Dodaj do ulubionych

wózek dla dzieci rok po roku, RATUJCIE!!!

26.04.11, 17:14
Witam i liczę na pomoc ze strony doświadczonych mam w kwestii wózka dla rodzeństwa rok po roku smile
Jestem w ciąży z drugim maluszkiem (starsza córcia ma w tej chwili 13 miesięcy) Co prawda FASOLKA ma się urodzić dopiero w grudniu ale ja już myślę o wózku dla nich oboje bo wiem że Lenuśka na pewno nie będzie jeszcze "tuptała" sama na zimowych spacerach czy tym bardziej jak będę musiała zrobić zakupysad
Jak na razie wpadły mi w oko wózki:
-ABC DESIGN ZOOM (byłby idealny ale ma kosmiczną jak dla mnie cenę)
-GRACO STADIUM DUO (ale wolałabym mieć maluszka przodem do siebie).

Proszę o waszą opinię na temat tych i innych wózków jakie macie smile i foteczki też mile widzianesmile
Z góry dzięki i pozdrawiamsmile
Edytor zaawansowany
  • lena1603 26.04.11, 17:56
    lena1603 napisała:

    > Witam i liczę na pomoc ze strony doświadczonych mam w kwestii wózka dla rodzeńs
    > twa rok po roku smile
    > Jestem w ciąży z drugim maluszkiem (starsza córcia ma w tej chwili 13 miesięcy)
    > Co prawda FASOLKA ma się urodzić dopiero w grudniu ale ja już myślę o wózku dl
    > a nich oboje bo wiem że Lenuśka na pewno nie będzie jeszcze "tuptała" sama na z
    > imowych spacerach czy tym bardziej jak będę musiała zrobić zakupysad
    > Jak na razie wpadły mi w oko wózki:
    > -ABC DESIGN ZOOM (byłby idealny ale ma kosmiczną jak dla mnie cenę)
    > -GRACO STADIUM DUO (ale wolałabym mieć maluszka przodem do siebie).
    >
    > Proszę o waszą opinię na temat tych i innych wózków jakie macie smile i foteczki t
    > eż mile widzianesmile
    > Z góry dzięki i pozdrawiamsmile


    Dziewczyny, znalazłam jeszcze "Kolcraft duo" czy któraś z Was go używała?
    Wygląda super i cena też jest atrakcyjna ale zastanawia mnie jedno, czy jest dostępny śpiworek dla noworodka bo nie będę w zimie wozić Fasolki w foteliku samochodowym sad
    kiss


  • afroddytta 26.04.11, 18:13
    Ja jestem szczęśliwą użytkowniczką kolcrafta duo. Używałam przez rok, teraz za miesiąc znowu zacznę bo się urodzi kolejny użytkownik. Generalnie nie można dokupić gondolki, ale ja montuję swoją, bo jest b. mała ok 78 cm dł. na stelażu pod fotelik (większe po prostu się nie mieszczą), lub jak wczoraj pisałam można po prostu dokupić miękką gondolkę (one przeważnie mają miękkie boki, a sztywne dno) i umieścić na siedzisku spacerówki, podobno tak robi wiele ludzi.
    Co do samego wózka to jest rewelacyjny, nie chcę się powtarzać, zerknij w moje liczne wypowiedzi na ten temat. W razie pytań, pisz.

    Z nowszych informacji to mój wózek właśnie wrócił z dwutygodniowych testów u rodziców bliźniaków. Do tej pory używali oni przez 8 mies. zooma (najpierw z gondolkami, teraz już spacerówki) i chcieli wymienić na nowszy lub kupić kolcrafta, bo połowę tańszy. Po kilku spacerach stwierdzili duże różnice na korzyść kolcrafta, dużo łatwiejsze prowadzenie (możliwe jedną ręką), skręcanie, manewrowanie, dużo niżej siedziska (starsze dzieci mogą same wsiadać), tacka dla rodziców, jedyny minus to że siedziska są bardziej na jednym poziomie i jest nieco mniej miejsca (w zoomie jedno siedzisko jest zdecydowanie wyżej). Bezdyskusyjnie kupują kolcrafta.
  • lena1603 26.04.11, 20:38
    Dzięki na pewno poszukam jeszcze info na temat tego wózeczka bo cena naprawdę jest supersmile ale mam do Ciebie jeszcze pytanie czy ta spacerówka rozkłada się na płasko żeby maluszek mógł spać np na brzuszku? Bo gdzieś czytałam że są tylko w pozycji siedzącej ale można je przechylić...


