Dodaj do ulubionych

Tuning w TG

IP: 157.158.14.* 15.10.01, 18:30
Sa w TG jakies sklepy, kluby itp. dot. tuningu samochodow???
  • Gość: loggy IP: *.wbp.zabrze.pl 22.10.01, 15:17
    Nie wiem nic o sklepach tuningowych (podobno cos jest
    w Gliwicach) ale moge ci odradzic jeden warsztat.
    Otoz nigdy, przenigdy nie idz do warsztatu przy ulicy
    Ondraszka (kolo Obwodnicy). Bardzo nieprzyjemny gosciu
    i juz mnie oszukal. Dostalem stare uszczelki i w ogole
    policzyl jak za zborze... I bez fakturki mi policzyl
    czyli robil "na szaro"...

    A propos warsztatow samochodowych warto by otworzyc
    osobny watek - co myslisz???
    L.

  • Gość: Marc IP: *.tarnowskie-gory-naklo.sdi.tpnet.pl 22.10.01, 16:05
    jest strona o tuningu malucha i tę stronę robi ktoś z TG, sprawdź sobie na
    portalu www.tg.site.pl
  • Gość: adaś IP: 195.136.60.* 23.10.01, 09:22
    Gość portalu: loggy napisał(a):

    >
    > A propos warsztatow samochodowych warto by otworzyc
    > osobny watek - co myslisz???
    > L.
    >
    Jeśli mogę się włączyć to chcę powiedzieć że to strzał w 10. Zakładaj!
  • Gość: dr scott IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 23.10.01, 23:07
    Gość portalu: dr scott napisał(a):

    > Sa w TG jakies sklepy, kluby itp. dot. tuningu samochodow???

    dorwalem fajny sklepik z artykulami tuningowymi w Gliwicach przy GCH'u, od strony
    ul. Zwyciestwa (Mini Tuning sie zwie), nawet tanio tam jest.
  • Gość: prias IP: *.tarnowskie-gory.sdi.tpnet.pl 18.12.01, 13:21
    znacie cos blizej?????????????
  • Gość: dr IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 21.12.01, 17:46
    Gość portalu: prias napisał(a):

    > znacie cos blizej?????????????

  • Gość: dr scott IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 21.12.01, 17:47
    Gość portalu: prias napisał(a):

    > znacie cos blizej?????????????

    ja nie znamy nic blizej...
  • Gość: prias IP: *.tarnowskie-gory.sdi.tpnet.pl 18.12.01, 13:22
    chetnie bym sobie troche autko stunowal!
  • Gość: dr scott IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 21.12.01, 17:46
    Gość portalu: prias napisał(a):

    > chetnie bym sobie troche autko stunowal!

    a co masz za bryke???
  • Gość: COBRA4 IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 22.12.01, 22:06
    Gość portalu: prias napisał(a):

    > chetnie bym sobie troche autko stunowal!

    A OPTYCZNIE CZY MECHANICZNIE? I JAKA TO FURA?

  • Gość: Webmaster IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 10.08.02, 18:22
    Myślę, że to powinno Was zainteresować.
  • Gość: dr scott IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 30.01.02, 18:39
    zapomiany temat, a na czasie no nie cobra?
  • Gość: cobra4 IP: *.tarnowskie-gory.sdi.tpnet.pl 30.01.02, 23:51
    Gość portalu: dr scott napisał(a):

    > zapomiany temat, a na czasie no nie cobra?

    no pewnie... szkoda ze tylko my dwaj cos piszemy na ten temat:)))

  • Gość: dr scott IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 31.01.02, 13:08
    Gość portalu: cobra4 napisał(a):

    > Gość portalu: dr scott napisał(a):
    >
    > > zapomiany temat, a na czasie no nie cobra?
    >
    > no pewnie... szkoda ze tylko my dwaj cos piszemy na ten temat:)))
    >

    proponuje dyskusje z metanolu przeniesc tutaj...
  • Gość: dr scott IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 04.02.02, 17:27
    moim marzeniem jest zrobić sobie takiego śpiocha - fiat 125p niby nic, a pod
    maska 2.0, od 0 do 100 w 11s, Vmax 180km - tak, ze jak skasuje goscia w merolu,
    bejcy czy innej bryce to mu galy wyjda! albo jak kogos odstawie kanciorem na
    skrzyzowaniu...
  • Gość: dr scott IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 31.01.02, 13:30
    watek z "gdzie mozna kupic metanol"
    cobra pisal:
    "
    hmm... bez zmian w glowicy itd raczej niebedzie wiekszych widocznych zmian w
    charakterystyce jazdy... ale... napewno proponuje filter wymienic na
    sportowy...
    (dalej neiwiem co to za autko) albo na wkladke albo stozkowy... jak wolisz -
    jednak jesli wybor padnie na stozek to zrob to tak ze gdyby cos niegralo zebys
    mogl do wkladki wrocic... (znam przypadki gdy po zmianie filtra na sportowy
    auto
    jezdzilo gorzej niz przed zmiania) a przedewszystkim wyregolowac gaznik!!!!!!
    (ale to po zmianie filtra) (wozik bedzie predzej i oszczedniej jezdzil) dotego
    potrzebna jest jednak SONDA LAMBDA ( nieufaj pseudo mechanikom ktorzy robia to
    n"na sluch") aha i kable wysokiego napiecia wymien... (czyli to co dochodzi do
    siwiec... wraz z kopulka rozdzielacza i palcem) same swiece oczywscie tez do
    wymiany... narazie Tyle na poczatek... bez tego niema mowy o dalszych
    zmianach...choc to raczej drobne zabiegi niezwiazane strcte z tuningiem ale
    napewno potrzebne:)))))) pozniej mozna by cos zrobic z glowica- usunac pewne
    niedorobki, walek (ki) proponuje zostawic bez zmian.(sportowe walki wplywaja
    niegatywnie na trwalosc silnika) Hmm a co powiesz na odchudzenie kola
    zamachowego?
    mozemy tez pozniej pogadac o oponach...
    "

    no wiec tak:
    - filtr - mam przerobiony, tzn. sam sobie zrobilem z oryginalnego. samochod
    to... koncior (duzy fiat). silnik normalny 1500 C (75PS). filtr przerobilem w
    ten sposob, ze wyrznalem cala puszke na okolo i zostawilem tylko dekiel na
    gorze. to dobry sposob na zrobienie pseudosportowego filtra. gaznik sam sobie
    reguluje. mam jednak troche problemow z powietrzem. nie wiem czy to przez
    filtr? czasem przy wiekszym speedzie wystepuje jakby ograniczenie predkosci -
    nie chce szybciej krecic. nie wiem czy to nie przez to, ze teraz filtr moze
    dzialac jak "komin" - tzn jesli jest pod maska ruch powietrza przez filtr to on
    wlasnie wyciaga powietrze z gaznika. ale to sobie zbadam dokladniej.
    - kable mam w miare nowe, silikonowe, sa cool.
    - swiece mialem nowe 3-elektrodowe - jezdzil spoko, ostatnio jeden cylinder
    przestal mi palic. zmienilem swiece na stare (jedna elektroda). nie wiedziec
    czemu sie tak dzialo?
    - elektroniczny zaplon - planuje go zalozyc i wtedy siece 3-el powinny chodzic
    bez mydla. problem z tym zaplonem jest taki, ze moduly wypalaj sie po jakims
    czasie. spalilem juz dwa. nie sa one dopracowane do pracy impulsowej. to
    produkuje jakas podrzedna firma z zabrza. fakt faktem, ze samochod odpala w
    zimie bez najmniejszego mru mru. po prostu iskra jest tak mocna.
    - gaznik - mysle, ze moze wymienie na polonezowski - ze sterowaniem
    mechanicznym (a nie podcisnieniowym) przeslona drugiego przelotu. sam gaznik
    tez mozna stunowac, trzeba przerobic rurke emulsyjna (gdzir paliwo miesza sie z
    powietrzem), ale za bardzo nie wiem jak. eliminuje to "dziure w gazie" jaka
    maja kanciory i polonezy.
    - glowica - myslalem o planowaniu, ale nie wiem. mysle, ze jakbym wypolerowal
    kanaly dolotowe to przy okazji moglym splanowac o 0,5mm. wiekszy stopien
    sprezania - lepsze warunki zaplonu. znam maniakow co planowali glowice 1,5mm!!!
    to juz chyba przesada!
    - kolo zamachowe - nie mam zamiaru rozbierac calego silnika. jakie sa efekty
    takiego odchudzenia? oplaca sie to wogole robic?

  • patton 01.02.02, 13:22
    wzrasta przyspieszenie, ale spada V-max. Znam takich, co odchudzili 60%:) Poza
    tym spada kultura pracy silnika. Lepiej zainwestowac w walek rozrzadu, nowe
    zawory etc. Do tego komplet magnetyzerow i juz mozna niezle poszalec:)
  • Gość: dr scott IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 01.02.02, 13:40
    patton napisał(a):

    > wzrasta przyspieszenie, ale spada V-max. Znam takich, co odchudzili 60%:) Poza
    > tym spada kultura pracy silnika. Lepiej zainwestowac w walek rozrzadu, nowe
    > zawory etc. Do tego komplet magnetyzerow i juz mozna niezle poszalec:)

    jakos nie jestem przekonany do sportowego walka...
    a magnetyzery ... stara spiewka, ale czy rzeczywiscie cos daja?
    lepiej pokombinowac z metanolem, N2O, dolotami powietrza, sprezarka (choc nie
    przy moim silniku), wydechem itp...
  • Gość: cobra4 IP: *.tarnowskie-gory.sdi.tpnet.pl 02.02.02, 00:08
    patton napisał(a):

    > wzrasta przyspieszenie, ale spada V-max. Znam takich, co odchudzili 60%:) Poza
    > tym spada kultura pracy silnika. Lepiej zainwestowac w walek rozrzadu, nowe
    > zawory etc. Do tego komplet magnetyzerow i juz mozna niezle poszalec:)

    HMM walek rowniez obniza kolture pracy i co wazniejsze wymaga calej masy
    przerobek... Sam walek "zdawastowal"by po pewnym czasie silnik...
    a myslales zeby do tego fiata np silnik roverowski wsadzic??? wiesz nietrzeba by
    wtedy zadnego tuningu:))) pomysl otym... chyba powinien pasowac????
  • Gość: cobra4 IP: *.tarnowskie-gory.sdi.tpnet.pl 02.02.02, 00:16
    Gość portalu: dr scott napisał(a):

    > watek z "gdzie mozna kupic metanol"
    > cobra pisal:
    > "
    > hmm... bez zmian w glowicy itd raczej niebedzie wiekszych widocznych zmian w
    > charakterystyce jazdy... ale... napewno proponuje filter wymienic na
    > sportowy...
    > (dalej neiwiem co to za autko) albo na wkladke albo stozkowy... jak wolisz -
    > jednak jesli wybor padnie na stozek to zrob to tak ze gdyby cos niegralo zebys
    > mogl do wkladki wrocic... (znam przypadki gdy po zmianie filtra na sportowy
    > auto
    > jezdzilo gorzej niz przed zmiania) a przedewszystkim wyregolowac gaznik!!!!!!
    > (ale to po zmianie filtra) (wozik bedzie predzej i oszczedniej jezdzil) dotego
    > potrzebna jest jednak SONDA LAMBDA ( nieufaj pseudo mechanikom ktorzy robia to
    > n"na sluch") aha i kable wysokiego napiecia wymien... (czyli to co dochodzi do
    > siwiec... wraz z kopulka rozdzielacza i palcem) same swiece oczywscie tez do
    > wymiany... narazie Tyle na poczatek... bez tego niema mowy o dalszych
    > zmianach...choc to raczej drobne zabiegi niezwiazane strcte z tuningiem ale
    > napewno potrzebne:)))))) pozniej mozna by cos zrobic z glowica- usunac pewne
    > niedorobki, walek (ki) proponuje zostawic bez zmian.(sportowe walki wplywaja
    > niegatywnie na trwalosc silnika) Hmm a co powiesz na odchudzenie kola
    > zamachowego?
    > mozemy tez pozniej pogadac o oponach...
    > "
    >
    > no wiec tak:
    > - filtr - mam przerobiony, tzn. sam sobie zrobilem z oryginalnego. samochod
    > to... koncior (duzy fiat). silnik normalny 1500 C (75PS). filtr przerobilem w
    > ten sposob, ze wyrznalem cala puszke na okolo i zostawilem tylko dekiel na
    > gorze. to dobry sposob na zrobienie pseudosportowego filtra. gaznik sam sobie
    > reguluje. mam jednak troche problemow z powietrzem. nie wiem czy to przez
    > filtr? czasem przy wiekszym speedzie wystepuje jakby ograniczenie predkosci -
    > nie chce szybciej krecic. nie wiem czy to nie przez to, ze teraz filtr moze
    > dzialac jak "komin" - tzn jesli jest pod maska ruch powietrza przez filtr to on
    >
    > wlasnie wyciaga powietrze z gaznika. ale to sobie zbadam dokladniej.
    > - kable mam w miare nowe, silikonowe, sa cool.
    > - swiece mialem nowe 3-elektrodowe - jezdzil spoko, ostatnio jeden cylinder
    > przestal mi palic. zmienilem swiece na stare (jedna elektroda). nie wiedziec
    > czemu sie tak dzialo?
    > - elektroniczny zaplon - planuje go zalozyc i wtedy siece 3-el powinny chodzic
    > bez mydla. problem z tym zaplonem jest taki, ze moduly wypalaj sie po jakims
    > czasie. spalilem juz dwa. nie sa one dopracowane do pracy impulsowej. to
    > produkuje jakas podrzedna firma z zabrza. fakt faktem, ze samochod odpala w
    > zimie bez najmniejszego mru mru. po prostu iskra jest tak mocna.
    > - gaznik - mysle, ze moze wymienie na polonezowski - ze sterowaniem
    > mechanicznym (a nie podcisnieniowym) przeslona drugiego przelotu. sam gaznik
    > tez mozna stunowac, trzeba przerobic rurke emulsyjna (gdzir paliwo miesza sie z
    >
    > powietrzem), ale za bardzo nie wiem jak. eliminuje to "dziure w gazie" jaka
    > maja kanciory i polonezy.
    > - glowica - myslalem o planowaniu, ale nie wiem. mysle, ze jakbym wypolerowal
    > kanaly dolotowe to przy okazji moglym splanowac o 0,5mm. wiekszy stopien
    > sprezania - lepsze warunki zaplonu. znam maniakow co planowali glowice 1,5mm!!!
    >
    > to juz chyba przesada!
    > - kolo zamachowe - nie mam zamiaru rozbierac calego silnika. jakie sa efekty
    > takiego odchudzenia? oplaca sie to wogole robic?

    HMM CO DO PROBLEMOW Z FILTREM TO MYSLE ZE POWINIENES W SPORTOWY ZAINWSTOWAC
    DLATEGO ZE TEN ZWYKLY CI SIE ZATKA SYFEM Z DROGI
    PAMIETAJ ZE DO FILTRA MUSISZ DOPROWADZIC SIWEZE ZIMNE POWIETRZE...W DUZEJ ILOSCI
    WAZNE TEZ ZEBY JAKNAJMNIEJ ZAWIROWAN BYLO!!!

    JA NAPRZYKLAD ZASTANAWIAM SIE CZY BY NIEZAPODAC TLENU DODATKOWO. PODOAWAC GO Z
    POWIETRZEM ZEBY ZWIEKSZYC ZAWARTOSC PROCENTOWA TLENU W POWIETRZU NP DO 40% (I
    PRZYOKAZJI TEMPERATURA BY SPADLA BO SKOMPRESOWANE POWIETRZE JEST ZIMNIEJSZE)
    NIEWIEM CZY TO MA SENS, POWIEDZ CO MYSLISZ OTYM?


  • Gość: dr scott IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 02.02.02, 23:23
    z tym filterm to jeszcze bede kombinowal, ale nie teraz, bo nie mam czasu.
    wogole zrobie jakies doloty powietrza, zobacze jak to bedzie chodzic.
    pobawie sie z tym kiedys.

    tez kiedys myslalem o tlenie. ale chyba jednak duzo lepsze jest zastosowanie
    podtlenku azotu (N2O). tylko czy mozna samemu taka instalacje sprawic?
    nie wiem jakbys chcial ten tlen dozowac i czy paliwo nie bedzie sie spalalo
    zbyt detonacyjnie?

    na jakim etapie masz stunowany samochod i co to za auto?
    mozna pomyslec o wydajnych dolotach powietrza (wlasnie cos takiego chce
    zrobic), tak zeby podczas jazdy powietrze podawane bylo pod cisnieniem. nie
    wiem czy to mi pojdzie we fiacie, bo przeciez gaznik dziala podcisnieniowo, ale
    powinno byc cool. w kazdym razie im wiecej powietrza tym lepsze spalanie i
    wieksza moc.

    silnik z rovera?
    taaaaa, pewnie, ze o tym myslalem. to dobry silnik, bo z 1,4l poj. wyciska 103
    KM. problem tylko w tym, ze musialbym kupic takiego poloneza, a one sa drogie i
    jest ich malo. najlepiej byloby kupic jakis taki powypadkowy.
    rover jak rover, ale jest cos lepszego. byly kiedys fiaty 131, 132 (mirafiori,
    argenta), one mialy rozne silniki - najmocniejszy 2.0l 122 KM. silnik nie do
    zdarcia, wtrysk, dwa walki rozrzadu. takie fiaty mozna czasem gdzies kupic za
    2000, 3000 pln. tylko problem znalezc takiego z silnikiem 2.0 wtrysk. bo sa
    jeszcze 1.8, 2.0 gaznik i 2,5 diesel. chyba jeszcze sa 1.6. w kazdym razie
    silniki pasuja do kanciora idealnie, moze troche trzeba blachy wyrznac przy
    skrzynce. te z poloneza tez wchodza.
  • Gość: cobra4 IP: *.tarnowskie-gory.sdi.tpnet.pl 03.02.02, 00:11
    jak wsadzisz to fiata silnik 20 dohc to moment obrotowy go rozerwie... trzeba
    by cale uto roczlonkowac:) i druga rame zrobic od przedzialu silnikowego do
    tylnej osi, taka klatko rame:) dotego cale zawieszenie do wumiany... itd...
    wlasnie daltego silnik z rovera jest dobry ze mialbys wysoka moc a fiat by
    zniosl ten moment obrotowy... i nietrzeba by wiekszych zmian...

  • Gość: dr scott IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 04.02.02, 17:02
    Gość portalu: cobra4 napisał(a):

    > jak wsadzisz to fiata silnik 20 dohc to moment obrotowy go rozerwie... trzeba
    > by cale uto roczlonkowac:) i druga rame zrobic od przedzialu silnikowego do
    > tylnej osi, taka klatko rame:) dotego cale zawieszenie do wumiany... itd...
    > wlasnie daltego silnik z rovera jest dobry ze mialbys wysoka moc a fiat by
    > zniosl ten moment obrotowy... i nietrzeba by wiekszych zmian...
    >

    niekoniecznie!
    po wroclawiu jezdzi taki fiacior 2.0 wtrysk. jedyne czego bym sie obawial to
    fakt, ze moze ukrecic wal. ale mozna wsadzic z kombi - ma wieksza srednice.
  • Gość: cobra4 IP: *.tarnowskie-gory.sdi.tpnet.pl 04.02.02, 21:24
    Gość portalu: dr scott napisał(a):

    > Gość portalu: cobra4 napisał(a):
    >
    > > jak wsadzisz to fiata silnik 20 dohc to moment obrotowy go rozerwie... trz
    > eba
    > > by cale uto roczlonkowac:) i druga rame zrobic od przedzialu silnikowego d
    > o
    > > tylnej osi, taka klatko rame:) dotego cale zawieszenie do wumiany... itd..
    > .
    > > wlasnie daltego silnik z rovera jest dobry ze mialbys wysoka moc a fiat by
    >
    > > zniosl ten moment obrotowy... i nietrzeba by wiekszych zmian...
    > >
    >
    > niekoniecznie!
    > po wroclawiu jezdzi taki fiacior 2.0 wtrysk. jedyne czego bym sie obawial to
    > fakt, ze moze ukrecic wal. ale mozna wsadzic z kombi - ma wieksza srednice.

    tak ale caly uklad przeniesienia napedu trzeba wymienic: skrzynie... wal i caly
    most wzmocic zamocowanie resorow oraz sam silnik jakos inaczej zamontowac coby
    sie niezaczol krecic razem z walem przy 6tys obrotow:)))
  • Gość: dr scott IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 04.02.02, 23:01
    Gość portalu: cobra4 napisał(a):

    > Gość portalu: dr scott napisał(a):
    >
    > > Gość portalu: cobra4 napisał(a):
    > >
    > > > jak wsadzisz to fiata silnik 20 dohc to moment obrotowy go rozerwie..
    > . trz
    > > eba
    > > > by cale uto roczlonkowac:) i druga rame zrobic od przedzialu silnikow
    > ego d
    > > o
    > > > tylnej osi, taka klatko rame:) dotego cale zawieszenie do wumiany...
    > itd..
    > > .
    > > > wlasnie daltego silnik z rovera jest dobry ze mialbys wysoka moc a fi
    > at by
    > >
    > > > zniosl ten moment obrotowy... i nietrzeba by wiekszych zmian...
    > > >
    > >
    > > niekoniecznie!
    > > po wroclawiu jezdzi taki fiacior 2.0 wtrysk. jedyne czego bym sie obawial
    > to
    > > fakt, ze moze ukrecic wal. ale mozna wsadzic z kombi - ma wieksza srednice
    > .
    >
    > tak ale caly uklad przeniesienia napedu trzeba wymienic: skrzynie... wal i caly
    >
    > most wzmocic zamocowanie resorow oraz sam silnik jakos inaczej zamontowac coby
    > sie niezaczol krecic razem z walem przy 6tys obrotow:)))

    naturalnie, ze silnik razem ze skrzynka. przeciez na tej fabrycznej daleko bym
    nie zajechal.
    jakby ukrecil pol ramy to wielka strata by nie byla, kupuje sie wtedy innego
    kanciora za 500 i jazda!
  • Gość: dr scott IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 04.02.02, 17:28
    Gość portalu: cobra4 napisał(a):

    > jak wsadzisz to fiata silnik 20 dohc to moment obrotowy go rozerwie... trzeba
    > by cale uto roczlonkowac:) i druga rame zrobic od przedzialu silnikowego do
    > tylnej osi, taka klatko rame:) dotego cale zawieszenie do wumiany... itd...
    > wlasnie daltego silnik z rovera jest dobry ze mialbys wysoka moc a fiat by
    > zniosl ten moment obrotowy... i nietrzeba by wiekszych zmian...
    >

    silnik z rovera mozna doladowac. turbina np z BMW 5, to daje jakies 160 KM!!!
    jest taki jeden polonez...
  • Gość: cobra4 IP: *.tarnowskie-gory.sdi.tpnet.pl 04.02.02, 21:27
    Gość portalu: dr scott napisał(a):

    > Gość portalu: cobra4 napisał(a):
    >
    > > jak wsadzisz to fiata silnik 20 dohc to moment obrotowy go rozerwie... trz
    > eba
    > > by cale uto roczlonkowac:) i druga rame zrobic od przedzialu silnikowego d
    > o
    > > tylnej osi, taka klatko rame:) dotego cale zawieszenie do wumiany... itd..
    > .
    > > wlasnie daltego silnik z rovera jest dobry ze mialbys wysoka moc a fiat by
    >
    > > zniosl ten moment obrotowy... i nietrzeba by wiekszych zmian...
    > >
    >
    > silnik z rovera mozna doladowac. turbina np z BMW 5, to daje jakies 160 KM!!!
    > jest taki jeden polonez...

    tak tylko ze polonez z normalnym silnikiem roverowskim sie rozlatuje... a
    codopiero z turbina:))
  • Gość: dr scott IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 04.02.02, 22:59
    Gość portalu: cobra4 napisał(a):

    > Gość portalu: dr scott napisał(a):
    >
    > > Gość portalu: cobra4 napisał(a):
    > >
    > > > jak wsadzisz to fiata silnik 20 dohc to moment obrotowy go rozerwie..
    > . trz
    > > eba
    > > > by cale uto roczlonkowac:) i druga rame zrobic od przedzialu silnikow
    > ego d
    > > o
    > > > tylnej osi, taka klatko rame:) dotego cale zawieszenie do wumiany...
    > itd..
    > > .
    > > > wlasnie daltego silnik z rovera jest dobry ze mialbys wysoka moc a fi
    > at by
    > >
    > > > zniosl ten moment obrotowy... i nietrzeba by wiekszych zmian...
    > > >
    > >
    > > silnik z rovera mozna doladowac. turbina np z BMW 5, to daje jakies 160 KM
    > !!!
    > > jest taki jeden polonez...
    >
    > tak tylko ze polonez z normalnym silnikiem roverowskim sie rozlatuje... a
    > codopiero z turbina:))

    he he he ;))))
    ale przyznaj, ze brzmi niezle 1,4 l 160 KM...
  • Gość: cobra4 IP: *.tarnowskie-gory.sdi.tpnet.pl 03.02.02, 00:19
    Nitro samemu zrobic niema jak...uwierz ze jest to dosc skomplikowane bo trzeba
    odciac doplyw powietrza i benzyny...w czasie zapodania podtlenku...dotego niema
    chyba gdzie tankowac?? chyba juz prosciej by bylo supersprezarke zrobic...
    (supercharger, blower)

    jesli chodzi o sam tlen to ja cche tylko zmwiekszyc procentowo zawartos w
    mieszance a niemoge podac sam tlen bo by auto eksplodowalo:) mysle zeby zrobic
    wiesz... regulacje.. i np 40% tlenu w powietrzu zapodanym w mieszance
    dotego zpadla by troszke temperatura (co tez jest bez niebeznaczenia)

    niewiem czy mozna mieszac metanol z benzyna? bo moglybm zrobic tak ze :
    zamotowac dwa zbiorniki cisnieniowe z tlenem i metanolem... i przy otwarciu
    przepustnicy do powiedzmy 60st. miesznaka byla by wzbogacana o tlen i metanol...
    albo recznie... bylo by jeszcze wygodniej...
    to sa tylko takie moje luzne pomysly wiec pisz co myslisz... bo ja juz sam
    niewiem:)))))
  • Gość: dr scott IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 04.02.02, 17:07
    Gość portalu: cobra4 napisał(a):

    > Nitro samemu zrobic niema jak...uwierz ze jest to dosc skomplikowane bo trzeba
    > odciac doplyw powietrza i benzyny...w czasie zapodania podtlenku...dotego niema
    >
    > chyba gdzie tankowac?? chyba juz prosciej by bylo supersprezarke zrobic...
    > (supercharger, blower)
    >
    > jesli chodzi o sam tlen to ja cche tylko zmwiekszyc procentowo zawartos w
    > mieszance a niemoge podac sam tlen bo by auto eksplodowalo:) mysle zeby zrobic
    > wiesz... regulacje.. i np 40% tlenu w powietrzu zapodanym w mieszance
    > dotego zpadla by troszke temperatura (co tez jest bez niebeznaczenia)
    >
    > niewiem czy mozna mieszac metanol z benzyna? bo moglybm zrobic tak ze :
    > zamotowac dwa zbiorniki cisnieniowe z tlenem i metanolem... i przy otwarciu
    > przepustnicy do powiedzmy 60st. miesznaka byla by wzbogacana o tlen i metanol..
    > .
    > albo recznie... bylo by jeszcze wygodniej...
    > to sa tylko takie moje luzne pomysly wiec pisz co myslisz... bo ja juz sam
    > niewiem:)))))

    qrna chlopie!
    z tlenem nie ma zartow.
    wiem o co Ci chodzi, ale nadal nie wiem ja chcesz dodac odpowiednia ilosc tlenu
    do powietrza? dasz za duzo i przy zetknieciu z paliwem Ci wybuchnie i dupa zbita.
    musialbys zrobic do tego jakis czujnik i komputer, bo mechanicznie sterowac
    przeplywem nie ma szans...

    na metanolu nie jezdzilem, ale mysle, ze pojdzie go zmieszac z benzyna i bedzie
    dobrze. zrobic taki wtrys + jakas sprezarka powietrza i bedzie cool!
  • Gość: cobra4 IP: *.tarnowskie-gory.sdi.tpnet.pl 04.02.02, 21:35
    Gość portalu: dr scott napisał(a):

    > Gość portalu: cobra4 napisał(a):
    >
    > > Nitro samemu zrobic niema jak...uwierz ze jest to dosc skomplikowane bo tr
    > zeba
    > > odciac doplyw powietrza i benzyny...w czasie zapodania podtlenku...dotego
    > niema
    > >
    > > chyba gdzie tankowac?? chyba juz prosciej by bylo supersprezarke zrobic...
    >
    > > (supercharger, blower)
    > >
    > > jesli chodzi o sam tlen to ja cche tylko zmwiekszyc procentowo zawartos w
    > > mieszance a niemoge podac sam tlen bo by auto eksplodowalo:) mysle zeby zr
    > obic
    > > wiesz... regulacje.. i np 40% tlenu w powietrzu zapodanym w mieszance
    > > dotego zpadla by troszke temperatura (co tez jest bez niebeznaczenia)
    > >
    > > niewiem czy mozna mieszac metanol z benzyna? bo moglybm zrobic tak ze :
    > > zamotowac dwa zbiorniki cisnieniowe z tlenem i metanolem... i przy otwarci
    > u
    > > przepustnicy do powiedzmy 60st. miesznaka byla by wzbogacana o tlen i meta
    > nol..
    > > .
    > > albo recznie... bylo by jeszcze wygodniej...
    > > to sa tylko takie moje luzne pomysly wiec pisz co myslisz... bo ja juz sam
    >
    > > niewiem:)))))
    >
    > qrna chlopie!
    > z tlenem nie ma zartow.
    > wiem o co Ci chodzi, ale nadal nie wiem ja chcesz dodac odpowiednia ilosc tlenu
    >
    > do powietrza? dasz za duzo i przy zetknieciu z paliwem Ci wybuchnie i dupa zbit
    > a.
    > musialbys zrobic do tego jakis czujnik i komputer, bo mechanicznie sterowac
    > przeplywem nie ma szans...
    >
    > na metanolu nie jezdzilem, ale mysle, ze pojdzie go zmieszac z benzyna i bedzie
    >
    > dobrze. zrobic taki wtrys + jakas sprezarka powietrza i bedzie cool!


    wiem wiem z tym tlenem to sobie tak luzno gadalem... ale sprezare powetrza
    niewiem skad wziasc... hmoze mozna by powietrze do butli nabic (powietrze nie
    czysty tlen) i wtedy tez bylo by jak ze sprezarka...wiesz korbka miedzy fotelammi
    i jazda:))))))
  • Gość: dr scott IP: *.ia.polsl.gliwice.pl 28.02.02, 16:13
    Gość portalu: cobra4 napisał(a):

    >
    > wiem wiem z tym tlenem to sobie tak luzno gadalem...
    ale sprezare powetrza
    > niewiem skad wziasc... hmoze mozna by powietrze do
    butli nabic (powietrze nie
    >
    > czysty tlen) i wtedy tez bylo by jak ze
    sprezarka...wiesz korbka miedzy fotelam
    > mi
    > i jazda:))))))

    no sprezone powietrze to rozumie. czyli mowa tu o
    sprezarce - turbo. ja myslalem o elektrycznej sprezarce -
    jakis odkurzacz przerobic na 12V i pocis powietrze w
    gaznik
  • Gość: cobra4 IP: *.tarnowskie-gory.sdi.tpnet.pl 03.02.02, 00:23
    chcesz zrobic wydajny dolot?
    pamietaj otym zeby jaknajmniej zawirowan bylo...
    ja chce zrobic nad maska... z aluminium przygotowac sobie
    taki dolot co sie bedzie zwezal ku koncowi (wlot szerszy a koniec wezszy)
    poto azeby cisnienie choc troszke zwiekszyc...tak ja to widze a Ty jakie masz
    pomysly?
  • Gość: dr scott IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 04.02.02, 17:09
    Gość portalu: cobra4 napisał(a):

    > chcesz zrobic wydajny dolot?
    > pamietaj otym zeby jaknajmniej zawirowan bylo...
    > ja chce zrobic nad maska... z aluminium przygotowac sobie
    > taki dolot co sie bedzie zwezal ku koncowi (wlot szerszy a koniec wezszy)
    > poto azeby cisnienie choc troszke zwiekszyc...tak ja to widze a Ty jakie masz
    > pomysly?

    dobry pomysl. poszukaj gdzies u tuningowcow takich wlotow, bedzie to fajnie
    wygladac.
    ja myslalem tez o wlocie z gory, ale najpier zrobie sobie spod auta rure.

    a masz jakis knif, coby woda sie nie lala z gory jak bedzie deszcz???
  • Gość: loggy IP: *.wbp.zabrze.pl 04.02.02, 17:14
    Gość portalu: dr scott napisał(a):

    > a masz jakis knif, coby woda sie nie lala z gory jak
    bedzie deszcz???

    musisz zamontowac taka klapke jak maja traktory
    :)))))
    L.

  • Gość: dr scott IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 04.02.02, 17:25
    Gość portalu: loggy napisał(a):

    > Gość portalu: dr scott napisał(a):
    >
    > > a masz jakis knif, coby woda sie nie lala z gory jak
    > bedzie deszcz???
    >
    > musisz zamontowac taka klapke jak maja traktory
    > :)))))
    > L.
    >

    qrna loggy, to nie rura wydechowa!
  • Gość: cobra4 IP: *.tarnowskie-gory.sdi.tpnet.pl 04.02.02, 21:42
    Gość portalu: dr scott napisał(a):

    > Gość portalu: loggy napisał(a):
    >
    > > Gość portalu: dr scott napisał(a):
    > >
    > > > a masz jakis knif, coby woda sie nie lala z gory jak
    > > bedzie deszcz???
    > >
    > > musisz zamontowac taka klapke jak maja traktory
    > > :)))))
    > > L.
    > >
    >
    > qrna loggy, to nie rura wydechowa

    BEZ KOMENTARZA
  • Gość: loggy IP: *.wbp.zabrze.pl 05.02.02, 10:53
    Gość portalu: dr scott napisał(a):

    > > > a masz jakis knif, coby woda sie nie lala z gory
    jak
    > > bedzie deszcz???
    > >
    > > musisz zamontowac taka klapke jak maja traktory
    > > :)))))
    > > L.
    > >
    >
    > qrna loggy, to nie rura wydechowa

    eeeee....
    bo mieszasz w tych listach ze normalny (podkreslam
    NORMALNY) czlowiek nie wie o co chodzi ;)
    L.
  • Gość: cobra4 IP: *.tarnowskie-gory.sdi.tpnet.pl 04.02.02, 21:37
    Gość portalu: dr scott napisał(a):

    > Gość portalu: cobra4 napisał(a):
    >
    > > chcesz zrobic wydajny dolot?
    > > pamietaj otym zeby jaknajmniej zawirowan bylo...
    > > ja chce zrobic nad maska... z aluminium przygotowac sobie
    > > taki dolot co sie bedzie zwezal ku koncowi (wlot szerszy a koniec wezszy)
    > > poto azeby cisnienie choc troszke zwiekszyc...tak ja to widze a Ty jakie m
    > asz
    > > pomysly?
    >
    > dobry pomysl. poszukaj gdzies u tuningowcow takich wlotow, bedzie to fajnie
    > wygladac.
    > ja myslalem tez o wlocie z gory, ale najpier zrobie sobie spod auta rure.
    >
    > a masz jakis knif, coby woda sie nie lala z gory jak bedzie deszcz???

    hmm zabardzo neiwiem o jakim wlocie mysisz... ja widzialem uchylne ale to w
    kolektorze powietrza... klapka sie otwierala pod wplywem dodawania gazu (jakies
    polaczenie z gaznikiem...)

  • Gość: cobra4 IP: *.tarnowskie-gory.sdi.tpnet.pl 03.02.02, 00:30
    jak chcesz to mam 11 zdjeci sportowych fiatow. jeden jest nawet z centralnie
    umieszczonym silnikiem V6!!!!! (chyba z 260KM) na bazie lanci stratos ktora
    sie rozbila podczas jadnego z rajdow w latach 70siatych (oile dobrze pamietam
    co do tej lanci)
  • Gość: dr scott IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 04.02.02, 17:15
    Gość portalu: cobra4 napisał(a):

    > jak chcesz to mam 11 zdjeci sportowych fiatow. jeden jest nawet z centralnie
    > umieszczonym silnikiem V6!!!!! (chyba z 260KM) na bazie lanci stratos ktora
    > sie rozbila podczas jadnego z rajdow w latach 70siatych (oile dobrze pamietam
    > co do tej lanci)

    jasne zapodawaj
    scottie@cidernet.pl

    jak ostatnio bylem w Wa-wie - stoi tam w muzeum techniki stary poldzias z
    silnikiem Ferrari Stratos. ktos go tam ostatnio odnawial, ale nie odpalili go z
    tego co wiem...
  • Gość: cobra4 IP: *.tarnowskie-gory.sdi.tpnet.pl 04.02.02, 21:01
    Gość portalu: dr scott napisał(a):

    > Gość portalu: cobra4 napisał(a):
    >
    > > jak chcesz to mam 11 zdjeci sportowych fiatow. jeden jest nawet z centraln
    > ie
    > > umieszczonym silnikiem V6!!!!! (chyba z 260KM) na bazie lanci stratos kto
    > ra
    > > sie rozbila podczas jadnego z rajdow w latach 70siatych (oile dobrze pami
    > etam
    > > co do tej lanci)
    >
    > jasne zapodawaj
    > scottie@cidernet.pl
    >
    > jak ostatnio bylem w Wa-wie - stoi tam w muzeum techniki stary poldzias z
    > silnikiem Ferrari Stratos. ktos go tam ostatnio odnawial, ale nie odpalili go z
    >
    > tego co wiem...niebylo takiego auta ferrari stratos ale byla lancia stratos i
    to wlasnie zniej ten silnik (tak masz racje to jest poldek a nie fiat ) pozatym
    jak zwroociles uwage to niejest tylko silnik zwoc uwage jakie tam zmiany sa...
    niby moc niewielka 260KM w poruwaniu z 500konnymi seryjnymi amerykanami a itak z
    poldka zostaly jedynie przednie swiatla...

  • Gość: cobra4 IP: *.tarnowskie-gory.sdi.tpnet.pl 03.02.02, 00:53
    hmm co do mojego auta to jest moja ukochana Evlin ( to imie a nie marka)
    jest to mazda 929 rok starsza odemnie (82) silnik jest 2.0 na gazniku
    niestety sa klopoty z powodu gaznika...( zabudowany chyba 6 gardzielowy -
    jedyny w swoim rodzaju) bo niemam jak go wyregulowac - kazdy mechanik jest
    chory jak go widzi... co do zmian to niema narazie z kilku powodow:
    - raczej staram sie ja uzdatnac do jazdy bo nieukrywam ze sa klopoty znia
    - jak sieniepracuje to raczej niema sie kasy nawet na benzyne a co tuningu
    mowic
    -pozatym niewiem czy cos robic z tym autem czy moze kupic cos z prawdziwym
    silnikiem (czyli od 5 litrow w gore) nieukrywam ze silnik 2.0 niemozna nazwac
    sportowym chyba ze jest DOHC ito w mniejszym aucie od mojego ( np DOHC i
    dotego dwa gazniki webera... to jest juz cos w mniejszym aucie!)
    -jednak chyba cos zaczne tunowac... mam gdzie ale niemam zkim:(
  • Gość: dr scott IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 04.02.02, 17:24
    Gość portalu: cobra4 napisał(a):

    > hmm co do mojego auta to jest moja ukochana Evlin ( to imie a nie marka)
    > jest to mazda 929 rok starsza odemnie (82) silnik jest 2.0 na gazniku
    > niestety sa klopoty z powodu gaznika...( zabudowany chyba 6 gardzielowy -
    > jedyny w swoim rodzaju) bo niemam jak go wyregulowac - kazdy mechanik jest
    > chory jak go widzi...

    byles na Fabrycznej? gosciu sie nazywa Hubert Gorzola (prze l nie ł!!!). spoko
    goster zna sie na robocie. tel 2852174. jak on Ci nie pomoze to polecam warsztat
    AGB Banas 604183812 - ten gosciu nie spocznie dopoki twoj silnik nie bedzie
    chodzil bez zarzutu - ten to jest super mechanik, lepszego nie znajdziesz. ma
    warsztat na Skosnej 7.

    co do zmian to niema narazie z kilku powodow:
    > - raczej staram sie ja uzdatnac do jazdy bo nieukrywam ze sa klopoty znia
    > - jak sieniepracuje to raczej niema sie kasy nawet na benzyne a co tuningu
    > mowic

    znam ten bol - jestem tylko biednym studentem... (nie stac mnie nawet na sportowy
    filtr...)

    > -pozatym niewiem czy cos robic z tym autem czy moze kupic cos z prawdziwym
    > silnikiem (czyli od 5 litrow w gore) nieukrywam ze silnik 2.0 niemozna nazwac
    > sportowym chyba ze jest DOHC ito w mniejszym aucie od mojego ( np DOHC i
    > dotego dwa gazniki webera... to jest juz cos w mniejszym aucie!)

    5 litrow to przesada! co Ty sie w amerykanina bawisz?
    2.0 mozna niezle stunowac. popracuj nad tym twoim - przyspozy Ci to wiele radosci.

    > -jednak chyba cos zaczne tunowac... mam gdzie ale niemam zkim:(

    a ja nie mam gdzie... tzn, mam garaz, ale nawet nie mam w nim kanalu.
  • Gość: cobra4 IP: *.tarnowskie-gory.sdi.tpnet.pl 04.02.02, 21:20
    Gość portalu: dr scott napisał(a):

    > Gość portalu: cobra4 napisał(a):
    >
    > > hmm co do mojego auta to jest moja ukochana Evlin ( to imie a nie marka)
    > > jest to mazda 929 rok starsza odemnie (82) silnik jest 2.0 na gazniku
    > > niestety sa klopoty z powodu gaznika...( zabudowany chyba 6 gardzielowy -
    > > jedyny w swoim rodzaju) bo niemam jak go wyregulowac - kazdy mechanik jest
    >
    > > chory jak go widzi...
    >
    > byles na Fabrycznej? gosciu sie nazywa Hubert Gorzola (prze l nie ł!!!). spoko
    > goster zna sie na robocie. tel 2852174. jak on Ci nie pomoze to polecam warszta
    > t
    > AGB Banas 604183812 - ten gosciu nie spocznie dopoki twoj silnik nie bedzie
    > chodzil bez zarzutu - ten to jest super mechanik, lepszego nie znajdziesz. ma
    > warsztat na Skosnej 7.
    >
    > co do zmian to niema narazie z kilku powodow:
    > > - raczej staram sie ja uzdatnac do jazdy bo nieukrywam ze sa klopoty znia
    > > - jak sieniepracuje to raczej niema sie kasy nawet na benzyne a co tuningu
    >
    > > mowic
    >
    > znam ten bol - jestem tylko biednym studentem... (nie stac mnie nawet na sporto
    > wy
    > filtr...)
    >
    > > -pozatym niewiem czy cos robic z tym autem czy moze kupic cos z prawdziwym
    >
    > > silnikiem (czyli od 5 litrow w gore) nieukrywam ze silnik 2.0 niemozna na
    > zwac
    > > sportowym chyba ze jest DOHC ito w mniejszym aucie od mojego ( np DOHC i
    > > dotego dwa gazniki webera... to jest juz cos w mniejszym aucie!)
    >
    > 5 litrow to przesada! co Ty sie w amerykanina bawisz?
    > 2.0 mozna niezle stunowac. popracuj nad tym twoim - przyspozy Ci to wiele rados
    > ci.
    >
    > > -jednak chyba cos zaczne tunowac... mam gdzie ale niemam zkim:(
    >
    > a ja nie mam gdzie... tzn, mam garaz, ale nawet nie mam w nim kanalu.

    tzn wiesz ja doszlem do wniosku ze chce miec szybkie auto wiec jesli jest to
    wozik niewielki wtedy wchodzi w gre silnik 20 DOHC (zasilany albo z 4punktowego
    wtrysku albo wielogaznikowo ) wtedy wydaje np 3tys zl i mam fiata ritmo abrath
    i poprostu za 3 tysiaki przerabiam w tg cala mase pseudoscigaczy jakies golfy 2
    albo 3 i bmw rekiny itd wiesz oto chodzi ze staje na swiatlach autem ktore
    warczy, trzesie sie i wyglada jakby sie mialo rozleciec a potem tylko widze te
    otwarte gemby w tylnych lusterkach jesli bym mial wiecej kasy to kupil bym
    renault 5 GT albo kadetta lezke 20gsi DOHC ( unas jezdzi kilka kadettow GSI ale
    to sa zazwyczaj 1.8 GSI).

    jednak doszedlem do wniosku ze najlepij bedzie wydac np 10tys zl i mam auto z
    klimatyzacja skoorka w srodku ze T topami (takie zdejmowane panele dachowe) ponad
    200 KM wyglad i dzwiek taki ze wszystkie laski dookola maja mokro nietrzeba
    tunowac ani nic z tych zeczy gdybym jednak mial zamalo mocy silnik ten mozna
    stunowac nawet do 500KM... wszystko za 10tys zl. nawet z czesciami niema klopotu
    bo cos potrzebuje to dzwonie... zamawiam i czekam 2 tyg dostaje fabrycznie nowa
    czesc ktora itak kosztuje mniej niz do nowego chinklochento czy jak to sie tam
    pisze...:) zreszta zajrzyj do klubu ktorego jestem wspooltwoorca:
    www.fbody.org.pl/
  • Gość: cobra4 IP: *.tarnowskie-gory.sdi.tpnet.pl 03.02.02, 14:37
    A NAJLEPIEJ KUP SOBIE FIATA RITMO ABRATH 130TC TEGO JUZ NAPEWNO NIEBEDZIE
    TRZEBA TUNOWAC... KOSZTUJE... OD 3 TYS ZL..
    www.republika.pl/rta/ ZAJRZYJ TAM NA RECENZJE I TEGO FIATA...
  • Gość: dr scott IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 13.02.02, 21:03
    Gość portalu: cobra4 napisał(a):

    > A NAJLEPIEJ KUP SOBIE FIATA RITMO ABRATH 130TC TEGO JUZ NAPEWNO NIEBEDZIE
    > TRZEBA TUNOWAC... KOSZTUJE... OD 3 TYS ZL..
    > www.republika.pl/rta/ ZAJRZYJ T
    > AM NA RECENZJE I TEGO FIATA...

    lookne w wolnym czasie!
    odpisze Ci na reszte jak znajde wiecej czasu....
  • Gość: cobra4 IP: *.tarnowskie-gory.sdi.tpnet.pl 14.02.02, 00:09
    Gość portalu: dr scott napisał(a):

    > Gość portalu: cobra4 napisał(a):
    >
    > > A NAJLEPIEJ KUP SOBIE FIATA RITMO ABRATH 130TC TEGO JUZ NAPEWNO NIEBEDZIE
    >
    > > TRZEBA TUNOWAC... KOSZTUJE... OD 3 TYS ZL..
    > > www.republika.pl/rta/ ZAJR
    > ZYJ T
    > > AM NA RECENZJE I TEGO FIATA...
    >
    > lookne w wolnym czasie!
    > odpisze Ci na reszte jak znajde wiecej czasu....


    no spoko juz myslalem ze zapomniales... oki odpisz czekam....
  • Gość: dr scott IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 14.02.02, 23:30
    Gość portalu: cobra4 napisał(a):

    > Gość portalu: dr scott napisał(a):
    >
    > > Gość portalu: cobra4 napisał(a):
    > >
    > > > A NAJLEPIEJ KUP SOBIE FIATA RITMO ABRATH 130TC TEGO JUZ NAPEWNO NIEB
    > EDZIE
    > >
    > > > TRZEBA TUNOWAC... KOSZTUJE... OD 3 TYS ZL..
    > > > www.republika.pl/rta/
    > ZAJR
    > > ZYJ T
    > > > AM NA RECENZJE I TEGO FIATA...
    > >
    > > lookne w wolnym czasie!
    > > odpisze Ci na reszte jak znajde wiecej czasu....
    >
    >
    > no spoko juz myslalem ze zapomniales... oki odpisz czekam....

    cierpliwosci!
  • Gość: dr scott IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 22.02.02, 19:33
    wlasnie kupilem modul zaplonowy nowy APE 05 wersja >SPORT<
    podobo ma zlikwidowac dziure w gazie. narazie go nie zamonowalem bo mam silnik
    w czesciach, jak poskladam to napisze raport.
  • Gość: carlos IP: *.tarnowskie-gory.sdi.tpnet.pl 26.02.02, 12:58
    powinien zmniejszyc troche zuzycie paliwa i...i....i itak jest lepszy niz
    zwykly....
  • Gość: dr scott IP: *.ia.polsl.gliwice.pl 28.02.02, 15:49
    Gość portalu: carlos napisał(a):

    > powinien zmniejszyc troche zuzycie paliwa i...i....i
    itak jest lepszy niz
    > zwykly....

    no ma sie rozumiec!
  • Gość: carlos IP: *.tarnowskie-gory.sdi.tpnet.pl 28.02.02, 12:01
    !!! ul. SZAFIROWA 60 !!! warsztat tuningowy
  • Gość: dr scott IP: *.ia.polsl.gliwice.pl 28.02.02, 15:51
    Gość portalu: carlos napisał(a):

    > !!! ul. SZAFIROWA 60 !!! warsztat tuningowy

    qfa! a gdzie to?
    pewno jakies leszczyki w stylu spoilery i szyby dymki...
  • Gość: carlos IP: *.tarnowskie-gory.sdi.tpnet.pl 28.02.02, 12:38
    Idac na miasto przypadkiem odkrylem warsztat tuningowy na ul.szafirowej 60.
    Przyciemnianie szyb, montowanie spojlerow.......
    rownolegla do ulicy za jednostka (wojsko polskie)
  • Gość: dr scott IP: *.ia.polsl.gliwice.pl 28.02.02, 15:53
    Gość portalu: carlos napisał(a):

    > Idac na miasto przypadkiem odkrylem warsztat tuningowy
    na ul.szafirowej 60.
    > Przyciemnianie szyb, montowanie spojlerow.......
    > rownolegla do ulicy za jednostka (wojsko polskie)

    no toz wlasnie tak myslalem, a zajmuja sie kompleksowa
    przerobka silnika, zawieszenie etc????
    i cisza....
    taki warsztat to ja sam moge otworzyc! zamawiaja spoiler
    do konkretnego auta i go montuja. a zaloze sie, ze do
    kanciora spoilerow nie maja!
  • Gość: cobra4 IP: *.tarnowskie-gory.sdi.tpnet.pl 28.02.02, 23:06
    A WIE KTOS COS NA TEMAT OBNIZANIA ZAWIESZENIA? HMM MAM PRZYKLADOWO NAMYSLI
    AMORY OBNIZAJACE ZAWIESZENIE? JAKIE CENY I JAKI EFEKT?
  • Gość: dr scott IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 01.03.02, 23:15
    Gość portalu: cobra4 napisał(a):

    > A WIE KTOS COS NA TEMAT OBNIZANIA ZAWIESZENIA? HMM MAM PRZYKLADOWO NAMYSLI
    > AMORY OBNIZAJACE ZAWIESZENIE? JAKIE CENY I JAKI EFEKT?

    same amory nie obniza zawieszenia, moga je tylko utwardzic, co jest bardzo wazne
    przy obnizonym zawieszeniu. poza tym twarde amory daja lepsza kontrole w
    zakretach, auto sie nie kladzi i nie nurkuje przy hamowaniu, nie siada przy
    przyspieszaniu.
    aby obnizyc musisz zmienic sprezyny (albo piora np w kancie). sprezyny mozna tez
    obciac o jeden zwoj, albo dwa... tylko, ze wtedy beda mialy inny zakres pracy.
    amory mozna zmienic na gazowe, ale to drogi interes... mozna tez samemu utwardzic
    oryginalne (jesli sa rozbieralne - tak po lebkach to trzeba zmienic olej na
    gestrzy i zmienic zaworki regulujace przeplyw miedzy komorami amora - ja mam
    przepis na fiatowskie, nie wiem jak w mazdzie?).
  • Gość: COBRA\ IP: *.tarnowskie-gory.sdi.tpnet.pl 06.03.02, 16:35
    Gość portalu: dr scott napisał(a):

    > Gość portalu: cobra4 napisał(a):
    >
    > > A WIE KTOS COS NA TEMAT OBNIZANIA ZAWIESZENIA? HMM MAM PRZYKLADOWO NAMYSLI
    >
    > > AMORY OBNIZAJACE ZAWIESZENIE? JAKIE CENY I JAKI EFEKT?
    >
    > same amory nie obniza zawieszenia, moga je tylko utwardzic, co jest bardzo wazn
    > e
    > przy obnizonym zawieszeniu. poza tym twarde amory daja lepsza kontrole w
    > zakretach, auto sie nie kladzi i nie nurkuje przy hamowaniu, nie siada przy
    > przyspieszaniu.
    > aby obnizyc musisz zmienic sprezyny (albo piora np w kancie). sprezyny mozna te
    > z
    > obciac o jeden zwoj, albo dwa... tylko, ze wtedy beda mialy inny zakres pracy.
    > amory mozna zmienic na gazowe, ale to drogi interes... mozna tez samemu utwardz
    > ic
    > oryginalne (jesli sa rozbieralne - tak po lebkach to trzeba zmienic olej na
    > gestrzy i zmienic zaworki regulujace przeplyw miedzy komorami amora - ja mam
    > przepis na fiatowskie, nie wiem jak w mazdzie?).

  • Gość: COBRA4 IP: *.tarnowskie-gory.sdi.tpnet.pl 06.03.02, 16:43
    Gość portalu: COBRA\ napisał(a):

    > Gość portalu: dr scott napisał(a):
    >
    > > Gość portalu: cobra4 napisał(a):
    > >
    > > > A WIE KTOS COS NA TEMAT OBNIZANIA ZAWIESZENIA? HMM MAM PRZYKLADOWO NA
    > MYSLI
    > >
    > > > AMORY OBNIZAJACE ZAWIESZENIE? JAKIE CENY I JAKI EFEKT?
    > >
    > > same amory nie obniza zawieszenia, moga je tylko utwardzic, co jest bardzo
    > wazn
    > > e
    > > przy obnizonym zawieszeniu. poza tym twarde amory daja lepsza kontrole w
    > > zakretach, auto sie nie kladzi i nie nurkuje przy hamowaniu, nie siada prz
    > y
    > > przyspieszaniu.
    > > aby obnizyc musisz zmienic sprezyny (albo piora np w kancie). sprezyny moz
    > na te
    > > z
    > > obciac o jeden zwoj, albo dwa... tylko, ze wtedy beda mialy inny zakres pr
    > acy.
    > > amory mozna zmienic na gazowe, ale to drogi interes... mozna tez samemu ut
    > wardz
    > > ic
    > > oryginalne (jesli sa rozbieralne - tak po lebkach to trzeba zmienic olej n
    > a
    > > gestrzy i zmienic zaworki regulujace przeplyw miedzy komorami amora - ja m
    > am
    > > przepis na fiatowskie, nie wiem jak w mazdzie?).
    >
    tak czyli zprzodu mam zwoje obciac a ztylu co zrobic?
    ??????
  • Gość: dr scott IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 06.03.02, 23:15
    Gość portalu: COBRA4 napisał(a):

    > Gość portalu: COBRA\ napisał(a):
    >
    > > Gość portalu: dr scott napisał(a):
    > >
    > > > Gość portalu: cobra4 napisał(a):
    > > >
    > > > > A WIE KTOS COS NA TEMAT OBNIZANIA ZAWIESZENIA? HMM MAM PRZYKLADO
    > WO NA
    > > MYSLI
    > > >
    > > > > AMORY OBNIZAJACE ZAWIESZENIE? JAKIE CENY I JAKI EFEKT?
    > > >
    > > > same amory nie obniza zawieszenia, moga je tylko utwardzic, co jest b
    > ardzo
    > > wazn
    > > > e
    > > > przy obnizonym zawieszeniu. poza tym twarde amory daja lepsza kontrol
    > e w
    > > > zakretach, auto sie nie kladzi i nie nurkuje przy hamowaniu, nie siad
    > a prz
    > > y
    > > > przyspieszaniu.
    > > > aby obnizyc musisz zmienic sprezyny (albo piora np w kancie). sprezyn
    > y moz
    > > na te
    > > > z
    > > > obciac o jeden zwoj, albo dwa... tylko, ze wtedy beda mialy inny zakr
    > es pr
    > > acy.
    > > > amory mozna zmienic na gazowe, ale to drogi interes... mozna tez same
    > mu ut
    > > wardz
    > > > ic
    > > > oryginalne (jesli sa rozbieralne - tak po lebkach to trzeba zmienic o
    > lej n
    > > a
    > > > gestrzy i zmienic zaworki regulujace przeplyw miedzy komorami amora -
    > ja m
    > > am
    > > > przepis na fiatowskie, nie wiem jak w mazdzie?).
    > >
    > tak czyli zprzodu mam zwoje obciac a ztylu co zrobic?
    > ??????

    tez obciac jak masz sprezyny, a jak masz piora to sklepac...
  • Gość: Webmaster IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 10.08.02, 18:24
    Sami zobaczcie.
  • Gość: dr scott IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 05.03.02, 15:23
    polecam trzyelektrodoe świece zaplonowe do współpracy z elektronicznym
    zapłonem. jednak uwaga! świece trzeba sobie przygotować, przynajmniej te z
    ISKRY!!! ja kupilem zalozylem i nie dzialaly zbyt zadowalajaco, wiec je
    stunowalem. co sie okazalo na wstepie? szczeliny miedzy poszczegolnymi
    elektrodami byly z zakresu od 0,4 do 1mm!!!! totalnie krzywo zrobione!!!
    uoooata fok! nominalnie powinno byc 0,7mm. oczywiscie zignorowalem haslo z
    opakowania "swieca bezobslugowa, szczelina ustawiona fabrycznie, prosimy nie
    regulowac!!!" fajna maja ta fabryke. rozwarstwilem te elektrody i ustawilem
    wszystkie na ok 1,2mm. zalozylem do auta i ludzie JAK TO TERAZ PALI!!!
    niesamowite! 3 iskry o dlugosci ponad 1mm kazda!!! oczywiscie trzeba miec
    elektroniczny zaplon! auto odpala mi na ryske, zawsze!
  • Gość: COBRA4 IP: *.tarnowskie-gory.sdi.tpnet.pl 06.03.02, 16:51
    Gość portalu: dr scott napisał(a):

    > polecam trzyelektrodoe świece zaplonowe do współpracy z elektronicznym
    > zapłonem. jednak uwaga! świece trzeba sobie przygotować, przynajmniej te z
    > ISKRY!!! ja kupilem zalozylem i nie dzialaly zbyt zadowalajaco, wiec je
    > stunowalem. co sie okazalo na wstepie? szczeliny miedzy poszczegolnymi
    > elektrodami byly z zakresu od 0,4 do 1mm!!!! totalnie krzywo zrobione!!!
    > uoooata fok! nominalnie powinno byc 0,7mm. oczywiscie zignorowalem haslo z
    > opakowania "swieca bezobslugowa, szczelina ustawiona fabrycznie, prosimy nie
    > regulowac!!!" fajna maja ta fabryke. rozwarstwilem te elektrody i ustawilem
    > wszystkie na ok 1,2mm. zalozylem do auta i ludzie JAK TO TERAZ PALI!!!
    > niesamowite! 3 iskry o dlugosci ponad 1mm kazda!!! oczywiscie trzeba miec
    > elektroniczny zaplon! auto odpala mi na ryske, zawsze!

    hej a wjakim to autku? myslisz ze do mazdy by tez podchodzily?
  • Gość: dr scott IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 06.03.02, 23:22
    Gość portalu: COBRA4 napisał(a):

    > Gość portalu: dr scott napisał(a):
    >
    > > polecam trzyelektrodoe świece zaplonowe do współpracy z elektronicznym
    > > zapłonem. jednak uwaga! świece trzeba sobie przygotować, przynajmniej te z
    >
    > > ISKRY!!! ja kupilem zalozylem i nie dzialaly zbyt zadowalajaco, wiec je
    > > stunowalem. co sie okazalo na wstepie? szczeliny miedzy poszczegolnymi
    > > elektrodami byly z zakresu od 0,4 do 1mm!!!! totalnie krzywo zrobione!!!
    > > uoooata fok! nominalnie powinno byc 0,7mm. oczywiscie zignorowalem haslo z
    >
    > > opakowania "swieca bezobslugowa, szczelina ustawiona fabrycznie, prosimy n
    > ie
    > > regulowac!!!" fajna maja ta fabryke. rozwarstwilem te elektrody i ustawile
    > m
    > > wszystkie na ok 1,2mm. zalozylem do auta i ludzie JAK TO TERAZ PALI!!!
    > > niesamowite! 3 iskry o dlugosci ponad 1mm kazda!!! oczywiscie trzeba miec
    > > elektroniczny zaplon! auto odpala mi na ryske, zawsze!
    >
    > hej a wjakim to autku? myslisz ze do mazdy by tez podchodzily?

    no oczywiscie w moim fiaciorze (zaplon polonezowski elektroniczny).
    w mazdzie na pewno by Ci chodzily, bo dlaczego by nie?
    musial bys tylko znalezc do swojego modelu albo wogole do mazdy (nie wiem czym
    sie roznia, chyba temperatura pracy i moze gwintem).
    jesli masz elektroniczny zaplon to spokojnie mozesz szczeliny ustawic na 1mm,
    jesli nie to zostaw 0,7 czy ile tam powinienes miec. tylko ustaw se to do
    porzadku bo fabryczne ustawienia ISKRY sa do dupy. chyba, ze kupisz swiece innej
    firmy.
    teoretycznie zwieksza to elastycznasc silnika (poprawia zaplon mieszanki). ale w
    sumie nie wiem czy to faktycznie duzo daje? ja zmienilem bo zalozylem el. zaplon.
    no ale co 3 iskry to nie jedna!!! warunkiem jest posiadanie wydajnego ukladu
    zaplonowego, bo standardowy np. z fiata ma problemy z wytworzeiem 3 iskier o
    odpowiedniej mocy. mozesz sie pobawic.
  • Gość: COBRA4 IP: *.tarnowskie-gory.sdi.tpnet.pl 10.03.02, 14:58
    NO DOBRA, POMYSLE O TYCH SWIECACH...:)
    NARAZIE POTRZEBUJE KOPULKE ROZDZIELACZA I KABLE WYSOKIEGO NAPIECIA...
    MASZ JAKIS POMYSL GDZIE MOZNA KUPIC/ZAMUWIC JAKIS LEPSZY SPRZET????
  • Gość: dr scott IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 10.03.02, 19:46
    Gość portalu: COBRA4 napisał(a):

    > NO DOBRA, POMYSLE O TYCH SWIECACH...:)
    > NARAZIE POTRZEBUJE KOPULKE ROZDZIELACZA I KABLE WYSOKIEGO NAPIECIA...
    > MASZ JAKIS POMYSL GDZIE MOZNA KUPIC/ZAMUWIC JAKIS LEPSZY SPRZET????

    nie mam pojecia. szukaj w normalnych sklepach motoryzacyjnych, pytaj o lepsze
    czesci. kolo ronda Marek Report moze bedzi mogl Ci cos lepszego spatrzyc....
  • Gość: COBRA4 IP: *.tarnowskie-gory.sdi.tpnet.pl 11.03.02, 22:45
    chcialbym sobie tez jakos fajnie szybki przyciemnic... tyle ze mam sedana wiec
    raczej w gre wchodzi przyciemnienie wszystkich szyb bocznych oraz tylnej
    ktos mi moze powiedziec cos otym? gdzie kupic folie? jaka cena? itd...
  • Gość: dr scott IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 12.03.02, 21:12
    Gość portalu: COBRA4 napisał(a):

    > chcialbym sobie tez jakos fajnie szybki przyciemnic... tyle ze mam sedana wiec
    > raczej w gre wchodzi przyciemnienie wszystkich szyb bocznych oraz tylnej
    > ktos mi moze powiedziec cos otym? gdzie kupic folie? jaka cena? itd...

    30 pln folia.
    ja kupilem, ale nie nalepialem jeszcze...
  • Gość: COBRA4 IP: *.tarnowskie-gory.sdi.tpnet.pl 12.03.02, 22:44
    Gość portalu: dr scott napisał(a):

    > Gość portalu: COBRA4 napisał(a):
    >
    > > chcialbym sobie tez jakos fajnie szybki przyciemnic... tyle ze mam sedana
    > wiec
    > > raczej w gre wchodzi przyciemnienie wszystkich szyb bocznych oraz tylnej
    > > ktos mi moze powiedziec cos otym? gdzie kupic folie? jaka cena? itd...
    >
    > 30 pln folia.
    > ja kupilem, ale nie nalepialem jeszcze...

    hej ale mi chodzi o taka zeby mozna WSZYSTKIE szyby boczne obkleic czyli wiesz te
    przy kierowcy tez - nato trzeba atestu chyba? a ztego co wiem atestowane folie
    kosztuja wciul duzo:)


  • Gość: dr scott IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 14.03.02, 12:10
    Gość portalu: COBRA4 napisał(a):

    > Gość portalu: dr scott napisał(a):
    >
    > > Gość portalu: COBRA4 napisał(a):
    > >
    > > > chcialbym sobie tez jakos fajnie szybki przyciemnic... tyle ze mam se
    > dana
    > > wiec
    > > > raczej w gre wchodzi przyciemnienie wszystkich szyb bocznych oraz tyl
    > nej
    > > > ktos mi moze powiedziec cos otym? gdzie kupic folie? jaka cena? itd..
    > .
    > >
    > > 30 pln folia.
    > > ja kupilem, ale nie nalepialem jeszcze...
    >
    > hej ale mi chodzi o taka zeby mozna WSZYSTKIE szyby boczne obkleic czyli wiesz
    > te
    > przy kierowcy tez - nato trzeba atestu chyba? a ztego co wiem atestowane folie
    >
    > kosztuja wciul duzo:)
    >
    >

    jak chcesz z atestem to lepiej oddaj fure do zakladu ktory przyciemnia szyby. to
    bedzie kosztowac z 500 pln.
  • Gość: COBRA4 IP: *.tarnowskie-gory.sdi.tpnet.pl 14.03.02, 14:30
    Gość portalu: dr scott napisał(a):

    > Gość portalu: COBRA4 napisał(a):
    >
    > > Gość portalu: dr scott napisał(a):
    > >
    > > > Gość portalu: COBRA4 napisał(a):
    > > >
    > > > > chcialbym sobie tez jakos fajnie szybki przyciemnic... tyle ze m
    > am se
    > > dana
    > > > wiec
    > > > > raczej w gre wchodzi przyciemnienie wszystkich szyb bocznych ora
    > z tyl
    > > nej
    > > > > ktos mi moze powiedziec cos otym? gdzie kupic folie? jaka cena?
    > itd..
    > > .
    > > >
    > > > 30 pln folia.
    > > > ja kupilem, ale nie nalepialem jeszcze...
    > >
    > > hej ale mi chodzi o taka zeby mozna WSZYSTKIE szyby boczne obkleic czyli w
    > iesz
    > > te
    > > przy kierowcy tez - nato trzeba atestu chyba? a ztego co wiem atestowane
    > folie
    > >
    > > kosztuja wciul duzo:)
    > >
    > >
    >
    > jak chcesz z atestem to lepiej oddaj fure do zakladu ktory przyciemnia szyby. t
    > o
    > bedzie kosztowac z 500 pln.

    powiem tak:
    chcialbym przyciemnic wszystkie boczne szyby oraz tylna - ale zebym niemial
    klopotow z prawem...tzn zeby mendy sie niedojebaly... (niewiem czy mozna bez
    atestu folie przykleic tez po bokach z przodu czy nie).
  • Gość: dr scott IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 15.03.02, 22:20
    Gość portalu: COBRA4 napisał(a):

    > Gość portalu: dr scott napisał(a):
    >
    > > Gość portalu: COBRA4 napisał(a):
    > >
    > > > Gość portalu: dr scott napisał(a):
    > > >
    > > > > Gość portalu: COBRA4 napisał(a):
    > > > >
    > > > > > chcialbym sobie tez jakos fajnie szybki przyciemnic... tyle
    > ze m
    > > am se
    > > > dana
    > > > > wiec
    > > > > > raczej w gre wchodzi przyciemnienie wszystkich szyb bocznyc
    > h ora
    > > z tyl
    > > > nej
    > > > > > ktos mi moze powiedziec cos otym? gdzie kupic folie? jaka c
    > ena?
    > > itd..
    > > > .
    > > > >
    > > > > 30 pln folia.
    > > > > ja kupilem, ale nie nalepialem jeszcze...
    > > >
    > > > hej ale mi chodzi o taka zeby mozna WSZYSTKIE szyby boczne obkleic cz
    > yli w
    > > iesz
    > > > te
    > > > przy kierowcy tez - nato trzeba atestu chyba? a ztego co wiem atesto
    > wane
    > > folie
    > > >
    > > > kosztuja wciul duzo:)
    > > >
    > > >
    > >
    > > jak chcesz z atestem to lepiej oddaj fure do zakladu ktory przyciemnia szy
    > by. t
    > > o
    > > bedzie kosztowac z 500 pln.
    >
    > powiem tak:
    > chcialbym przyciemnic wszystkie boczne szyby oraz tylna - ale zebym niemial
    > klopotow z prawem...tzn zeby mendy sie niedojebaly... (niewiem czy mozna bez
    > atestu folie przykleic tez po bokach z przodu czy nie).

    mozna, ale sie krawezniki dowala
  • Gość: dr scott IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 21.03.02, 22:58
    czy ktos mi moze powiedziec co znacza pierwsze cyfry w oznaczeniu felgi.
    np 6J R14... R14 wiadomo, srednica w calach, a 6J??? to tez jest w calach ale
    co oznacza? na pewno nie szerokosc, moze odleglosc mocowania felgi do jej
    konca??? nie mam pojecia a potrzebuje wiedziec!
  • Gość: COBRA4 IP: *.tarnowskie-gory.sdi.tpnet.pl 27.03.02, 23:18
    Gość portalu: dr scott napisał(a):

    > czy ktos mi moze powiedziec co znacza pierwsze cyfry w oznaczeniu felgi.
    > np 6J R14... R14 wiadomo, srednica w calach, a 6J??? to tez jest w calach ale
    > co oznacza? na pewno nie szerokosc, moze odleglosc mocowania felgi do jej
    > konca??? nie mam pojecia a potrzebuje wiedziec!

    wydaje mi sie ze moze chodzi o sruby ale to tylko przypuszczenia bo felga
    powinna miec dane dotyczace srednicy oraz srub (rozstaw, ilosc...) przypuszczam
    ze chodzi oto...ale glowy niedam

  • Gość: dr scott IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 23.04.02, 21:52
    Gość portalu: COBRA4 napisał(a):

    > Gość portalu: dr scott napisał(a):
    >
    > > czy ktos mi moze powiedziec co znacza pierwsze cyfry w oznaczeniu felgi.
    > > np 6J R14... R14 wiadomo, srednica w calach, a 6J??? to tez jest w calach
    > ale
    > > co oznacza? na pewno nie szerokosc, moze odleglosc mocowania felgi do jej
    > > konca??? nie mam pojecia a potrzebuje wiedziec!
    >
    > wydaje mi sie ze moze chodzi o sruby ale to tylko przypuszczenia bo felga
    > powinna miec dane dotyczace srednicy oraz srub (rozstaw, ilosc...) przypuszczam
    >
    > ze chodzi oto...ale glowy niedam
    >

    to chyba wymiar w jakims stopniu proporcjonalny do szerokosci felgi, bo do opon
    165 sa felgi 4.5", do 185 - 6", do 205 - 7". cos w tym musi byc.
  • Gość: dr scott IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 23.04.02, 21:55
    gdzie mozna dostać tanie sruby do kol dluzsze niz standardowe?
    ja znalazlem, ale po 10pln za sztuke!!!!!!
  • Gość: loggy IP: *.pik / *.wbp.zabrze.pl 24.04.02, 09:28
    Tam gdzie kupujesz felgi aluski... powinni miec
    dluzsze sruby do szerokich felg.

    L.
  • Gość: yasny IP: *.tarnowskie-gory.sdi.tpnet.pl 01.06.02, 23:42
    ja mam do oddania za daromoche kilka zepsutych plyt CD .... w sam raz do
    powieszenia na lusterko w tuningowanych maluchach i autach....zainteresowanych
    prosze o odpowiedz na forum

    ps. plytki sa niezle..sprawdzalem przy oknie ..niezle blyskaja..na dyskoteke
    dovegas jak znalazl :)
  • Gość: dr scott IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 02.06.02, 15:54
    Gość portalu: yasny napisał(a):

    > ja mam do oddania za daromoche kilka zepsutych plyt CD .... w sam raz do
    > powieszenia na lusterko w tuningowanych maluchach i autach....zainteresowanych
    > prosze o odpowiedz na forum
    >
    > ps. plytki sa niezle..sprawdzalem przy oknie ..niezle blyskaja..na dyskoteke
    > dovegas jak znalazl :)

    a masz rozne odcienie tych plytek??? bo chcialbym sobie dopasowac do tapicerki...
  • Gość: loggy IP: *.pik / *.wbp.zabrze.pl 03.06.02, 10:58
    Mam pomysl na tuning tapicerki w pojezdzie.
    Zamiast plastikowych czy innych drewnianych elementow
    deski rozdzielczej proponuje umiescic liczniki i
    kontrolki na.... rozowym futerku.
    :))))
    I obowiazkowo futerk na kierownicy i na wajche od
    biegow.
    Dobrze by bylo dac je takze na drzwi i siedzenia ;)))
    Ot takie przytulne autko ;)
    L.
  • Gość: dr scott IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 04.06.02, 23:16
    Gość portalu: loggy napisał(a):

    > Mam pomysl na tuning tapicerki w pojezdzie.
    > Zamiast plastikowych czy innych drewnianych elementow
    > deski rozdzielczej proponuje umiescic liczniki i
    > kontrolki na.... rozowym futerku.
    > :))))
    > I obowiazkowo futerk na kierownicy i na wajche od
    > biegow.
    > Dobrze by bylo dac je takze na drzwi i siedzenia ;)))
    > Ot takie przytulne autko ;)
    > L.

    hmmmmmmmmmmm...
    chyba za duzo ogladales wenezuelskich seriali typu esmeralda!
    tak moze i tunuja fury w tajlandii ale nie w europie.
    tapicerka o ile wogole istnieje powinna byc wykonana z jakichs fajowych
    materialow np. blacha aluminowa, czewony albo zolty material etc...
  • Gość: loggy IP: *.pik / *.wbp.zabrze.pl 05.06.02, 08:39
    No wlasnie o to chodzi!
    Chodzi o to zeby miec cos innego niz wszyscy.
    Trzeba byc prekursorem nowego!!!!!

    L.
  • Gość: dr scott IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 06.06.02, 23:07
    Gość portalu: loggy napisał(a):

    > No wlasnie o to chodzi!
    > Chodzi o to zeby miec cos innego niz wszyscy.
    > Trzeba byc prekursorem nowego!!!!!
    >
    > L.

    ty... masz skode?
  • Gość: dr scott IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 04.06.02, 23:17
    Gość portalu: loggy napisał(a):

    > Mam pomysl na tuning tapicerki w pojezdzie.
    > Zamiast plastikowych czy innych drewnianych elementow
    > deski rozdzielczej proponuje umiescic liczniki i
    > kontrolki na.... rozowym futerku.
    > :))))
    > I obowiazkowo futerk na kierownicy i na wajche od
    > biegow.
    > Dobrze by bylo dac je takze na drzwi i siedzenia ;)))
    > Ot takie przytulne autko ;)
    > L.

    ale znam goscia ktory mial zrobiony rower w futerku...
    brazowy wigry 3 z szarym futerkiem na kierownicy i innych rurkach i piastach
    kol...
  • Gość: COBRA4 IP: *.tarnowskie-gory.sdi.tpnet.pl 12.06.02, 00:18
    Gość portalu: loggy napisał(a):

    > Mam pomysl na tuning tapicerki w pojezdzie.
    > Zamiast plastikowych czy innych drewnianych elementow
    > deski rozdzielczej proponuje umiescic liczniki i
    > kontrolki na.... rozowym futerku.
    > :))))
    > I obowiazkowo futerk na kierownicy i na wajche od
    > biegow.
    > Dobrze by bylo dac je takze na drzwi i siedzenia ;)))
    > Ot takie przytulne autko ;)
    > L.

    ja juz otym myslalem wczesniej - tylko rozowy kolor odpada bo bedzie wygladalo
    jak auto od alfonsa (pimpmobil;) ale np fioletowy bylby spoko:) do sporotwych
    aut bardziej jakies wstawki aluminiowe by pasowaly ale jak ktos ma duze wygodne
    autko to napewno takie futerko bylo by fajne
    pytanie skad je wziasc? ma ktos jakis pomysl?????
  • Gość: dr scott IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 12.06.02, 19:52
    Gość portalu: COBRA4 napisał(a):

    > Gość portalu: loggy napisał(a):
    >
    > > Mam pomysl na tuning tapicerki w pojezdzie.
    > > Zamiast plastikowych czy innych drewnianych elementow
    > > deski rozdzielczej proponuje umiescic liczniki i
    > > kontrolki na.... rozowym futerku.
    > > :))))
    > > I obowiazkowo futerk na kierownicy i na wajche od
    > > biegow.
    > > Dobrze by bylo dac je takze na drzwi i siedzenia ;)))
    > > Ot takie przytulne autko ;)
    > > L.
    >
    > ja juz otym myslalem wczesniej - tylko rozowy kolor odpada bo bedzie wygladalo
    > jak auto od alfonsa (pimpmobil;) ale np fioletowy bylby spoko:) do sporotwych
    > aut bardziej jakies wstawki aluminiowe by pasowaly ale jak ktos ma duze wygodne
    >
    > autko to napewno takie futerko bylo by fajne
    > pytanie skad je wziasc? ma ktos jakis pomysl?????

    futerko do sportowej fury???? odpada! tapicera ma byc surowa!

    skad je wziac? po prostu kupic! np w sklepie z materialami tapicerskimi...
  • Gość: COBRA4 IP: *.tarnowskie-gory.sdi.tpnet.pl 20.06.02, 11:48
    Gość portalu: dr scott napisał(a):

    > Gość portalu: COBRA4 napisał(a):
    >
    > > Gość portalu: loggy napisał(a):
    > >
    > > > Mam pomysl na tuning tapicerki w pojezdzie.
    > > > Zamiast plastikowych czy innych drewnianych elementow
    > > > deski rozdzielczej proponuje umiescic liczniki i
    > > > kontrolki na.... rozowym futerku.
    > > > :))))
    > > > I obowiazkowo futerk na kierownicy i na wajche od
    > > > biegow.
    > > > Dobrze by bylo dac je takze na drzwi i siedzenia ;)))
    > > > Ot takie przytulne autko ;)
    > > > L.
    > >
    > > ja juz otym myslalem wczesniej - tylko rozowy kolor odpada bo bedzie wygla
    > dalo
    > > jak auto od alfonsa (pimpmobil;) ale np fioletowy bylby spoko:) do sporot
    > wych
    > > aut bardziej jakies wstawki aluminiowe by pasowaly ale jak ktos ma duze wy
    > godne
    > >
    > > autko to napewno takie futerko bylo by fajne
    > > pytanie skad je wziasc? ma ktos jakis pomysl?????
    >
    > futerko do sportowej fury???? odpada! tapicera ma byc surowa!
    >
    > skad je wziac? po prostu kupic! np w sklepie z materialami tapicerskimi...

    myslisz ze uszyc trzy pokrowce oraz obicie drzwi podsufitke itd to la laika
    kwestia 15 min?


  • Gość: dr scott IP: *.asystent.polsl.gliwice.pl 24.06.02, 15:50
    Gość portalu: COBRA4 napisał(a):

    > Gość portalu: dr scott napisał(a):
    >
    > > Gość portalu: COBRA4 napisał(a):
    > >
    > > > Gość portalu: loggy napisał(a):
    > > >
    > > > > Mam pomysl na tuning tapicerki w pojezdzie.
    > > > > Zamiast plastikowych czy innych drewnianych elementow
    > > > > deski rozdzielczej proponuje umiescic liczniki i
    > > > > kontrolki na.... rozowym futerku.
    > > > > :))))
    > > > > I obowiazkowo futerk na kierownicy i na wajche od
    > > > > biegow.
    > > > > Dobrze by bylo dac je takze na drzwi i siedzenia ;)))
    > > > > Ot takie przytulne autko ;)
    > > > > L.
    > > >
    > > > ja juz otym myslalem wczesniej - tylko rozowy kolor odpada bo bedzie
    > wygla
    > > dalo
    > > > jak auto od alfonsa (pimpmobil;) ale np fioletowy bylby spoko:) do s
    > porot
    > > wych
    > > > aut bardziej jakies wstawki aluminiowe by pasowaly ale jak ktos ma du
    > ze wy
    > > godne
    > > >
    > > > autko to napewno takie futerko bylo by fajne
    > > > pytanie skad je wziasc? ma ktos jakis pomysl?????
    > >
    > > futerko do sportowej fury???? odpada! tapicera ma byc surowa!
    > >
    > > skad je wziac? po prostu kupic! np w sklepie z materialami tapicerskimi...
    >
    > myslisz ze uszyc trzy pokrowce oraz obicie drzwi podsufitke itd to la laika
    > kwestia 15 min?
    >
    >

    powodzenia
  • Gość: dr scott IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 30.07.02, 22:15
    Gość portalu: loggy napisał(a):

    > looknij sobie dr scott jak sie robi tapicerke we fiacie
    > 125p
    >
    > <a href="jerzu.ktm.net.pl/pms/borki2002/himber/2/index.php?
    bigpic=himber
    > 40.jpg"target="_blank">jerzu.ktm.net.pl/pms/borki2002/himber/2/index.php?
    bigpic
    > =himber40.jpg</a>
    >
    > ;)
    >
    > L.


    coooooooooooooool!!!

  • Gość: Webmaster IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 14.08.02, 18:28
    24 sierpnia - Tuning Part Lódź - wyjazd o 7.45 z CPNu w Lasowicach
    Więcej na www.tuningtg.com
  • Gość: loggy IP: *.pik / *.wbp.zabrze.pl 20.08.02, 09:13
    W radio dzis slyszalem ze zakonczyly sie 2 lata testow
    nad super zderzakiem. Pamietacie moze jak jakis gosciu z
    Polski go wymyslil?
    Przemienia on energie kinetyczna w moment obrotowy.
    Podobno robi to na tyle efektywnie, ze uderzenie z
    predkoscia 100 km/h jest odczuwalne przez pasazerow
    jak "klasyczne" stukniecie z predkoscia 10 km/h !!!
    Niezle!
    Czekamy co dalej...

    L.
  • Gość: dr scott IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 20.08.02, 10:59
    Gość portalu: loggy napisał(a):

    > W radio dzis slyszalem ze zakonczyly sie 2 lata testow
    > nad super zderzakiem. Pamietacie moze jak jakis gosciu z
    > Polski go wymyslil?
    > Przemienia on energie kinetyczna w moment obrotowy.
    > Podobno robi to na tyle efektywnie, ze uderzenie z
    > predkoscia 100 km/h jest odczuwalne przez pasazerow
    > jak "klasyczne" stukniecie z predkoscia 10 km/h !!!
    > Niezle!
    > Czekamy co dalej...
    >
    > L.

    nice!
  • Gość: Forman IP: proxy 11.01.03, 16:23
    Pamiętam w nieodległych czasach jak MO (Milicja Obywatatelska) zatrzymywała
    dowody rejestracyjne lub kazała na miejscu likwidować trzecie światło stopu
    (wyrywanie instalacji) argumentując w identyczny sposób jak poniżej.



    fakty.interia.pl/news?inf=343743
  • Gość: yasny IP: *.tarnowskie-gory.sdi.tpnet.pl 11.01.03, 23:16
    jak choinki zaczna znikac z domow i ogrodkow, to moze lampki tych "disco-polo tuningowcow" tez znikna ;)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka