Dodaj do ulubionych

Reklama dla gabinetu dentystycznego.

20.07.16, 13:40
Witam,apeluje do specjalistow od reklamy. Potrzebuje pomocy, rozpoczynam nowa dzialalnosc-gabinet dietetyczny. Jak go najlepiej rozleklamować? Chyba w dzisiejszych czasach dość ważne jest aby zaistnieć w sieci. Gabinet dentystyczny powinien mieć swoją stronę internetową (znalazłam firmę, która się tym zajmuje : echomarketing.pl/ ). Czy możliwość rejestracji przez internet też będzie dobrym pomysłem? Oczywiście reklama lokalna na telebimach i plakatach jak najbardziej też ale chyba stawiam na internet.
Edytor zaawansowany
  • fran1982 22.07.16, 15:56
    Oczywiście internet to podstawa, ale reklama zewnętrzna jak najbardziej, znam agencję reklamową która robi naprawdę świetne rzeczy, więcej info na stronie www.plexan.pl. Firma plexan jest producentem więc ceny u nich też są super niskie
  • piotrgorzko1 26.08.16, 13:29
    Internet to podstawa. zgadzam się. Dobra strona www oraz pozycjonowanie. Tam najwięcej jest nowych klientów. Warto też zadbać o klientów, których się już zdobyło i dać im gadzet, który będzie im przypominać i w razie bólu zęba szybko odnajdzie numer telefonu. Wizytówka jest dobra ale zawsze zgubić tak jak długopis.

    Z mojej strony polecam np kalendarze trójdzielne, dzięki, którym rok powiszą na ścianie u klienta. Dobrze wykonany i z darmowym projektem mogę polecić każdej firmie, która dba o stałego klienta.
  • h.poirot.90 21.09.16, 10:52
    Internet to najważniejsza sprawa, jeżeli chodzi o reklamę. Przede wszystkim postaw na dobrą optykę swojej strony - żeby przyciągała wzrok. Dlatego postaw na przemyślaną identyfikację wizualną firmy. Tekst linka
  • h.poirot.90 21.09.16, 10:53
    Internet to najważniejsza sprawa, jeżeli chodzi o reklamę. Przede wszystkim postaw na dobrą optykę swojej strony - żeby przyciągała wzrok. Dlatego postaw na przemyślaną identyfikację wizualną firmy.
  • hanna.olecka1 21.06.17, 00:34
    podstawa to tak naprawde bycie wszędzie smile dlatego warto też przed reklamą pomyśleć jak zastrzec nazwę firmy: tworzenienazw.pl/po-co-rejestrowac-nazwe-firmy/. Jak będzie ona już popularna ktoś mógłby sobie chcieć ją pożyczyć wink
  • kaja_walaszczuk 12.02.18, 17:21
    Według mnie w tych czasach nie można wybrać tylko jednego kanału komunikacji ze swoimi potencjalnymi klientami. Alternatywą do wybrania i współpracy z firmą specjalizującej się w danej dziedzinie reklamy jest studiowanie darmowej wiedzy dostępnej na blogach, w poradnikach i w różnych artykułach o tematyce branżowej. Ja otwierając swój salon sporo dowiedziałam się o reklamie na facebooku stąd: dawidbaginski.com/prowadzenie-fanpage-i-reklama-na-fb/ natomiast o oznakowaniu biura z tego bloga: blog.oznakujbiuro.pl/budowanie-wizerunku-poprzez-oznakowanie-wnetrza/
  • marekmater 20.12.18, 08:39
    Najpierw postaw na marketing lokalny. Oczywiście oprócz reklamy w internecie, może warto pomyśleć o radiu lub gazecie? Poza tym spraw, aby Twoj gabinet był bardziej zauważalny dla przechodniów. My kiedyś dla naszego klienta zamawialiśmy potykacze od www.retio.pl/ Z tego co mówił, dopiero gdy te potykacze zostały postawione na chodniku, klienci zaczęli zauważać jego firmę i naprawdę zauważalnie zwiększył się ruch.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.