Dodaj do ulubionych

POLSKA REKLAMA TO DNO!!!

04.05.06, 11:24
Prymitywne, infantylne lub przekombinowane.
Te, które nie wywołują torsji można policzyć na palcach jednej ręki.
Dlaczego polskie reklamy są tak beznadziejne?!!
Edytor zaawansowany
  • estera.new 04.05.06, 12:25
    jesteśmy za mało odważni i zbyt bojaźliwi. wszyscy: i ci co reklamy robią (tzn
    znacząca większość) i ci co reklamy oglądają (i tutaj to już prawie bez
    wyjątków).

    --
    mówią, że jestem wredna...
  • camel_3d 04.05.06, 12:32
    e tamm... po prostu taka jest grupa docelowa... a poza tym..no coz...Polacy
    chyba nie zrozumieliby dobrej reklamy, np z holenderkim lub angielskim
    poczuciem humoru...


    --
    BERLIN BERLIN!!!
    forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=12488
  • bor20 04.05.06, 13:08
    > e tamm... po prostu taka jest grupa docelowa...<

    Nieprawda. Polskie reklamy produktów z górnej półki też są dosłowne lub
    prymitywne. A tu przecież mamy do czynienia z wyedukowaną i inteligentną grupą
    docelową.
  • camel_3d 09.05.06, 18:21
    zartujesz? od kiedy bogatych wlascicieli szczek nazywamy wyksztalcona grupa
    docelowa? smile)) wyksztalconych (tzn ludzi po porzadnych uniwersytetach) w PL
    jest moze ze 4%smile




    --
    BERLIN BERLIN!!!
    forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=12488
  • bor20 19.05.06, 16:37
    Jeszcze raz, prościej: polskie reklamy skierowane do wyedukowanego targetu też
    są beznadziejne.
  • estera.new 04.05.06, 14:02
    z czasem będzie lepiej smile

    --
    mówią, że jestem wredna...
  • elojka 11.05.06, 00:25
    to nie jest wina agencji reklamowych, trudno też mówić o winie społeczeństwa
    (że nie dorosło)... główną przyczyną są reklamodawcy, klienci. to oni mają
    opory przed robieniem ciekawych spotów, layoutów.

    pamiętacie reklamy Idei w poprzednie wakacje - spoty ze zmęczonymi telefonami?
    koncepcja była podobno proponowana już dużo wcześniej ale szefowa marketingu
    nie chciała się na nie zgodzić. do ich realizacji doszło prawdopodobnie tylko
    dlatego, że była to już ostatnia kampania tv pod marką Idea... a spoty były
    fajne i podobały się wielu osobom.

    --
    ______________________________________
    ...lepiej byc znanym pijakiem niz anonimowym alkoholikiem...
  • h32 19.05.06, 21:42
    > to nie jest wina agencji reklamowych, trudno też mówić o winie społeczeństwa
    > (że nie dorosło)... główną przyczyną są reklamodawcy<<

    Agencje też coś mają na sumieniu. Chociażby przekombinowane strategie, według
    których trudno później zrobić coś strawnego.
  • arturziolkowski 23.03.07, 23:44
    A jak oceniacie reklamy z przemocą? Jak np kampania Sprite’a? myślicie, że
    przemoc w reklamie ma sens?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka