Dodaj do ulubionych

twoje ostatnio eksploatowane auto...

24.03.04, 21:12
jaką ciekawą furką ostatnio (i nie tylko ostatnio) miałeś okazję powozić lub
być powożonym.

piszcie swoje opinie i wrazenia z jazdy.

jak sie tego troche zbierze to bedzie fajnie

--
- dr scott - www.scott.w.pl -
Obserwuj wątek
    • dr_scott Ford Escort 3i 1,6 24.03.04, 21:15
      rocznik chyba 86.

      silnik 1,6 benzyna na mechanicznym wtrysku (+LPG)

      dynamika niezla. calkiem niezla jak na takie autko.
      zawiecha do kitu, ale moze po wymianie amorow itp bylo by spoko.

      ogolne wrazenie calkiem dobre. duzy plus za dynamiczny silniczek.


      --
      - dr scott - www.scott.w.pl -
    • dr_scott Citroen C5 2.0 HDI 24.03.04, 21:20
      auto po prostu duze! przestronne, rodzinne.
      komfort bardzo duzy.

      silnik 2l, 110KM.
      troche maly jak na te autko, ale ogolnie zachowywal sie niezle. czasem jednak
      brakuje mocy aby pociagnac to pudlo szybciej.

      V max, elektronicznie ograniczona ok 160...170 km/h

      zawieszenie i uklad jezdny bardzo dobry!
      przydatny jak sie okazuje bajer w postaci automatycznie regulowanej predkosci
      wycieraczek.

      ogolnie fajny rodzinny woz, ale z silnikiem 2.2 bylby bardziej ok :)



      --
      - dr scott - www.scott.w.pl -
    • dr_scott Opel Corsa 1.4i 24.03.04, 21:23
      stary klamor chyba z 1982 czy 85

      zaskoczyla mnie dynamika silnika. autko jest lekkie wiec silniczek potrafi je
      targać niesamowicie.

      zawieszenie i uklad jezdny pozostawia wiele do zyczenia. ale w koncu auto ma
      swoje lata.

      wspaniale dzialajaca nagrzewnica!! prawdopodobnie elektryczna. potrafi zionąć
      gorącym powietrzem wkrótce po odpaleniu samochodu.

      --
      - dr scott - www.scott.w.pl -
    • Gość: radek a sluzbowe... IP: *.osadanet.pl 24.03.04, 21:26
      Berlingo 1,9 Diesel, 2 osobowy. Ekonomiczny, jedyny powtarzajacy sie mankament
      to sforznie, te na ktorych "siedza" kolumny- czesto padaly. W jezdzeniu dosyc
      wygodny i niemeczacy. Bardzo dobre lusterka wsteczne, z duzym olem widzenia i
      bardzo pomocne przy manewrach do zadku:)
    • dr_scott Trabant 601 kombi 24.03.04, 23:15
      cos wspaniałego!

      biegi przy kierownicy, oczywiscie dwusuw. szlo spalic gume!!

      wszelkie dziwne odglosy dochodzace z wszelkich mozliwych elementow pojazdu byly
      skutecznie zagluszone przez potezna tube basową.

      komfort, styl, klasa, dynamika, oszczednosc itp... wszystko niepowtarzalne

      --
      - dr scott - www.scott.w.pl -
      • pendragon_pl Re: Trabant 601 kombi 25.03.04, 15:21
        Taaa, Trabant 601S Kombi. Miałem kiedyś takie cuś, żółte z "Kontyngentu 97" :D
        Piski opon nawet na drugim biegu, jezdziłem na bezołowiowej, jakie to było
        piękne wrażenie, kiedy wskazówka licznika przechodziła maksymalną wartość
        120km/h na cyferblacie :)

        Z innej beczki:
        Moja dziewczyna jezdzi Oplem Corsa 1.4i , taka Corsa wydana na stulecie Opla.
        90KM w takim małym autku, istny ogień, przy nawet niepozornym wyglądzie. Czasem
        bywa tak, że niejeden "tuningowiec" swoim podrasowanym bolidem robi wielkie
        oczy, nie mając żadnych szans z, jagby sięwydawało, zwykłą Corsą :-)
        --
        Popatrz! Wyciągam swoją dłoń
        Oto mój pojednania gest.
        ______________________
        Pendragon
    • dr_scott BMW 735i 24.03.04, 23:17
      stara siódemka z rzędową 6-cylindrówką 3,5 litra. automat.

      osiągi marne jak na tak duzy silnik. V max kolo 215km/h

      komfortowy i duuuzy. no i tyl napęd.
      palil swoje.

      --
      - dr scott - www.scott.w.pl -
    • dr_scott Polonez Caro 1,6 GLI 24.03.04, 23:21
      szczerze mowiac to po prostu porażka!! jak kazdy polonez po Borewiczu....

      strasznie mulasty, zerowa dynamika. komfort taki sobie. glosny. malo
      ekonomiczny, bez hamulcow (zwalniacze). zawieszenie beznadziejne, zbyt miekkie,
      kladzie sie na zakretach, nurkuje przy hamo... zwalnieniu.
      zreszta jaki jest polonez kazdy wie :)

      --
      - dr scott - www.scott.w.pl -
        • forman5 Re: twoje ostatnio eksploatowane auto... 25.03.04, 08:26
          dr_scott napisał:

          > forman5 napisał:
          >
          > > Skoda 105---z czterema biegami do tyłu jednym do przodu.Trzeba wypić za
          > > błędy,przy montażu mechanizmu różnicowego w skrzynii( W 126 p ten numer ni
          > e
          > > przejdzie)
          >
          > chyba miales najszybciej jezdzace do tylu auto na swiecie

          Nawet trójkę udało się włączyć,były pracownik wsadził dyfer nie z tej strony.A
          ja nie dopilnowałem.Wystarczyło zerknąć do innej skody tam gdzie reguluje się
          sprzęgło gdzie leży koło talerzowe.
          >
          • dr_scott Re: twoje ostatnio eksploatowane auto... 25.03.04, 08:31
            forman5 napisał:

            > dr_scott napisał:
            >
            > > forman5 napisał:
            > >
            > > > Skoda 105---z czterema biegami do tyłu jednym do przodu.Trzeba wypić
            > za
            > > > błędy,przy montażu mechanizmu różnicowego w skrzynii( W 126 p ten num
            > er ni
            > > e
            > > > przejdzie)
            > >
            > > chyba miales najszybciej jezdzace do tylu auto na swiecie
            >
            > Nawet trójkę udało się włączyć,były pracownik wsadził dyfer nie z tej
            strony.A
            > ja nie dopilnowałem.Wystarczyło zerknąć do innej skody tam gdzie reguluje się
            > sprzęgło gdzie leży koło talerzowe.
            > >


            znamy juz tą historię :)

            --
            - dr scott - www.scott.w.pl -
        • forman5 Re: Nissan Sunny. 25.03.04, 08:34
          Rozbieżny 32 mm ! ! !

          Jazda od krawężnika do krawężnika z prędkośćią góra 20 km/godz.
          Tak wykonał naprawę pewien rzemieślnik na szczęście nie z naszego powiatu.
          Potrzebna była końcówka drążka więc wykręcił z Nissana.Włożył taką która miała
          identyczny skok gwintu ,lecz za długa.(Chyba fiatowska z Sieny czy UNA)
          I tak wykonanie zbieżnośći było niemożliwe,odesłałem to auto z powrotem by
          oddano gałkę.
          Nie oddano ,tylko ucięto by skrócić długość drązka kierowniczego ! !
        • drcarlos Re: twoje ostatnio eksploatowane auto... 25.03.04, 19:43
          dr_scott napisał:

          > forman5 napisał:
          >
          > > Skoda 105---z czterema biegami do tyłu jednym do przodu.Trzeba wypić za
          > > błędy,przy montażu mechanizmu różnicowego w skrzynii( W 126 p ten numer ni
          > e
          > > przejdzie)
          >
          > chyba miales najszybciej jezdzace do tylu auto na swiecie

          to musialy byc ostre przezycia ;D
    • forman5 Re: Skoda 105 r 84 25.03.04, 08:43
      Niemożliwy skręt samochodu o 90 stopni w lewo,w prawo o tyle większy co w lewo
      za mały.

      Gostek jeżdził z tym kilka dni i narzekał że po wymianie drązka(nie u mnie ! !)
      nie umie wjechać do bramy garażu.
      Błąd tkwił o obróceniu go 180 stopni przez samego właściciela który sam go
      wymieniał !
    • forman5 Re: Skoda 105-83r 25.03.04, 08:47
      Z kątem pochylenia koła + 5 stopni !

      Gostek kupił nowe górne wahacze i sam założył, w sklepie sprzedawca wcisnął mu
      jeden z nowszej wersji o zmienionej długośći.
          • dr_scott Re: twoje ostatnio eksploatowane auto... 25.03.04, 21:46
            drcarlos napisał:

            > maluchem to chyba kożdy jechoł ;)

            nie tak dawno mialem przyjemnosc przejechac sie malcem :)
            to byl ten starszy model, chrom zderzaki, licznik do 130....

            piekna sprawa, swietne autko! ma cos w sobie :)
            choc ledwie sie tam pomiescilem, bylo ekstra. zawsze chetnie malaczem sie karne.

            oczywiscie na dluzsza mete jest to meczace. ale skoczyc po klucze do garazu w
            sam raz :)


            --
            - dr scott - www.scott.w.pl -
            • drcarlos Re: twoje ostatnio eksploatowane auto... 25.03.04, 23:13
              dr_scott napisał:

              > drcarlos napisał:
              >
              > > maluchem to chyba kożdy jechoł ;)
              >
              > nie tak dawno mialem przyjemnosc przejechac sie malcem :)
              > to byl ten starszy model, chrom zderzaki, licznik do 130....
              >
              > piekna sprawa, swietne autko! ma cos w sobie :)
              > choc ledwie sie tam pomiescilem, bylo ekstra. zawsze chetnie malaczem sie
              karne
              > .
              >
              > oczywiscie na dluzsza mete jest to meczace. ale skoczyc po klucze do garazu w
              > sam raz :)

              ten wiater we włosach... ;) okragle blaty (a wlasciwie ino jedyn ;P)
              taaaa.......
        • forman5 Re: twoje eksploatowane auto... 29.03.04, 17:33
          dr_scott napisał:


          >
          > aaaaaaaaaaaajjj!! KLASA!
          > kumpel ma takiego!
          > mialem okazje jechac jako pasazer.
          > niesamowita sprawa :)

          Wartburgiem kiedyś manewrowałem z biegami przy kierownicy,były kłopoty z
          wstecznym !
          >
          • lena.a Re: twoje eksploatowane auto... 18.08.05, 19:03
            Wartburg combi - takiego kiedyś mieliśmy. Ech... to była bryka i ile mijesca z
            tyłu - mały pokoik ;). Biegi przy kierownicy, żadnych problemów ... tylko ta
            wolnobieżka, była przyczyną drobnej stłuczki zimą. Ale ogólnie miłe
            wspomnienia.:)
    • forman5 Re: twoje eksploatowane auto... 27.03.04, 21:05
      Fiat 1500--nie mylić z 125p.Właśnie z tego modelu Polska wybrała silnik do
      nadwozia 125 p przy kupnie licencji.
      A oryginalny włoski 125 miał inny silnik z wałkiem rozrządu w głowicy i mocy
      blisko 100 KM !
      • drcarlos Re: twoje eksploatowane auto... 27.03.04, 21:10
        forman5 napisał:

        > Fiat 1500--nie mylić z 125p.Właśnie z tego modelu Polska wybrała silnik do
        > nadwozia 125 p przy kupnie licencji.
        > A oryginalny włoski 125 miał inny silnik z wałkiem rozrządu w głowicy i mocy
        > blisko 100 KM !

        mioł tez kwadratowe swiatła i bak po prawej stronie... byly tez 1,6 DOHC
        ok.100konikow... precyzja i niezawodnosc... czego nie mozna powiedziec o
        polskich wersjach...
      • dr_scott Re: twoje eksploatowane auto... 27.03.04, 21:13
        forman5 napisał:

        > Fiat 1500--nie mylić z 125p.Właśnie z tego modelu Polska wybrała silnik do
        > nadwozia 125 p przy kupnie licencji.
        > A oryginalny włoski 125 miał inny silnik z wałkiem rozrządu w głowicy i mocy
        > blisko 100 KM !

        włoski 125 miał silnik z dwoma wałkami rozrządu w głowicy, o pojemnosci 1600
        ccm i mocy 98 KM. 5 podpór wału, nie 3 jak w polskich silnikach....
        fajne te silniki :))))

        --
        - dr scott - www.scott.w.pl -
        • drcarlos Re: twoje eksploatowane auto... 27.03.04, 21:17
          dr_scott napisał:

          > włoski 125 miał silnik z dwoma wałkami rozrządu w głowicy, o pojemnosci 1600
          > ccm i mocy 98 KM. 5 podpór wału, nie 3 jak w polskich silnikach....
          > fajne te silniki :))))

          i nie tylko :)
        • forman5 Re: twoje eksploatowane auto... 29.03.04, 17:30
          dr_scott napisał:


          >
          > włoski 125 miał silnik z dwoma wałkami rozrządu w głowicy, o pojemnosci 1600
          > ccm i mocy 98 KM. 5 podpór wału, nie 3 jak w polskich silnikach....
          > fajne te silniki :))))

          Taka jest prawda ! zapomniałem zupełnie napisać o dwóch walkach --tak
          było ,szkoda tego silnika --że nie kupili licencji.
          Na bazie 125 powstał silnik Poldka,jaki jest wszyscy wiedzą !
          A na bazie silnika Poldka powstał silnik 1600,a póżniej jeszcze wtrysk mu
          założyli.

          >
          • drcarlos Re: Moje wyeksploatowane auto... 28.03.04, 13:24
            d_aga napisała:

            > Moje auta nie są do pieszczenia. One sa srodkiem, bez którego mój mąz nie
            może
            > wykonywac swojego zawodu. Totez i autka u nas się szybko eksploatują....

            zrozumiałe.... auta sa do jezdzenia... chyba ze ktos je kolekcjonuje ;)
            ale wazna jest tez niezawodnosc i prostota wykonania :P
            zawsze mozna samemu cos porobic....
    • forman5 Re: Warszawa 224 29.03.04, 17:38
      Woziłem się kiedyś egzemplarzem który miał wyjechać na wystawę Moto w
      Poznaniu.Wszystkie elementy świeżo chromowane,blachy malowane na biało, środek
      po wymianie tapicerki itd.
      Ustawiałem koła po remoncie zawieszenia tuż przed podróżą do Poznania !
      • dr_scott Re: Warszawa 224 01.04.04, 11:28
        forman5 napisał:

        > Woziłem się kiedyś egzemplarzem który miał wyjechać na wystawę Moto w
        > Poznaniu.Wszystkie elementy świeżo chromowane,blachy malowane na biało,
        środek
        > po wymianie tapicerki itd.
        > Ustawiałem koła po remoncie zawieszenia tuż przed podróżą do Poznania !

        pomyslalbym ze to zart, ale nie pisales tego dzisiaj... :)

        normalnie berety z głów.


        --
        - dr scott - www.scott.w.pl -
        • drcarlos Re: Warszawa 224 01.04.04, 15:47
          dr_scott napisał:

          > forman5 napisał:
          >
          > > Woziłem się kiedyś egzemplarzem który miał wyjechać na wystawę Moto w
          > > Poznaniu.Wszystkie elementy świeżo chromowane,blachy malowane na biało,
          > środek
          > > po wymianie tapicerki itd.
          > > Ustawiałem koła po remoncie zawieszenia tuż przed podróżą do Poznania !
          >
          > pomyslalbym ze to zart, ale nie pisales tego dzisiaj... :)
          >
          > normalnie berety z głów.

          chciałbym sie taką karnąć.....
      • dr_scott Re: Trabant 601 01.04.04, 11:29
        forman5 napisał:

        > Biegi przy kierownicy,silnik dwusuwowy.
        > Palił na strzał !

        dokladnie!!
        te modele palily na ryske! zaplon na tyrystorze tam byl zdaje sie.

        palil na ryzke dopoki nie stracil kompresji :(


        --
        - dr scott - www.scott.w.pl -
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka