Dodaj do ulubionych

Aktywność fizyczna dzieci z autyzmem

26.04.17, 01:14
Jestem studentką Akademii Pedagogiki Specjalnej. Chciałabym Państwa serdecznie poprosić o podzielenie się Państwa cenną wiedzą na temat dzieci ze spektrum autyzmu w ankiecie do pracy magisterskiej nt. aktywności fizycznej. Zajmie to Państwu kilka minut.

Link do ankiety: goo.gl/forms/OP1pGilAzvLvtmdl2

Z góry dziękuję,
Ula Makarewicz
Edytor zaawansowany
  • 26.04.17, 09:14
    Wypełniłam, proszę poprawić błąd ortograficzny- żaden przez ż.

--
    Prawo Katza - ludzie i narody będą działać racjonalnie wtedy i tylko wtedy, gdy wyczerpią już wszystkie inne możliwości
  • 26.04.17, 09:41
    O faktycznie ale wpadka. Dziekuje serdecznie za uwage.
    Pozdrawiam
    Ula
  • 26.04.17, 09:43
    I oczywiście za wypełnienie ankiety:)
  • 27.04.17, 13:15
    zrobione. Wyjątkowo fajnie pomyślana ankieta, brawo
  • 27.04.17, 19:45
    Zrobiona.
  • 27.04.17, 20:39
    Zrobione.
    "rzaden" dalej nie poprawiony...
    Denerwuje mnie sformułowanie Pan/i - naprawdę nie można napisać Pan/Pani?
    Co do samej ankiety - brak informacji czy chodzi o zajęcia indywidualne czy grupowe. Wpisywałam tylko zajęcia indywidualne, które ma syn. Nie wpisałam grupowych w przedszkolu - piłka nożna, rytmika, balet, zumba, taniec.

--
    Maksio & Maks & Max
    10.07.2010
  • 28.04.17, 10:01