Dodaj do ulubionych

Dopłaty do domków letniskowych

29.03.11, 18:36
Witam,
Chciałbym kupić działke nad jeziorem i wybudować na niej kilka domków letniskowych.
Czy jest jakaś szansa żeby dostać do tego dofinansowanie?
Jakie warunki musiałbym spełniać? Dodam, że jestem studentem.
Wkład własny 300-350tyś.
Ile mógłbym otrzymać dofinansowania?
Edytor zaawansowany
  • wosto 30.03.11, 21:34
    witam,
    pop pierwsze gdybyś w domakch chciał prowadzić działaność np. wynajem, to możesz ubiegać się o odtację na rozpoczęcie działaności lub o dotację na rozszerzenie, rozwinięcie działaności. o dotacje na rozpoczęcie popytaj w njabliższym akademicikim inkubatorze przedsiębiorczości
    dotacje na rozwój - przynajmniej teoretycznie możesz ubiegać się o dotację z regionalnego (wojewódzkiego) programu operacyjnego - warunki na stronie urzędu marszałkowskiego, różne dla każdego województwa. kwota dotacji od 50 do 70% kosztów kwalifikowanych.
    jeśli jezioro, domki i twoje miejsce zamieszkania jest na wsi, to możesz ubiegać się o dotację z prow, do 50% kosztów kwalifikowanych - zakup ziemi nie jest kosztem kwalifikowanym.
    kwota dotacji maks do 300 tys zł, jeśli utworzysz nie mniej niż 3 miejsca pracy.
    pozdrawiam
    --
    www.zwiatrem.pl
    Biznesplany, doradztwo, kontroling, fundusze UE
  • monaki 18.06.11, 23:46
    tutaj jeszcze mozna poczytac: www.twojeinnowacje.pl/pensjonat-gospodarstwo-agroturystyczne-a-moze-wlasne-biuro-za-dotacje-unijna
    --
    www.twojeinnowacje.pl
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.01.13, 11:55
    witam
    sam bylem zainteresowany , wiekszosc firm od dotacji to cwaniacy , chca oplaty startowej a potem nic sie nie dzieje , dostalem namiar na Pana Patryka z firmy domkibanie.pl oni wspolpracuja z firma ktora bierze prowizje od przyznanych srodkow unijnych i udalo sie .Polecam
  • Gość: Marek IP: 78.8.174.* 12.02.14, 11:41
    Witam.