Dodaj do ulubionych

Maxi Cosi Foray

05.07.12, 07:38
Kochane proszę o pomoc.
Chcę kupić spacerówkę dla synka,ma obecnie 1,5 roczku
Chce coś dosć porzadnego,ponieważ u mnie w większości teren piaszczysty i po ostatnich przygodach ze spacerówką na plastikowych kołach,podwójnych mam już dość spacerów-porażka.
Wpadł mi w oko Maxi Cosi Foray,lecz bardzo mało mogę znaleźć opini w necie na jego temat,więc może ktoś z Was posiada tą spacerowke i coś więcej o niej powie.Jak się sprawdza i czy warto w nią inwestować,chcę wkońcu cieszyć się spacerami i synek też.
Aha i powiedzcie mi jak to jest z tą kolorystyką,czy faktycznie ładniejsza jest w realu niż w necie??? Bo szczerze wybór kolorystyczny niewielki i taki stonowany.Mam okazje kupić ten wózek w kolorze brązu z turkusem taki jak na fotce ale ten brąz powiem szczerze że niezbyt ładny jak dla mnie uncertain
Czekam na Waszą pomoc smile

http://i48.tinypic.com/2hqfb0n.jpg

i47.tinypic.com/2h80av6.jpg
Edytor zaawansowany
  • 25-judyta 05.07.12, 07:40
    http://i47.tinypic.com/2h80av6.jpg
  • nicolcia9 05.07.12, 07:58
    Przednie kółka tego wózku ni jak sobie nie poradzą po piaszczystym terenie, jak piszesz, że podwójne ledwo dawały radę to te tym bardziej odpadają. Ja dla niespełna 1,5 roczniaka zakupiłam wózek Emmaljunga Scooter 2.0 i jestem z niego bardzo zadowolona, a i synek również nie narzeka smile
    --
    http://www.suwaczki.com/tickers/bl9chdgep74wjg3h.png
  • mama1dawidka 05.07.12, 13:23
    bodajze safety tez taki sa
    latwo sie nimi jezdzi
    sa ok smile
    pare widzialam na oczy i powiem tak zaden nie skrzypial
    i jak probowalam sie nim pobawic w sklepie nawet mloda wozylam jest ok
    tak jak niedoceniany gesslein smile
    --
    http://www.suwaczki.com/tickers/klz9tv7385hljm4u.png
    http://www.suwaczki.com/tickers/zem320mmgsul9ah5.png
  • wanielka 05.07.12, 08:41
    a może po prostu kupisz używanego speedziaka? na piasku sprawdza się super, zresztą w każdym terenie jeździ bez problemu.
    --
    Szczypior - 3.2010
    Pączek - 8.2011
  • 25-judyta 05.07.12, 09:50
    Kurcze i nigdzie nie pisze własnie nic o tych przednich kołach,ale ona chyba nie są pompowane???
  • zurekgirl 05.07.12, 11:12
    Te przednie kola wydaja mi sie gumowe, ale nie pompowane. Na piasek kupilabym albo tradycyjny wozek na 4 kolach, Emme na przyklad, albo trojkolowca (BJ Elite, MB ktorykolwiek, Speedi).
  • 25-judyta 05.07.12, 11:35
    Heh.... a mi sie wydawało że trójkołowce to na drogę piaskową odpadają smile Widocznie się myliłam smile
  • sylki 05.07.12, 12:52
    wszystko zależy jak bardzo piaskowa big_grin
    po plaży żaden wózek normalnie nie pojedzie wink
    --
    Wózkomania
  • 25-judyta 05.07.12, 13:56
    No fakt może źle się wyraziłam mówiąc że droga piaskowa a bynajmniej nie dokładnie.Piaskowa miałam na mysli że nie asfalt smile tylko piasek czy tam jakiś żwir ale mocno ujeżdżony smile Także nie jest coś tego typu jak plaża smile Tylko że chcę koła pompowane bo mimo że droga ujeżdzona i twarda to jednak nie jest tak równa jak asfalt i czasami choć bardzo bardzo sporadycznie jakiś mały odcinek znajdzie się piaskowy ale też nie koniecznie,zależy gdzie spacerujemy smile
  • afroddytta 05.07.12, 14:20
    To jest ten sam wózek co www.bubsngrubs.com.au/safety-1st-shuttle-stroller.html, bo generalnie maxci-cosi i safety1st to jedno, jednak nie wiem jak z jakością, bo jednak safety1st to taka taniość, a maxi-cosi niekoniecznie. Ja widziałam ten wózek raz za granicą i wyglądał ok, choć raczej nie terenowo. Może pod tą nazwą znajdziesz jakieś opinie o tym wózku.
  • afroddytta 05.07.12, 14:23
    Poszukaj jakiś fotek z dziećmi, bo on nie wygląda mi na wielki jeśli chodzi o siedzisko. W zimie może być słabo.
  • 25-judyta 05.07.12, 14:51
    Własnie od wczoraj przeszukuje internet smile ale słabo z opiniami i fotkami na ten temat i dlatego Was zapytałam,moze ktoś takowy posiada smile
    Ale nie poddaje sie i bedę szukać dalej smile
    A może znajdę jakiś inny smile Liczę oczywiście w dalszym ciągu na Waszą pomoc smile
    Tak nawiasem jeszcze Mura porządnie wygląda i koła ok,ale on już droższy i musiałabym jeszcze uzbierać groszasmile
  • 25-judyta 05.07.12, 16:03
    Kobitki jeszcze Was pomęczę smile
    A jesli bym sie zdecydowała na ta mure to którą wybrać-tą trzykołową- czy czterokołową???

    http://i49.tinypic.com/j9svac.jpg

    http://i46.tinypic.com/123xxdf.jpg
  • pomilak1 05.07.12, 22:15
    ale mura ma dość małe siedzisko i krótkie oparcieuncertain
    ja bym dla 1,5r dziecka nie kupiłasmile no chyba że masz wyjątkowo małe i szczupłe dziecko wink
  • 25-judyta 05.07.12, 22:25
    No to teraz już całkiem zgłupiałam sad
  • tygisek 05.07.12, 22:46
    nie kupilabym mury dla 1,5 rocznego dziecka...ma krotkie oparcie, Dziec szybko wyrosnie, a wozek chyba tez swoje wazy, im wieksze dziecko, tym wieksza waga "zestawu"...ten foray podoba mi sie wizualnie wink ale nie spotkalam sie z nim nigdzie, widze go pierwszy raz!
  • pysia.78 05.07.12, 23:04
    Mialam ten wozek.Siedzisko jest duze,porownywalne albo wieksze od bugaboo.Ten brazowy jest jeszcze brzydszy niz na zdjeciu.Ale to stara kolorystyka(w us kosztuje 160$,nowa kolorystyka 400$).Ogolnie wozek fajny,latwo sie prowadzi,podbija.Przednie kolka sa poankowe.Buda ok.
  • 25-judyta 06.07.12, 18:08
    Kochane byłam dzis na oględzinach w moim mieście i lipa,nigdzie nie mieli mury uncertain Twierdza ze nie sprowadzają bo wozek jest drogi i marnie sie sprzedaje-zła jestem bo chciałam przemiezyc do niego synka,no ale trudno.
    Ale za to był jako jedyny z tych wszystkich badziewnych wynalazków co tam stały warty uwagi x-lander 3-kłowy i 4-kołowy i powiem wam ze nawet super wygladał, wysokosc siedziska nawet spora coś okolo 50cm,wieksza niz w maxi cosi mura do tego daszek dosc wysoko osadzony nad siedziskiem -wyzej niz ma mura.Koła super.
    I co mam zdrobić może zainwestowac w x-landera ???
    Kurcze a tak mi sie ta mura podobała smile No ale nie chce kolejnego wózka z którym bede sie męczyć więc trzeba mysleć racjonalnie smile
    Ogladałam własnie ten
    http://i50.tinypic.com/xnrc40.jpg

    i ten,ładniutki był ten kolor też ale chyba dla chłopca to niebardzo???

    http://i46.tinypic.com/32zhrv8.jpg
  • pomilak1 06.07.12, 20:41
    jeżeli miałby to być xlander to wersja XA -czyli wersja czterokołowa. Ja miałam ten wózek z kolekcji 2008 i byłam bardzo zadowolona. Teraz jest jeszcze buda powiększona, więc kolejny plus. Wg mnie x landery są dość dobrymi wózkami, może kup używany?potem nie wiele stracisz bo one dość dobrze się sprzedają (na pewno wersja XA smile )
  • 25-judyta 06.07.12, 21:59
    No właśnie budę powiem aż brzydko ale mają zajebistą smile
    Byłam w szoku jak po całkowitym rozłożeniu okrywa dziecko i bardzo ladnie się sklada,nie wiszą żadne szmaty smile Zresztą jesli nawet nie jest do końca rozłożona to też juz dobrze okrywa dziecko i jest dość wysoko obsadzona więc jeszcze dużo dużo syn by musiał rosnąć żeby jej dotykać głowką.Aha i przednie koła są mniejsze jak to przeważnie bywa we wszystkich wózkach ale tu zauważylam duży plus że nie są wcale małe w porownaniu z innymi wózkami co napewno zwiększa komfort jazdy.
    No i tak jak piszesz chyba pomysle o używanym tylko zeby jakiś zadbany znalazła,a jak nie znajde to pomyslę o nowym smile
    Aha i zastanawia mnie jeszcze jedno czy te 3-kołowce są lepsze czy gorsze na nasze tereny bo powiem szczerze ze ten 3-kołowiec też fajnie się prezentował smile
    Może ktoś się wypowie -bedę wdzięczna smile
  • afroddytta 06.07.12, 23:23
    Ogólnie 3kołowce są lepsze, szczególnie w terenie lepiej sobie radzą, ale musi to być dobry 3kołowiec, a nie na siłę przerobiony 4kołowiec, bo każdy 4kołowiec pojedzie, ale przy 3kołowcu już cały wózek musi być dobrze skonstruowany, wyważony itd. Na pewno dobre 3kołowce to takie firmy jak: Quinny, Mountain Buggy, Baby Jogger, Jane, ale już niekoniecznie Mutsy, Bebecar czy x-lander.
    Na pewno z tych dwóch x-landerów to XA, bo to dobry i ogólnie polecany wózek, wersja 3kołowa jest niestety jakoś niedopracowana, czasami widzę jak mamy się z nim męczą na podjazdach itd. a z bliższych doświadczeń-moje 3 koleżanki chciały 3kołowce, bo podobał im się mój speedi, ale zmieniły na xa, bo xt ciężko się prowadził (jedna wymieniała po pierwszym spacerze).

    A tak ogólnie o Twoim wyborze, to jednak i mura i te x-landery są to duże i ciężkie wózki i ja bym już dla 1,5 rocznika raczej nie kupowała, tym bardziej, że siedziska mają raczej średniej wielkości, więc nie wiadomo czy dziecku będzie wygodnie do końca. Poza tym czy będzie Ci się chciało takimi olbrzymami jeżdzić do końca wózkowania, jednak XA to ponad 14 kg (i dość spory po złożeniu), a mura chyba jeszcze więcej, z dzieckiem robi się już dość dużo. Ja bym raczej wybrała coś podobnego wielkościowo, ale lżejszego i komfortowego w prowadzeniu nawet z dużym dzieckiem. Mam na myśli np. Baby Jogger City Elite (teraz już drugi raz na allegro jest używka za 800zł), siedzisko większe niż w XA, wózek lżejszy, świetne składanie, świetne kółka w każdy teren, najlepsza buda, siateczka do wentylacji, no i doskonała jakość, poza tym spokojnie na prawdę duże dziecko pojeżdzi. A może City Mini GT, nieco mniejszy, ale również komfortowy, jeszcze nipper czy Urban Jungle. Z tymi wózkami na pewno się nie umęczysz, na pewno dadzą radę w każdym terenie i spokojnie za te 2lata je odsprzedaż w przyzwoitej cenie.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.