Dodaj do ulubionych

500 - ręce mi opadły

02.06.04, 16:23
Wykonałem dziś tel. do Działu Rozkładów i mówię chłopu, że przy nowym
rozkładzie ludzie się w busie nie mieszczą. Gościu na to, że on nie jest od
pojemności wozów. No to pytam kto jest i tu się facet zasapał, bo okazało
się, że chciał mnie zbyć.
Więc pytam go dosłownie, co za debil wysyła z uporem maniaka na tą linię
Solarisy i czy jakiś krzakopis patrzy na zapełnienie. Okazuje się, że 7 dni w
tygodniu tabor jest dopasowany do odwiedzających cmentarz. Pytam gościa czemu
Many są tylko w weekend - a on, że na nawierchnię św.Wincentego szkoda im
autobusów. Byłem niegrzeczny, ale po 15.06 tabor się zmieni.
smile)))))))))))))))))))
--
Niektórzy mają czasem potrzebę porozmawiać z kwiatami
Edytor zaawansowany
  • 02.06.04, 17:09
    Iwo się już tak bardzo nie ucieszy, bo to oznacza, że wylecą rzeczone MANy
    zapewne z 512, bo ich ilość na Stalowej jest mocno ograniczona.
    A rozkąłd jest wprsot cudowny. Szczyt poranny kończy się o 7:30. Jak dla mnie
    (Gocławianina na szczęście) bomba.
    --
    ZTM broni
    ZTM radzi
    ZTM nigdy nas nie zdradzi!
  • 02.06.04, 18:57
    sloggi napisał:

    > Okazuje się, że 7 dni w tygodniu tabor jest dopasowany do odwiedzających
    > cmentarz. Pytam gościa czemu Many są tylko w weekend - a on, że na
    > nawierchnię św.Wincentego szkoda im autobusów. Byłem niegrzeczny, ale po
    > 15.06 tabor się zmieni.

    O k...a, pod cmentarz?! To mnie zdołowałeś.

    Nie muszą koniecznie kursować na tej linii MANy, przecież "Stalowa" ma dużo
    automatów, a NG 313 na pewno nie zabiorą 512... Najwyżej wozy wysokopodłogowe
    nie będą wipsane w rozkład (tak jak w 406 wozy ITS nie są wpisane).

    "Pasażerowie mogą się pocieszyć jednym - jeśli na którejś linii tłok będzie
    zbyt dokuczliwy, na trasę być może wyjadą dodatkowe autobusy" - ale zapewne
    okaże się dopiero 15.06 czy tak będzie.
  • 03.06.04, 01:01
    A wystarczy skrócić do metra, zachować ilość brygad i po problemie...
  • 03.06.04, 11:03
    W kwestii nawierzchni ul. św. Wincentego - to prawda, tam nawet najlepsze i
    najnowsze busy po kilkunastu kursach tą ulicą zaczynają klekotać. Do tego
    jednak przyczyniła się była gmina Targówek. Miasto realizując rondo Żaba
    chciało zbudować ul. Nowo-Wincentego od ronda do ul. Kołowej. Niestety,
    ówczesna gmina stwierdziła, iż nie stać ją na lokale dla rodzin, które
    należałoby przesiedlić, m.in. z drewniaka przy Cm. Żydowskim. Wtedy to ulicę
    wygięto bardzo ostrym łukiem, aby w ogóle dało się połączyć nowy odcinek (przy
    rondzie) ze starym (za drewniakiem).
  • 03.06.04, 17:53
    Akurat 500 do Metra nie musi być skracana, bo i na Al. JAna Pawła II sobie
    całkiem nieźle radzi ze zwalczaniem wolnego powietrza w wozach.
    --
    ZTM broni
    ZTM radzi
    ZTM nigdy nas nie zdradzi!
  • 07.06.04, 09:28
    W rozkładach internetowych zadnych zmian, jak w rzeczywistosci nie wiem ale
    jedno mnie zastanawia - zwroccie uwage na te "okrojona" czestotliwosc busow z
    Tarchomina, zwlaszcza E-4... Wniosek nasuwa sie sam, autor w/w artykulu niejaki
    Smietana (co za nazwisko... LOL) wykazuje brak jakiejkolwiek rzetelnosci, tak
    wskazanej u dziennikarza, nie dajcie sie omamic, nie wierzcie w tlok w E-4 -
    chcecie zobaczyc prawdziwy TLOK spowodowany cieciami ?? Przejedzcie sie 172 lub
    E-2 (po poludniu, bo rano do E-2 tak czy siak na Mangalii ciezko sie wepchac...)

    Jednym slowem ja juz chyba nie dozyje czasow gdy w Warszawie przestana marnowac
    sie dziesiatki brygad na Tarchominie, a Stegny, Gocław czy nawet Ursynów! -
    brak dowozowki do metra beda komunikacyjnie niedozywione...........
  • 07.06.04, 09:30
    jerzy-j napisał:

    > sie dziesiatki brygad na Tarchominie, a Stegny, Gocław czy nawet Ursynów! -
    > brak dowozowki do metra beda komunikacyjnie niedozywione...........

    ERRATA:
    winno byc : (...), nie beda komunikacyjnie niedozywione......
  • 07.06.04, 16:14
    jerzy-j napisał:

    > W rozkładach internetowych zadnych zmian, jak w rzeczywistosci nie wiem ale
    > jedno mnie zastanawia - zwroccie uwage na te "okrojona" czestotliwosc busow z
    > Tarchomina, zwlaszcza E-4... Wniosek nasuwa sie sam, autor w/w artykulu
    > niejaki Smietana (co za nazwisko... LOL) wykazuje brak jakiejkolwiek
    > rzetelnosci, tak wskazanej u dziennikarza, nie dajcie sie omamic, nie
    > wierzcie w tlok w E-4

    Nigdy nie jechałem E-4 w szczycie. Mam zasadę, nie daję ZTMowi argumentów do
    dodawania wozów, gdy nie mam pilnej sprawy do załatwienia na Tarchominie.
  • 07.06.04, 21:12
    Co do E-4, to musze powiedzieć tak: Jeżeli chodzi o zapełnienie poranne, to
    jest ono w zupełności zadowalające, w porywach do zbyt dużego. Może 4 minuty,
    to lekka przesada, ale poniżej 6 rano schodzić się nie powinno. Popołudniu bywa
    już jednak różnie, tutaj 10-minutowa częstotliwość krzywdy nikomu czynić już
    nie powinna.
    --
    ZTM broni
    ZTM radzi
    ZTM nigdy nas nie zdradzi!
  • 09.06.04, 19:01
    Ręce opadają to na widok 4 dodatkowych wtyk na 510, przecież nawet rozrzedzony
    rozkład był za dobry dla tej linii........

  • 09.06.04, 23:17
    Na 510 nie ma nowego rozkładu. Tylko wtyki były wyleciały, ale już zdążyły
    wrócić.
    --
    ZTM broni
    ZTM radzi
    ZTM nigdy nas nie zdradzi!
  • 21.06.04, 12:06
    Dzisiaj widziałem MANa NG 313 na 500. Móc to znaczy chcieć.
  • 19.02.05, 17:14
    Jeszcze pozostało trochę czasu by działać. Nie ma co załamywać rąk - trzeba
    dzwonić, pisać do ZTM, zainteresować UD Targówek i Biuro Komunikacji.
  • 19.02.05, 17:23
    sloggi napisał:

    > Sposób na zwiększenie częstotliwości wedgług ZTM to...skrócenie trasy.

    No a jaki jest sens linii autobusowej jadącej wzdłuż linii tramwajowych, które
    mając więcej przystanków jadą dokładnie tyle lub prawie tyle co 500 (odc. Rondo
    Babka - Centralny)?
  • 19.02.05, 17:47
    Znając realia Warszawy - nie wierzę w "szybkie przesiadki". Poza tym praktycznie
    każdego dnia na JP II jest kraksa i tramwaje stoją.
    --
    podnieś mnie, kiedy upadnę
  • 19.02.05, 18:12
    sloggi napisał:

    > Poza tym praktyczni
    > e
    > każdego dnia na JP II jest kraksa i tramwaje stoją.

    Demonizujesz. Według tej zasady należałoby wszystko zdublować na wszelki
    wypadek.

  • 19.02.05, 18:20
    sloggi napisał:

    > Masz rację, też jeżdzisz tamtędy dwa razy dziennie i wiesz lepiej.

    Nie jeżdżę, ale kiedyś jeździłem. Od tego czasu jednak przepustowość al. Jana
    Pawła II zmniejszyła się, a nie zwiększyła. Normalne jest zatem postawienie na
    taki środek transportu, który jest mniej zależny od natężenia ruchu
    samochodowego, a więc na tramwaj.
  • 19.02.05, 19:32
    thomasch napisał:

    > No a jaki jest sens linii autobusowej jadącej wzdłuż linii tramwajowych,
    które
    > mając więcej przystanków jadą dokładnie tyle lub prawie tyle co 500 (odc.
    Rondo
    >
    > Babka - Centralny)?

    Nie prawda. Ludzie jadący z Bródna na Dw. Centralny nie będą się przesiadać, bo
    jest to nieopłacalne. A podróż autobusem jest dużo szybsza w Al. Jana Pawła, o
    czym sam się wielokrotnie przekonałem. Tramwaj jest tutaj szybszym środkiem
    transportu, ale tylko z teorii. Niestety.
  • 19.02.05, 20:51
    zaciszanin napisał:

    > A podróż autobusem jest dużo szybsza w Al. Jana Pawła, o
    > czym sam się wielokrotnie przekonałem. Tramwaj jest tutaj szybszym środkiem
    > transportu, ale tylko z teorii. Niestety.

    To dziwne. Jadąc 500 dojeżdżałem do ronda ONZ w tym samym czasie, co tramwaj,
    który mijałem przy Stawkach. Taniej jest zmienić ustawienia świateł (tramwaj ma
    zdecydowanie za krótko "zielone") niż utrzymywać linie wzdłuż torów. Oprócz 148
    coś musi wylecieć - jak nie 500, to 510 (ja akurat jestem zwolennikiem pocięcia
    obu).
  • 20.02.05, 13:58
    500 -> 1xx - Podgrodzie - Dw. Gdański - Rondo Babka.
    510 - - Nowodwory - Os. Potok - Rondo Babka - Dw. Centralny.

    500 nie potrzeba na Marchlewskiego aby komunikacja w tym ciągu istniała jak
    należy. A z Bródna do Feminy i Centralnego są inne bezpośrednie połączenia.
    148 też powinno być gdzie indziej - na Smoczej i Żelaznej.
    Ale 510 może zostać jako dojazd z Tarchomina, Potoku i Rudy do obiektów
    usługowych przy Marchlewskiego i do najpiękniejszego Wawy - dworca brudnego smile

    --
    Skazany na 108...
  • 20.02.05, 14:57
    jerzy-j napisał:

    > 500 -> 1xx - Podgrodzie - Dw. Gdański - Rondo Babka.
    > 510 - - Nowodwory - Os. Potok - Rondo Babka - Dw. Centralny.

    Może być.

    > 500 nie potrzeba na Marchlewskiego aby komunikacja w tym ciągu istniała jak
    > należy. A z Bródna do Feminy i Centralnego są inne bezpośrednie połączenia.

    To prawda. Tym bardziej, że rzadkie 32 ma zastąpić o wiele częstsze 23. Do
    Centralnego są 127 i 25.

    > 148 też powinno być gdzie indziej - na Smoczej i Żelaznej.

    Otóż to. Tamten ciąg wymaga wzmocnienia.

    > Ale 510 może zostać jako dojazd z Tarchomina, Potoku i Rudy do obiektów
    > usługowych przy Marchlewskiego i do najpiękniejszego Wawy - dworca brudnego smile

    Wśród tych "obiektów usługowych" dominują jedne wink

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.