Dodaj do ulubionych

Nieskuteczne ulotki

08.10.14, 20:39
Czy jest jakieś logiczne wytłumaczenie tego, że po rozniesieniu ok 15 tys. ulotek w 65 tys mieście,
nie ma żadnego odzewu? Nikt nie dzwoni ani nie przychodzi. Firma z branży pożyczkowej, w Polsce jest ponad 30 punktów tej firmy i wszystkie radzą sobie świetnie, a u mnie lipa.
Edytor zaawansowany
  • 13.07.15, 12:01
    Może zostały źle zaprojektowane ? Ulotki muszą spełniać odpowiednie wymogi takie jak wyrazistość, czytelność informacji i jasne proste przesłanie oraz chwytliwe hasło. Należy położyć nacisk na te cechy by ulotka w pełni mogła spełniać swoje zadanie. Znam jedną agencję która nie dość że zaprojektowała i wydrukowała moje ulotki zachowując najważniejsze zasady marketingowe, to jeszcze wszystko przebiegało płynnie, rzetelnie i komunikatywnie. b-6.pl/poligrafia-i-druk/item/17-ulotki.html
  • 07.08.15, 15:33
    Istnieje wytłumaczenie z kręgu oszustwa - ktoś cię oszukał i nie rozniósł.
    Ale dziś uloty już nie działają, to śmietnik w skrzynkach.

    Dobre teksty, idee, koncepty: patryk.rykala@gmail.com
  • 30.12.16, 11:43
    A czy na pewno te 15 tysięcy ulotek zostało rozniesionych? Niektóre firmy robią ostro w jajko przy roznoszeniu ulotek, bo dają niskie ceny i jakoś to trzeba nadrobić. Będę pisał na blogu blogmarketingowca.pl o tym jak wykorzystać w pełni potencjał ulotek. U Ciebie coś nie zagrało, bo poszło ich mnóstwo biorąc pod uwagę liczbę mieszkańców i odzew powinien być duży.
  • Dzień dobry,

    możliwe, że ulotki zostały źle zaprojektowane - może adres e-mail, strony WWW lub sama nazwa firmy jest niewystarczająco widoczna? Wszystko też zależy od tego, w jaki sposób rozdają Państwo te ulotki. Z doświadczenia mogę powiedzieć, że wielokrotnie spotykałem się z takimi działaniami osób, które stały w złych miejscach (np. przy szkołach, a przecież osoby niepełnoletnie nie wezmą kredytu/pożyczki) lub rozdawały ulotki osobom, które ewidentnie nie były zainteresowane i po prostu te ulotki wyrzucali bez czytania. Musiałby Pan przepytać osoby, które rozdawały ulotki oraz przeanalizować same ulotki pod kątem projektu.

    Serdecznie pozdrawiamy,
    Damwid
    skutecznereklamy.pl
  • 19.03.17, 13:32
    Takie czasy, mamy nadmiar reklamy i przesyt informacji.
    Pojedyncza decyzja o druku ulotki w dowolnej ilości nie rozwiązuje problemu promocji firmy i informacji o produkcie.
    Mamy w tym temacie doświadczenie, bo prawie 30 lat zaczęliśmy działalność w Stojadłach k. Mińsk Mazowiecki,
    a teraz świadczymy usługi reklamowe na terenie całego Mińska Mazowieckiego
    i okolic co daje nam potencjalnie do 100 tys. mieszkańców.
    Dystrybucję ulotek można porównać do targetowanej reklamy internetowej na Facebook.
    Nie raz analizowaliśmy post sponsorowany za np. 120 zł, który dotarł do np. 25 tys. odbiorców, dostał kilka lajków i zero konwersji.
    Nie ma co się przejmować.
    Skutek jaki został osiągnięty za pomocą promocjii przez ulotki to:
    Budowanie Marki, czyli świadomość o potencjalnej możliwości zakupowej.

    --
    reklamy-arek.pl

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.