Dodaj do ulubionych

151 jak 410

20.01.03, 19:29
Dziś kierowca 151 zagapił się i pojechał prosto Trasą Ł. do Saskiej.
Większość pasażerów była zachwycona. Zresztą było ich niewielu - nawet
krótkie busy na 151 są pustawe. Natomiast 410 ma coraz więcej pasażerów.
Chyba już czas 410 na 511, a 109 Świętokrzyskim na Gocław (151 out).
Edytor zaawansowany
  • 21.01.03, 17:03
    markill napisał:

    > Chyba już czas 410 na 511, a 109 Świętokrzyskim na Gocław (151 out).

    To byłoby ciekawe posunięcie, tylko Auchan musiałby dopłacić do części
    wolskiej, bo cztery brygady w święta to na taką linię to za mało. Poza tym
    wtedy to 151 poszłoby out bez 109. Tylko w takim razie po co zmieniali 501 na
    151???
    --
    Linia 111
    Brygada 7
    Wóz 3509
    Zakład R-5
    Mój faworyt
  • 22.01.03, 00:56
    Nadal nie mogę odżałować starego 410... Jeśli chodzi o 151 to jestem za
    likwidacją, oczywiście po ucałotygodnieniu 410 (zmiana na np. 511).
    Nie mogę się zgodzić co do 109. Po co robić linie - "tasiemce", utykające w
    korkach, mające półgodzinne spóźnienia? Takich lini mamy już wystarczająco
    (vide 125, 189, 519). Gocław już teraz jest nieźle "obstawiony".
  • 22.01.03, 13:27
    iwo_ napisał:

    > Nadal nie mogę odżałować starego 410... Jeśli chodzi o 151 to jestem za
    > likwidacją, oczywiście po ucałotygodnieniu 410 (zmiana na np. 511).
    > Nie mogę się zgodzić co do 109. Po co robić linie - "tasiemce", utykające w
    > korkach, mające półgodzinne spóźnienia? Takich lini mamy już wystarczająco
    > (vide 125, 189, 519). Gocław już teraz jest nieźle "obstawiony".

    Tym bardziej, ze 109 znacznie zyska na poularności po zmianie (bardzo
    prawdopodobnej ) 507 via Ks Janusza.
    --
    --
    Kolejorz kolejorzowi zwrotnicy nie przestawi
    Gacek netoper
    gg 562625
  • 22.01.03, 16:10
    gacus2 napisał:

    > iwo_ napisał:
    >
    > > Nadal nie mogę odżałować starego 410... Jeśli chodzi o 151 to jestem za
    > > likwidacją, oczywiście po ucałotygodnieniu 410 (zmiana na np. 511).
    > > Nie mogę się zgodzić co do 109. Po co robić linie - "tasiemce", utykające
    > w
    > > korkach, mające półgodzinne spóźnienia? Takich lini mamy już wystarczająco
    >
    > > (vide 125, 189, 519). Gocław już teraz jest nieźle "obstawiony".
    >
    > Tym bardziej, ze 109 znacznie zyska na poularności po zmianie (bardzo
    > prawdopodobnej ) 507 via Ks Janusza.


    Co do 109 - linia ta będzie chyba pełna tylko połowicznie, jeśli ma być
    puszczona Świętokrzyskim mostem (obecne 151) ma ciekawszą trasę bardziej przez
    Centrum. Po skierowaniu 109 Świętokrzyską ... będzie mało pasażerów na Gocław
    (następny sensowny przystanek po Tamka to chyba Afrykańska?) - prawie ekspres,
    więc lepiej 507 przedłużyć na Gocław przez Świętokrzyski (jeden minus - nie
    zajeżdża na Centralny, ale po wybudowaniu Złotych tarasów mógłby znów jeździć
    tak: Prosta - JP II, skręt w prawo na Centralny tunelem (jak kiedyś 500), potem
    wyjazd na Emilii Plater i do Świętokrzyskiej).

    I jeszcze jedno: 507 księcia Janusza i Obozową?
    --
    -------------------------------------
    Weź ten młotek i kuj po tej linii! - jak powiedział Sofronow.
  • 22.01.03, 17:34
    W 507 na Księcia Janusza nie chce mi się wierzyć. Chyba, że zobaczę. 109 na
    Gocławiu to gigantyczny bezsens (a jedyna jego MINIMALNIE (!!!!) rozsądna
    wersja to Wał-Zwycięzców-Saska). Lepiej połączyć 507 i 410 w całodzienną.
    Chociaż nie wiem jaki można by pociąć w święta 151 (4 brygady co 18 minut).
    --
    Linia 111
    Brygada 7
    Wóz 3509
    Zakład R-5
    Mój faworyt
  • 23.01.03, 00:41
    Podtrzymuje swoje zdanie co do 151 i 507. Najlepszym rozwiązaniem byłoby
    połączenie w/w linii z korzyścią dla tej drugiej. Przy połączeniu równocześnie
    powinno się zabrać przynajmniej dwa przystanki na odcinku bemowskim, tzn.
    Konarskiego i Karolkowa, bo teraz 507 razem z 509 są najwolniejszymi
    liniami "przyspieszonymi".
  • 23.01.03, 09:19
    Owszem jest to dobre rozwiązanie, ale w jaki sposób? Przecież jest już 410 i
    tylko on może stać się 5XX. Z kolei nie można ot tak sobie zabrać 151 z
    Saskiej Kępy, a to nowe 507 jakby jeździło przez S.K. to nie miałoby sensu -
    to znów wolna linia przyspieszona. 109 na Gocław nie byłoby takie długie jak
    125 czy 189 czy nawet 116/122/195 - Gocław jest najbliżej połozonym Centrum
    dużym blokowiskiem, trasa jest prosta, z kolei 109 tez nie jedzie tak daleko w
    stronę Bemowa - o wiele dłużej np. krąży 105. Taki 109 byłby ewenementem -
    linia zwykła a na Gocław w zasadzie jak przyspieszona - bardzo długi
    przystanek Most Ś. - S.K.
  • 23.01.03, 13:48
    Dyskusja zawęziła się do trzech linii:

    109, 151 i 507

    Proponuję zebrać informację o tych liniach, czyli: ilość wozów, częstotliwość
    kursowania w poszczególnych porach dnia, zakłady obsługujące dane linie.
    Następnie zastanowić się nad problemem:
    Z trzech linii zrobić dwie (jedną?), aby obsługiwała krańce: Stare Bemowo, Nowe
    Bemowo i Gocław plus trasa kursowania.

    --
    -------------------------------------
    Weź ten młotek i kuj po tej linii! - jak powiedział Sofronow.
  • 23.01.03, 14:35
    Przyśpieszona linia 502 (pierwsza luka w kolejności wystepowania):
    Os. Górczewska - Lazurowa - Radiowa - (1) - Obozowa - ks. Janusza - Górczewska -
    Płocka - Kasprzaka - Prosta - (2) - Świętokrzyska - Tamka - most
    Świętokrzyski - Wybrzeże Szczecińskie - Wał Miedzeszyński - Zwycięzców -
    Saska ... Gocław.

    (1) - wariant okrężny: Himalajska - Wrocławska,
    (2) - wariant okrężny: JP II - tunel przy Centralnym - Emilii Plater (jak
    wybudują Złote Tarasy)

    Przystanki stałe:
    Os. Górczewska,
    Stare Bemowo,
    Radiowa,
    Koło,
    Jana Olbrachta/Ciołka/park Moczydło,
    Płocka Szpital,
    Płocka,
    Teatr na Woli,
    rondo ONZ,
    metro Swiętokrzyska,
    Nowy Świat,
    Tamka,
    Stacja krwiodawstwa,
    Saska,
    Afrykańska,
    reszta na Gocławiu.

    przystanki na żądanie:
    wszystkie pozostałe (lub wybrane - proszę o propozycje) od Os. Górczewska do
    Starego Bemowa,
    ks. Janusza (przy DS Ustronie),
    rondo Daszyńskiego (choć chyba nie ma po co),
    Wandy/Katowicka

    I likwidacja 109, 151 i 507

    --
    -------------------------------------
    Weź ten młotek i kuj po tej linii! - jak powiedział Sofronow.
  • 23.01.03, 16:43
    tarantula01 napisał:

    > Dyskusja zawęziła się do trzech linii:
    >
    > 109, 151 i 507
    >
    > Proponuję zebrać informację o tych liniach, czyli: ilość wozów, częstotliwość
    > kursowania w poszczególnych porach dnia, zakłady obsługujące dane linie.
    > Następnie zastanowić się nad problemem:
    > Z trzech linii zrobić dwie (jedną?), aby obsługiwała krańce: Stare Bemowo,
    > Nowe Bemowo i Gocław plus trasa kursowania.

    109:
    - 5 brygad
    -Redutowa, Inflancka
    -15/20/20/30
    151:
    - 8 brygad
    -Ostrobramska
    -10/15/15/20
    507:
    - 6 brygad
    -Redutowa, Inflancka
    15/20/20/30

    w szczycie w dp/poza/w sczycie w dś/poza
  • 23.01.03, 17:21
    iwo_ napisał:

    > 109:
    > - 5 brygad
    > -Redutowa, Inflancka
    > -15/20/20/30
    > 151:
    > - 8 brygad
    > -Ostrobramska
    > -10/15/15/20
    > 507:
    > - 6 brygad
    > -Redutowa, Inflancka
    > 15/20/20/30
    >
    > w szczycie w dp/poza/w sczycie w dś/poza

    Czyli mamy 19 brygad, ale pod uwagę dla nowych linii chyba tylko Ostrobramska i
    Redutowa jako zakłady obsługujące by się liczyły, więc ok. 13-14 brygad.
    Z tego jedna linia dobrze obsadzona lub dwie nieco gorzej, ale i tak lepiej niż
    obecne trzy linie.

    --
    -------------------------------------
    Weź ten młotek i kuj po tej linii! - jak powiedział Sofronow.
  • 23.01.03, 18:32
    Oto moje propozycje:
    1. Zostawiamy 109 w święty spokoju.
    2. Bierzemy 151 i 507.
    a) otrzymujemy 6 całek z R6, 4 z R10 i 1 z R5 w dzień powszedni oraz
    odpowiednio 4, 4 i 1 w święta, oraz dwa dodatki z R10 na obie zmiany i jeden z
    R10 tylko rano.
    3. Tworzymy nową linię 5xx (507?)
    a) Trasa: NOWE BEMOWO-Powstańców Śląskich-Piastów Śląskich-Wrocławska-
    Powstańców Śląskich-Radiowa-Dywizjonu 303-Księcia Janusza (ew. Ciołka)-
    Elekcyjna-Ordona-Kasprzaka-Prosta-Świętokrzyska-Kopernika-Tamka-Most
    Świętokrzyski-Wybrzeże Szczecińskie-Wał Miedzeszyński-Zwycięzców-Saska-Bora-
    Komorowskiego-GOCŁAW
    b) Przystanki stałe: Nowe Bemowo, Piastów Śląskich, Rodła, Wrocławska,
    Radiowa, Orlich Gniazd, Ciołka / Jana Olbrachta (wariant przez Księcia
    Janusza), PKP Kasprzaka, Szpital Wolski, Rondo ONZ, Metro Świętokrzyska, Nowy
    Świat, Katowicka / Wandy, Stacja Krwiodawstwa, Saska, Afrykańska, Abrahama,
    Bora-Komorowskiego, Janika, Gocław
    c) Przystanki warunkowe: Pirenejska, Koło, Ciołka (wariant przez Ciołka),
    Karolkowa, Topiel.
    d) Czas Przejazdu: Nowe Bemowo -> Gocław 46-57 minut, Gocław -> Nowe Bemowo
    47-58 minut.
    e) częstotliwość: 10 minut rano (14 brygad), 11 minut popołudniu (13 brygad),
    14 minut w międzyszczycie (11 brygad) i w święta (8 brygad).
    Co Wy na to?
    --
    Linia 111
    Brygada 7
    Wóz 3509
    Zakład R-5
    Mój faworyt
  • 24.01.03, 00:38
    pawciod napisał:

    > Oto moje propozycje:
    > 1. Zostawiamy 109 w święty spokoju.
    > 2. Bierzemy 151 i 507.
    > a) otrzymujemy 6 całek z R6, 4 z R10 i 1 z R5 w dzień powszedni oraz
    > odpowiednio 4, 4 i 1 w święta, oraz dwa dodatki z R10 na obie zmiany i jeden
    z
    > R10 tylko rano.
    > 3. Tworzymy nową linię 5xx (507?)
    > a) Trasa: NOWE BEMOWO-Powstańców Śląskich-Piastów Śląskich-Wrocławska-
    > Powstańców Śląskich-Radiowa-Dywizjonu 303-Księcia Janusza (ew. Ciołka)-
    > Elekcyjna-Ordona-Kasprzaka-Prosta-Świętokrzyska-Kopernika-Tamka-Most
    > Świętokrzyski-Wybrzeże Szczecińskie-Wał Miedzeszyński-Zwycięzców-Saska-Bora-
    > Komorowskiego-GOCŁAW
    > b) Przystanki stałe: Nowe Bemowo, Piastów Śląskich, Rodła, Wrocławska,
    > Radiowa, Orlich Gniazd, Ciołka / Jana Olbrachta (wariant przez Księcia
    > Janusza), PKP Kasprzaka, Szpital Wolski, Rondo ONZ, Metro Świętokrzyska, Nowy
    > Świat, Katowicka / Wandy, Stacja Krwiodawstwa, Saska, Afrykańska, Abrahama,
    > Bora-Komorowskiego, Janika, Gocław
    > c) Przystanki warunkowe: Pirenejska, Koło, Ciołka (wariant przez Ciołka),
    > Karolkowa, Topiel.
    > d) Czas Przejazdu: Nowe Bemowo -> Gocław 46-57 minut, Gocław -> Nowe Bem
    > owo
    > 47-58 minut.
    > e) częstotliwość: 10 minut rano (14 brygad), 11 minut popołudniu (13
    brygad),
    > 14 minut w międzyszczycie (11 brygad) i w święta (8 brygad).
    > Co Wy na to?

    Jestem absolutnie ZA! Tylko bez Karolkowej, pliz!
  • 24.01.03, 10:49
    pawciod napisał:

    > 2. Bierzemy 151 i 507.
    > a) otrzymujemy 6 całek z R6, 4 z R10 i 1 z R5 w dzień powszedni oraz
    > odpowiednio 4, 4 i 1 w święta, oraz dwa dodatki z R10 na obie zmiany i jeden
    z
    > R10 tylko rano.

    Czyzbyś dysponował innymi danymi na temat taboru na liniach 151 i 507 niż _iwo.
    (odpowiednio 5 całek z R6, 8 z R10 i 1 z R5?)
    --
    -------------------------------------
    Weź ten młotek i kuj po tej linii! - jak powiedział Sofronow.
  • 23.01.03, 18:37
    tarantula01 napisał:

    > Redutowa jako zakłady obsługujące by się liczyły, więc ok. 13-14 brygad.
    > Z tego jedna linia dobrze obsadzona lub dwie nieco gorzej, ale i tak lepiej
    niż
    >
    > obecne trzy linie.

    Ja bym też coś skombinował przy 410
  • 23.01.03, 20:29
    Ja posiedziałem, policzyłem i ułożyłem nawet rozkład naszego nowego 507.

    NOWE BEMOWO: GOCŁAW:
    4|40 4|40
    5|00 20 40 55 5|00 20 40 55
    6|10 25 40 55 6|10 25 35 45 55
    7|05 15 25 35 47 59 7|05 15 25 35 45 55
    8|11 23 35 50 8|05 19 33 47
    9|05 19 33 47 9|01 15 29 43 57
    10|01 15 29 43 57 10|11 25 39 53
    11|11 25 39 53 11|07 21 35 49
    12|07 21 35 47 59 12|03 17 31 45 59
    13|11 23 35 47 59 13|11 22 33 44 55
    14|11 22 33 44 55 14|06 17 28 39 50
    15|06 17 28 39 50 15|01 12 23 34 45 56
    16|01 12 23 34 45 56 16|07 18 29 40 51
    17|07 18 29 40 58 17|02 13 24 35 46
    18|14 30 44 59 18|00 15 30 45
    19|13 28 43 58 19|00 15 30 45
    20|10 25 40 55 20|00 15 30 40r55
    21|10 25 40 55r 21|05r20 40
    22|00 20 35r40 55r 22|00 30
    23|20v50r 23|00

    r - Zjazd do zajezdni Redutowa. Ostatni przystanek na trasie: Ciołka/Jana
    Olbrachta.
    v - Zjazd do zajezdni Inflancka. Ostatni Przystanek na trasie: Metro
    Świętokrzyska.

    Podobieństwo rozkładów na pętlach jest tylko częściowo zamierzone.

    Brygady
    (kolejno numer, zakład, wyjazd z zakładu, pierwszy odjazd zmiany "B", zjazd do
    zakładu):

    1 R6 4:25-12:07-21:20
    2 R6 6:40-14:44- 0:05
    3 R6 4:55-12:35-21:45
    4 R10 5:55-13:55-23:25
    5 R6 5:15-12:59-22:50
    6 R10 6:45-14:28-23:40
    7 R10 4:25-12:03-21:55
    8 R6 5:40-13:35-23:10
    9 R10 4:45-12:31-22:25
    10 R5 7:05-14:30-23:55 (zmiana w trakcie kursu na Gocław)
    11 R6 4:40-11:53-22:10
    012 R10 6:20-8:45 i 13:07-18:05
    013 R10 6:40-9:10 i 13:51-18:50
    014 R10 7:30-9:55
    --
    Linia 111
    Brygada 7
    Wóz 3509
    Zakład R-5
    Mój faworyt
  • 24.01.03, 00:40
    pawciod napisał:

    > Ja posiedziałem, policzyłem i ułożyłem nawet rozkład naszego nowego 507.

    [...]

    Pawciod, Ty to masz Łeb, przez duże "Ł"!!!
  • 24.01.03, 11:40
    pawciod napisał:

    > Brygady
    > (kolejno numer, zakład, wyjazd z zakładu, pierwszy odjazd zmiany "B", zjazd
    do
    > zakładu):
    >
    > 1 R6 4:25-12:07-21:20
    > 2 R6 6:40-14:44- 0:05
    zjazd do zakładu z krańca Gocław (ost. przyst. Ciołka)
    > 3 R6 4:55-12:35-21:45
    > 4 R10 5:55-13:55-23:25
    zjazd do zakładu z krańca Bemowo (ost. przyst. Saska, ale bezp wjazd na trasę Ł
    z Wału)
    > 5 R6 5:15-12:59-22:50
    > 6 R10 6:45-14:28-23:40
    zjazd do zakładu z krańca Bemowo (ost. przyst. Saska i jw.)
    > 7 R10 4:25-12:03-21:55
    > 8 R6 5:40-13:35-23:10
    zjazd do zakładu z krańca Gocław (ost. przyst. Ciołka)
    > 9 R10 4:45-12:31-22:25
    > 10 R5 7:05-14:30-23:55 (zmiana w trakcie kursu na Gocław)
    zjazd musi być wcześniej
    > 11 R6 4:40-11:53-22:10
    > 012 R10 6:20-8:45 i 13:07-18:05
    > 013 R10 6:40-9:10 i 13:51-18:50
    > 014 R10 7:30-9:55


    Poprawki w związku z tym, że ZTM nie puszcza linii dziennych jak wyjeżdżają
    nocne.
    --
    -------------------------------------
    Weź ten młotek i kuj po tej linii! - jak powiedział Sofronow.
  • 24.01.03, 19:28
    To w takim razie popatrz na 416, pierwszy wyjazd z R13 na Stalową na rzystanku
    Szwedzka. Przed 4.
    A co do brygad. Co do 151 ręczę głową (lata badań i używania), a na 507 nie
    było trudno, wystarczyło policzyć z rozkładu w Internecie.
    --
    Linia 111
    Brygada 7
    Wóz 3509
    Zakład R-5
    Mój faworyt
  • 24.01.03, 19:31
    Nie wiem dlaczego uparłeś się aby wcześniej zrzucać ostatnie zjazdy do
    zakładu. Dojazd do zakładu o godzinie 0.00 nie jest niczym nadzwyczajnym. A
    wydaje mi się, że wieczorem ludzie raczej jeżdżą z miasta, a nie do niego.
    Cały czas podtrzymuję moją wersję.
    --
    Linia 111
    Brygada 7
    Wóz 3509
    Zakład R-5
    Mój faworyt
  • 04.02.03, 14:45
    pawciod napisał:

    > Nie wiem dlaczego uparłeś się aby wcześniej zrzucać ostatnie zjazdy do
    > zakładu. Dojazd do zakładu o godzinie 0.00 nie jest niczym nadzwyczajnym. A
    > wydaje mi się, że wieczorem ludzie raczej jeżdżą z miasta, a nie do niego.
    > Cały czas podtrzymuję moją wersję.

    Nie uparłem się tylko myślę, że ZTM na pewno wprowadziłby te korekty
    (wcześniejsze zjazdy praktykowane od kilku lat na wszystkich liniach). A rano
    cóż: 416 jedzie na Ursynów więc z tamtego krańca jedzie już po 4.30. Może gdyby
    linię obsługiwała Woronicza? Nie wiem.

    --
    -------------------------------------
    Weź ten młotek i kuj po tej linii! - jak powiedział Sofronow.
  • 04.02.03, 18:16
    Ostatnie 515 na Pl. Bankowym na Hutę jest ok. 23.30. To w takim razie o której
    on jest na zakładzie R5. Bo chyba nie jest z R10.
    Generalnie jest tak, że koło 23 z Centrum są ostatnie kursy na osiedla. Rano
    zaś pierwsze kursy są tuż przed 5.
    --
    Linia 111
    Brygada 7
    Wóz 3509
    Zakład R-5
    Mój faworyt
  • 23.01.03, 20:57
    iwo_ napisał:

    > Ja bym też coś skombinował przy 410

    W momencie, kiedy wyrzucasz 151 z Trasy Łazienkowskiej 410 powinno zostać.
    Można też oczywiście przerzucić do Os. Ostrobramska, a 416 skrócić z powrotem
    na Gocław.
    --
    Linia 111
    Brygada 7
    Wóz 3509
    Zakład R-5
    Mój faworyt
  • 23.01.03, 09:58
    pawciod napisał:

    > W 507 na Księcia Janusza nie chce mi się wierzyć. Chyba, że zobaczę. 109 na
    > Gocławiu to gigantyczny bezsens (a jedyna jego MINIMALNIE (!!!!) rozsądna
    > wersja to Wał-Zwycięzców-Saska). Lepiej połączyć 507 i 410 w całodzienną.
    > Chociaż nie wiem jaki można by pociąć w święta 151 (4 brygady co 18 minut).

    2 brygady co 36 minut
    1 brygada co 72 minuty. Takie proste, nie? I mamy koszmar tysiaclecia
    --
    --
    Kolejorz kolejorzowi zwrotnicy nie przestawi
    Gacek netoper
    gg 562625

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.