    http://www.suwaczki.com/tickers/er3mwn156ff7ispk.png

    http://www.suwaczki.com/tickers/2b2kskjozm0fep5f.png
  • afroddytta 26.04.11, 20:58
    Siedzonka są kubełkowe, czyli pochylają się całe do tyłu, nie znaczy to w praktyce, że dziecko śpi jak na przewróconym krześle, bo ten kąt się zmienia, ale zupełnie płasko to nie będzie, więc na brzuszku dziecko nie poleży i dlatego też nie nadaje się dla noworodka (tak dopiero od 4-5 mies., ale to też zależy od dziecka).
    Ja wózka używałam przez intensywnie przez rok (potem w ciąży już mi za ciężko było) jak urodził się młodszy, starszy miał 2l 9mies. i generalnie dzieciakom fakt, że siedzonka kubełkowe nie robi różnicy (starszy bez problemu sypiał na boku). Starszy obecnie ma ponad 4 lata i nadal nie bardzo rozumie jak go pytam o to czy siedzisko jest wygodne w tym wózku, a w normalnym nie. Młodszy jeżdził na zmianę kolcraftem i Quinny speedi i generalnie jak był młodszy to wolał kubełek, chciał w nim leżeć, w speedim jak nie spał to zawsze musiał siedzieć. Siedzonka się superłatwo kładzie, jedną ręką.
    (co do siedzonek to zoom ma takie same).
  • lena1603 27.04.11, 19:18
    A to nie wiedziałam że w ZOOMie są te same "siedzonka"...
    Właśnie zmierzyłam gondolkę od wózka Lenuśki (miała CONECO TOLEDO) i ma ok.74 cm długości czyli powinna się zmieścić w ten adaptersmile I w dodatku mam czerwono-czarną więc super by pasowałosmile
    Dzięki za wszystko, bo w sumie już jestem zdecydowana na ten wózek smile
    Ale na pewno jeszcze nie raz się odezwę do Was z pytaniem bo jestem dość przerażona faktem że nie długo będę miała dwie maludy w domciu... Troszkę za wcześnie na rodzeństwo dla Lenki, no ale tak widocznie miało być smilesmilesmilesmile
    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za pomoc smile

    http://www.suwaczki.com/tickers/er3mwn156ff7ispk.png

    http://www.suwaczki.com/tickers/2b2kskjozm0fep5f.png
  • lena1603 27.04.11, 21:31
    mam jeszcze jedną prośbę... czy mogłabyś wysłać mi na maila chociaż jedną foteczkę jak montowałaś gondolę na tym adapterze do fotelika... chciałabym zobaczyć jak wyglądał ten wózek z gondolą bo jakoś nie umiem sobie tego wyobrazić...
    kiciunia337@wp.pl

    Dzięki smile

    http://www.suwaczki.com/tickers/er3mwn156ff7ispk.png

    http://www.suwaczki.com/tickers/2b2kskjozm0fep5f.png
  • afroddytta 28.04.11, 08:26
    No właśnie wczoraj o tym pomyślałam smile
    Jeżeli nie zależy Ci bardzo na czasie to ja za miesiąc już będę rozpakowana i pewnie najpóźniej w połowie czerwca zmontuje swój zestaw i wtedy będzie mi najłatwiej zrobić foty. Teraz wózek jest w piwnicy, ale dzisiaj jedna dziewczyna z forum go przyjeżdża oglądać więc jak nie zapomnę to zrobię fotki i zaprezentuję mój patent.
    Pozdrawiam!
  • lena1603 28.04.11, 10:10
    Supersmile Oczywiście że nie musisz mi wysyłać tych fotek teraz, mogę ze spokojem poczekać smile Przecież i tak mam jeszcze duuuużo czasu do zakupów smile
    Dziękuję Ci bardzo smile
    Pozdrawiam.

    http://www.suwaczki.com/tickers/er3mwn156ff7ispk.png

    http://www.suwaczki.com/tickers/2b2kskjozm0fep5f.png
  • ajula 28.04.11, 21:40
    znam taki wózek wygląda fajnie i nie jest taki duży , nazywa się phil&teds jest trzykolowy ma miękką gondolę a górne lub dolne siedzisko rozkłada się na plasko widziałam ostatnio na spacerze chodząca dziewczynka siedziała na górze a maluszek na dole spał na płasko więc trzeba popatrzeć .pzdr
  • lena1603 30.04.11, 11:11
    Dzięki za pomocsmile ale moim zdaniem to nie jest dobry wózek dla maleństwa które ma się urodzić na zimę... A poza tym troszkę to wygląda jakby włożyło się dzieciaczka do kosza na zakupy... Nie podoba mi się ten wózek, ale dziękuje za dobre chęci i również pozdrawiam smile

    http://www.suwaczki.com/tickers/er3mwn156ff7ispk.png

    http://www.suwaczki.com/tickers/2b2kskjozm0fep5f.png
  • afroddytta 30.04.11, 11:26
    Wiesz noworodek to nie jedzie w tym siedzonku na dole, tylko w tym podstawowym, a starszak na górze -to jest pierwszy etap, tutaj są fotki-zdjęcie 3 p&t
    Jest wiele zadowolonych dziewczyn, ale ja też nie potrafię się w tych konfiguracjach odnaleźć w praktyce, choć teorię dobrze znam.

    PS. fotki mojego wynalazku już mam zrobione, któregoś wieczorku wrzucę.
    Pozdr
  • dol-ger 12.05.11, 12:07
    Podbijam wątek i chętnie zobaczyabym ten "wynalazek" smile
    --
    http://lb1f.lilypie.com/jpe2p2.png

    http://lbyf.lilypie.com/KrJLp2.png
  • afroddytta 12.05.11, 14:22
    To żeście mnie zmobilizowały smile (odkładałam to na wyjazd męża, ale z moim szczęściem to pewnie by zabrał aparat jak poprzednio)

    wózek z adapterem pod fotelik
    http://fotoforum.gazeta.pl/photo/0/dg/be/ev00/0PWePgYGyWBOnZJBBB.jpg

    adapter po drobnej modyfikacji - rurki muszą być na równej wysokości
    http://fotoforum.gazeta.pl/photo/0/dg/be/ev00/17bDaiHkdwnBahUIaB.jpg

    z gondolą, gondola zapięta dodatkowymi (doszytymi) pasami, bo pasy do przypięcia fotelika są za krótkie, przednie siedzisko tylko pionowo
    http://fotoforum.gazeta.pl/photo/0/dg/be/ev00/maTHIr11f8OTA6us8B.jpg

    z gondolą, siedzisko tyłem, można je położyć do poziomu
    http://fotoforum.gazeta.pl/photo/0/dg/be/ev00/SE8latmBSharbKviDB.jpg
    http://fotoforum.gazeta.pl/photo/0/dg/be/ev00/xb0ruZzjHyfMF0afDB.jpg

    Chyba się udało ze zdjęciami smile
    W razie pytań piszcie.
    Pozdr
  • dol-ger 15.05.11, 00:14
    Czy z siedzisk można zdjąć tapicerkę (całkowice) do prania?
    --
    http://lb1f.lilypie.com/jpe2p2.png

    http://lbyf.lilypie.com/KrJLp2.png
  • lena1603 26.05.11, 09:08
    Dzięki za zdjęcia smile wyszły super ale powiem ci szczerze że spodziewałam się czegoś innego, nie pomyślałam o tym że gondola jest tak wysoko położona...
    Ogólnie na razie doszliśmy z mężem do wniosku że kupimy ABC DESIGN ZOOM już zaczynamy kase odkładać, hahahaha smile
    Dzięki za pomoc smile

    http://www.suwaczki.com/tickers/er3mwn156ff7ispk.png

    http://www.suwaczki.com/tickers/2b2kskjozm0fep5f.png
  • nikooola11 13.05.11, 18:08
    Witaj , właśnie kupiłam wózek Hauck duett , jestem bardzo zadowolona i polecam !kiedy chce mam wózek pojedynczy, dolne siedzisko rozkłada się do prawie leżącej pozycji. www.wozkifoteliki.pl/hauck-duett-2011-wozek-blizniat-p-806.html
  • afroddytta 13.05.11, 19:15
    Fajny ten wózek, oba siedziska wyglądają na duże (nie tak jak w P&T) i cena też ok. Mam nadzieję, że się sprawdzi w praktyce, bo niestety do firmy hauck ja nie mam wielkiego zaufania.
    A dla jakich dzieci będziesz go używać, dla bliźniaków, w jakim wieku?
  • nikooola11 13.05.11, 21:52
    haucka mam jakiś tydzień jak narazie się sprawdza, kupowałam go trochę w ciemno /brak opinii/ faktycznie mają obszerne budy, ta na dole mniejsza, kosz na zakupy ma po bokach zamki, tego nie widać na filmiku, na dudzie po boku są schowki na zameczek np na tel lub okulary wink moje córeczki mają 8miesięcy i 3,lata/8kg i 15kg/ starsza nie myśli żeby oddać młodszej wózek, więc Hauck w dobrej cenie rozwiązał problem wink
  • principeska 27.06.11, 20:57
    Polecam Phila i Tedsa, nie ma NIC LEPSZEGO stworzony wlasnie z mysla o dzieciach rok po roku! KochM GO I POLECAM WSZYSTKIM KOLEZANKOM smile
    philandteds.com/products/push/explorer

    SPRAWDZA SIE IDEALNIEsmile jest maly i zgrabny, nadaje sie w zaleznosci od potrzeb dla 1 jak i dla 2 dzieci. super sprawa juz od urodzenia do 3 lat smile Ja uzywam juz 2 lata( najpierw jako pojedynczy a od roku jako podwojny )

    --
    - Tadeusz Piotr.
    - Stanislaw Ignacy.
  • maryblair 25.08.11, 18:58
    Widzę, ze ten P&T to rzeczywiście dobre rozwiązanie, aczkolwiek nie wyobrażam sobie w dalszym ciągu, czy dzieciątku leżącemu będzie tam w tej "torbie" wygodnie.

    Moja córeczka jak urodzi się drugie maleństwo będzie miała 18 miesięcy i zastanawiam sie czy takie dzieciątko mogłoby jeździć w takiej dostawce jak ma Mutys? Co o tym sądzicie? Czy będzie na to stanowczo za malutka i konieczny jest podwójny wózek?

    --
    http://www.suwaczki.com/tickers/eikt3e3km8t6tm2b.png
    http://www.suwaczki.com/tickers/km5scwa1v5oxbpzh.png
  • afroddytta 02.09.11, 18:52
    Ja mam dostawkę mutsy do wózka speedi i generalnie jeżdzi na niej obecnie 4,5 latek i jest ok i wzrostowo i technicznie. Młodszy 2 latek niestety na tę dostawkę się nie nadaje jeszcze, po pierwsze nie do końca rozumie, że ma na tym stać cały czas i ciągle wchodzi i schodzi itd., jeszcze ma za słabą koordynacje ruchową i puszcza się, nie trzyma się cały czas, wtedy traci równowagę itp. Jeszce jest problem wysokości, u mnie lekko wystaje nad gondolę, ale ciężko mu się trzymać, poza tym jest tuż pod hamulcem ręcznym i często w niego wali głową. Podsumowując byłam zmuszona do odbycia kilku krótkich spacerów z niespełna dwulatkiem na dostawce i nie było to ani łatwe ani wygodne, jednak wiele zależy od samego dziecka i wózka (wymiarów itp.), jednak 1,5 roku to moim zdaniem za wcześnie.
  • ewakaleta 05.09.11, 20:44
    Ja miałam jakiś czas temu phil&teds vibe. U nas wózek idealnie przypasował.
    Dzieciaki spały w nim nawet we dwójkę i to jak były już starsze. I wygodny dla mnie. Nie wyobrażam sobie bez niego zycia.
    I na zimę dla młodszego też się sprawdził. W cocoonie tym większym jeździło do 6 mc.
  • aguti_1 26.08.11, 00:37
    Ja mam Kees Tandem Delux, dopiero co opisałam go w wątku "Phil&Teds - pytanie o coccon", poszukaj na tej stronie trochę niżej.
    --
    Aguti
  • marabesska 30.08.11, 11:58
    Dla mnie bezkonkurencyjnie phil&teds.
    Nieważne w zasadzie jaki model. Nie ma problemów z podbijaniem, składaniem i cieżarem wózka.
    U mnie sprawdził sie rewelacyjnie i jeszcze dłuuugo nim pojeździmy.
  • isabel_o 02.09.11, 21:53
    Ja tez zdecydowanie polecam phil&teds. Swoim Vibe jestem zachwyconasmile
  • nimeska 07.09.11, 21:08
    i ja sie pod P&T podłączam :0
    mam sporta ( na viba nie było mnie stać)

    w mojej okolicy juz dwie mamy zakupiły wlasnie phila po mojej rekomendacji
    owszem ma minusy, jak brak daszka w dodatkowym siedzeniu, latwosc brudzenia sie kosza na zakupy jak siedzi na dle starszak ale ma tyle plusow ze minusy to pikus

    ten wozek wyciagnal mnie z depresji i baby bluesa a moje dzieciaki kochaja ten wozek
    a mlody w nim spi lepiej niz w lozeczku w domu smile


    --
    Promyczkowa dwulatka http://yelims5.free.fr/Sport/Bonhomme_Balancoire.gifczołgający się promyczekhttp://yelims.free.fr/SpecialNouveauxNes/Bebe18.gif
    forum PROMYCZEK

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka