych. - W sklepach internetowych ten sam model telefonu można kupić już
    od 280 zł. Na drogich komórkach ojciec Rydzyk zbije fortunę - prognozuje
    "Dziennik". Czy na pewno? Telefon rzeczywiście droższy, ale za to użytkownicy
    mogą za darmo dzwonić do Radia Maryja i TV Trwam. Rozmowy w ramach sieci - 19 gr
    za minutę, do innych już drożej.
  • andzia311 22.07.09, 09:20
    Przecie Ojciec Rydzyk tych pieniedzy dla siebie nie potrzebuje.
    To pierwsze a po drugie skuter musze ciebie uswiadomic.
    Majac "nasza" komorke popieramy to co polskie a nie jakies tam
    zagraniczne firmy w rekach nioe wiadomo kogo.
    Czas najwyzszy by spoleczenstwo zaczelo swiadomie kupowac polskie
    produkty nawet jesli sa drozsze.
    Bo polskie to dobre!
    Jesli zadzwonisz by wspolnie z Radiem Maryja odmowic rozaniec - to
    to troche jednak trwa.
    Kazdy chce sie pomodlic.
    Latwiej tez jest odroznic smiecie od zboza bo wiadomo
    ze zaden Barabasz nie bedzie kupowal u przewielebnego Ojca Rydzyka .

    Nie dajmy sie oszukiwac kombinatorom i dziennikarzom ktorzy oklamuja
    Polakow!
  • marouder.eu 07.08.09, 22:57
    ..i Maryjazawszedziewica!
    --
    Pisz na forum Aquanet, najstarszym forum politycznym na portalu gazeta.pl: urlcut.com/11
  • Gość: Ikala IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.08.09, 11:00
    Ale wspomnę jeszcze tą naszą pielgrzymkę czy dzisiejszemu światu nie
    potrzeba już modlitwy ? uwielbienia Boga śpiewem?itd Przecież Jezus
    mówił " wszystko o cokolwiek prosicie spełni się Wam tylko wierzcie
    że otrzymacie" zatem trzeba się modlić , prosić i dziękować Jezusowi
    i ukochanej Mateńce i być bardzo blisko Ich Serc.

    Miałam wrażenie ,że z Ojcami z Radia Maryja dziękowaliśmy bardzo i
    śpiewem i uwielbieniem ale co potrafią zrobić dziennikarze? , gdy
    wierny lud radował ze w wspólnego modlitewnego spotknia to media
    milczały i nic nie mówiły o pięknym spotkaniu a co tam ważniejsze
    jest wydarzenie w TVP ,że gdzieś spotka się bardziej ekstrawagancka
    grupa w liczbie np 100 osób a co tam setki tysięcy rozmodlonych
    katolików, tu lepiej przemilczeć , wydrwić , wykpić stały arenał
    środków medialnych jest znany tylko się dziwie ,że ludzi wciąż się
    na to łapią a wystarczy pojechać i zobaczyć te piękne czesto już
    starsze rozmodlone oczy tam widać głębie , wiarę , nadzieję Miłość.
    A Czuku ja osobiście byłam na koncercie w Zamościu z okazji rocznicy
    wizyty Jana Pawła II w Zamościu i też śpiewom nie było końca.
  • czuk1 11.08.09, 15:02
    I o to chodzi. Katolik jest odbierany normalnie jeśli jest normalny, jeśli jest
    wzorcem postępowania i moralności dla innych.
  • Gość: Ikala IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.08.09, 12:53
    Czuk napisał piękne słowa , najlepiej świecić dobrym przykładem ale
    tu jest także miejsce na słowa ,kiedyś naśmiewałam się z tego radia
    ale jak zobaczyłam jak pomaga żyć to radio babci , jak dodaje jej
    wiary , nadzieji , troski o innych zauważyłam i doceniałam wartość
    Radia Matki Bożej i na koniec zaproszę jeszcze na koncerty zespołu
    Lumen jak tylko będzie koncert w Zamościu dam znać, pozdrowionka
  • januszx 18.05.10, 12:13
    Moi Drodzy pojawiam się tu rzadko ale dziś wyjatkowy dzień 90
    rocznica urodzin Karola Wojtyły, więc jestem
    Chciałem Wam przypomnieć ,że własnie zbliża się czas pielgrzymek na
    Jasną Górę z Radiem Marja . Moim zdaniem warto wybrac się z
    pielgrzymką do Pani Jasnogórskiej, gdzie na pewno będzie ciekawie ,
    to okazja do pośpiewania pięknych maryjnych pieśni, modlitwy ,
    uczestnictwa w uroczystym nabożeństwie , dodam - i z cała
    pewnościa koszt wyjazdu nie będzie duży .
    Moi Drodzy czyż nie warto żyć w przyjaźnej atmosferze, w
    zgodzie ? , próbować się zrozumieć, zrozumieć innych? nawet jesli
    nie przepadacie za Radiem Maryja z pewnością znajdzie się wielu
    takich Zamościan , którzy jak co roku pojadą a pojechać warto,
    zobaczyc i potem ocenić , jak sie nie spodoba to cóż każdy ma do
    tego prawo ale zobaczył, widział i wie.
    W najbliższym czasie 19 czerwca Biuro Radia Maryja w Zamościu
    przy Kosciele Świętego Mikołaja w Zamościu organizuje wyjazd
    Młodzieży
    na XII Młodzieżową Pielgrzymkę Radia Maryja pod
    hasłem "Bądźmi świadkami miłości . Wiem ,że maja wystapić orkiestry,
    chóry z całego kraju a także pod murami klasztoru odbędzie sie
    chrzęsciajński koncert a to okazja do pośpiewania i potańczenia
    Wiem ,że pielgrzymki z Radiem MAryja organizuje też Biuro Radia
    Maryja przy sanktuariuim Matki Bożej w Krasnobrodzie.

    10 i 11 lipca 2010 biuro przy Kościele Św Mikołaja organizuje
    też kolejną XVIII pielgrzymkę rodziny Radia Maryja
    , powiem
    Wam ,że zawsze jest piękna atmosfera , tu warto wspomnieć
    szczególnie ostatnia pielgrzymkę , gdy homilie głosił nasz
    zamojski Ordynariusz JE Wacław Depo
    oto jej krótkie fragmenty:
    "Czy potwierdzamy prawdę - za Janem Pawłem II - "że pamięć Maryi i
    Kościoła Chrystusa służą człowiekowi w Polsce, każdemu z nas, aby
    jeszcze raz, na przełomie tysiącleci, odnalazł własną tożsamość?

    Czy umiemy na polskich areopagach i otaczającego nas świata
    głosić słowem i życiem EWANGELIĘ ŻYCIA przyniesioną przez Chrystusa
    i Jego Matkę
    ?
    Chrześcijanin nie może być tylko teoretykiem wiary - chrześcijaninem
    dla siebie, odizolowanym od spraw świata. Musi być apostołem,
    posłanym do świata - bo to jest powołaniem wszystkich ochrzczonych

    Czy za przyczyną Maryji przyzywamy Ducha Świętego o dar odwagi
    wiary, by mieć siłę rozróżniania dobra i zła, prawdy i kłamstwa, i
    być ludźmi sumienia?
    Biskup Depo przytacza tez słowa Jana PAwła II ( dziś w 90 rocznicę
    jego urodzin powinny zabrzmiec ze szczególna mocą!) "
    "biskup, kapłan, każdy chrześcijanin, nie może zgodzić się na
    milczenie;
    nie może ustąpić i usunąć się w cień, pod
    pretekstem, że trzeba zostawić miejsce dla pluralizmu prądów
    ideowych, z których wiele przenikniętych jest scjentyzmem,
    materializmem, czyli ateizmem
    "

    Jest jeszcze czas - oczywiście to jedynie propozycja- mozna się
    zapisać w Zamościu , można w Krasnobrodzie , słyszałem też o
    Tomaszowie Lubelskim...
    i oczywiście czekam na wrażenia Zamościan z Pielgrzymki

    --
    "Różaniec jest równocześnie medytacją i prośbą. Wytrwałe błaganie
    zanoszone do Matki Bożej opiera się na ufności, że macierzyńskie
    wstawiennictwo wszystko może uzyskać od Serca Syna"
    Jan Paweł II
  • Gość: Ikala IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.06.10, 15:14
    Zespół Lumen z Zamościa i z Poznania .. znowu wybiera się z
    Młodzieżą Radia Maryja na Jasną Gór już 16 czewca , bardzo lubię te
    pielgrzymki , zawsze jest taka miła atmosfera , można się pomodlić
    być tak blisko naszej niebieskiej Matki, i będziemy grali i
    śpiewali w konercie pod murami Jansej Góry. W koncercie wezmą także
    udział inne zespoły chrześciajńskie . Ojcowie z Radia Maryja a
    rozmawiałam osobiści i Ojcem Rydzykiem i Królem i z młodym
    Benedyktem i Dariuszem to przemili ludzie , sypmatyczni i otwarci,
    kochają Polskę i Pana Boga i cała ich praca jest dla ludzi, już się
    przekonałam podczas tych wyjazdów i popatrzcie jak to media mogą
    zafałszować obraz ? szok
  • januszx 08.06.10, 17:25
    Cieszę sie ,że znowu Lumen (zagracie tez w Zamościu??!) wystapi na
    pielgrzymce Młodziezy Radia Maryja na Jasną Górę , świetnie gracie i
    śpiewacie !
    Byłem na takiej pielgrzymce , Z pewnością nie będzie się można napić piwa
    itp ale będzie coś o wiele piękniejszego , wspanialszego , świetna
    chrześcijańska muzyka i śpiew, nawet taniec:),wzniosła modlitwa u tronu
    Pani Jasnogórskiej ,podnoszące na duchu słowa Ojców z Radia Maryja... o tu
    Ikala masz racje obraz Ojców redemptorystów jest wyjatkowo zmanipulowany
    Także Kochani warto jechać i zobaczyć na własne oczy - przezyć to
    spotkanie , mozna także zorganizwoać sie w grupie i pojachać busem,
    samochodem , czy zapytać w biurze Radia Maryja przy Kościele Św. Mikołaja
    w Zamosciu , wejście od placu Wolności i napiszcie potem jak było
    a w drugą niedzile lipca jadą "dorośli" :)
    Pozrawiam
    Janusz

    --
    "Różaniec jest równocześnie medytacją i prośbą. Wytrwałe błaganie
    zanoszone do Matki Bożej opiera się na ufności, że macierzyńskie
    wstawiennictwo wszystko może uzyskać od Serca Syna
    "
    Jan Paweł II

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka