• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
Dodaj do ulubionych

Handel po stalowowolsku

• 15.12.05, 10:28
    Sklep medyczny koło bazyliki. Kupuję pas brzuszny. Pani daje mi do wyboru
    dwa. Nie znam się na tym za bardzo, więc myślę sobie, poproszę o radę. Na
    moje pytanie który pas pani by mi poleciła pani zblazowanym głosem
    odpowiada: "to pani będzie nosić". Nie ma jak profesjonalna rada:)

Sklep z dewocjonaliami Veritas koło Biblioteki Uniwersyteckiej. Szukam
    zwykłej białej świeczki do chrztu, bez żadnych złoceń czy sreberek. Pytam
    pana o taką świeczkę, a pan takim warknięciem odpowiada mi, że nie ma, że aż
    w pięty idzie. Chyba mu drzemkę przerwałam, bo tłumów to tam nie było.

Księgarnia Stańczyk. W ofercie księgarnii na jej stronie internetowej
    znajduję książkę, która mnie interesuje, ale okazuje się, że ksiązki tej w
    księgarni nie posiadają i co ciekawsze - nie mogą jej zamówić. To po kiego
    licha mają na stronie internetowej?

Taki mały sklepik z bielizną, między Luxem a Juliusem na Okulickiego. Chcę
    kupić zwykły bawełniany biustonosz. Pani z miną "co też ci się kobieto
    zachciewa" informuje mnie, ze bawełniany biustonosz to rarytas. Czyżby?!

Sklep z artykułami dziecięcymi w Centrum (ten koło apteki). Sprzedają tam
    dwie dziewczyny, które ktoś tam za ladą postawił chyba za karę. Ani doradzić
    nie potrafią ani uprzejmością nie grzeszą. Chciałam tam kupić butelkę dla
    dziecka, to panie były bardziej zainteresowane rozpakowywaniem nowego towaru
    niż sprzedażą. No cóż, nie jeden taki sklep w Stalowej. Na szczęście.

Dorzucicie coś do koszyczka stalowowlskim sprzedawcom?
    --
    Zrobić pierwszy krok to połowa drogi...
    Edytor zaawansowany
    • 15.12.05, 20:07
      wiem coś o tym co piszesz
      znalazłem rozwiązanie
      szukam rzeczy w sklepach
      kupuje za pośrednictwem www.skapiec.pl

nie mam wyrzutów, ze przebieram marudzę i ze obsługa niesympatyczna,
      mam to w nosie
      --