Dodaj do ulubionych

lekki wygodny do spania, nie duży na wakacje

06.06.12, 21:36
Dziewczyny poradźcie, wyjeżdżam z córkami do sanatorium nad morze. Będę tam sama, więc potrzebuję w miarę pakownego wózka dla młodszej (1,5roku) co by całe manatki na plaże gdzieś upchnąć. Jednocześnie młodsza przyzwyczajona jest do południowej drzemki w wózku przydałoby się wygodne leżenie na płasko, no i muszę go upchnąć jakoś w dość małym bagażniku forda focusa. Obecnie dysponuję ppp3 i mac xt ale z żadnego nie jestem tak naprawdę do końca zadowolona. Mąż pozwolił mi wydać na ten cel tysiaczka. Moze być używany. Nie mam doświadczenia w małych wózkach dlatego proszę o poradę
--
Amelia dla mnie Mela 2005
Florentyna zwana Flo 2011
Edytor zaawansowany
  • dima1312 06.06.12, 21:41
    a Jane Nomad ? tylko nie wiem czy się zmieści do twojego auta nie pamiętam wymiarów ale fajny jest i do spania rewelacja
  • martuska1982 06.06.12, 23:58
    Nomad jest chyba spory po złożeniu.
  • tygisek 07.06.12, 09:39
    moze troche monotematycznie, ale ja obecnie uzytkuje BJ city mini GT, ktore rowniez kupilam pod katem wyjazdu wakacyjnego (a stal sie naszym codziennym i jedynym wozkiem)