Dodaj do ulubionych

a74-7, ale Was kopnie "szczęście"

13.08.19, 14:27
Nie tylko Ciebie,ale wszystkich Brytyjczyków.Zobacz co Wam szykuje :
Strasznie się cieszę! 🥰 Właśnie dzwonił Donald Tusk @donaldtusk i zaprasza mnie na imprezę pożegnalną dla Wielkiej Brytanii (związaną z ich wyjściem UE), tak zwaną brexitówkę. 💃🇪🇺🎊🇬🇧🕺Mam zaśpiewać "God Save the Queen"! 🎉👑💐 31.10.2019, godzina 20.00 🍾❤️🥂
twitter.com/GodlewskaTV/status/1160814330872553473

Wpiszcie w google Siostry Godlewskie https://www.beruska8.cz/smajlici/smajlici2/70.gif
Donald do Brytyjczyków "Myślicie, że brexit to najgorsze, co mogło spotkać Wasz kraj? Patrzcie na Godlewską!"
Edytor zaawansowany
  • a74-7 13.08.19, 15:52
    Przyznam , Siostry Godlewskie u nas nie sa znane, wiez pogoglowalam .....big_grin
    Artykul dosc przyjazny wiec zamiast sie bac , daje siostrom kredyt...byle nie falszowaly niczego poza wlasna uroda smile
    www.o2.pl/artykul/malo-kto-wie-czym-zajmuja-sie-na-co-dzien-o-siostrach-godlewskich-rozmawiamy-z-ich-znajomymi-z-pracy-6211174374942337a
    Kazde panstwo ma swoje celebrytki , wiec jestem przyzwyczajona , byla rodzina Ozzy Osbourne , Kardashians i wiele innych
    A God save the Queen odspiewamy sobie sami , nikt poza "ANgolami"wink tego lepiej nie potrafismile
    A Donaldinio to pikus....
  • rena-ta49 13.08.19, 21:40
    a74-7 napisał:

    > Przyznam , Siostry Godlewskie u nas nie sa znane, wiez pogoglowalam .....big_grin
    > Artykul dosc przyjazny wiec zamiast sie bac , daje siostrom kredyt...byle nie
    > falszowaly niczego poza wlasna uroda smile
    > www.o2.pl/artykul/malo-kto-wie-czym-zajmuja-sie-na-co-dzien-o-siostrach-godlewskich-rozmawiamy-z-ich-znajomymi-z-pracy-6211174374942337a
    > Kazde panstwo ma swoje celebrytki , wiec jestem przyzwyczajona , byla rodzina O
    > zzy Osbourne , Kardashians i wiele innych
    > A God save the Queen odspiewamy sobie sami , nikt poza "ANgolami"wink tego lepiej
    > nie potrafismile
    > A Donaldinio to pikus....

    One przebijają wszystkich,posłuchaj hymnu w ich wykonaniusmile
    No i mam nadzieję ,że sie znów nie nawalą i nie zrobią wiochy.
    www.msn.com/pl-pl/rozrywka/gwiazdy/samolot-do-amsterdamu-zawr%c3%b3ci%c5%82-na-lotnisko-pow%c3%b3d-siostry-godlewskie-pobi%c5%82y-si%c4%99-na-pok%c5%82adzie/ar-BBTIsUs?ocid=st
  • al-szamanka 13.08.19, 20:54
    rena-ta49 napisała:

    > Nie tylko Ciebie,ale wszystkich Brytyjczyków.Zobacz co Wam szykuje :
    > Strasznie się cieszę! 🥰 Właśnie dzwonił Donald Tusk @donaldtusk i zaprasza mni
    > e na imprezę pożegnalną dla Wielkiej Brytanii (związaną z ich wyjściem UE), tak
    > zwaną brexitówkę. 💃🇪🇺🎊🇬🇧🕺Mam zaśpiewać "God Save the Queen"! 🎉👑💐 31.
    > 10.2019, godzina 20.00 🍾❤️🥂
    > twitter.com/GodlewskaTV/status/1160814330872553473
    >
    > Wpiszcie w google Siostry Godlewskie https://www.beruska8.cz/smajlici/smaj
> lici2/70.gif
    > Donald do Brytyjczyków "Myślicie, że brexit to najgorsze, co mogło spotkać Was
    > z kraj? Patrzcie na Godlewską!"


    https://www.beruska8.cz/smajlici/smajlici2/70.gif https://www.beruska8.cz/smajlici/smajlici2/70.gif

    --
    http://i46.tinypic.com/117wpyd.jpg


    AL
  • a74-7 13.08.19, 22:06
    no,dobra, odsluchalam poslusznie Mazurka wg siostr Godlewskich...
    Lepiej go wydukaly niz miszczu dukania po angielsku - Tusk big_grin
    Spoko...
  • a74-7 13.08.19, 22:07
    Zobaczymy, kto sie bedzie smial kiedy UK opusci junie smile
  • a74-7 13.08.19, 22:32
    zawsze podkreslalam ,ze "Angole" sa zimnego chowu ,dadza rade ! smile
  • rena-ta49 14.08.19, 14:30
    a74-7 napisał:

    > zawsze podkreslalam ,ze "Angole" sa zimnego chowu ,dadza rade ! smile

    Jeśli nie jest to faka news ,to Tusk jest równie autentyczny, co siostry Godlewskie. Pytanie tylko, czy gustujecie w takiej estetyce.
  • a74-7 14.08.19, 15:50
    Zakladam z gory, ze to fejk.
    Ale jesli Tusk chce sobie 'brexitowke' robic - to pomysl adekwatny do jego belkotu big_grin
    Juz raz Prezydent Donald Trump go usadzil, kiedy blysnal doFcipem o Tusk Tower w Brukselce.
    "Byszczak "z niego zaden. Malarz kominow, czegoz wymagac ....smile
  • czarek_sz 14.08.19, 20:19
    Tusk to tylko kukła ślepo i za pieniądze wykonująca polecenia Niemców. W Polsce zrobił co mu kazali po czym został odwołany z funkcji premiera Polski i skierowany na inny odcinek walki o interesy Niemiec.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka