Dodaj do ulubionych

panowanie nad tłumem

19.09.19, 10:11
Moja firma będzie organizowała w przyszłym roku spore branżowe wydarzenie. Będą i cenieni specjaliści, i zainteresowani konsumenci... szykuje się niezły misz-masz, a my musimy to jakoś ogarnąć. Na szczęście nie będzie to impreza masowa, ale parę setek gości się spodziewamy.
I jak zapanować nad takim tłumem, żeby ludzie nie wchodzili w niepowołane miejsca i generalnie trzymali się swoich stref???
Edytor zaawansowany
  • m.maska 19.09.19, 11:08
    smile i to sie sprawdza - nikt nie bedzie z butami skakal po krzeslach...

    --
    http://fs1.directupload.net/images/user/150112/w8kfc76t.gif
    www.youtube.com/watch?v=wccL2xJ78sU
  • al-szamanka 19.09.19, 19:16
    Takie metody, wypracowane przez setki lat zawsze się sprawdzają, są po prostu najlepsze i najskuteczniejsze.


    --
    AL

    Bóg śpi w skałach, śni w kwiatach...
  • a74-7 19.09.19, 20:51
    chociaz dziekuje sie nalezy !
    hey,bolek...
  • m.maska 19.09.19, 21:05
    a74-7 napisał:

    > chociaz dziekuje sie nalezy !
    > hey,bolek...

    smile


    --
    http://fs1.directupload.net/images/user/150112/w8kfc76t.gif
    www.youtube.com/watch?v=wccL2xJ78sU
  • boleslawvvxcv 26.09.19, 08:26
    UPDATE
    Rozglądałem się tu i ówdzie. I wyszło mi, że najsensowniejszym rozwiązaniem do "zapanowania nad tłumem" byłyby najzwyklejsze słupki z taśmą - takie jak www.exact.net.pl/systemy-reklamowe/slupki-odgradzajace-z-tasma_49. Ludzie raczej się trzymaja wytyczanych nimi ścieżek, czyż nie?
  • rena-ta49 26.09.19, 14:52
    boleslawvvxcv napisał(a):

    > UPDATE
    > Rozglądałem się tu i ówdzie. I wyszło mi, że najsensowniejszym rozwiązaniem do "zapanowania nad tłumem" byłyby najzwyklejsze słupki z taśmą - takie jak www.exact.net.pl/systemy-reklamowe/slupki-odgradzajace-z-tasma_49. Ludzie raczej się trzymaja wytyczanych nimi ścieżek, czyż nie?


    Bolek ,spamujesz reklamą slupków,ktore sprzedajesz?
  • a74-7 26.09.19, 09:52
    To juz stara metodabig_grin
    Dlaczego nie pojdziesz z postepem - np na swiatowych przeludnionych lotniskach , gdzie przewalaja sie tlumy , specjalny pattern na podlodze czy swiatelka kieruja stado zdezorientowanych pasazerow w odpowiednie miejsce ...
    Ciagle przypominam o grzecznym dygnieciu w podziece za dobra rade.smile
  • al-szamanka 26.09.19, 14:39
    a74-7 napisał:

    > To juz stara metodabig_grin
    > Dlaczego nie pojdziesz z postepem - np na swiatowych przeludnionych lotniskach
    > , gdzie przewalaja sie tlumy , specjalny pattern na podlodze czy swiatelka kie
    > ruja
    stado zdezorientowanych pasazerow w odpowiednie miejsce ...
    > Ciagle przypominam o grzecznym dygnieciu w podziece za dobra rade.smile

    Wydaje mi się to bardziej estetyczne niż słupki.
    Chociaż wiemy, że czasami potrzeba mocnych barierek i betonowych ścian.


    --
    AL

    Bóg śpi w skałach, śni w kwiatach...
  • a74-7 26.09.19, 15:10
    Zeby zapobiegac terroryzmowi- zgadza sie.
    "Bolek ,spamujesz reklamą slupków,ktore sprzedajesz?"
    wiesz ,kazdy orze jak moze i potrafiwink
    Kiedys inny Bolek i Bredzislaw reklamowali Cinkciarza,
    ponoc zadna praca nie hanbi ;-D
    A tu obecny Bolek pewnie bedzie sprzedawal slupki do gosowania wink
  • czarek_sz 26.09.19, 17:29
    Najlepsze metody panowania nad tłumem stosuje policja m.in we Francji w Hiszpanii i w Niemczech. Gazowanie ,polewanie, pałowanie, bicie pięściami i kopanie leżących oraz strzelanie gumowymi kulami. Podobne metody za rządów koalicji PO PSL stosowała polska policja.
  • a74-7 26.09.19, 17:41
    albo wehikuly z europejskim logo ....
    https://fellowshipoftheminds.com/wp-content/uploads/2018/12/EU-armored-vehicle-against-yellow-vest-protesters-in-Paris-December-2018.jpg
  • al-szamanka 26.09.19, 22:21
    a74-7 napisał:

    > albo wehikuly z europejskim logo ....
    > https://fellowshipoftheminds.com/wp-content/uploads/2018/12/EU-armored-veh
> icle-against-yellow-vest-protesters-in-Paris-December-2018.jpg

    To po prostu braterska pomoc, jak swojego czasu rosyjska w Pradze.


    --
    AL

    Bóg śpi w skałach, śni w kwiatach...
  • rena-ta49 29.09.19, 08:05
    a74-7 napisał:

    > Zeby zapobiegac terroryzmowi- zgadza sie.
    > "Bolek ,spamujesz reklamą slupków,ktore sprzedajesz?"
    > wiesz ,kazdy orze jak moze i potrafiwink
    > Kiedys inny Bolek i Bredzislaw reklamowali Cinkciarza,
    > ponoc zadna praca nie hanbi ;-D
    > A tu obecny Bolek pewnie bedzie sprzedawal slupki do gosowania wink


    Czy do gazowania? smilesmile
  • a74-7 29.09.19, 10:16
    i paly do palowania wink

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka