Dodaj do ulubionych

20-minutowe dziury na E-1 i 26! minutowy bonus E-2

31.08.05, 00:23
Tradycyjnie już na E-1 są i mają się dobrze 20-minutowe dziury, jednak jakoś
jakby mało w oczy kolą, bo... rozkład w ogóle kiepki, jeździ rzadko uncertain
Czas jazdy z Mangalii do Rozdroża również tradycyjnie nijak się ma do
rozkładu - co z tego, że niby jest 7-8 minut, skoro w rozkładzie jest np.
12...

A na E-2 w środku szczytu jest bonusik dla pasażerów - 26 minut przerwy
(między 15.01, 15.27 z Foksalu) poprzedzone 16 minutami przerwy jako
przekąska. Aby było ciekawiej wokół tej czarnej dziury E-2 kusruje co 8
minut... Oczywiście w tę dziurę wchodzą (i pewnie ją tłumaczą) dwa E-1, co z
pewnością ucieszy pasażerów z Nałęczowskiej lub Królowej Marysieński tongue_out

PS E-3 już chyba zdechło, za to 404 wygląda jakby się rozmnożyło, ale może mi
się zdaje, bo nie pamiętam dokładnie jak było przed wakacjami.

--
Zsardynkowany w 709...
Edytor zaawansowany
  • 31.08.05, 00:27
    Wprawny czytelnik z pewnością zauważy, że nie wspomniałem ani słowem o 172 i
    501. Po prostu wciąż szczerze wierzę, że 5 września stanie się cud i pojawi
    nowy, choćby troszeczkę sensowny rozkład. Dla obecnego szkoda słów komentarza!

    --
    Zsardynkowany w 709...
  • 31.08.05, 01:11
    Ale z E-2 to już od zeszłego roku tak jest. Rozkłady E-1 i E-2 w ogóle się nie
    zmieniły, nawet "data produkcji" jest stara. Rozkłąd E-3 jest nowy.
    Częstotliwość budzi podejrzenia, że łączenie z E-1 jest kolejnym zagarniem
    mającym na celu spieprzenie komunikacji na Mokotowie.

    172 pewnie od października powróci na normalny rozkład. O ile zasilenia 301 nie
    wpłynie na rozkład...

    Co do 501, to raczej nie zmienią, chyba żeby ktoś ich solidnie ochrzanił.
  • 31.08.05, 00:31
    jerzy-j napisał:
    > za to 404 wygląda jakby się rozmnożyło, ale może mi
    > się zdaje, bo nie pamiętam dokładnie jak było przed wakacjami.
    >

    Tak, mój błąd. Będąc pod wrażeniem nowego rozkładu 416 zapomniałem, że 404, nie
    było! zawieszone na wakacje i przez cały czas miało taki a nie inny rozkład.
    Niczym niewytłumaczalny rozkład...

    --
    Zsardynkowany w 709...
  • 31.08.05, 00:38
    Mam prośbę - zakładając wątek podawaj w nim nazwę miasta o którym piszesz.
    --
    "z nazwiska wnoszę iż Waść jesteś z gminu, a cham honoru nie ma"
    /T.Dołęga-Mostowicz/
    Salon Odrzuconych
  • 31.08.05, 03:01
    Sloggi - ale linii na E nie ma nigdzie poza W-wą... wyluzujmy wink
    --
    Schloß
  • 31.08.05, 03:16
    zamek napisał:

    > Sloggi - ale linii na E nie ma nigdzie poza W-wą... wyluzujmy wink

    ZONK!!! ;-P

    www.mzk.pl/rozklady/linie.htm

  • 31.08.05, 06:38
    zamek napisał:

    > Sloggi - ale linii na E nie ma nigdzie poza W-wą... wyluzujmy wink

    No i tu się chyba mylisz tongue_out
    --
    "z nazwiska wnoszę iż Waść jesteś z gminu, a cham honoru nie ma"
    /T.Dołęga-Mostowicz/
    Salon Odrzuconych
  • 31.08.05, 18:45
    czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć dlaczego na stronie ZTMu czas przejazdu na linii E-1 i 116/195 między przystankiem Potocka a Uniwersytet jest niemalże identyczny?
    Myślałem, że E-tki to szybkie linie, choćby z racji mniejszej ilości przystanków...



    --
    "...mój gród-to Łódź,/To moja kolebka rodzinna,
    Niech sobie Ganges,Sorrento,Krym
    Pod niebo inni wynoszą,/A ja Łódź wolę."
    Tuwim.
  • 31.08.05, 20:30
    Juz tłumaczę:

    E-1 po pierwsze ma zawyżony czas przejazdu, bo i zawsze miało, o jakieś 5-8
    minut.
    Po wtóre E-1 zostało na trasie objazdowej podczas gdy 116 i 195 jadą najkrótszą
    możliwą trasą, toteż mimo wielu przystanków nie tracą wiele do E-1.

    Gdyby ZTM przywrócił E-1 na Wilsona, to ta linai by tam została na amen. A tak
    pewnie od października skasują na Bielanach. Podobnie jak 303 i 416.

    Wielka tajność wszelkich obecnych poczynań w ZTM każe sądzić, że jednak są
    zdeterminowani wprowadzić większe zmiany.
  • 31.08.05, 20:35
    A wszystkich pasażerów E-4 co im tłoczno zapraszam we wrześniu do wakacyjnego,
    z rozkładu, 189 tongue_outtongue_out

    Jeszcze o 501, nie jeżdżę do centrum autobusem ale swoim raczej mało bystrym
    okiem dostrzegłem wiele, wiele razy tło uniemożliwiający zmieszcznie się do
    501/519 na Mangalii w okolicach óśmej rano. Więc jeśli na 501 zostanie rano to
    co jest, to...
  • 01.09.05, 11:41
    A nie przesadzasz aby z tym tłokiem? Odkąd pamiętam, to słyszę to wciąż i wciąż.
    Ilekroć jeździłem Sobieskiego, nie widziałem większego tłoku niż ten, jaki
    panuje na innych waznych ciągach komunikacyjnych.
  • 01.09.05, 12:51
    Jest tłok, niestety może nie we wszystkich godzinach. Rano jest naprawdę ciasno.
    Heh co poradzimy że rozkłady jazdy mokotowskich linii układa idiota?
  • 01.09.05, 21:42
    Ja wiem czy idiota. Rozkłady jazdy w ZTM są generalnie fatalne. Najgorsze w
    Polsce. Czasy pzrejazdu z sufitu i brak koordynacji nawet tam, gdzie nie
    powinna ona rodzić żadnych problemów.

    Uważam,że zasilenie 501 i 519 w szczycie by wystarczyło. W niedalekiej
    przyszłości można by rozwazyć przejście na takt co 15 minut w dni wolne w
    przypadku tych pięśsetek.
  • 01.09.05, 21:48
    Przede wszystkim 501 powinno być co 15 w międzyszczycie. DS można odżałować. W
    międzyszcie by musieli poprawić tylko jedną linię. W DS aż trzy. Bo do 501 i 519
    doszłoby 130.

    No i koniecznie trzeba zlikwidować dziury!

    Żaden rejon nie ma aż tylu "dziurawych" linii: E-1, E-2, 141 (przy "normalnym"
    rozkładzie), 501.
  • 01.09.05, 22:27
    Czemu wa takim razie mokotowskie linie mają najgorsze rozkłady, tzn brak równych
    taktów oraz taktów będących dzielnikami 60?
    do niedawna 119 159 301 miały fatalne takty
    teraz ostały się
    108 141! 143 166! 172 DP 179 DP duet 174 i 192 w tym skoordynowane 524, 501,
    E-1, E-2
    brak koordynacji linii 116 i 195 (dobrej koordynacji) totalny brak 131 i 522 w
    DP a także 501 i 519 w DP
    idiotyczne czasy przej. 709 727 E-1... ech, tylko się wyprowadzić z Mokotowa
  • 02.09.05, 15:00
    Tak "wielbicielztm", masz rację nie ma tam tłoku - tzn. dziś w 611 na
    Sobieskiego już go nie było...
    Ale sprawdź np. Dzień poszedni: 8 rano 501 i 519 w kierunku centrum i ok. 18 z
    powrotem, 189 po południu na Wałbrzyskiej i Lotników (to nie Dolny Mokotów ale
    Służew cierpi te same problemy co Sielce i spółka!), 193 rano w kierunku SGGW
    (po 01.10 oczywiście), 166 rano w kierunku Ursynowa (nie zmieściłem się parę
    razy, "szczęśliwie" jedzie w parze ze 195...), 416 ok. 18 w stronę Gocławia,
    710 rano i Święto: 116, 519, 709 i 727 w sobotę. O 180 już nawet nie wypada
    wspominać...

    Do tego fatalne częstotliwości, jak już przedmówca wspomniał. Sobieskiego za
    Bonifacego w weekend czy ciąg Alei Wilanowskiej to jakiś chory koszmar. Do tego
    jeszcze pomysły "na poprawę" z wydłużeniem E-1 na Wilanowską, niedobrze się
    robi...
    Jak ktoś jeszcze nie wiem, to wydłużenie E-1 to tworzenie przegubowych
    muchowozów, bo problem dojazdu do Metra Wilanowska, to problem międzyszczytu,
    wieczora i soboty ze swiętem - wówczas E-1 nie kursuje... To w tych godzinach
    czeka się x-dziesiąt minut na autobus. Nie rano gdy do 710 co 10 minut i po
    południu gdy do 710 co 15 minut dochodzą ogryzki w postaci 108, 139, 700, 724 i
    725 i jest czym dojechać na Stegny i Sadybę przesiadając się przy Dolinie
    Służewieckiej!

    --
    Zsardynkowany w 709...
  • 03.09.05, 22:50
    Samorzady też dokładają swoje trzy grosze. Na pewno radni kręcili nosem na
    plany zmian ZTM, coś tam kombinowali z 519, itp...

    Ja bym rozwiązał problem Mokotowa tak:
    - z E-2 wyciął dziury (to problem wyjazdów na trasę przede wszystkim)
    - skoordynowałbym E-2 i E-1, wydłużył na Wilanowską (jadnak)
    - 519 na trasie Centralny-Wilanów z podwojoną częstotliwością
    - 130 do Powsina (a nie żadne 522)

    Jakby były problemy ze skróceniem 519, to dwie linie. 519, 529. Ta druga 4x
    rzadziej do Powsina. i tyle.

    aha - byłbym zapomniał. Z E-2 znika Mangalia i Czarnomorska, bo te przystanki
    to kpiny.
  • 02.09.05, 16:24
    heh- to Warszawa tu cokolwiek przyspieszonego jest głównie z nazwy(no ekspresy
    to rzeczywiście jeszcze trzymaja fason)
    dość powiedzieć, że po zmianie 513->166 czas przejazdu sie skrócił
    --
    Linia 51 1.VI.1983-1.IX.1995:
    Wilanowska-
    Puławska-
    Piaseczno
  • 03.09.05, 02:02
    No proszę. Mimo uruchomienia 405, 520 zamiast cięcia jest jeszcze wzmacniane! To
    samo z 515. Ile jeszcze brygad się będzie marnować na Andersa? I ile jeszcze
    brygad będzie ładowanych w trasę łazienkowską? Dlaczego rozkład 153 pozostaje
    bez zmian? Kto teraz tym będzie jeździł jak jest 408?

    A obiecywali, że 519 będzie jeździć co 8 minut...
  • 03.09.05, 02:10
    Gdzie to wyczytałeś?
    --
    "z nazwiska wnoszę iż Waść jesteś z gminu, a cham honoru nie ma"
    /T.Dołęga-Mostowicz/
    Salon Odrzuconych
  • 03.09.05, 02:19
    O wzmocnieniu 520 i 515? Na stronie ZTMu. Jeśli tego nie widzisz, to nic nie
    poradzę... Pytaj się admina ZTMu czemu tak jest... Inni widzieli te rzokłady od
    dawna, ja dopiero mogłem zobaczyć koło północy... Jak widać jeszcze inni nie
    mogą ich zobaczyć do tej pory...
  • 03.09.05, 02:23
    Mam dziwne wrażenie, że strona ZTM ogólnie się "sypnęła".
    --
    "z nazwiska wnoszę iż Waść jesteś z gminu, a cham honoru nie ma"
    /T.Dołęga-Mostowicz/
    Salon Odrzuconych
  • 03.09.05, 02:29
    To juz nie pierwszy raz tak jest, że różnie ludzie mają o różnych porach nowe
    informacje. Bardzo dziwnie to działa; Wpisuję ping ztm.waw.pl, wyświetla mi się
    adres serwera: 212.180.244.188/ I jeśli wpisać ten numer w przeglądarce,
    to rozkłady są od 1 września. Ale jak wpiszę ztm.waw.pl w przeglądarce, to widzi
    nowe rozkłady. A wcześniej ani po ztm.waw.pl, ani po 212.180.244.188 nie mogłem
    się do nich dostać.
  • 03.09.05, 02:32
    Wiesz, nikt postronny nie będzie kombinował, powinno być dostępne dla każdego.
    --
    "z nazwiska wnoszę iż Waść jesteś z gminu, a cham honoru nie ma"
    /T.Dołęga-Mostowicz/
    Salon Odrzuconych
  • 03.09.05, 09:53
    Nie czytałe news'ów ale rozkłady od 5.09 są w menu "rozkłady". Można np.
    nacieszyć oko 172 co 15 minut gdy co 8 minut rano wydawało się zawsze
    absolutnym minimum (było co 12 zdajsie i dlatego był tłok...). No ale może
    zamknęli wszystkie szkoły przy trasie tej linii i takie posunięcie ZTM jest
    logiczne i uzasadnione, a nie wynika z głupoty i niekompetencji ?
  • 03.09.05, 10:15
    nie pomyslales,ze moze byc to kwestia tzw. "ciasteczek"?
    Ja widzialem infop o wzmocnieniu grubo przed polnoca.

    Dlaczego tak krytykujecie wzmacnianie trasy Lazienkowskiej (tak,wiem,ze to debilne pytanie). Z punktu widzenia prawobrzeznej Wawy nie jest to zle...


    --
    "...mój gród-to Łódź,/To moja kolebka rodzinna,
    Niech sobie Ganges,Sorrento,Krym
    Pod niebo inni wynoszą,/A ja Łódź wolę."
    Tuwim.
  • 03.09.05, 10:27
    a juz dzisiaj nie ma.
    Usduneli informacje o zmianach. Koryguja je,czy za wczesnie ujrzaly swiatlo dzienne?

    --
    "...mój gród-to Łódź,/To moja kolebka rodzinna,
    Niech sobie Ganges,Sorrento,Krym
    Pod niebo inni wynoszą,/A ja Łódź wolę."
    Tuwim.
  • 03.09.05, 16:28
    > Dlaczego tak krytykujecie wzmacnianie trasy Lazienkowskiej (tak,wiem,ze to
    > debilne pytanie). Z punktu widzenia
    > prawobrzeznej Wawy nie jest to zle...

    Nie, to nie jest debilne pytanie. Z punktu widzenia lewobrzeżnej części trasy
    również jest to bardzo dobrze i nie widzę powodów do krytyki!
    Na Trasie łazienkowksiej jest tylko problem z brakiem linii szybkich i
    linii... najwolniejszych (te są zbyt rzadko).

    Natomiast warte akapitu krytyki są muchowozy na północ od centrum jakie już są,
    a zwiększenie częstotliwości 515 czy 520 tylko zwiększy ich ilość. Te linie,
    podobnie jak 519 powinny być skrócone/przekierowane gdzie indziej i lub
    podzielone
    .
    --
    Zsardynkowany w 709...
  • 03.09.05, 16:33
    Istnienie w obecnej postaci linii typu 520, 515 powoduje, że brakuje wozów do
    obsłużenia nowo powstających osiedli, np. Derby.
    --
    "z nazwiska wnoszę iż Waść jesteś z gminu, a cham honoru nie ma"
    /T.Dołęga-Mostowicz/
    Salon Odrzuconych
  • 03.09.05, 17:51
    jerzy-j napisał:

    > > Dlaczego tak krytykujecie wzmacnianie trasy Lazienkowskiej (tak,wiem,ze t
    > o
    > > debilne pytanie). Z punktu widzenia
    > > prawobrzeznej Wawy nie jest to zle...
    >
    > Nie, to nie jest debilne pytanie. Z punktu widzenia lewobrzeżnej części trasy
    > również jest to bardzo dobrze i nie widzę powodów do krytyki!

    A ja owszem, widzę. Z Trasy Łazienkowskiej na Marszałkowską jest: 502, 514, 520,
    525, 405. To o dwie linie za dużo. Do tego jeszcze dochodzi 515 na pewnym
    odcinku. No ile można? Tymczasem nie ma ani jednej linii łączącej Trasę
    Łazienkowską z Nowym Światem, Krakowskim Przedmieściem. Do tego linie najdłuższe
    mają największą ilość przystanków na TŁ. Kompletny idotyzm. 405 powinno stawać
    przy Międzynarodowej, a 514 powinno z tego przystanku wylecieć. Przy takim
    mnożeniu linii i przy takim rozmieszczaniu przystanków, i tak się będą zdarzały
    kursy, do których ludzie się nie będą mieścić. Ale i sporo będzie takich kursów,
    które będą bardzo luźne.
  • 03.09.05, 20:49
    pomimo,że do 520 mam niedaleko, to nie będę się wypowiadał,
    natomiast do 515 mam bardzo blisko i zazwyczaj nie widzę aby jeździło puste...no, chyba, że 195 gna chwile przed...


    --
    "...mój gród-to Łódź,/To moja kolebka rodzinna,
    Niech sobie Ganges,Sorrento,Krym
    Pod niebo inni wynoszą,/A ja Łódź wolę."
    Tuwim.
  • 03.09.05, 20:13
    Kumulowanie wielu linii na jedynie niektórych ulicach (m.in.
    Marszałkowska: metro, tramwaje, autobusy) jest działaniem
    nieracjonalnym, powodującym odczucie uprzywilejowania niewielkiej
    grupy pasażerów kosztem pozostałych.

    We wcześniejszych planach linia 405 na odcinku od Zachodniego
    do Osiedla Ostrobramska miała zostać skierowana trasą: Grzymały,
    Kopińska, Wawelska, Trasa 'Ł' - wtedy ta linia miałaby
    większy sens: zapewniałaby szybkie połączenie Ursusa, Włoch i
    Ochoty z Pragą Południe. Teraz będzie kolejną linią dublującą
    metro; poprzednie założenia dotyczące linii 405 były najbardziej
    optymalne; teraz 405 będzie kolejną linią dublującą metro
    zatruwającą powietrze w Śródmieściu.

    Macie rację, zamiast bezsensownie zasilać linie: 515 i 520,
    ZTM powinien zwiększyć częstotliwość linii m.in.: 141, 143,
    173 i 182 (w dni powszednie i dni wolne), 122 (w
    szczycie, na odcinku: 'Spartańska' ---> 'Dworzec Gdański') i
    502 (w szczycie).
    Na przystanku 'Międzynarodowa' nie powinno zatrzymywać się 514,
    tylko 525 (ma znacznie krótszą trasę); z przystanku 'Rozbrat'
    powinno wylecieć definitywnie 520.

    E-1 jeździ zbyt rzadko.
  • 03.09.05, 22:57
    Znalazłem pisno z ZTM z dnia 10.02.2005 r. gdzie czarno na białym mam obietnicę,
    że od 1.09.2005 r. częstotliwośc 152 drgnie. Czyli zamiast 30 minut przez cały
    DP w godzinach szczytu zwiększy się do 20 min.
    Jutro siadam do pisania odwołania.
    --
    "z nazwiska wnoszę iż Waść jesteś z gminu, a cham honoru nie ma"
    /T.Dołęga-Mostowicz/
    Salon Odrzuconych

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.